Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2008, 00:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
mijn geluid staat uit en ik dacht voor een korte tijd 'wat is er met rik mayall aan de hand? '
Haha, ongerelateerd zei ik toch.
Oud 01-06-2008, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Haha, ongerelateerd zei ik toch.
Ach ja!
Oud 01-06-2008, 00:19
Verwijderd
Citaat:
:'D
Het lijkt gewoon alsof ze monty python vertalen ofzo
Oud 01-06-2008, 00:22
Verwijderd
waaaaaaarom heeft oosterhout geen treinstation?
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar bestaat zijn hele rol uit. Echt musicalgedoe.

Ongerelateerd: wat een (lichaams)taalkoning is het toch.

[filmpje]
Hahahaha hoe hij dat afsluit
Verwijderd
Citaat:
'En diezelfde nacht keerde ik weder na het begraven, en dewijl ik onrein was, sliep ik aan de muur van de voorplaats en mijn aangezicht was ontdekt, en ik wist niet dat er mussen in de muur waren;

11 En mijn ogen opgedaan zijnde, zo wierpen de mussen hete mest in mijn ogen, en daar kwamen witte schellen op mijn ogen en ik ging tot de medicijnmeesters, maar zij hielpen mij niet en Achiachar onderhield mij, totdat ik vertrokken ben naar Elymais.
'

mooiste stuk ooit
Omfg geniaal. Waar staat het precies?
Oud 01-06-2008, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Omfg geniaal. Waar staat het precies?
Bijbelboek tobit, apocrief.
Ik heb een stuk gelezen van de bijbel maar ik ben na dit stuk gestopt omdat het gewoon niet beter kon worden.
Oud 01-06-2008, 00:25
Uice
Uice is offline
Ik ga nu QI kijken. Ik word altijd vrolijk als ik Stephen Fry "....aaaaaand Alan Davies!" hoor zeggen.

Dag iedereeeen!
Oud 01-06-2008, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Bijbelboek tobit, apocrief.
Ik heb een stuk gelezen van de bijbel maar ik ben na dit stuk gestopt omdat het gewoon niet beter kon worden.
Ik heb de bijbel een aantal keer gelezen, maar dit is me op de een of andere manier nooit opgevallen. Bizar.
Oud 01-06-2008, 00:28
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik heb de bijbel een aantal keer gelezen, maar dit is me op de een of andere manier nooit opgevallen. Bizar.
Apocrieve boeken staan niet in de 'normale'bijbel hè
Oud 01-06-2008, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Welke bijbel hedde ge?
Oud 01-06-2008, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo ongeveer wel het principe ja :'')
Oud 01-06-2008, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu QI kijken. Ik word altijd vrolijk als ik Stephen Fry "....aaaaaand Alan Davies!" hoor zeggen.

Dag iedereeeen!
Dag!
Oud 01-06-2008, 00:33
Verwijderd
Kriebelende kruipers, aanval van insecten.
Oud 01-06-2008, 00:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jij ging een uur geleden slapen.
Oud 01-06-2008, 00:37
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Jij ging een uur geleden slapen.
Ik dácht het
Oud 01-06-2008, 00:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik dácht het
Oud 01-06-2008, 00:40
Verwijderd
ecnelis 73
Uice 42
Kazet Nagorra 41
Lisaaah 36
Paranoide 33
Dark Phoenix 22
Grootvader 20
Jaeger 18
Dun Hout 17
TopDrop 17
AllureV 16
Katje 14
Darkiekurd 11
Pippeloen 9
Andijvie 8
Martino87 7
Grootmoeder 7
Tink* 7
sterrenmeisje 6
Hanneke 6
Azaelia 3
wie ben ik? 2
Dinalfos 1
Cherry Springs 1
Toon topic & sluit venster

Dat gevoel had ik al. De zaterdag zonder verplichtingen.
Oud 01-06-2008, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Welke bijbel hedde ge?
Mh, eenmaal een of andere kinderversie (want toen was ik 12), eenmaal een willekeurige bijbel die bij ons thuis rondslingerde en eenmaal de Statenvertaling. Maar bij die laatste sloeg ik soms stukken over.

Volgens Wikipedia is Tobit geen apocrief maar behoort 'ie tot de deutero-canonieke boeken, trouwens. EHHH. Ik vermoed dat het me allemaal te weinig boeit om het echt uit te gaan zoeken
Oud 01-06-2008, 00:44
Verwijderd
ik ben even aan het typen wat die gamers in mijn kamer zeggen:

jij weet hoe het leventje van de straat is' 'Ja man. Beetje rennen. Af en toe je rust nemen, maar nooit je gun loslaten toch ja toch! FO SHIZZLE MY NIZZLE, een granaaat in je dizzle! Ren in de smoke, in de smoke man! Ja daar! Flanken aan de linker kant, puur frustrerend. Ik pop ze boven wel neer. Lijkt me niet dom. Via de roltrap. Aight, roltrap zijn meesters. JEZUS! JA HOOR! Van boven neer gezmutst. Ohnee, dom, ik was vergeten te rennen. Shizzz.
Oud 01-06-2008, 00:45
Verwijderd
Citaat:
ecnelis 73
Uice 42
Kazet Nagorra 41
Lisaaah 36
Paranoide 33
Dark Phoenix 22
Grootvader 20
Jaeger 18
Dun Hout 17
TopDrop 17
AllureV 16
Katje 14
Darkiekurd 11
Pippeloen 9
Andijvie 8
Martino87 7
Grootmoeder 7
Tink* 7
sterrenmeisje 6
Hanneke 6
Azaelia 3
wie ben ik? 2
Dinalfos 1
Cherry Springs 1
Toon topic & sluit venster

Dat gevoel had ik al. De zaterdag zonder verplichtingen.
Ik wil dat er zo'n functie komt voor de subfora. Tussen de topiclijstjes en de toppostlijst in, zeg maar.
Oud 01-06-2008, 00:46
Verwijderd
Citaat:
ik ben even aan het typen wat die gamers in mijn kamer zeggen:

jij weet hoe het leventje van de straat is' 'Ja man. Beetje rennen. Af en toe je rust nemen, maar nooit je gun loslaten toch ja toch! FO SHIZZLE MY NIZZLE, een granaaat in je dizzle! Ren in de smoke, in de smoke man! Ja daar! Flanken aan de linker kant, puur frustrerend. Ik pop ze boven wel neer. Lijkt me niet dom. Via de roltrap. Aight, roltrap zijn meesters. JEZUS! JA HOOR! Van boven neer gezmutst. Ohnee, dom, ik was vergeten te rennen. Shizzz.
Haha wat
Oud 01-06-2008, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Mh, eenmaal een of andere kinderversie (want toen was ik 12), eenmaal een willekeurige bijbel die bij ons thuis rondslingerde en eenmaal de Statenvertaling. Maar bij die laatste sloeg ik soms stukken over.

Volgens Wikipedia is Tobit geen apocrief maar behoort 'ie tot de deutero-canonieke boeken, trouwens. EHHH. Ik vermoed dat het me allemaal te weinig boeit om het echt uit te gaan zoeken
Krijg je weer dat gehannes van uit welk perspectief je kijkt enzo.
Oud 01-06-2008, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Krijg je weer dat gehannes van uit welk perspectief je kijkt enzo.
Precies. Sukkelgristenen, hebben ze allemaal hetzelfde geloof, gaan ze alsnog ruzie maken over wie er het hardst en het best gelooft ofzo. :')
Oud 01-06-2008, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Haha wat
Zeer vermakelijk. De ene gamer noemt zichzelf Proffarobolz, de ander Zooibanaan. Zegt wel wat over het vlees in den kuip.

'Scheelt, nul kills. Je kan behoorlijk dood gaan. Djiezus. Zat er nou een flashbang in de boom? In de boom? Kunnen die dingen in bomen? Ik loop achter je shield, dansen we samen de tango. Mooi diertje van me, lekkertje. Pak nu maar je machinegeweertje.

wtf
Oud 01-06-2008, 00:49
Hanneke
Hanneke is offline
Ja, nouja, je weet hoe besluiteloos ik soms ben ;(

Maar om 2 uur ga ik wel echt slapen!
Oud 01-06-2008, 00:51
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Precies. Sukkelgristenen, hebben ze allemaal hetzelfde geloof, gaan ze alsnog ruzie maken over wie er het hardst en het best gelooft ofzo. :')
Het gaat meer om bepaalde rituelen en kleine regels, niet dat de een het beter doet, maar gewoon niet zoals de ander het wil.
Oud 01-06-2008, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Het gaat meer om bepaalde rituelen en kleine regels, niet dat de een het beter doet, maar gewoon niet zoals de ander het wil.
leugens. De een doet het beter en dat vinden ze allemaal zelf.
Oud 01-06-2008, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Zeer vermakelijk. De ene gamer noemt zichzelf Proffarobolz, de ander Zooibanaan. Zegt wel wat over het vlees in den kuip.

'Scheelt, nul kills. Je kan behoorlijk dood gaan. Djiezus. Zat er nou een flashbang in de boom? In de boom? Kunnen die dingen in bomen? Ik loop achter je shield, dansen we samen de tango. Mooi diertje van me, lekkertje. Pak nu maar je machinegeweertje.

wtf
Haha, wat ziet het er heerlijk debiel uit de context gerukt uit

Het ergste is dat ik soms ook (ongeveer) zo praat. Alleen game ik eigenlijk bijna nooit en als ik al game dan is dat zelden op LAN/samen met mensen in één kamer, dus blijft het beperkt.
Oud 01-06-2008, 00:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, nouja, je weet hoe besluiteloos ik soms ben ;(

Maar om 2 uur ga ik wel echt slapen!
We zullen zien!
Oud 01-06-2008, 00:56
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
leugens. De een doet het beter en dat vinden ze allemaal zelf.
Neh, niet allemaal.
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
We zullen zien!
Wil je geld inzetten?

Edit: oh, twee uur is wel heel bijna
Kwart over twee dan. Dan slaap ik om half drie
Verwijderd
Citaat:
Die rituelen en kleine regels hangen wel samen met hoe 'goed' ze geloven, anders. Volgens vrijwel alle gristenen die ik ken, dan. En ze vinden inderdaad allemaal dat zij het bij het rechte eind hebben, ik heb zelfs weleens uitspraken gehoord a la 'denken die katholieken nou echt dat ze de hemel in komen met hun semi-afgoderij' en 'protestanten hebben echt geen respect voor god' etc.
Oud 01-06-2008, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Haha, wat ziet het er heerlijk debiel uit de context gerukt uit

Het ergste is dat ik soms ook (ongeveer) zo praat. Alleen game ik eigenlijk bijna nooit en als ik al game dan is dat zelden op LAN/samen met mensen in één kamer, dus blijft het beperkt.
Word je daar stil van ja? Ik werd juist heel erg schreeuwerig.
Stil kamertje, *geroezemoes*

manon: "LINKS! LINKS STAAT ZO LULLO TE CAMPEN! KAMPEERTUIG! LINKS! oh, sorry freek'
Oud 01-06-2008, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Die rituelen en kleine regels hangen wel samen met hoe 'goed' ze geloven, anders. Volgens vrijwel alle gristenen die ik ken, dan. En ze vinden inderdaad allemaal dat zij het bij het rechte eind hebben, ik heb zelfs weleens uitspraken gehoord a la 'denken die katholieken nou echt dat ze de hemel in komen met hun semi-afgoderij' en 'protestanten hebben echt geen respect voor god' etc.
ja dat
Oud 01-06-2008, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Word je daar stil van ja? Ik werd juist heel erg schreeuwerig.
Stil kamertje, *geroezemoes*

manon: "LINKS! LINKS STAAT ZO LULLO TE CAMPEN! KAMPEERTUIG! LINKS! oh, sorry freek'
Haha, ik dus ook, maar als ik in m'n eentje op m'n kamer zit te gamen ga ik dat niet roepen natuurlijk. Of nouja, soms. Maar dan zijn het meer victorieuze 'HAAAA PAK AAN, MIETJE'-kreten enzo.
Oud 01-06-2008, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik dus ook, maar als ik in m'n eentje op m'n kamer zit te gamen ga ik dat niet roepen natuurlijk. Of nouja, soms. Maar dan zijn het meer victorieuze 'HAAAA PAK AAN, MIETJE'-kreten enzo.
Jaaaaaa
Of keihard whololoooooooooooo doen natuurlijk. Hoort er gewoon bij.
Oud 01-06-2008, 01:08
Verwijderd
mangomangomangomangomangomangooooooo
Oud 01-06-2008, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaa
Of keihard whololoooooooooooo doen natuurlijk. Hoort er gewoon bij.
Hahaha 'whololoooooooooo'

Ik heb ook weleens het hele huis wakkergeschreeuwd toen ik al een uur of zes achter elkaar Morrowind aan het spelen was en helemaal in het spel zat. Toen zat ik zo rond te sluipen in zo'n enge gang en toen kwam er opeens vanuit het niks een of ander mormel. Daar schrok ik van. Dat klonk echt zo van 'AAAAAAAAAAAAAAAHHH FUCK WIE BEN JIJ WAAR KOM JIJ VANDAAN JEZUS GRISTUS GA EENS DOOD OFZO AAHHHHHHHHHHHH *rammen op het schietknopje* STERF STERF STERFFFFF DAT ZAL JE LEREN!!1!' ..het duurde niet lang voor m'n ouders verschrikt de kamer binnen kwamen rennen
Oud 01-06-2008, 01:09
Verwijderd
Jullie chatten gewoon serieus harder dan onzin momenteel
Oud 01-06-2008, 01:10
Verwijderd
Citaat:
mangomangomangomangomangomangooooooo
Mango?

Arrr, it's a pirate, he's after my booty!
MANGO MANGO MANGOMANGOMANGOMANGOOO
Here comes the pope, he's been blessing some apples!
Oud 01-06-2008, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Jullie chatten gewoon serieus harder dan onzin momenteel
Skills
Oud 01-06-2008, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Hahaha 'whololoooooooooo'

Ik heb ook weleens het hele huis wakkergeschreeuwd toen ik al een uur of zes achter elkaar Morrowind aan het spelen was en helemaal in het spel zat. Toen zat ik zo rond te sluipen in zo'n enge gang en toen kwam er opeens vanuit het niks een of ander mormel. Daar schrok ik van. Dat klonk echt zo van 'AAAAAAAAAAAAAAAHHH FUCK WIE BEN JIJ WAAR KOM JIJ VANDAAN JEZUS GRISTUS GA EENS DOOD OFZO AAHHHHHHHHHHHH *rammen op het schietknopje* STERF STERF STERFFFFF DAT ZAL JE LEREN!!1!' ..het duurde niet lang voor m'n ouders verschrikt de kamer binnen kwamen rennen
Ohhhhh ja zo herkenbaar
Damn, reken maar dat je in die enge gangen daar ook echt helemaal opgefokt wordt. Ik was ook een keer bij oblivion aan het rondrennen, keihard want ik was bang als de neten. Zit er echt opeens echt een HUGE mudcrab, echt gigantisch. Toen ging ik snel een vriend bellen, om te vragen of hij wou komen kijken
Oud 01-06-2008, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Mango?

Arrr, it's a pirate, he's after my booty!
MANGO MANGO MANGOMANGOMANGOMANGOOO
Here comes the pope, he's been blessing some apples!
yesh! Je kent banana fingers zeker ook al?
Oud 01-06-2008, 01:15
Verwijderd
In Madrid liep een vrouwtje op een indianenvoetbalwedstrijd in het park de hele tijd heel hard "mangomangomangomangomangomangomango" te roepen
Oud 01-06-2008, 01:15
Verwijderd
En deze mag wel vol ook, want ik heb voor het eerst in mijn kantine leven een topictitel verzonnen.
Oud 01-06-2008, 01:16
Verwijderd
Citaat:
In Madrid liep een vrouwtje op een indianenvoetbalwedstrijd in het park de hele tijd heel hard "mangomangomangomangomangomangomango" te roepen
Wauw, wat een obscure mix
indianenvoetbalwedstrijd
madrid
mango's

daar zit een zomer hit in!
Oud 01-06-2008, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Wauw, wat een obscure mix
indianenvoetbalwedstrijd
madrid
mango's