Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2008, 23:02
Verwijderd
Lieve schatjes.

Hoe staat het met jullie vindbaarheid op google ten opzichte van jullie aanwazigheid hier of andere fora over drugs?

Een vriend van me werd uitgenodigd voor een hyve over drugs en heeft dit *niet* geaccepteerd. Omdat hij met naam en foto op hyves staat. Beseffen jullie je wel eens wat je online neerzet?
Ben je niet bang dat je ouders of je toekomstige baas vindt wat je hier hebt neergezet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2008, 23:04
Verwijderd
Ik nu wel! Ik word er wel een beetje para van af en toe, maar ik heb net even je zoekmachine gebruikt enzo en het valt nogal mee. En ik probeer er wel op te letten wat ik post en op het internet gooi, ja.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 09:42
HTID
HTID is offline
Heb net ff gekeken op google en ik kon niks vinden over mezelf. Er zijn zoveel apen op internet die zichzelf HTID noemen, dus ik maak me voorlopig nog nergens druk om
Oud 21-05-2008, 13:24
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Eigenlijk is dit de enige plek waar ik dat soort dingen neergooi terwijl het niet heel secure is (omdat ik overal met naam en toenaam sta ook).

Maar verder weet iedereen wel van me dat ik mijn exerimentele periodes gehad heb, dus heel veel maakt het me niet echt uit. Maar ik zou er ook niet mee gaan pronken op hyves ofzow.. Niet dat het me op zich iets kan schelen, maar niet iedereen is idd even tolerant en je kan er ooit nog eens een keer je kop mee stoten..
Oud 21-05-2008, 14:42
Verwijderd
Dat is dus ook dé reden dat ik op geen enkel forum dezelfde nickname heb en hier ook geen foto van mezelf post. Nu heb ik natuurlijk ook weer niet zoveel geëxperimenteerd en een baas die je gaat googlen kan en mag die info toch niet tegen je gebruiken (scheiding werk/privé enzo) maar beter voorkomen dan genezen in dit soort gevallen.
Daarom staat mijn achternaam ook -nergens- op internet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 14:58
Verwijderd
Mijn achternaam is overal ruim te vinden. Mijn wilde periode is ook al een poosje voorbij en op dit moment is het eigenlijk alleen discussiëren in plaats van doen.

Als ik bepaalde namen google en ik blader door resultaten heen kom ik namelijk best nog wel eens wat compromitterende informatie tegen . Vandaar ook de vraag
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 15:00
Hydrodynamikaas
Exactly.. Ik ken mensen die bij een uitzendbureau werken en die hyven en googelen wel degelijk op mensen om te kijken wie ze in huis halen. Ze mogen het niet als gegronde reden opgeven om je iets te weigeren, maar het wordt natuurlijk altijd gebruikt voor de "afronding" zegmaar..
Oud 21-05-2008, 15:08
Verwijderd
En aangezien google zich als enorm archief gedraagt, is het allemaal niet helemaal zoals het hoort
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 15:30
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik ben altijd incognito op internet hoewel op het forum mensen zitten die ik irl ken dus als ik daar ruzie me krijg en ze zouden eraan denken maar dan nog, ik ga op een universiteit werken en daar heeft men er geloof ik weinig moeite mee.
Oud 21-05-2008, 15:37
Verwijderd
Op een andere, gerelateerde noot:
In hoeverre zoeken júllie anderen op op internet en als je wat vindt, wat doe je er dan mee?
Persoonlijk doe ik er niet aan, tenzij er aanleiding voor is, maar wellicht doen jullie dat wel standaard ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 15:44
De Veroorzaker
Alleen gericht: adressen, telefoonnummers e/d.
Oud 21-05-2008, 16:46
Verwijderd
Dat zit gelukkig wel goed. Ik heb net eens even mijn naam enzo opgegoogled maar ik zie dat er niets over drugs te vinden is. Op mijn hyves ook niet. Gelukkig niet, want daar sta ik wel met naam en toenaam en foto's enzo op. De enige fora waar ik posts over drugs neerzet zijn partyflock en scholieren.com, en ik zie dat die gelukkig niet via mijn echte naam te vinden zijn. En ik denk niet dat iemand de nicknames die ik daar gebruik toevallig zal raden.

Maar ik let er altijd wel een beetje op ja, zeker met betrekking tot drugs. Er hoeft maar een persoon toevallig dat te lezen en daar kan ik nog wel gezeur mee krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 18:53
coopergirl
coopergirl is offline
Met naam en toenaam heb ik tregelmatig wat op het forum gepost. Ook sommige foto's logen er niet om Ik hoop dat mijn toekomstige werkgever Google laat voor wat het is. Op zich ben ik me wel bewust van het waanzinnige archief genaamd Google.. Ergens ook wel beangstigend. Soms zoek je op een term en kom je via google uit bij een topic waar je zelf in hebt gepost. Tegenwoordig probeer ik er soms wat op te letten, maar ik denk dat het kwaad al is geschied. (Er is een nieuwe mogelijkheid je account te laten verwijderen van s.com)
Oud 21-05-2008, 19:23
Verwijderd
Ja, maar je kan alleen bepaalde posts laten vervallen aan anoniem.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:11
Verwijderd
Mijn voor- en achternaam geven een aantal hits ivm Larp, een overlijden en een site met gedichten.
Mijn nick + mijn voornaam geeft mijn emailadres blijkbaar in een oud topic over combitickets voor Werchter hier op dit forum, weer larp en mijn kruidenproblemen in de Heksentuin.
Mutant zelf geeft natuurlijk zat hits waar ik me niet druk over hoef te maken.

Wel is het in mijn verleden gebeurd dat ik reacties heb gekregen die ik niet wenste. Ik had op een site mijn naam en voornaam + email achtergelaten en dat gaf dus een hit voor mijn voor- en achternaam. Ik was op zoek naar een exklasgenoot en het resultaat was dat ik dus opeens vindbaar was en mijn biologische familie en echte vader contact zochten. Toen ze eenmaal de link mutant-art hadden, was het niet zo moeilijk om op mijn site te gaan kijken, vandaaruit naar mijn livejournal te gaan en zo alles te lezen omdat dat destijds nog openbaar was. Na dat voorval heb ik onmiddelijk mijn LJ op vrienden gezet en een aantal maatregelen getroffen. Ik denk dat ze me nog steeds kunnen volgen via hier (want die link staat op mijn site), maar daar maal ik niet zo om eigenlijk.

lal

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 04:59.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:18
Verwijderd
Hoi lekkere Belg
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:37
Verwijderd
^^
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 14:24
zoef de haas
zoef de haas is offline
Als je op zowel mijn voor als achternaam al dan niet in combinatie met het forum of wat dan ook googled komt er niets spectaculairs uit. Mijn moeder is te dom om dingen terug te kunnen vinden. En mijn broertje zusje die hier ook zitten zoeken naar mijn weten mijn posts niet na. en het zal hen verder vrij weinig boeien wat ik uitspook
Oud 22-05-2008, 15:10
Verwijderd
ik praat alleen op dit forum erover en googlen op mijn naam geeft geen hits op dit forum+ mensen kennen mijn nick hier niet
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 20:04
Wammus
Wammus is offline
Googelen op mijn voor + achternaam geeft geen schokkende resultaten. Google ik op mijn nickname dan kom ik uit op een eetcafé in Nijmegen. Op de 2e pagina vind ik ons onzin spamtopic. Ergens heel ver weg kom je wel een drugsforum profiel tegen die gerelateerd zou kunnen worden aan mijn naam maar klik je op de link dan krijg je een foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden.

Niets om me zorgen over te maken dus.
Oud 23-05-2008, 08:12
Hydrodynamikaas
Nee okay, googelen op voor en achternaam niet. Maar als je op mij googelt kom je wel na een tijdje hier op scholieren uit. Als je mijn nickname dan weet en op drugs + nick googelt krijg je wel degelijk een heel mooi overzichtje van wat ik hier heb neergepleurd de afgelopen tijd... Geld ook voor enkele andere fora, maar daar heb ik om die reden dus ook weer andere nicknames en daar weten ze mijn echte naam ook niet

Verder ben ik niet zo'n uitpluizer.. Ik doe wel eens naamgoogelen voor de grap, maar meer ook niet.. of ik moet echt gericht iets over iemand weten.. In dat geval is het meestal ook wel beangstigend dat je het altijd wel weet te vinden
Oud 23-05-2008, 09:28
Verwijderd
Het gaat er ook meer om of je baas je vindt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 10:58
Hydrodynamikaas
Mjah psies.. nou, dan moet m'n baas wel een hele goeie googlegoochelaar zijn denk ik..
Oud 23-05-2008, 11:19
Verwijderd
er is gelukkig nog iemand die mijn naam deelt
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 11:49
Verwijderd
Citaat:
ik praat alleen op dit forum erover en googlen op mijn naam geeft geen hits op dit forum+ mensen kennen mijn nick hier niet
Opgepast, jongeman, we houden je in de gaten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2008, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Opgepast, jongeman, we houden je in de gaten!
uh oh

hoe gaan je examens?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 13:06
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
ik zocht laatst *vanwege 1 of ander spelletje* op het laatste wat ik opgeschreven had, dat was 'chickies voor pikkies'..
dit kreeg ik te zien:

wtf?

ontopic: als ik mn voor + achternaam intik krijg ik alleen maar baby pagina's *als in: hoerá Merel is geboren* .. maar nergens mijn eigen combinatie. mijn achternaam is ook erg simpel gespelt, en wordt in Nederland meestal op 2 andere manieren gespelt ipv deze manier.
als ik op mn voornaam + mn nickname zoek zijn de eerste 2 hits 2 gedichten die ik hier op DoP heb gepost.
zoek ik op mn nickname dan krijg ik de hit Hmm Hmm van Beenie man.. duizenden hits
en zoek ik op mn andere nickname dan krijg ik in eerste instantie alleen maar spaanse sites, en vervolgens op de 2e pagina mn journal met die naam.
zoek je op die 2e nickname + mn voornaam krijg je ergens halverwege de resultaten een paar youtube-filmpjes die ik samen met n vriendin maak..
I'm not to worried.. mn hyves is niet te linken aan mn andere nickname dus dat is wel oke =)
Oud 23-05-2008, 13:48
Hydrodynamikaas
Die plaatjes echt wtf
Oud 23-05-2008, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Die plaatjes echt wtf
inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2008, 19:17
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
ik zocht laatst *vanwege 1 of ander spelletje* op het laatste wat ik opgeschreven had, dat was 'chickies voor pikkies'..
dit kreeg ik te zien:
[afbeelding]

wtf?

ontopic: als ik mn voor + achternaam intik krijg ik alleen maar baby pagina's *als in: hoerá Merel is geboren* .. maar nergens mijn eigen combinatie. mijn achternaam is ook erg simpel gespelt, en wordt in Nederland meestal op 2 andere manieren gespelt ipv deze manier.
als ik op mn voornaam + mn nickname zoek zijn de eerste 2 hits 2 gedichten die ik hier op DoP heb gepost.
zoek ik op mn nickname dan krijg ik de hit Hmm Hmm van Beenie man.. duizenden hits
en zoek ik op mn andere nickname dan krijg ik in eerste instantie alleen maar spaanse sites, en vervolgens op de 2e pagina mn journal met die naam.
zoek je op die 2e nickname + mn voornaam krijg je ergens halverwege de resultaten een paar youtube-filmpjes die ik samen met n vriendin maak..
I'm not to worried.. mn hyves is niet te linken aan mn andere nickname dus dat is wel oke =)
z0mg
Oud 23-05-2008, 19:22
coopergirl
coopergirl is offline
Oud 24-05-2008, 09:11
Verwijderd
Ik heb het op een ander forum over drugs ook eens aangekaart. Daar zijn de reacties iets heftiger. Volgens mij heeft niemand er daar ooit over nagedacht en ze hebben er zelfs een hyves over dat forum waar iedereen lid van is
Met citaat reageren
Oud 24-05-2008, 11:39
De Veroorzaker
Hehe ik krijg allemaal enge ziektes of zware ongelukken.
Oud 25-05-2008, 17:21
Mephisto
Mephisto is offline
Mjah, ik realiseer me het wel.
Oud 26-05-2008, 08:17
Quantes
Quantes is offline
Ja. En van mij staat er nauwelijks iets boeiend op het net.
Oud 26-05-2008, 08:31
Lieved
Lieved is offline
hee is dat mijn plaatje? godverkut hahahaha
Oud 26-05-2008, 15:30
Verwijderd
Citaat:
hee is dat mijn plaatje? godverkut hahahaha
wb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren