Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
@Nijn en Sjanne: ik zou willen dat ik jullie kon helpen, dat ik iets kon zeggen of doen waardoor jullie je beter zouden voelen.
![]() ![]() ![]() ![]() OT: yes, nog maar twee examens. Bijna alles is tegengevallen tot nu toe, maar ik slaag wel. Eindelijk kan ik hier dan weg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop dat het me lukt. ![]() |
![]() |
|||
Ongeveer dit:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het is te druk om alles bij te lezen en te beantwoorden. Maar knuffel voor kwast en dolce en alle anderen.
Stage is leuk en interessant, maar ook wel moeilijk soms en heel druk. Sommige mensen zijn zo onwijs ongemotiveerd en dat frustreerd me gewoon. Oh en ik was afgevallen en dat is liefde. Oh nee. En verder weet ik het niet. Het is te druk om nog ergens over na te denken. Ik weet niet hoe het met me gaat, ik weet niet wat ik denk of voel. Ergens is het fijn, ergens ook heel onbestemd. En ik vergeet zoveel dingen, alsof ik er maar half bij ben. ![]() |
![]() |
|
Zo ben ik weer eens, vermoeid en wel. Ik ben echt zo moe de afgelopen tijd, ik werk, eet en slaap, daar komt het de afgelopen tijd op neer, tijd voor andere dingen heb ik zowat niet. Mijn vermoeidheid-te kort slaap en die vreetbuien...ik merk dat mijn lichaam aan het protesteren is. Qua stemming ben ik een beetje afgevlakt..te moe om iets te voelen, niet goed en niet slecht dus, maar normaal zou ik het ook niet noemen.
Mijn werk is een ramp de avond en de ochtend voor ik begin, en meestal leuk als ik er ben. Ik kan die angst maar niet afleren. Ja en verder voel ik me verward over mezelf, omdat zo onduidelijk is waar ik wel en niet last van heb en of en zo ja welk, etiketje daar op geplakt moet worden.
|
oke.. Ik ben Altrecht uit gezet.
In de VERS training (die ik nu ook niet meer mag afmaken) hebben wij geleerd situatie's te bespreken volgens een schema (pannenmodel). ik had er een gemaakt. Hij ging over me eigen behandelaar. Ik heb aangegeven dat ik deze niet bij me eigen behandelaar kan inbrengen. Toch stuurde iedereen me door naar haar. Iedereen! Zij zelf moedigde mij ook aan om een deze pan te bespreken. Vervolgens rond ze het gesprek oke af. Ik had zelfs een goed gevoel overgehouden aan het gesprek. Toen gister, ik belde overdag naar me behandelaar. Ze zou me terug bellen. Heeft ze nooit gedaan. Toen om half 5 belde de crisisdienst, dat ik moest komen. Daar kreeg ik te horen dat ik niet meer naar mijn eigen behandelaar mag, dat ze zich bedreigd voelt en bang voor me is. Ze gaat misschien aangifte doen. Ik mag daar helemaal niet meer komen. Ik mag niet meer naar mijn psychiater, ik mag de training niet meer afmaken, en ik mag geen nieuwe behandelaar. Nou had ik met die mevrouw van de crisisdienst afgesproken dat zij vanmorgen ging bellen en dat er dan wel een gesprek zou plaatsvinden. Dus ik niet naar mijn lessen vanochtend. Maar ik hoor niks meer van die mevrouw. Kortom. Ik heb niks meer. k zoek het zelf wel uit. |
![]() |
|
Yana&Ave: O, jaloers! Alanis<3 Ik zou er ook ooit heen moeten gaan. Maar hmpf, ik en ergens heen gaan
![]() ![]() OT: Ja, scriptie dan maar. En even niet nu al gaan stressen over dat mijn master me niet leuk en veel te moeilijk lijkt, dat zie ik dan wel weer.
|
Verwijderd
|
Jemig dolce! Dat kan toch niet?!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 10:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfoe, ik ben benauwd
![]() ![]() Ik moet echt zoveel doen aan studiezaken, dus ik ga daar zo maar eens mee aan de slag. Eerst docente mailen dat ik alles als een speer zal proberen in te halen. |
![]() |
|
Oh wat was die trein vanmorgen koud (airco), ik was na een uur helemaal bevroren. Dus het laatste uur maar in een andere (warmere) coupé gaan zitten.
Nu op de uni, echt lang kan ik hier niet blijven, dus ik moet eigenlijk hard aan de slag. Werk net afgemaild, ik was even vergeten dat de stadsbussen overdag weer niet rijden, dus ik kan niet thuis komen vanaf het station. Ja, een uur lopen met 2 mega zware tassen en 25 graden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vechten is echt niet nodig, meis, het ís er allemaal al. Ik kan het alleen zo verdomd slecht uitleggen, dus vandaar maar links. Maar je klinkt alsof je met hun manier van kijken wel wat zou kunnen. *aai* Ik heb er iig wat aan in winterdepressie-periodes waarin het al bijna te veel energie kost om domweg door te gaan, waarin mezelf gelukkig houden eigenlijk al te veel moeite is. Edit: Dat geldt ook voor de anderen, trouwens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pffff jeetje. Maandag gaat het beginnen. De Wende. Shit zeg. Het zou eigenlijk juli/aug worden. En vandaag werd ik wakker gebeld met de boodschap dat ik maandag al terecht kan. Teeering. Ik ben bang. Het intensiefste wat ik heb gehad is deeltijd. En nu ineens dit. Ik vind het echt eng.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Omg, ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb, zoals stiekem verwacht, een uitnodiging gekregen om een sollicatiebrief te schrijven voor de UU-honours of de BMW-honours. Dat betekent dus dat ik bij de beste 10% van m'n studie hoor op dit moment. Het lijkt me echt tof, maar ik heb er geen tijd voor. Naast sporten, pianoles, jaarboekcommissie, onderwijscommissie, misschien JVT2 en m'n studie waar ik wel gewoon voor moet werken, heb ik daar toch geen ruimte voor? Moet ik dan stoppen met pianoles..?
![]() Bah, nou moet ik heel hard gaan nadenken hierover. Had ik die brief nou maar niet gekregen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
|
Oh en leren gaat kut. Mijn ouders en broer en hele familie zijn nu op 't familiefeest van m'n tantes die 25 jaar bij elkaar zijn en ik zit hier alleen thuis te miepen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En jij: zet 'm op he! Nog even en het is voorbij. En ik weet zeker dat je geslaagd bent. ![]() |
![]() |
|
*energie naar Nijn stuurt om te leren*
OT: ik doe echt zo weinig, had vandaag veel willen lezen. Nu moet ik over een half uur alweer weg om de trein van 4u te halen. Ouders zijn later thuis vanavond en aangezien ik om 19:15 alweer weg moet en m'n vader eigenlijk nog eerder en we ook nog willen eten... En ik wil niet dat het ontweert vanavond en vanaf 7u rijden de bussen niet meer...dus heel hard duimen maar, want ik moét er echt heen, generale repetitie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft de crisisdienst nog gebeld? *knuf* OT: Super gespannen voor vanavond. Ik heb nu zoiets van 'ik had er nooit aan moeten beginnen'. Vanochtend begon ook al rot. ![]() Naja, wie weet hoe leuk het wordt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |