Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Donderdag en vrijdag waren tof, met als hoogtepunt toch nog dat uitverkochte jurkje vinden voor mijn gaste. Zij blij en daarom ik blij. Net een verjaardag in scene gezet en gefotografeerd, nog best gezellig zo'n nep feestje. En vanavond paradiso, maar ook ik ben katerig en heb met 4 uur slaap niet zo'n zin. Maar straks vast wel weer.
|
![]() |
|
Gisteren met een maat van me de hoer op gegaan, maar aldaar bleek mijn stalkster me al weer op te wachten dus na een paar biertjes maar weer op huus op an gegan. Thuis nog wat biertjes gedaan en daarna maar me nest in gegaan omdat ik om 1 uur moest werken, toen ik eenmaal op mijn werk was, bleek het zo rustig dat ik meteen weer naar huis kon. Nu een filmpje gekeken over mieren genocide en zo even langs de parental units.
|
![]() |
Ik ben al sinds 9u zeer productief met mijn onderzoek bezig, maar ik kreeg net een reality-flash toen ik bedacht wat ik allemaal OOK nog moet doen, dus nu heb ik een inkak-moment. En heel erg veel stress. Gelukkig ben ik bij mijn ouders dus wordt er lekker voor me gekookt en kan ik RUSTIG slapen. Morgen dagje Amsterdam en dan showtje, zin in
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ehm oops, ik kwam om half 7 thuis en het plan was om 09.00 uur op te staan en braaf aan mijn essay te gaan werken. Ik hou me daar nu gedeeltelijk mee bezig maar ik beluister ook graag Toy Box op YouTube uit pure nostalgie want studieontwijkendgedrag vind ik echt een kutwoord. Ik ruik de chemische geurcd nog steeds.
|
![]() |
|
Ik zou vrijdag uitgaan, maar dat werd gecancelled, dus toen ging ik met m'n ouders mee naar huis. Zaterdag naar Ikea geweest om te shoppen voor m'n nieuwe kamer en op bezoek geweest bij m'n oma. Geen goed idee, want we waren nog geen 2 minuten binnen of er was al bonje en we vertrokken meteen weer richting huis. Grrr.
Gisteravond geen hol gedaan en vanochtend met m'n ouders naar m'n kamer gereden om de nieuwe ikea spulletjes te dumpen en om hun de boel te laten keuren. Heel erg goedgekeurd, dus das mooi. Verder nog boodschappen gedaan, want er komen straks 2 vriendinnen eten en de boel een beetje schoongemaakt want het was een teringzooi. Nu verveel ik me, dus ik ga m'n supernintendo van vroegah es aansluiten. ![]()
|
vanacht met 2 vriendjes naar een techno feestje in het veritas gebouw, en dat was tegen alle verwachtingen in super vet
![]() ![]()
||
Citaat:
Gisteren draaien tot vier uur, daarna in één uur tijd compleet lam gezopen aan de whiskey. Toen kwam ik m'n ex tegen en heb ik een lift weten te regelen want ik had geen geld voor een taxi. Op de terugweg heb ik me blijkbaar dusdanig misdragen dat ze het nodig vond me halverwege eruit te zetten. Gelukkig had ik m'n Ipod, wat de tweede helft wat aangenamer maakte. Nu heb ik nog steeds hoofdpijn en ga ik zometeen filmpjes kijken bij een vriendin!
|
Vanmiddag wezen bowlen met moya en de Deense drummer en ik bakte er niets van. Nu maak ik gestoomde sugar snaps in teriyaki-dressing, gebakken aardappelschijfjes met een honing-mosterd-citroen-tijmsausje en gekruide speklapjes. Vannacht en morgennacht moet ik werken en daar heb ik weinig zin in.
|
Verwijderd
|
ik heb géén vriendje
![]() ik heb net met m'n 'date' in een park gehangen waar alle junks en mongolen uit groningen ook hingen, samen met 500 duiven. daarna naar het station, want toen ging hij weer weg. nu ga ik eten, daarna vet hard voor school bezig, en daarna de afwas doen. blegh. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |