Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
eerst de algemene oproep, met een megafoon natuurlijk, en zaagsel en confetti.
people of europe, re-unite feel this vibe and reconize join us in this orchestra pit feel this beat and feel it en dna moet je nog tienduizend cloupetjes metr fire in my heart and angels Oooooh i see two angels whoo sings like kings it is love from above! baseball glove en dan het vuurgezeur There is a fire in my heart! I feel a tingling in asj complex body part! I like to look at calorie charts and commercial art! but we will never be apart! Muzikaal intermezzo (niet de pizza) Stukje Wagner (weer niet de pizza) Stukje pizza nog een tussenstukje vuurwerk nog meer vuurwerk automutilerende aarsengelen laastre oproep, door megafoon: people of europe, re-unite feel this vibe and reconize join us in this orchestra pit feel this beat and sing with itttt! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb van die heerlijke deoo en als ik daaraan ruik moet ik aan de zomervakanties denken. OMG ik heb trouwens gewoon een stukje van de noordpool gevonden voor mijn verjaardag! Ik hoop dat er een kluizenaar woont op dat stukje, dan kan ik daa r mijn persoonlijke horige van maken, en dan mag hij ijsthee voor bereiden. En nu wil ik een brug verzinnen voor her feit (de fiets) dat ik ga slapen maar die is er niet, dus ik ga het enigszins abrupt denkend schreeuwen, welterustne
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus, ik kom nu pas thuis van een avondje stappen.
Maar, ik wil jullie een mooi verhaal vertellen. Ik was zojuist afgezet bij het Amstelstation door een vriend. Vanuit daar zou ik eigenlijk naar Zuidoost lopen moeten. Ik had de benenwagen al ingezet toen een of andere Zuidoost-gangster naast mij kwam fietsen en zei: Hé, waar moet je heen, brodda? Ik antwoorde dat ik naar Zuidoost moest, en hij zei dat hij daar ook heen moest en dat hij mij een lift geven zou. Zo gezegd, zo gedaan. Een totaal onbekende heeft me dus net een kwartier durende lift gegeven, door de regen, naar mijn voordeur. Hij heet Muhammed en hij is een toffe gozer, ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De hele dag slapen als het buiten regent is soms wel lekker. en jammer dat je geen tabak hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
Suske & Wiske en de saaie seksshop #220 Verwijderd | 500 | 28-05-2008 16:25 | |
De Kantine |
L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219 Cherry Springs | 500 | 27-05-2008 15:02 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 |