Advertentie | |
|
![]() |
|
Hallo. Leuk spelletje was dit
![]() ![]() Overigens heb ik het ook altijd zo gespeeld: De geliefden zijn aan elkaar verbonden; zij weten van elkaar dat ze geliefden zijn (maar nogmaals, zij weten niet elkaars rol, dit mogen ze elkaar natuurlijk wel vertellen), en zij proberen samen te overleven. Op het moment dat een geliefde doodgaat (opgegeten wordt of geexecuteerd) dan zal ook de andere het leven laten. Geliefden kunnen zowel burger-burger, burger-wolf als wolf-wolf combinaties zijn. Als burger-wolf combinatie kun je als geliefden alleen winnen als zowel de andere wolf(en) als de andere burgers uitgeschakeld zijn. Op zich maken ze dan wel erg weinig kans met zoveel spelers, dus ik vind het wel terecht dat ze nu hebben gewonnen. Dik verdiend!
||
Nou ik moet toch even zeggen dat Paranoide en Soija het verdomd goed gespeeld hebben. Ik had echt geen moment gedacht dat Para een wolf was. Ook was ik er heilig van overtuigd dat Cherry Springs geliefde was.
Nadat ik van Katje had gehoord wie de laatste wolf was (Paranoide dus, want Missy had ik zelf al geraden), dacht ik dat die wellicht ook wel eens geliefde kon zijn naast CS. Maar Soija? Nee. Goed gespeeld dus jongens. ![]() Ook een compliment voor Aila. Ik dacht echt dat je ziener was omdat je het de hele tijd bij het rechte eind had. Je was voorwaar een betere ziener dan de echte ziener (want die was waardeloos). @Elpida: Na mijn dood pas bedacht ik me dat jij wel eens jager kon zijn. Je speelde echt zo debiel, het leek wel of je gewoon dood wílde gaan ![]() Toch denk ik dat je er iets te vroeg mee bent begonnen, want als de wolven geen roet in het eten hadden gegooid had je er de tweede ronde of zo al uitgelegen. En dan is de kans redelijk groot dat je een dorpeling afschiet... Trouwens wel frappant dat Elpida en CS het overleefd hebben. Die zijn echt ronde na ronde door het oog van de naald gekropen... Citaat:
|
Verwijderd
|
Zo, hoi.
![]() Allereerst, bedankt allemaal. En ten tweede, ik vond het echt een lastig spel en ik vind het verbazingwekkend dat we nog gewonnen hebben ook. Bij de verdeling van de functies was het zo van - 'ahhh, wolf, dan ga ik vast dood want de wolven winnen nooit/zelden, maar goed, leukkkkkkk ![]() ![]() ![]() Maar het was wel heel leuk om eens heel veel te mogen overleggen, want als dorpeling mag dat niet. En het spel van de andere kant zien dus, de kant waarin de reverse-reverse-reverse-psychologieën worden verzonnen en vallen worden gezet, het was wel heel interessant allemaal. Ik heb ook het idee dat ik nu veel meer inzicht heb in het spel, dus da's ook leuk. ![]() Verder: ik vermoedde vanaf het begin al dat CS de cupido was. Daarom wilde ik haar eigenlijk gelijk al dood hebben, voordat ze hints ging geven. ![]() Maar goed, de verdachtmakingen waren eerst niet overtuigend genoeg en toen kwam plotseling de rare DH/CS-ronde. Wat daar gebeurd is snap ik nog steeds niet, dus misschien willen de spelleiders het toelichten? Ik denk dat sterrie toen gelijkspel probeerde uit te lokken en stiekem van stem is veranderd. Klopt dat? Vanaf die ronde ging CS plotseling allerlei opvallende hints richting mij en Soija plaatsen, dus vanaf dat punt wilde ik haar juist in het spel houden. Want zodra duidelijk zou worden dat ze cupido was zouden Soija en ik direct opgeknoopt worden natuurlijk. Gelukkig werden die hints grotendeels genegeerd en was het ook nog gelukt om het allemaal zo te draaien dat CS van geliefde-zijn verdacht werd. Ik heb ook smakelijk moeten lachen om mijn verdenkingen haar kant op. ![]() In de EoS/CS-ronde heeft Soija overigens stiekem op EoS gestemd zodat EoS zou winnen en het CS-lijstje verdacht zou worden. De theorie waar Aila zo over te spreken was, was dus al door ons bedacht voordat de uitslag überhaupt bekend gemaakt werd. ![]() Maar goed, ik vind het wel leuk dat de geliefden eens hebben gewonnen, want volgens mij gebeurt dat zelden. Dat ik dan zelf de winnende geliefde ben maakt dan niet zo veel uit. Hoewel het stiekem wel heel leuk is, natuurlijk. ![]() ![]() En tot slot, complimenten aan de spelleiders. ![]() [edit] Tering, wat gebruik ik veel smilies als ik een samenhangend verhaal probeer te schrijven na een paar biertjes ![]() |
![]() |
|
'Azaelia schreef:
Hoi hoi, ik wil het volgende potje voor het eerst meedoen dus ik ben deze druk aan het volgen om het te begrijpen . Vraagje: mag je ook op jezelf stemmen? Er werd gesuggereerd dat DH dat misschien gedaan zou hebben. Wolfen kunnen denk ik niet op zichzelf stemmen? Of op een andere wolf omdat ze misschien deel van de geliefden zijn? Alvast bedankt voor de antwoorden. Greetz. Azaelia En een ps-je, denk dat je het toch niet mag zeggen maar paranoide is wolf, niet?' Die ronde klopte echt van geen kant, daar was Paranoide zo goed mensen aan het mee lokken dat ik echt zoiets had van..... mmmm.. weerwolf. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) Dat maakt het spel voor mijzelf leuker en interessanter. 2) Als je jezelf een beetje verdacht maakt, ga je er bij de dorpelingen net niet uit en de kans dat de weerwolven je op gaan eten is ook klein omdat je dan zo'n mooie verdachte bent. En, BTW, ik vind het nog steeds raar dat iedereen het random stemmen zó verdacht vind. Ik stemde wel op Missy en die bleek achteraf een wolf te zijn, dus zo heel stom was het nog niet. |
![]() |
|
Het random stemmen zorgt er voor dat je je stem niet hoeft te verantwoorden. Als je dan op een dorpeling hebt gestemd kan je altijd zeggen "ja ach hij was random.". In die zin is het best wel verdacht.
|
Verwijderd
|
Oh, dat was mijn idee.
![]() ![]() Overigens wilden we jou eigenlijk juist graag in leven laten, want jij stemde op allemaal dingen die voor ons heel goed uitkwamen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het scheelde maar 1 stem trouwens die ronde. |
![]() |
|
Wie gaan het volgens spel eigen leiden?
Als het spel 2 juni weer begint kan ik wel meespelen (behalve dat ik één keer een weekend weg ben, mja ![]()
|||
Verwijderd
|
Bedankt voor de felicitaties.
![]() Dat CS cupido was, dacht Paranoide al langer, vanwege haar subtiele posts waarin Paranoide en ik genoemd werden. Ik heb echter de meeste tijd gedacht dat ze verrader was. Ik dacht echt dat Aila ziener was, en dat zij zeker wist dat Missy en Katje wolf waren, want zij stemde overtuigend op hen. En Aila, ik weet dat mn theroie ook voor mij gold, maar daarmee verdacht ik dus light fighter als vierde wolf, terwijl Paranoide die was, en ik ook een beetje. ![]() ![]() Als wolf zou ik mijzelf dus echt wel gegeten hebben als ik zo direct twee wolven zou beschuldigen. Het niet opeten van mij was nu een soort van bevestiging dat ze wolf waren allebei. ![]() In tegenstelling tot Paranoide vind ik het achterbaks manipuleren wel leuk. ![]() ![]() Ook oppmerkelijk dat pas laat aan de geliefdes gedacht werd. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() Dan speel ik nog een tijdje mee. Maar dan moeten jullie mij ook geen reden geven om posts te verwijderen en niet om stomme dingen heel lang zeuren/chatten ofzo. Want da's voor mij ook niet leuk als ik niets mag doen.
|
De dingen die ik verwijderd heb waren geloof ik alleen de discussie van mensen die klaagden dat Soija Schapende Zweefteven bij zijn openingspost had staan. En Lisa en Aila die naar elkaar gingen flamen ofzoiets. Het was in elk geval niet aardig en niet echt ontopic. Verwijtverwijtverwijt. En niet dat de een weerwolf was.
|
Dat laatste was terecht dat je het verwijderde.
Maar verwijderde posts leveren alleen maar meer discussies op in dit spel, volgens mij kan je beter gewoon ff een waarschuwing oid posten in het topic en het daar bij laten. /opinion
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 84 deel 2 Verwijderd | 500 | 10-04-2011 22:55 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |