Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2008, 19:32
xRachel_
xRachel_ is offline
Ik wou mischien dit jaar in de zomer met EF een talenschool engels volgen in Amerika. Heeft iemand hier ervaring mee zo ja waar was je en viel het tegen of was het leuker dan dat je verwacht had. Gaat er ook iemand dit jaar een talenschool doen in het buitenland zo ja dan waar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2008, 12:22
Brendaa
Brendaa is offline
kijk maar op www.efellende.nl het gaat misschien niet over een talencursus! maar over een highschool year maar je kan evegoed kijken h0e slecht de organisatie is! success
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 15:36
Karinnetje2
Karinnetje2 is offline
Ik ga een taalcursus volgen in Engeland. Ikzelf heb goede ervaringen met deze SITE.

Ik weet alleen niet of ze ook cursussen in Amerika aanbieden, zul je zelf even moeten kijken, denk ik............
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 12:36
WhoAmI
WhoAmI is offline
Ik ga dit jaar misschien ook wel met ef naar het buitenland. Mij lijkt zo'n EF internationaal studiejaar wel leuk. Binnenkort ga ik dan ook eens langs bij zo'n infoavond

ps. Als ik jou was zou ik je niet al te veel aantrekken van die negatieve reacties. Zo'n negatieve reacties heb je ook bij Travel Active, YFU, AFS en alle andere organisaties. En als je toch net pech hebt met bepaalde onverwachte dingen valt er nog heel wa te regelen, zolang je je mond maar opentrekt! Schrikt het je toch af, dan moet je niet aan zoiets beginnen....

Laatst gewijzigd op 25-03-2008 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 15:30
WhoAmI
WhoAmI is offline
Dit is ook nog wel een mooie blog die wel leuk is om ff te lezen.
http://www.renewolf.nl
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 14:11
v.eerle_
v.eerle_ is offline
k ga waarschijnlijk in september voor 9 maaden multi language doen bij EF. wil eerst engels studeren in miami beach, daarna naar san diego en daarna nog spaans studeren in malaga. heb een beetje de plaatsen opgezocht wat mij wel aantrok en waar de facciliteiten en accomodaties me wel goed leken.
heb veel goede en minder leuke reacties gelezen maar het lijkt me dat je het zo leuk kan maken als je zelf wilt. ik heb ook nog gekeken bij oa travel active maar daarvoor moet je voor buiten europa 18 jaar of ouder zijn, dus dat wordt m niet.. en EF lijkt me opzich ook wel een goede organisatie
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 10:53
Sanine
Sanine is offline
Ik ga dit jaar in juli een talencursus volgen in San Diego.
Wanneer ik alle negatieve verhalen lees over gastgezinnen en de reacties daarop bij EF, lijkt het mij verstandig om in een residentie te gaan wonen.
Ik wil EF niet goedpraten, maar het is natuurlijk een gigantische grote organisatie en daardoor kan het contact tussen EF Nederland en de begeleiders in je omgeving erg moeizaam gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 00:51
Crimson
Crimson is offline
ik ga in juli 5 weken taalcursus doen in san francisco, maar voor de stad dan voor de cursus, want mn studie is ook int engels (uni) dus dat engels zit wel goed.
kga met travelactive, maar ja, bij elke organisatie heb je wel goede en slechte dingen

ga in ieder geval ff die ef site bekijken
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 05:40
wutang
wutang is offline
Er zijn genoeg gastgezinnen die erg leuk en gezellig zijn, je hebt het alleen niet voor het uitkiezen.

Als je voor langere tijd ergens bent (3+maanden) zou ik toch kiezen voor een eigen plekje
Oud 08-05-2008, 10:56
Magnolia20
Magnolia20 is offline
Ik ben vorig jaar 4 weken met ef in oxford geweest. De lessen zijn erg gezellig (de computerlessen vond ik niet zo leerzaam en saai, maar je kunt altijd op internet dan natuurlijk), en er zijn ook leuke buitenschoolse activiteiten. De klassen zijn niet erg groot, en een groot pluspunt vond ik dat bij ef de mensen echt vanuit de hele wereld komen. Ik raad iedereen aan niet bij een gastgezin te gaan, maar in de residentie. In gastgezin is geweldig leuk en leerzaam als je bij een goed gasgezin terecht komt. Het geval is echter dat volgens mij bijna alle gastgezinnen het alleen om het geld doen (mijn host zei letterlijk dat ze van het geld van mij en mijn roommate ging winkelen in NY). Je denkt dat je in een gastgezin meer van de taal leert, maar juist op de residentie kun je veel met mensen praten (mijn host was nooit thuis) Ook vond ik de organisatie van de gastgezinnen niet erg goed (het adres klopte niet, ze nam geen contact op met mij wat wel de bedoeling was, je komt er pas erg laat achter waar je zit). Ik vond het super leuk om met ef te gaan, alleen is het nog veel leuker als je in een residentie gaat!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 12:39
ac3000
ac3000 is offline
Ik ga in juli 2 weken naar Oxford met EF en heb gekozen voor de residentie. Het lijkt mij namelijk leuker om tussen de andere internationale studenten te zitten!

Ik ben erg benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten