Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb net Verfhuid van Rascha Peper gelezen (omdat Oesters er niet was in de bibliotheek
![]()
|
![]() |
Vanmiddag de ondraaglijke lichtheid van het bestaan uitgelezen, en ik vond 3/4 ontzettend mooi maar daarna begreep ik volgens mij niet alles en toen vond ik het wat minder worden. misschien nog maar eens opnieuw lezen..en net heb ik de jongen in de gestreepte pyjama gelezen en het trok me eigenlijk helemaal niet maar ik vond het toch wel bijzonder, omdat het vanuit het standpunt van een kind is geschreven.
|
Onder mannen van Norah Vincent. Het is wel grappig, interessant, intrigerend, maar tegelijkertijd ook weer niet bijster boeiend. Het gaat dus over een vrouw die zich vermomd als man onderzoekt hoe de 'mannenwereld' werkt, zeg maar.
|
![]() |
Remco Campert - Het Gangstermeisje
Ben nog niet erg ver maar het weet me nog niet echt te overtuigen. Heb eerder van hem Het leven is vurrukkeluk en Tjeempie! of: Liesje in Luiletterland gelezen, en dit bevat noch de humor van de tweede, noch de schitterende zorgeloosheid en opgewektheid van de eerstgenoemde. Daarnaast heb ik een paar dagen geleden ook de eerste paar pagina's David Copperfield eens gelezen maar echt zin om door te stoten heb ik nog niet gehad. |
![]() |
|
Ik heb net Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder Roodkapje voor gelezen. Van Renate Dorrestein. Ik vond het vermaak voor een middag op de bank maar verder niets. Haha ja, het las lekker door en ik moest best lachen om een paar stukjes maar verder.. naah.
En ik heb afgelopen weekend Russisch blauw uitgelezen van Rascha Peper, en die vond ik wel gaaf. (:
||
Citaat:
Je houdt van Rascha Peper? ![]() Ik vond Rico's vleugels wel heel tof. OT: Ik ga beginnen in Ps. Ik hou van je van Cecelia Ahern, omdat ik het voor mijn verjaardag heb gekregen en het volgens een vriendin van me goed doorleest en niet moeilijk is maar toch een mooi (verdrietig) verhaal. Want momenteel ben ik te moe voor woorden. |
![]() |
|
Ik lees vanalles door elkaar op het moment:
- The name of the rose - U. Eco - Boek Job uit de Bijbel - Gebroeders Karamazow - Dostojevski - Les Grecs ont-ils cru a leur mythes? - P. Veyne (non-fictie) Edit: en voor mijn studenten-boekbespreking-groep ga ik dit boek lezen: In de bovenkooi - Maarten Biesheuvel.
Laatst gewijzigd op 03-06-2008 om 16:25. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ot, ik lees ook nog De zevensprong van Tonke Dragt. <333 z0mfg kinderboeken. Ik denk dat ik De rode zwaan dadelijk maar nog eens ga lezen, voor de miljoenste keer.
|
O goed idee, volgende keer ook maar weer even kinderboeken uitnemen in plaats van alleen langs de kasten lopen en van de kaften genieten
![]()
|
Ik heb net De telduivel uit en ik heb gisteren Geheimen van het wilde woud uitgelezen. Kinderboeken. <3
Ik ga straks beginnen in De stelling van de papegaai óf een verhalenbundel van Tonke Dragt die ik niet ken óf Tirza, van Arnon Grunberg.
|
![]() |
|
|