Advertentie | |
|
![]() |
|
Omg, ik heb heel de nacht non-stop liggen hoesten, waardoor ik bijna niet geslapen heb en ik moet echt leren! Meeeh, ik heb zoveel restecp voor alle eindexamen kandidaten. Ik heb 1 kut examen en dat lukt me niet eens. *huiliehuilie*
Omg, terwijl ik dit typ crasht er een scooter tegen een geparkeerde auto voor m'n raam en rijdt snel weg. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Net zoals mensen die in een discussie met een blinde de term "Ja maar kijk, het zit zo" gebruiken ![]()
||
Citaat:
![]() Hihi, en weer ontopic! ![]()
|
Verwijderd
|
OMG mijn cd komt vandaag eindelijk
![]() Ik mag voor de zoon van een docent gaan schilderen en ik krijg er nog voor betaald ook! OMG! Als ik nu inspiratie had, zou ik daar zelfs wat mee kunnen. OMG, Nachtmuziek van Acda en De Munnik is mooi. ![]() OMG, waarom ben ik altijd helemaal gek op iemand, ipv van dat ik iemand 'gewoon aardig vind'? Lijkt me zo makkelijk als je zo kunt denken, maar zo werkt het bij mij gewoon niet of zo. |
![]() |
|
OMG ik heb die kloten opdracht nog steeds niet af
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloze liefde Michiel :33 | 6 | 25-06-2014 10:46 | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 |