Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ging gisteren naar bed, maar toen ineens gingen m'n bovenburen barbequen, dus ging ik daar naartoe. toen heb ik in het zwembadje gezeten en ben ik half in slaap gevallen. euh ja, de rest is eigenlijk een beetje een gat
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren liep ik de deur uit zonder sleutels en baalde ik uiteraard dat ik nog niemand een reservesleutel had gegeven. Uiteindelijk mijn eigen ruit moeten intikken en de glazenzetter gebeld. Dat grapje gaat waarschijnlijk 100 euro kosten, woo-fucking-hoo. Toen was ik heel boos en heb ik even wat mensen opgetrommeld om uit te gaan tot 7 uur
![]() |
![]() |
|
gisteren was echt een vreemde dag..veel gefotografeerd en dan tegen 4 uur ff bij een vriend op bezoek op zn nieuw pand te checken, daar veel te veel gedronken en dan thuis van de trap gevallen. daarna ook nog geslapen en toen buiten gezeten met vrienden en alcohol. de avond eindigde onverwacht op een gratis acid feestje en twas nog leuk ook.
|
Gisteren godverdomme eindelijk Inner Terrestrials live gezien! Damn wat een fucking harde show zeg. Ik was er heen met wat maten en forumlegende Adam Warlock, ik zou de nachtbus pakken maar meneer Warlock overtuigde mij met bier om amsterdam te blijven, dus zijn we naar the Minds gegaan alwaar we kapot gingen met allerlei volk. Daarna een taxi gepakt naar zijn huis en daar nog wat live opnames van the Slackers gekeken. Nu een beetje brak VIc Ruggiero opnames luisteren en straks gaan jammen met wat leden van Sicilian Necktie en daarna wellicht wat hc geweld tjekken in de OCCII.
||
Citaat:
![]() nouja, 28juni op awakenings dan maar ![]()
|
nouu gister had ik dus tentamen over darmen, levers en proctologie, oftewel alles over de anus. en het ging best goed. daarnaast heb ik mijn extra rode draad-vragen over medicijnen en statistiek ook nog best goed gemaakt. dus
![]()
||
Citaat:
|
Vanochtend vriendje op vliegtuig gezet (6u), daarna naar huis gegaan en geslapen tot 12u. Daarom is mijn ritme verneukt voor vandaag want mijn gevoel zegt dat het pas een uur of 8 is.
's middags nog naar de stad geweest maar dat was tegen sluitingstijd, was weer vergeten dat het zaterdag was.. Dus ik heb niet zoveel gedaan ![]() |
![]() |
|
naar mijn broer geweest die jarig was geweest en aldaar op z'n nieuwe wii gebowld en getennist en er gegeten. en lekker gegeten. schijnbaar woont de gek bij een an de mannen van peter pan speedrock in de straat.
|
Vanochtend mijn pony naar haar nieuwe tehuis gebracht, een big-ass wei met 11 andere paarden. Ze gedroeg zich voorbeeldig, liep zo de trailer in en de trailer weer uit en toen nog een stuk door de polder aan de hand en toen de wei in. En toen eerst natuurlijk met de hele kudde achter zich aan keihard rennen, maar ze vond het overduidelijk leuk. en ze heeft nu al een vriendje want er was een grote ruin die haar meteen opeiste en haar beschermde tegen de rest haha, schattig. Had echt nooit verwacht dat het zo vlekkeloos zou verlopen. waar kalmerende pasta al niet goed voor is
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eh, waar gaat dit topic over? Owh dattum. Ik ging mijn meisje ophalen uit schiphol en omdat ik zat te suffen miste ik al m'n afslagen en kwam en we in Delft terecht dus gingen we maar naar de zweedse meubelgigant IKEA en we hebben een palmboom gekocht voor 5 euro. ![]() |
![]() |
|
Mijn PC is zojuist gecrasht terwijl ik onschuldig op het balkon een sigaretje aan het roken was. Ding was gewoon muziek aan het afspelen, verder niks bijzonders, en toen ineens weg. Nu gaat hij niet eens meer aan.
![]()
|
Dit is geen moment voor grapjes, eXo.
![]() ![]() Tenminste, ik denk dat hij dan werkt? Ik ben zo technisch als een bierviltje.
||
Citaat:
![]() kun je hem helemaal niet meer opstarten of komt hij gewoon niet door de opstartmodus? want die ongein had ik laatst heel vaak. Maar op zich zou het me niks verbazen als je pc gecrasht is.
|
Ik ben al veeel verder dan ik dacht met mijn scriptie en nu moet ik armzalige spss-moves uitvoeren maar dat vind ik eigenlijk ook wel leuk. Vanavond eten met friends en dan komt mn zus langs.
||
Citaat:
Er liepen twee jongens voor me. Ik keek, helemaal niet bewust, eentje misschien anderhalf seconde aan. Toen vroeg hij wat ik hem aan zat te staren. Toen vroeg ik of die het tegen mij had. Toen vroeg hij of ik dood wou. Zo ging het een tijdje door, Ik heb nooit trek in dat soort dingen. Ik ben een aardige gozer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
hahaha ik herinner me duidelijk een piep bij het opstarten van botulismfs computer. Waarschijnlijk gewenning. misschien staat het beeldscherm uit
![]()
|
Verwijderd
|
Awh ik heb medelijden ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je pc het niet meer doet. Tis iets met je hardware dus probeer systematisch dingen te vervangen, haal wat geheugen eruit, haal je videocard eruit en steek je monitor in je onboard als je dat hebt.
Ontopic: Uh ik ben naar m'n moeder gereden om haar klopboor te lenen en ik ben keihard gefietst naar de natuurwinkel maar tevergeefs want ik vergat m'n portemonnee. Nu zou ik eigenlijk aan het boren moeten zijn. Vet cool dit topic, net een soort Twitter ![]() |
![]() |
|
![]() |
Na flinke bonje met mijn pa gister besloot ik rond 11 uur om toch maar richting Arnhem te gaan. Lekker bier gedronken in De Beugel met enkele Heidevolk lieden en een goede bekende.
Daarna bij vrienden blijven maffen om vervolgens veel te vroeg wakker te worden met pijn in mijn nek. Rond half 12 de trein richting huis gepakt en nu geniet ik van het Pinkpop verslag op TV en voornamelijk van het feit dat ik er nog nooit ben geweest. Ik krijg nou al bijna last van plaatsvervangende schaamte als ik lui compleet waus zie worden tijdens redelijk brave bands, haha. Oh ja: Laputa Castle In The Sky afgekeken. En zometeen maar eens Grave Of The Fireflies loeren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vrees dat het me inderdaad verplicht om ergens een nerd te strikken. Eens kijken of er ergens een LAN-party in de buurt is ofzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |