Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee, maar dat zou wel een uitkomst zijn voor een hoop mensen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou, ja, eigenlijk zou die spellingchecker dan ook een grammaticacheckfunctie moeten hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar 'ik wordtttt' fouten zou ie er wel uit kunnen halen ja ![]()
|
Verwijderd
|
Aw, jammer. Maar het zijn wel sukkels, ja.
Een vriendin van me had laatst deze emailconversatie met Heinz: _______________________________________ From: csHeinz <csHeinz@nl.hjheinz.com> Date: 2008/5/26 Subject: RE: Heinz vraag 1228451 To: xxxxx <xxxxx@gmail.com> Geachte mevrouw xxxxx, Hartelijk bedankt voor uw reactie. U heeft ons gemaild met de vraag hoe het kan dat er 126 gram tomaten zit in 100 gram Heinz Tomato Ketchup. De reden hiervoor is dat we voor de samenstelling van deze ketchup gebruik maken van tomaten in geconcentreerde vorm. We hebben daarom 126 gram tomaten nodig voor 100 gram ketchup. Wat eruit gehaald wordt, is water. Het is geen fout op de etiketten. Wij bedanken u voor de interesse in ons bedrijf en hopen hiermee uw vraag naar tevredenheid te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet, H.J. HEINZ B.V. Dolf Ebing Consumentenservice -----Oorspronkelijk bericht----- Van: xxxxx [mailto:xxxxx@gmail.com] Verzonden: maandag 26 mei 2008 16:01 Aan: csHeinz Onderwerp: vraag Goedenmiddag, Al jaren ben ik grootverbruiker van Heinz Ketchup en al jaren verbaas ik mij over het volgende: Op de verpakking van Heinz Ketchup staat: "120 gram tomaten per 100 gram ketchup." Hoe kan dat? Ik begrijp dat er per 100 gram ketchup 120 gram tomaten is verwerkt, maar er kan toch nooit netto 120 gram tomaat in 100 gram ketchup zitten? Alvast dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, xxxxx ********************************************************************** ****** http://www.heinz.com This email and any attachments are confidential and solely for the use of the intended recipient. They may contain material protected by legal professional or other privilege. If you are not the intended recipient or the person responsible for delivering to the intended recipient, you are not authorised to and must not disclose, copy, distribute or retain this email or its attachments. Although this email and its attachments are believed to be free of any virus or other defect, it is the responsibility of the recipient to ensure that they are virus free and no responsibility is accepted by the company for any loss or damage arising from receipt or use thereof. This message has been checked for all known viruses by the Integralis e ![]() |
![]() |
|
Oh god, ik heb ook weleens een erg kansloze mailconversatie gehad met debitel. Ik wilde een abonnement afsluiten maar alles ging fout. Ik stelde ze allemaal vragen maar dan stuurden ze dingen terug als 'zonder uw klantnummer kunnen wij deze mail niet beantwoorden'. Ok, zelfde mail met klantnummer, en dan ontwijkende mailtjes zonder antwoorden terugsturen enzo :')
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #5 Verwijderd | 2 | 05-04-2008 16:35 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 |