Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2008, 16:58
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik werd vanmiddag wakker om half 2 en toen bleek ik nog dronken te zijn. Dus ben ik maar weer gaan slapen en nu ben ik net 10 minuten wakker.
Oud 01-06-2008, 17:04
Verwijderd
Nu ff bij de oudjes op bezoek, vanavond bij een vriendin hangen en filmpje checken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 17:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
bedoel je nou je ouders?
Oud 01-06-2008, 17:59
Verwijderd
ye?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 21:21
Verwijderd
ik ging gisteren eten met een vriendin + vriend, daarna vrienden ophalen en drinken bij een vriendinnetje. daarna ging ik m'n lover ophalen en naar mijn huis om spullen te dumpen om vervolgens met vrienden naar een gayparty te gaan. ehja, dat was wel oké, lekker mensen uitchecken en uitgechecked worden en de muziek was echt afgrijselijk (L) daarna had ik geen zin meer en ging ik naar huis. vandaag tot 3 uur in bed gelegen en in het plantsoen gehangen. en net m'n lover op de trein gezet, eeeeh en dat vind ik helemaal niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 21:27
Glory
Glory is offline
vandaag had ik eXo aan de telefoon die meende zijn m00der gebeld te hebben. verder heb ik de muziek harder gezet dan de buren die een tuinfeest hadden en toen ging ik in het bos rondrennen en nu kijk ik een dieren-in-tsjernobyl-animalplanet soap.
Oud 01-06-2008, 21:44
Vice
Vice is offline
Ik heb een poging gedaan om de woonkamer op te ruimen, maar ik heb nou niet het idee dat er wat verbeterd is.
Oud 01-06-2008, 21:46
Glory
Glory is offline
Citaat:
Ik heb een poging gedaan om de woonkamer op te ruimen, maar ik heb nou niet het idee dat er wat verbeterd is.
uuuh ja, ik ben vandaag maar verder gegaan met mijn computer opruimen, maar zelfde conclusie hier
de buren zingen nu 'weeeeeee aree zehhhh chaammpioonssss'
Oud 01-06-2008, 21:50
Vice
Vice is offline
Citaat:
uuuh ja, ik ben vandaag maar verder gegaan met mijn computer opruimen, maar zelfde conclusie hier
de buren zingen nu 'weeeeeee aree zehhhh chaammpioonssss'
Fijn om zulke buren te hebben. Dat wordt straks wat met het EK.
Oud 01-06-2008, 21:58
Glory
Glory is offline
Citaat:
Fijn om zulke buren te hebben. Dat wordt straks wat met het EK.
ik hoop dat ze erin stikken
Oud 01-06-2008, 22:45
Verwijderd
ik was vandaag bij nemo en ik vond t stom
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 23:18
kuik
kuik is offline
ik had vandaag met een vriendin afgesproken op nieuwmarkt en as usual was ze weer veel te laat. dus lekker in mn eentje mensen gecheckt. ik had baklava meegenomen en samen met een koffie-to-go hebben we die opgesmikkeld op nieuwmarkt. in de stad kocht ik nieuw gympen en werden we door een hete duitser aangesproken 'i wanna see rock'n'roll tonight, you guys look rock'n'roll, can you tell me where i can see rock'n'roll?' . en als avondeten pizza met biertjes erbij. toen gingen we longboarden, maar dat vriendinnetje verrekte een spier, dus toen was het niet meer leuk. thuis nog even gechilld en nog even bij een andere mate langsgeweest. morgen evalueren met mn autistische professor in de heelkunde-tutor. en dan helemaal niets. en dinsdag na mn essay-bespreking ook niet. en woensdag ook niet. jaaaaaa.
Oud 02-06-2008, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Hmpf, misschien was er wel een piep. Maar nu niet in elk geval, en het beeldscherm staat gewoon aan.

Ik vrees dat het me inderdaad verplicht om ergens een nerd te strikken. Eens kijken of er ergens een LAN-party in de buurt is ofzo.
Nou, als er eerst wel een piepje was en nu niet, dan is het simpel, want dan ligt het aan je moederbord. Voor de zekerheid even testen met een andere, zodat je zeker weet dat er niks anders kapot is, en dan kun je 'm gewoon (laten) vervangen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 07:59
llell
llell is offline
1 dag keihard leren voor de boeg
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 11:48
655321
655321 is offline
Ik voer helemaal geen flikker uit. Dat mag ik, ik heb liefdesverdriet.
Oud 02-06-2008, 12:24
Verwijderd
Citaat:
vandaag had ik eXo aan de telefoon die meende zijn m00der gebeld te hebben.
Haha vreeeeemd Nogmaals sorry voor dat

Ik heb gister een hele zwik schilderijtjes en plankjes opgehangen, een soort plantenophangstang voor de aardbeitjes en de kast beplakt met bloemenstickers. En toen was ik het zat en zijn we Fargo gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 13:51
Glory
Glory is offline
Citaat:
Haha vreeeeemd Nogmaals sorry voor dat
uuuh ik vond het grappig geitje dus geen probleeeeeem

hmn ik dartel nog steeds rond in roze badjas met tom waits en feist terwijl ik echt bijna naar de trein moet uuuuh
Oud 02-06-2008, 13:54
Verwijderd
ik had een college over opvoedingsomstandigheden, en ik voldeed aan alle eisen/kenmerken van iemand met bindingsangst. maar dat was eigenlijk allang bekend, maar nu werd het nog even extra bevestigd. nu zit ik weet thuis, en ik ga zo eerst chips eten en even zitten hmhm.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 14:11
Spelvout
Spelvout is offline
Net wakker, de 10 uurtjes in de vorige 3 nachten gecompenseerd.
Oud 02-06-2008, 16:15
Broeder
Broeder is offline
Onder het motto 'al dat papier ligt zo in de weg, laat ik het maar weggooien' bleek ik van het weekend al m'n aantekeningen met het grofvuil meegegeven te hebben, dus ik was een heel stuk sneller klaar met leren Uiteindelijk bleek m'n geheugen toch betrouwbaarder dan verwacht, dus ik krijg alsnog wel de punten voor een taal die ik de komende jaren waarschijnlijk toch niet meer spreek, maar goed, het leven hangt nu eenmaal niet van zinvolle activiteiten aan elkaar.
Oud 02-06-2008, 16:30
vilein
vilein is offline
Vanochtend ben ik gerustgesteld over mijn scriptie, dat vond ik erg fijn. Daarna had ik college en het hoogtepunt was dat de docent een vogelbekdier op het bord ging tekenen. En ik studeer een soort economie/cultuurwetenschappen. Toen ging ik nog koffie drinken en toen naar huis. Vanavond weer aan school, maar drama want er is ook hntm..
Oud 02-06-2008, 16:43
Verwijderd
Ik hoor net dat er woensdag een hospiteeravond is voor de laatste vrije kamer in ons huisje, mijn roomie stond erop dat de laatste spot voor een chick was, dus nu komen 7 dames allemaal heel aardig tegen mij doen. Dat ik dat nog eens mag meemaken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 16:46
Verwijderd
terug van pinkpop en ik had eigenlijk niet zo heel veel zin maar het was echt heel erg leuk . en wow wat ben ik bruin maar misschien straks niet meer als ik gedouched heb aahaha . ik kwam spelvout nog tegen en ging tegen hem aanbrabbelen maar hij herkende me niet eens
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 17:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging naar school en zweette me een hoedje. en toen ging ik naar huis en zweette me een complete outfit
Oud 02-06-2008, 17:59
kuik
kuik is offline
ik heb vandaag de eindevaluatie van t-onderwijs met mn tutor en hij liet zijn menselijke kant zien . ook gaf hij ons als tip om zo vroeg mogelijk in onze studie te besluiten wat we willen gaan worden zodat we op die afdeling alvast kunnen netwerken. thanks, nog meer pressure . net heb ik mijn ramen gelapt voor het eerst sinds ik op kamers woon, het is te zien . zometeen ga ik les 2 van start to run lopen en vanavond me inlezen in de wet maatschappelijke ondersteuning, want daar ga ik een essay over schrijven.
Oud 02-06-2008, 19:12
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteravond de Lost finale gekeken en dat was hard! Ik kon vannacht heel slecht slapen en werd zwaar vertiefd wakker. Met wat slappe excuusjes geregeld dat ik ivm tot half 10 maar tot 6 uur hoefde te werken. Daarna boodsdchappen gedaan en eten gemaakt terwijl ik Bad Religion luisterde. Nu een beetje bank hangen en Entourage kijken. Straks komt er een chick langs en ik ben benieuwd hoeveel drama dat gaat worden.
Oud 02-06-2008, 19:15
Vice
Vice is offline
Ik ben maar weer eens naar school gegaan voor een paar dagen lithografie. Heb ik ook maar gelijk een mailtje gestuurd over de werkplekken van/voor volgend jaar. Dat ik niet veel ruimte nodig, aangezien ik toch bijna alles met mijn laptopje doe. En ik wil op school blijven vanwege grafiek.
Oud 02-06-2008, 19:58
STP
STP is offline
Zaterdagnacht abrupt tour moeten beeindigen vanwege een compleet achterwiel dat afbrak in the middle of nowhere in Spanje. Na veel gedoe en geregel de bus achter gelaten (nu zorg voor de verhuurder) en is iedereen op vliegtuigen richting huis gestapt vanaf Bilbao.

Na een teringlange vlucht vannacht eindelijk thuis gekomen na bijna drie dagen wakker te zijn geweest. Verdomme wat heb ik lekker geslapen en dat ga ik nu weer doen!
Oud 02-06-2008, 19:59
Verwijderd
ik had vandaag voor het laatst literatuur en de docente was vet schattig en had allemaal koekjes en drinken gekocht zodat we konden praten onder het genot van een hapje en een drankje ahww. op het laatst gaf ze me haar adres maar ik weet eigenlijk niet wat ze wil dat ik daar mee doe
morgen laatste schooldag YES en woensdag beachvolleybal maar het regent en onweert al de hele tijd echt superhard. zomer in frankrijk
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 20:03
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
ik had vandaag voor het laatst literatuur en de docente was vet schattig en had allemaal koekjes en drinken gekocht zodat we konden praten onder het genot van een hapje en een drankje ahww. op het laatst gaf ze me haar adres maar ik weet eigenlijk niet wat ze wil dat ik daar mee doe
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 20:06
Verwijderd
Je bedoelt dat ik dat moet verknippen? Maar dat is niet wat zij wil dat ik doe denk ik
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 20:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 20:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha een Katana-schaar
Oud 02-06-2008, 21:35
idontcare
idontcare is offline
nou ik was dit weekend naar pinkpop en het was tof leuk en gezellig enzo en editors was teringvet! en de zon gister ook dus een geslaagd weekendje
Oud 02-06-2008, 22:35
Electriq
Electriq is offline
Meeloopdienst bij de nieuwe afdelingen van de Rooyse Wissel in PI Overmaze gehad. Alle medewerkers enthousiast en nu ben ik dus weer sociotherapeut. Nieuwe baan ftw!
Oud 02-06-2008, 22:42
Verwijderd
^ gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 23:23
Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
terug van pinkpop en ik had eigenlijk niet zo heel veel zin maar het was echt heel erg leuk . en wow wat ben ik bruin maar misschien straks niet meer als ik gedouched heb aahaha . ik kwam spelvout nog tegen en ging tegen hem aanbrabbelen maar hij herkende me niet eens
ja nou, later wel, en achteraf vond ik het best leuk, en heb ik gekeken of ik je later nog zag om je een biertje te geven omdat ik eerst zo raar deed
Oud 02-06-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
achteraf vond ik het best leuk

doe dat biertje maar een keer in vera of shadrak
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 00:02
Spelvout
Spelvout is offline
Ja toen ook wel, maar ik was apedronken dus het duurde gewoon even voor ik doorhad hoe en wat
Oud 03-06-2008, 10:20
Verwijderd

ik hoor van allemaal vrienden dingen over noodweer enzo, maar hier is nog helemaal niets aan de hand en gisteravond/vannacht ook al niet. ik zou met vriendinnetjes hangen vandaag, maar dat gaat niet door, dus nu ga ik zo maar voor school bezig en dan vanavond met een vriendinnetje eten.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 10:40
Verwijderd
Ik ben druk bezig met het kiezen van stageplaatsen, maar de krant waar ik wil werken hebben andere uit mijn klas ook al gekozen en zij hebben meer studiepunten
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 10:43
*oma*
*oma* is offline
Gisteren terug gekomen van Pinkpop en ik ben lekker rood geworden . Auwie.
Maar het was echt ubertjes en volgens mij zag ik Trimm Trabbie bij Justice.
En morgen tentamen en ik heb nog niets gedaan en daar moet ik nog drie boeken voor lezen, buh. Oh en onweer nu !
Oud 03-06-2008, 11:47
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Weinig drama en een slaapgaste. Nu Soggy Bottom Boys luisteren en zo van 1 tot 10 arbeiten. Vanavond JPod afkijken waarschijnlijk en daarvoor nog even bij mijn folks langs.
Oud 03-06-2008, 12:19
Verwijderd
Jaaa beter ineens voorspellen ze mooi weer voor morgen, weinig kans op regen en 27 graden
ik ben al een uur bezig met nieuwe muziek op mn ipod zetten omdat ik geen muziek op de computer heb en steeds maar weer cd's moet uitzoeken, nog vier weken en dan weer toegang tot allll m'n eigen muziek (L)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:05
Verwijderd
ik ben bezig met m'n portfolio in elkaar beuken maar ineens gaat alles door elkaar en nu snap ik het niet meer
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:16
woezel
woezel is offline
ik heb veel te lang geslapen (tot 1 uur) en ik snap niet hoe dat komt. daarna kreeg ik een telefoontje om mee te doen aan een fotoproject maar ik heb al stress en ik zou moeten 21 beelden in 3 weken maken voor dat project plus nog es evenveel voor mn eindwerkproject op school. grmpf? kweet et niet tis veel werk dus geen sociaal leven,geen festival mundial, maar wel een vet boek en prints van 3 meter op 3 die voor mij worden betaald.
Oud 03-06-2008, 13:45
Verwijderd
mijn portfolio is af (maar dat was ie eigenlijk zaterdag om 18:03 al ) eeeeen hij is goedgekeurd dus ik ben een vrij mensch, verder krijg ik dit shirt van mijn vriend en dat vind ik VET oh en vanavond ga ik gepofte aardappels maken met verse worstjes en sla
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 13:52
Broeder
Broeder is offline
Er liep net een moslima met een markeerstiftgele fluoriscerende burka op de faculteit rond. Geen idee of het als (zelf)spot bedoeld was, maar ze keek er in ieder geval wel erg serieus bij.
Oud 03-06-2008, 14:31
lapin
lapin is offline
Citaat:
mijn portfolio is af (maar dat was ie eigenlijk zaterdag om 18:03 al ) eeeeen hij is goedgekeurd dus ik ben een vrij mensch, verder krijg ik dit shirt van mijn vriend en dat vind ik VET oh en vanavond ga ik gepofte aardappels maken met verse worstjes en sla
wat zijn verse worstjes?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 17:22
kuik
kuik is offline
vanmorgen moest ik eerst langs de kamer van de studievereniging en dat vind ik altijd naar, want ik vind het eng daar. maar gelukkig waren er nu niet zoveel mensen. daarna gesprek over het onderwerp van mijn essay met twee sociaal geneeskundigen. daarna fietste ik naar stadsdeelkantoor oost om een nieuw paspoort aan te vragen en vervolgens ook nog naar de OBA (waar ik nog nooit geweest was, wow ) om koffie te drinken met een vriendin. thuis ben ik in slaap gevallen om half drie en om zes uur werd ik weer wakker (L). nu falafel eten in de stad en daarna naar de film.
Reageren

Regels voor berichten