Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Pfrt, koppende back en koppende cm net niet kunnen halen, de ene omdat ik al geboden had op de cm en dus 'n beetje cash te kort kwam, de andere omdat ik even naar 't toilet moest toen ik net geboden had, maar niet gezien had dat ik meteen overboden werd. Half minuutje te laat.
![]()
||
Citaat:
![]() Vanmiddag dan toch 'n koppende CM gehaald, voor 408k. Net op z'n transfervergelijking, maar ik kan hem door klaverjas en specifieke training nog wel naar uitstekend scoren en goed passen krijgen normaal gezien, dus daar maak ik dan nog wel 'n mooie winst op denk ik. ![]() ![]() Martin Tryggvesson (184651349) 20 jaar en 105 dagen, matig in vorm, gezond Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. Specialiteit: Koppen Volgende verjaardag: 12-05-2008 Nationaliteit: Sverige Total Skill Index (TSI): 2 300 Loon: 540 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: matig Keepen: rampzalig Spelmaken: uitstekend Passen: redelijk Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: redelijk Spelhervatten: slecht Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
Zeker weten!
![]() Zeker als derde mid moet hij wel voldoen, gaat vanmiddag wel op de linkshalf spelen. Eens kijken hoeveel invloed zoveel positiespel gaat hebben voor m'n mid-ratings. ![]() Heb trouwens weer 'n leuke speler te koop staan, loopt morgenavond rond 20u af! Staat nu aan 50k, maar zou graag 150-200k krijgen voor hem. Sibbert Vanopstal (173800436) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 27 jaar en 0 dagen, goed in vorm, gezond Ik spreek Français & Vlaams! Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is. Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig. Volgende verjaardag: 27-08-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 1 930 Loon: 644 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: goed Keepen: waardeloos Spelmaken: zwak Passen: zwak Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos Scoren: goed Spelhervatten: formidabel Doelpunten in carrière: 12 Hattricks in carrière: 1 Competitiedoelpunten dit seizoen: 9 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Je aantekeningen wijzigen PsicoTSI Tool Terminus Edition WAARSCHUWING: Deze speller heeft 2 hoofdskills: The foutmarge van de voorspelling kan erg hoog zijn Vleugelspel[Vorm=Hoog]=7.83 Vleugelspel[Vorm=Gemiddeld]=7.94 Vleugelspel[Vorm=Laag]=8.04 Vleugelspel[Loon]=8.02
|
Weer zo'n speler te koop, loopt morgenavond af!
Kobe Vandersteen (173800439) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 24 jaar en 79 dagen, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Français & Vlaams! Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak. Specialiteit: Koppen Volgende verjaardag: 15-06-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 2 510 Loon: 550 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Spelmaken: rampzalig Passen: slecht Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed Scoren: goed Spelhervatten: goed Doelpunten in carrière: 16 Hattricks in carrière: 1 Competitiedoelpunten dit seizoen: 6 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
En ik ben kampioen!
![]() ![]() ![]() En m'n eerste uitstekende back met leuke bijstats is binnen, normaal gezien is dit soort spelers ideaal om volgend seizoen de tactiek afstandsschoten te gebruiken... ![]() Francisco Javier Dutard (172860578) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 23 jaar en 90 dagen, redelijk in vorm, gezond Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap rampzalig. Specialiteit: Koppen Volgende verjaardag: 04-06-2008 Nationaliteit: Chile Total Skill Index (TSI): 3 000 Loon: 540 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Spelmaken: zwak Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend Scoren: matig Spelhervatten: redelijk Doelpunten in carrière: 5 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
En er staat weer 'n speler van me op de transferlijst. Moet eruit omdat hij gewoon te oud begint te worden, maar haalt nog wel 4* als centrale aanvallende middenvelder, dus: zeker nog de moeite waard!
Koopje voor 200k. Márk Aradi [playerid=159299277] 29 jaar en 80 dagen, redelijk in vorm, gezond Ik spreek Magyar! Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is. Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak. Volgende verjaardag: 17-06-2008 Nationaliteit: Magyarország Total Skill Index (TSI): 3 080 Loon: 1 024 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: goed Keepen: rampzalig Spelmaken: uitstekend Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatten: rampzalig Doelpunten in carrière: 9 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 2 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
Gefeliciteerd Methuus!
Nou, bij mij gebeurd op dit moment het ongelooflijke.. twee wedstrijden, twee directe rode kaarten en een blessure voor mijn beste man. Sta nu 2e op 2 punten en moet nog tegen de nummer 1 direct... maar 4 mensen nog kans om kampioen te worden..
|
En gaat nu al van de hand voor 1.8M...
![]() Heb al één speler gekocht, een uitmuntend keeper volgt nog. ![]() Mijn nieuwe winger, 612k. Jae Girard (147663475) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] 21 jaar en 51 dagen, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is. Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap redelijk. Specialiteit: Snelheid Volgende verjaardag: 25-07-2008 Nationaliteit: USA Total Skill Index (TSI): 3 560 Loon: 1 082 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Spelmaken: uitstekend Passen: redelijk Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatten: matig Doelpunten in carrière: 14 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 1 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Gefeliciteerd allebei.
![]() Ik ben nog snel aan't proberen 'n wingertje binnen te halen, om te trainen op passen en scoren. ![]() Sta 609k in de plus momenteel, maar zou graag zaterdagnacht mijlpaal voor 500k halen dus ga niet teveel uitgeven... ![]()
|
Ik kan nog kampioen worden..
Moet tegen de nummer 1 die 2 punten boven mij staat. De nummer 2 staat 1 punt boven mij dus als die wint ben ik screwed. Heb het zelf weggegeven door van de nummer laatst te verliezen... En waar komen al die rode kaarten bij mij toch ineens vandaan! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb 'n winger binnengehaald, goed vleugel, redelijk scoren en zwak passen, krijgt 'n lvl scoren en 'n lvl passen en dan mag hij in de verkoop, zou me toch 200-250k opbrengen bij verkoop, dus 100-150k winst... ![]()
||
Citaat:
![]() Nu weet ik niet goed of ik deze week passen ga trainen of scoren, als ik scoren train dan popt er minstens één spits en misschien ook die winger en dan kan die kerel daarna ook naar de transferlijst verhuizen... ![]()
|
Keba Diop (193633305) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] Alltid!
19 jaar en 101 dagen, slecht in vorm, gezond Ik spreek Senegalese! Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos. Specialiteit: Koppen Volgende verjaardag: 11-06-2008 Nationaliteit: België Total Skill Index (TSI): 420 Loon: 350 €/week Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Spelmaken: slecht Passen: matig Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: goed Spelhervatten: matig Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Te koop voor 75 000 euro, dus... ![]()
|
Hoe kom je toch aan zoveel spelers
![]() Of doe je aan daytraden? BTW, Duim even voor mij. Vanavond tegen de nummer 1 die drie punten voor staat op mij met 2 doelpunten meer (moet makkelijk kunnen winnen, maargoed.. heb de laatste 3 wedstrijden constant rood en blessures gehad, maar moet dus 2-0 winnen minstens). En de nummer 2 moet tegen de nummer 4 en die staat 2 punten voor op mij, die mag gelijkspelen of verliezen. Wel spannende laatste dag zo. Team Gespeeld Goals Punten 1. FC Nielske United 13 30 - 15 28 2. henverboys 13 25 - 11 27 3. Iron Dragon United 13 36 - 23 25 4. Wolfersveen 13 31 - 18 25 5. SC Scootha 13 23 - 27 16 6. Uitsmijters 13 14 - 26 14 7. ThaPingu United 13 19 - 42 8 8. Ambutubbies 13 20 - 36 7
||
Citaat:
![]() ![]() En veel succes inderdaad. ![]()
|
Staat allemaal in de openingspost.
![]() Heb een future coach te koop staan en een uitstekend spitsje: Kalle Pärn (145326871) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] Alltid! 33 jaar en 31 dagen, redelijk in vorm, gezond I'm possibly the future coach of this team! Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oneerlijk is. Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap redelijk. Volgende verjaardag: 03-09-2008 Nationaliteit: Eesti Total Skill Index (TSI): 30 Loon: 353 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 1 Gezondheid: in orde Conditie: matig Keepen: waardeloos Spelmaken: slecht Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig Scoren: matig Spelhervatten: matig Doelpunten in carrière: 14 Hattricks in carrière: 2 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Deze loopt vanavond rond half zes af. ![]() En dan nog 'n uitstekende spits met redelijk passen, voor 625k. ![]() Casemiro Ulhoa (189527415) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.] Alltid! 19 jaar en 13 dagen, goed in vorm, gezond I'm Brazilian and I want to make it in Europe! Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap rampzalig. Specialiteit: Technisch Volgende verjaardag: 21-09-2008 Nationaliteit: Brasil Total Skill Index (TSI): 1 810 Loon: 688 €/week inclusief 20% bonus Club: Methuus Boys Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: goed Keepen: rampzalig Spelmaken: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos Scoren: uitstekend Spelhervatten: waardeloos Doelpunten in carrière: 4 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
Verwijderd
|
Hee allemaal, ik speel ook Hattrick!
Teamnaam: Squad 643 Alias: Basjeeh Ik heb zojuist een aankoop van €350.000,- binnengehaald, nu een grote versterking voor mijn team en mijn future coach! Evyatar Zehavi 38913644 30 jaar en 93 dagen, matig in vorm, gezond Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider. Volgende verjaardag: 04-07-2008 Nationaliteit: Israel Total Skill Index (TSI): 5 450 Loon: 3 597 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Squad 643 Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: uitmuntend Passen: zwak Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: slecht En verder heb ik nog twee talentvolle (opgetrainde) verdedigers te koop staan. Oliver Bruinzeel (191196229) €50.000,- 19 jaar, goed verdedigen, zwak vleugelspel Theodoor Buysse (191217406) €325.000,- 20 jaar, uitstekend verdedigen, zwak passen |
![]() |
|
Mooie speler, die middenvelder, alleen 'n beetje laag leiderschap voor 'n future coach... Maar kan nog lekker veel ervaring opdoen en als je hem op uitstekend ervaring krijgt, lekker goedkoop als coach!
![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik hem kocht had ik niet eens door dat -ie een future coach kon zijn, dus vandaar dat -ie 'maar' matig leiderschap heeft. Misschien wordt deze speler niet eens mijn coach maar koop ik een ander met goed leiderschap. Dat scheelt toch een hoop.
En in de IXe (evt volgend seizoen VIIIe) heb ik eigenlijk helemaal geen leiderschap nodig, maar het is natuurlijk wel fijn ![]() Dit seizoen gaat in ieder geval makkelijk worden met 3 bots, 3 inactieve teams en één concurrent die een stukje minder is dan ik. De bovenste twee promoveren dus er moet iets héél geks gebeuren wil ik niet promoveren. |
![]() |
|
Hehe, true true, lagere reeksen heb je daar inderdaad niet veel aan.
![]() Als je nog 'n spitsje zoekt, ik heb er nog één te koop staan. ![]()
|
Haha bekerronde 1 door. Na penalty's. ;D
Dodelijk kalm schoot Jakša Mandir zijn team SCC onhoudbaar naar 2-1! Er zijn maar weinig spelers met een echt verbluffende traptechniek! United-speler Alfons Verwoert liet zien dat hij er één is, zoals hij de 2-2 erin legde. Het snoeiharde schot van Juan Ramón Castellanos in de benedenhoek leverde SCC geen doelpunt op: Matias Hjelt dook er fraai op. Het bleef 2-2. Koelbloedig legde Santi Bausa van United de bal achter Vitus Rothlischberger: 2-3. Bo Houwing van SCC stond schijnbaar onaangedaan tegenover Matias Hjelt. Die houding betaalde zich uit, want moeiteloos scoorde hij 3-3. Koelbloedig legde Fons Tilman van United de bal achter Vitus Rothlischberger: 3-4. Sami Koivula van SCC liet zien over stalen zenuwen te beschikken toen hij de strafschop nam. Hij bracht de score daarmee op 4-4. Cristian Campomar leek erg onzeker toen hij namens United de penalty nam en schoot als gevolg daarvan huizenhoog over. Geen goal. Reint Velzel van SCC stond schijnbaar onaangedaan tegenover Matias Hjelt. Die houding betaalde zich uit, want moeiteloos scoorde hij 5-4. Vitus Rothlischberger was kansloos; Juho-Pekka Leppäniemi van United maakte geen fout en scoorde de 5-5. SCC-speler Thys Verbruggen vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 5-5. Justus Kooistra leek erg onzeker toen hij namens United de penalty nam en schoot als gevolg daarvan huizenhoog over. Geen goal. Sever Stãnilã nam namens SCC de penalty perfect, maar Matias Hjelt plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 5-5. United-speler Vincent Maillard aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 5-5. De hele wedstrijd liep Lion Bokdam van SCC al nerveus te schutteren en ook zijn penalty ging hopeloos naast. Daarmee bleef het 5-5. Matias Hjelt van United liet zien over stalen zenuwen te beschikken toen hij de strafschop nam. Hij bracht de score daarmee op 5-6.
|
Pech blijft mijn team achtervolgen.. zit zowieso al 8 seizoenen in dezelfde divisie VI terwijl ik in de V thuishoor (al aantal seizoenen daar gespeeld). Zelfs supporter geeft aan dat mijn divisie (iig vorig seizoen) veruit de sterkste is binnen de VI. Afgelopen seizoen was de 3e keer dat ik net het kampioenschap weggeef
![]() Verder heb ik nu alweer een groot probleem. Eén van mijn drie stermiddenvelders (7 sterren, 29 - bovennatuurlijk met wat passen en uitstekend ervaring) is laatste wedstrijd 8 weken geblesseerd geraakt ![]() Enfin, per wedstrijd haal ik ongeveer deze stats (oude ratings): Middenveld formidabel (zonder middenvelder 3 --> goed/uitstekend) Rechterverdediging wereldklasse Centrale verdediging magisch Linkerverdediging bovennatuurlijk Rechteraanval goddelijk Centrale aanval reusachtig Linkeraanval magisch Nu mijn vraag aan jullie. Ik heb 2.3 miljoen op de bank en twee trainees die bijna uitgetraind zijn. Wat zouden jullie doen: - wachten tot ze beide briljant vleugelspel zijn, ze dan verkopen, nieuwe jonge trainees aankopen en de winst gebruiken om een nieuwe supermiddenvelder (enkel positiespel > bovennatuurlijk) - middenveld laten voor wat het is en alles counteren (ik kom met die goddelijke aanval bijna altijd wel door de verdediging heen van de tegenstander) ,dus het hele seizoen 4-4-2 spelen en counteren en zien hoe ver ik kom. - ander opties (advies wordt altijd gewaardeerd)! Bedankt ![]() Iron Dragon United
Laatst gewijzigd op 20-06-2008 om 12:32. Reden: Edit: met vrij weinig moeite kom ik nog aardig ver in de beker |
![]() |
|
Ik zou counteren. Rustig trainees uittrainen en verkopen en daarna voor twéé middenvelders gaan in plaats van één, als er dan ééntje uitvalt is 't niet zo'n ramp als nu. Proberen ook te gaan voor max 25 jaar, dan kan je ze bij 'n eventuele blessure sneller recupereren. Ongelooflijk trouwens dat je met dergelijke stats niet kunt promoveren.
![]() Wat ook 'n optie is: een jaartje optimaal trainen, je laten afzakken naar VII en daar meteen promoveren naar 'n andere VI, waar je meer kans op promotie hebt? ![]()
|
Mjah zoveel pech heb ik dus met deze goede stats
![]() Tsja en laten afzakken en dan weer promoveren.. misschien nog wel een idee.. wat nou het mooiste is binnen mijn poule dat alle nr's 1 elke keer wel weer de promotiewedstrijden verliezen! Viceuze cirkel noemen ze dat ![]()
||
Citaat:
![]() Dan is 't zeker een goed idee, als je zelfs als kampioen weinig kans gat maken op promotie... Als je al bijna 10 seizoenen in dezelfde reeks kampeert ga je amper anders kunnen denk ik. Op ander forum kerel die exact hetzelfde voorhad: heeft zich laten degraderen, speelde meteen kampioen en zit nu in 'n veel gemakkelijkere reeks. ![]()
|
Eerste wedstrijd gewonnen met 4-3, ik sta meteen tweedes in m'n reeks. 30 Overwinningen op rij in officiële wedstrijden, niet slecht! In de beker gaat dat avontuur echter voorbij zijn vrees ik.
![]()
|
|