Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ecnelis 73
Uice 42 Kazet Nagorra 41 Lisaaah 36 Paranoide 33 Dark Phoenix 22 Grootvader 20 Jaeger 18 Dun Hout 17 TopDrop 17 AllureV 16 Katje 14 Darkiekurd 11 Pippeloen 9 Andijvie 8 Martino87 7 Grootmoeder 7 Tink* 7 sterrenmeisje 6 Hanneke 6 Azaelia 3 wie ben ik? 2 Dinalfos 1 Cherry Springs 1 Toon topic & sluit venster Dat gevoel had ik al. De zaterdag zonder verplichtingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens Wikipedia is Tobit geen apocrief maar behoort 'ie tot de deutero-canonieke boeken, trouwens. EHHH. Ik vermoed dat het me allemaal te weinig boeit om het echt uit te gaan zoeken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben even aan het typen wat die gamers in mijn kamer zeggen:
jij weet hoe het leventje van de straat is' 'Ja man. Beetje rennen. Af en toe je rust nemen, maar nooit je gun loslaten toch ja toch! FO SHIZZLE MY NIZZLE, een granaaat in je dizzle! Ren in de smoke, in de smoke man! Ja daar! Flanken aan de linker kant, puur frustrerend. Ik pop ze boven wel neer. Lijkt me niet dom. Via de roltrap. Aight, roltrap zijn meesters. JEZUS! JA HOOR! Van boven neer gezmutst. Ohnee, dom, ik was vergeten te rennen. Shizzz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Scheelt, nul kills. Je kan behoorlijk dood gaan. Djiezus. Zat er nou een flashbang in de boom? In de boom? Kunnen die dingen in bomen? Ik loop achter je shield, dansen we samen de tango. Mooi diertje van me, lekkertje. Pak nu maar je machinegeweertje. wtf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het ergste is dat ik soms ook (ongeveer) zo praat. Alleen game ik eigenlijk bijna nooit en als ik al game dan is dat zelden op LAN/samen met mensen in één kamer, dus blijft het beperkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stil kamertje, *geroezemoes* manon: "LINKS! LINKS STAAT ZO LULLO TE CAMPEN! KAMPEERTUIG! LINKS! oh, sorry freek' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of keihard whololoooooooooooo doen natuurlijk. Hoort er gewoon bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb ook weleens het hele huis wakkergeschreeuwd toen ik al een uur of zes achter elkaar Morrowind aan het spelen was en helemaal in het spel zat. Toen zat ik zo rond te sluipen in zo'n enge gang en toen kwam er opeens vanuit het niks een of ander mormel. Daar schrok ik van. Dat klonk echt zo van 'AAAAAAAAAAAAAAAHHH FUCK WIE BEN JIJ WAAR KOM JIJ VANDAAN JEZUS GRISTUS GA EENS DOOD OFZO AAHHHHHHHHHHHH *rammen op het schietknopje* STERF STERF STERFFFFF DAT ZAL JE LEREN!!1!' ..het duurde niet lang voor m'n ouders verschrikt de kamer binnen kwamen rennen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Arrr, it's a pirate, he's after my booty! MANGO MANGO MANGOMANGOMANGOMANGOOO Here comes the pope, he's been blessing some apples! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Damn, reken maar dat je in die enge gangen daar ook echt helemaal opgefokt wordt. Ik was ook een keer bij oblivion aan het rondrennen, keihard want ik was bang als de neten. Zit er echt opeens echt een HUGE mudcrab, echt gigantisch. Toen ging ik snel een vriend bellen, om te vragen of hij wou komen kijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Saaibal bij?! #230 TopDrop | 500 | 05-06-2008 21:16 |