Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2007, 10:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Eigenlijk zijn er best veel goede series..
Nee. Er zijn echt heel weinig goede series. Dat een wanproduct als Grey's Anatomy bij veel mensen in de lijst staat, zegt al genoeg over de armoede aan kwaliteit.
Oud 19-12-2007, 10:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Bedoel je niet deze? Alleen zonder Bert en Ernie. (Zielig trouwens )

http://www.youtube.com/watch?v=awNfD6yewAA
Ja, die bedoelde ik. Ik suggereerde ook niet dat Bert & Ernie erbij zaten hoor, die noemde ik gewoon apart.

Ik vind het ook wel tof dat de volwassenen aan het begin over politiek praten, zodat de kinderen het ook echt niet snappen.
Oud 19-12-2007, 10:21
mandark
mandark is offline
third rock from the sun
carnivale

de rest is allemaal maar zo zo
op twinpeaks na, maar daar moet ik me nog meer in verdiepen
Oud 19-12-2007, 14:53
Klitzy
Klitzy is offline
Wat versta jij onder een goede serie Uice ?
Oud 19-12-2007, 15:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat versta jij onder een goede serie Uice ?
Bedoel je welke criteria een goede serie moet hebben? Dat hangt natuurlijk van het soort serie af. Maar in principe geldt gewoon hetzelfde als voor film. Acteerwerk, script, spanning, cameravoering, je kent het wel. Series als Grey's Anatomy zijn gewoon heel slecht gemaakt, los van persoonlijke voorkeuren en smaak.
Oud 19-12-2007, 15:25
Klitzy
Klitzy is offline
En dat zegt iemand die The Simpsons op 1 heeft staan ? Hoe moet het dan allemaal volgens jou ? Je kan mij niet wijs maken dat bv Lost, die ik op 1 heb staan, dat dat een slechte serie is! De acteurs die daar in spelen zijn kei goed, en de spanning druipt er vanaf! En Grey's Anatomy heb ik nog nooit gezien, maar dat zal ongetwijfeld ook een hele goede serie zijn...Iedereen heeft gewoon zn eigen voorkeur, klaar!

Btw, ben ER helemaal vergeten, dat is ook een hele goede serie!
Oud 19-12-2007, 16:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
En dat zegt iemand die The Simpsons op 1 heeft staan ?
Iemand die ontkent dat The Simpsons minimaal in de top 10 hoort, weet er gewoon vrij weinig vanaf. Dat is een serie waarin in de betere seizoenen (zeg maar 3 t/m 11) vrijwel alles klopt; de verhaallijnen zitten goed in elkaar, de stemacteurs zijn fantastisch, de personages zijn karikaturaal maar geloofwaardig, de grappen zijn perfect en over ieder shot is duidelijk nagedacht. Iedere scene-overgang, iedere achtergrond, ieder minimaal detail is tot in de puntjes uitgewerkt. Dat zie je bij de meeste series gewoon niet. Je vindt onder mensen die iets van televisie weten dan ook vrijwel niemand die The Simpsons niet kan waarderen.

Citaat:
Hoe moet het dan allemaal volgens jou ? Je kan mij niet wijs maken dat bv Lost, die ik op 1 heb staan, dat dat een slechte serie is!
Nee, Lost is inderdaad een van de uitzonderingen, een prima live action serie.

Citaat:
De acteurs die daar in spelen zijn kei goed, en de spanning druipt er vanaf! En Grey's Anatomy heb ik nog nooit gezien, maar dat zal ongetwijfeld ook een hele goede serie zijn...
Nee.

Citaat:
Iedereen heeft gewoon zn eigen voorkeur, klaar!
Natuurlijk, ik heb er dan ook niets op tegen dat iemand liever naar Grey's Anatomy kijkt dan naar kwaliteitseries, net zoals ik het niet erg vindt dat heel veel mensen liever Frans Bauer luisteren dan Mozart. Als je echter gaat beweren dat Frans Bauer ook kwalitatief béter is dan Mozart, wordt je moeilijk serieus te nemen.
Oud 19-12-2007, 17:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Lost is één van de vele uitzonderingen, zelfs. Goede televisie is er namelijk in overvloed.

Zo bestaat mijn gehele top 30 louter uit goede tv. En dan ben ik zelfs nog een hoop vergeten.
Oud 19-12-2007, 17:27
Klitzy
Klitzy is offline
Voor iemand die veel van The Simpsons weet, heb je maar weinig verstand van andere series of televisie... Zoals als ik al zei, Grey's Anatomy heb ik nog niet gekeken, maar ze hebben wel een Emmy en een Golden Globe gewonnen! Dus nogmaals, je maakt mij niet wijs dat het geen goede serie is!
Oud 19-12-2007, 17:28
Uice
Uice is offline
Maar daar staan aardig wat series tussen die al een tijd niet meer uitgezonden worden tussen, en ook veel britcoms en een paar Japanse tekenfilmseries.

Ik doelde eigenlijk vooral op Amerikaanse live action, had me daarin wat voorzichtiger uit moeten drukken.
Oud 19-12-2007, 17:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Voor iemand die veel van The Simpsons weet, heb je maar weinig verstand van andere series of televisie...
Nee hoor, ik weet er vrij veel van. Waaruit concludeer je het tegendeel?

Citaat:
Zoals als ik al zei, Grey's Anatomy heb ik nog niet gekeken, maar ze hebben wel een Emmy en een Golden Globe gewonnen! Dus nogmaals, je maakt mij niet wijs dat het geen goede serie is!
In het land van de blinden is eenoog koning. Een Emmy voor 'beste dramaserie' is niet zo'n prestatie, want er zijn heel weinig goede dramaseries. Bovendien wordt de prijs jaarlijks uitgereikt en willen ze graag ieder jaar een andere winnaar.

Trouwens, voor iemand die commentaar heeft op The Simpsons hecht je veel waarde aan prijzen, want The Simpsons heeft 23 Emmy's en een Golden Globe. Pas als de prijzen in zulke grote getalen komen, beginnen ze iets te zeggen.
Oud 20-12-2007, 00:24
Verwijderd
Ik vond lost eigenlijk ook maar standaard en voorspelbaar.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 12:14
desperadoz
desperadoz is offline
Nou Uice, sorry maar ik ben het toch eens met Klitzy. The Simpsons is een goede serie als je ervan houd, en het is grappig gewoon om naar te kijken zo af en toe. Het is een heel ander soort serie als Grey's Anatomy bijvoorbeeld waar je word meegezogen in het verhaal. Wat je zegt over dat ze elk jaar een andere emmy winnaar willen hebben slaat ook nergens op. Ze belonen gewoon de serie die de meeste stemmen, meeste kijkcijvers en wie gewoon het beste is op dat gebied. Mij maak je niet wijs dat The Simpsons meer word gevolgd dan Greys Anatomy. Tuurlijk, Simpsons is leuk voor af en toe, maar Grey's Anatomy moet je echt in het verhaal zitten. Ik respecteer ieders mening over series en dergelijke maar ik vind niet dat je met zulke slappe argumenten moet komen. Als the Simpsons een emmy zal winnen zeg je toch ook niet : ach ze moeten elk jaar een andere winnaar hebben? Greys anatomy is gewoon een goede serie ALS je er van houd. The Simpsons is een goede serie als je er van houd. Vallen niet met elkaar te vergelijken. Het acteerwerk in Greys Anatomy is in mijn ogen fantastisch. Het derde seizoen is iets minder dan het tweede, maar alsnog is het mooi en goed gemaakt. En dat voorbeeldje van Frans Bouwer slaat ook nergens op. Ik ben het wel met je eens dat Frans Bouer nogal..nouja niet mijn smaak is, maar als iemand dat zegt is het zijn of haar mening, die is in hun ogen een goede mening. Je moet er van houden, dat is bij alles zo. Maar je kan niet zeggen dat je ze dan niet serieus kan nemen. Bij de Simpsons word trouwens helemaal niet geacteerd , maar ingesproken, dus dat kan JIJ wel kwaliteit vinden maar iemand anders weer niet..het is niet zo dat alles wat JIJ denkt ook WAAR is, het is je mening

Laatst gewijzigd op 02-01-2008 om 12:21.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 16:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou Uice, sorry maar ik ben het toch eens met Klitzy. The Simpsons is een goede serie als je ervan houd, en het is grappig gewoon om naar te kijken zo af en toe. Het is een heel ander soort serie als Grey's Anatomy bijvoorbeeld waar je word meegezogen in het verhaal.
Je wordt bij The Simpsons regelmatig meegezogen in het verhaal, zij het de verhalen van de afzonderlijke afleveringen.

Citaat:
Wat je zegt over dat ze elk jaar een andere emmy winnaar willen hebben slaat ook nergens op. Ze belonen gewoon de serie die de meeste stemmen, meeste kijkcijvers en wie gewoon het beste is op dat gebied. Mij maak je niet wijs dat The Simpsons meer word gevolgd dan Greys Anatomy.
Dat hoef ik ook niet te doen, dat kun je wel ontdekken als je de kijkcijfers bekijkt. Ik ga daar zelf niet naar op zoek, maar ik weet zeker dat The Simpsons meer wordt gekeken, en niet alleen omdat het in veel meer landen uitgezonden wordt. Het is waarschijnlijk een van de vijf bestbekeken programma's aller tijden.
Maar goed, kijkcijfers doen er niet toe als het op kwaliteit aankomt.

Citaat:
Tuurlijk, Simpsons is leuk voor af en toe,
Niks 'leuk voor af en toe'. Het is een meesterwerk.

Citaat:
maar Grey's Anatomy moet je echt in het verhaal zitten.
Nou en?

Citaat:
Ik respecteer ieders mening over series en dergelijke maar ik vind niet dat je met zulke slappe argumenten moet komen. Als the Simpsons een emmy zal winnen zeg je toch ook niet : ach ze moeten elk jaar een andere winnaar hebben?
Nee, maar The Simpsons heeft dan ook 23 Emmy's en 66 andere prijzen gewonnen. Pas als je zoveel prijzen hebt, beginnen ze iets te zeggen.

Citaat:
Greys anatomy is gewoon een goede serie ALS je er van houd. The Simpsons is een goede serie als je er van houd. Vallen niet met elkaar te vergelijken. Het acteerwerk in Greys Anatomy is in mijn ogen fantastisch. Het derde seizoen is iets minder dan het tweede, maar alsnog is het mooi en goed gemaakt. En dat voorbeeldje van Frans Bouwer slaat ook nergens op. Ik ben het wel met je eens dat Frans Bouer nogal..nouja niet mijn smaak is, maar als iemand dat zegt is het zijn of haar mening, die is in hun ogen een goede mening. Je moet er van houden, dat is bij alles zo. Maar je kan niet zeggen dat je ze dan niet serieus kan nemen.
Jawel hoor.

Citaat:
Bij de Simpsons word trouwens helemaal niet geacteerd , maar ingesproken,
Dat is een vorm van acteren, ei. Het zijn gewoon acteurs die een rol spelen.

Citaat:
dus dat kan JIJ wel kwaliteit vinden maar iemand anders weer niet..het is niet zo dat alles wat JIJ denkt ook WAAR is, het is je mening
Hou toch op met dat meninggezeik. Natuurlijk is het mijn mening, ANDERS ZOU IK HET NIET ZEGGEN, HE. Dus daar hoef je niet zo op te hameren.

Grey's Anatomy is gewoon een slecht in elkaar gegooide MTV-versie van ER.
Oud 03-01-2008, 12:45
desperadoz
desperadoz is offline
Oke, ik vind het best dat je dat vind hoor, maarja ik heb gewoon een andere mening it seems. Veel plezier dan nog met the simpsons. Het is inderdaad een goede serie, al zijn emmy's waard. Maar hoelang draait hij al ? En series zoals Greys anatomy draaien nooit meer dan pak hem beet 8 jaar, dus die kan nooit evenveel emmys krijgen. Het is een heel ander soort stijl serie. Maar je hebt gelijk, Simpsons is al zijn emmy's waard, maar Greys Anatomy ook op zijn gebied. Maar deze discussie is zinloos dus ik hou er maar over op. Veel plezier nog met The simpsons. By the way, niet iedereen die vind dat bijvoorbeeld greys anatomy cool vinden hebben niet meteen een slechte smaak hoor Maar dat snap je vast ook wel. Groetjes
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 12:53
Uice
Uice is offline
Groetjes.
Oud 03-01-2008, 14:23
Balance
Balance is offline
Dit topic is niet bedoeld voor discussies over de kwaliteit van series. De top 5 die hier gegeven wordt gaat over meningen over series. Zelfs de slechtste serie mag dan nog op 1 staan, als iemand die toevallig leuk vindt.
Oud 03-01-2008, 14:32
Dinalfos
Dinalfos is offline
Precies. Dit topic is bedoeld als bloedeloze, eentonige opsomming van lijstjes. Snap dat nou eens, mensen!

On topic:

Extras hoort ook elk lijstje thuis, heb ik onlangs ontdekt. Wat een geniale serie. Misschien wel top twintig materiaal
Oud 03-01-2008, 15:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
Precies. Dit topic is bedoeld als bloedeloze, eentonige opsomming van lijstjes. Snap dat nou eens, mensen!
Dan lees je niet goed. Ik zeg dat het in dit topic niet gaat om de kwaliteit van de series, maar om de meningen over de series. Dat is wat anders en over dat laatste mag je best vragen stellen, zoals waarom zij Grey's Anatomy leuk vindt. Maar als zij dan zegt dat ze het spannend vindt en de acteurs goed vindt, hoef je niet te beginnen over dat zij er niets van snapt, dat ze een leek is of dat andere series veel betere dialogen hebben.
Oud 03-01-2008, 15:15
Verwijderd
All-time:

1) The X-Files
.
.
.
2) Star Trek Voyager
3) The Simpsons
4) Lost
5) House, M.D.

Eervolle vermeldingen:

6) Gilmore Girls
7) Buffy (eerste paar seizoenen)

Gewoon leuk:

8) Grey's Anatomy
9) Californication

Nostalgie:

10) Thunderbirds
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 15:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Dan lees je niet goed. Ik zeg dat het in dit topic niet gaat om de kwaliteit van de series, maar om de meningen over de series. Dat is wat anders en over dat laatste mag je best vragen stellen, zoals waarom zij Grey's Anatomy leuk vindt. Maar als zij dan zegt dat ze het spannend vindt en de acteurs goed vindt, hoef je niet te beginnen over dat zij er niets van snapt, dat ze een leek is of dat andere series veel betere dialogen hebben.
Jawel, maar moet het nou echt zo strak omlijnd worden?
Oud 03-01-2008, 15:35
Uice
Uice is offline
Och, ik verbaasde me alleen over het niveau van de lijstjes. Ik bedoel, bij een filmlijstjes-topic zou iemand er niet mee wegkomen bijvoorbeeld Daddy Day Care of Little Man op 1 te hebben staan, maar bij series zijn die criteria blijkbaar wat minder streng.

Maar goed, ik hou er al over op.
Oud 03-01-2008, 16:01
desperadoz
desperadoz is offline
Mijn excuses voor deze discussie, ik zal er ook over ophouden want we schieten er niks mee op. Mare ontopic laatst afleveringen van Lost gezien en de serie spreekt me best wel aan dus tot nu toe staat hij al wel in de top 5
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 16:11
Verwijderd
1 Oz
2 Sopranos
3 Californication
4 Scrubs
5 X-Files

Verder denk ik dat er een groot verschil is tussen real life series en tekenfilms. Ik denk dan ook dat deze niet met elkaar vergeleken moeten worden. Een real life serie van een tekenfilm (of andersom) met elkaar vergelijken is natuurlijk prima. Maar het is natuurlijk een beetje appels met peren vergelijken om een serie als bv. the simpsons naast sex and the city te zetten. Het is allebij op tv, heeft allebij meerdere afleveringen die rond bepaalde personages draaien, maar daar houdt het wel mee op. Productie gewijs is alles anders (stemacteurs, geen decors, enz).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 16:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
Top 5 TV-series = top 5 tv-series.
Oud 03-01-2008, 16:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Jawel, maar moet het nou echt zo strak omlijnd worden?
Citaat:
Och, ik verbaasde me alleen over het niveau van de lijstjes. Ik bedoel, bij een filmlijstjes-topic zou iemand er niet mee wegkomen bijvoorbeeld Daddy Day Care of Little Man op 1 te hebben staan, maar bij series zijn die criteria blijkbaar wat minder streng.

Maar goed, ik hou er al over op.
Ik wil het best toelichten.
Jullie hebben deels gelijk: het is geen ramp als zo'n discussie plaats vindt en het hoeft niet altijd zo strak omlijnd. Maar ik zie de laatste tijd geregeld topics die verzanden in een 'het is wel goed/het is niet goed' discussie die vervelend eindigt. Waarschijnlijk is het zo dat jij (Uice in dit geval) wat meer weet over kwaliteit van series en films gezien je studie, maar voor leken (zoals ik) is het amper in te zien dat the Simpsons beter zouden zijn dan een andere serie. Daardoor wordt de discussie zinloos (we gaan elkaars smaak toch niet overnemen) en vooral ook vervelend. Want iemand die Grey's Anatomy of Daddy Day Care leuk vindt, durft dat straks haast niet meer te zeggen. Terwijl het juist het idee is van het topic om te zeggen welke series (of films in een ander topic) je het leukst vindt en niet welke je kwalitatief het beste vindt. En dit topic moet ook leuk blijven voor mensen die minder afweten van kwaliteit of die niet meteen hun woordje terug hebben.
Oud 03-01-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
De kwaliteit van een serie is ook een mening. Er is geen objectief schoonheidsideaal. Het kan wel zo zijn dat veel mensen qua mening ongeveer overeenstemmen, omdat ze ongeveer dezelfde ervaring hebben. Maar uiteindelijk gaat het om de persoonlijke ervaring, de persoonlijke kwaliteitservaring. Om dan de persoonlijke mening van een ander onderuit de halen door te zeggen dat velen een slechte ervaring met iets hebben, en dit de ervaring is die dus meer van belang zou zijn, vind ik dat minstens zinloos.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 16:36
Balance
Balance is offline
Maar díe discussie probeer ik dus juist te vermijden

Dus hup, top-5-jes!
Oud 03-01-2008, 19:50
desperadoz
desperadoz is offline
Maar even een nieuw top 5 lijstje, want hij is best wel veranderd in korte tijd.

1. Gilmore Girls
2. One Tree Hill
3. Greys Anatomy
4. Heroes
5. The O.C
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 20:10
Krynn
Krynn is offline
Ja mevrouw

Ik hou het even op series met acteurs van vlees en bloed erin:

1) 24 (ook al zijn de afgelopen 2, 3 seizoenen minder...)
2) Star Trek - The next generation
3) Prison Break (dat derde seizoen begon zo matig...erg jammer)
4) Black books (domweg briljante humor, imho)
5) Law and order - Special victims unit (omdat er toch ook een misdaadserie in moet...en deze loopt tenminste niet altijd volgens een vast stramien)

Speciale nostalgie vermelding: The A-team
Oud 03-01-2008, 20:29
Verwijderd
1. The OC
2. Lost
3. Dexter
4. Heroes
5. Family Guy
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 08:02
Muchacha
Muchacha is offline
Home and Away, Dawsons Creek, Prison Break, Lost en Heroes.

Goed zijn ook: Friends, Will & Grace en Full House.
Oud 05-02-2008, 14:47
Vash!
Vash! is offline
1. Jackass (grensverleggend, zowaar!)
2. Cowboy Bebop
3. The Wire
4. The Sopranos
5. The Simpsons

volgorde is willekeurig
Oud 05-02-2008, 15:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Star trek - Deep Space Nine (verhaal als geheel)
Star trek - The Next Generation (personages)
Star trek - Voyager (de vrijheid, alleen afronding viel tegen)
X-files

Arrested development, Heroes en Twinpeaks zullen er misschien in komens als ze sterk blijven(heb bij alle drie alleen seizoen 1 gezien)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 16:05
PV
PV is offline
lastig, lastig ik zal n poging wagen

1. ER
2. Lost
3. Gilmore Girls
4. Family Guy
5. Friends
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 15:14
0o_o0
0o_o0 is offline
ik heb geen top 5
maar deze vindt ik wel heel leuk

grey´s anatomy, charmed,
gilmore girls, bones, numb3rs,
mcleods daughters, NCIS,
gost wispers, ER en nog veel meer

niet in volgorde
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 18:33
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Flinke up! Maar wie ben ik om daar geen gebruik van te maken en Uice (& eventuele andere ongeïnteresseerden) te laten zien dat mijn smaak dus wel heel goed is hè.

Comedy

1. Futurama
2. Arrested Development
3. The Office
4. The Simpsons
5. 30 Rock

Drama

1. The Sopranos
2. Carnivale
3. Twin Peaks
4. Hertenkamp

Anders, nl.
1. Monty Python's Flying Circus
2. Van Kooten & De Bie
3. Ducktales

Tot slot moet er natuurlijk een eervolle vermelding gaan naar de Nederlandstalige klapperrr Ik ben je moeder niet.
Oud 03-06-2008, 18:51
Uice
Uice is offline
Oud 03-06-2008, 18:58
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Yeah.
Oud 03-06-2008, 21:10
ac3000
ac3000 is offline
Op dit moment:
1. Grey's Anatomy
2. Ugly Betty
3. Gossip Girl

Al afgelopen:
1. Buffy
2. Gilmore Girls
3. The OC
4. Friends
5. Angel
6. Charmed
7. Will & Grace
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 21:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Yeah.
Ik had trouwens wel de tv-adaptatie van H2G2 verwacht.
Oud 04-06-2008, 11:08
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik snap niet waarom Six Feet Under zo hoog in de lijsten staat.

Er zijn nog een aantal series die ik voor het grootste gedeelte nog STEEDS moet bekijken zoals The Soprano's, Prison Break en Carnivale maar de beste tot nu toe:

1. Lost.
2. The Office.
3. Twin Peaks.
4. Angels in America.
5. ? Ik kijk wel series zoals NewsRadio, Gossip Girl en 3rd Rock From The Sun maar goed zou ik ze niet noemen.
Oud 04-06-2008, 11:35
Dinalfos
Dinalfos is offline
Omdat het een geweldige serie is. Van alle combinaties tussen humor en drama (zonder inmenging van western- en sciencefiction-elementen), is SFU gewoon de beste.
Oud 04-06-2008, 11:46
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik had trouwens wel de tv-adaptatie van H2G2 verwacht.

Ik moet bekennen dat ik de tv-adaptatie niet eens ken, ik hou vooral erg van het boek. Maar nu ik dit gezien heb vraag ik me wel af waarom ik de serie nog niet ken. Heb jij er ooit wat van gezien?
Oud 04-06-2008, 12:28
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ik moet bekennen dat ik de tv-adaptatie niet eens ken, ik hou vooral erg van het boek. Maar nu ik dit gezien heb vraag ik me wel af waarom ik de serie nog niet ken. Heb jij er ooit wat van gezien?
Ja, het is een zeer getrouwe adaptatie, met heel veel letterlijk overgenomen dialogen. Wel vermakelijk.
Oud 04-06-2008, 13:18
Verwijderd
Beter dan de film iig, mede omdat het wat knulliger en met een dikkere knipoog in elkaar is gezet. Dat tweede hoofd van Zaphod ziet eruit als iets wat ik vroeger op de basisschool papiermaché'de.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 16:22
Rooster
Rooster is offline
Het is geen top 5,
maar ik realiseerde me opeens dat ik de laatste tijd bijna geen films meer kijk maar vooral series

Complete Savages
8 simple rules
Teachers
The Office US
South Park
Scrubs
According to Jim
Two guys, a girl and a pizza place
Van jonge leu en oale groond (op dvd's)
-en vanaf hier ken ik de meeste afleveringen van de serie wel, dus niet echt nieuw meer, wel nog steeds vermakelijk:
Off centre
Suddenly Susan
Will & Grace
Friends
Frasier
Fresh Prince
Trailer Park boys
Family Guy
King of queens
Simpsons
The Office
Malcom in the middle
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 16:38
pino123
pino123 is offline
In willekeurige volgorde:

Lost, Carnivàle, Fawlty Towers, Will&Grace, House
Oud 04-06-2008, 16:39
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ja, het is een zeer getrouwe adaptatie, met heel veel letterlijk overgenomen dialogen. Wel vermakelijk.
Ja, ik begreep al dat het grotendeels overeen komt met de radioshow. Misschien moet ik het ook maar eens proberen.

Citaat:
Beter dan de film iig, mede omdat het wat knulliger en met een dikkere knipoog in elkaar is gezet. Dat tweede hoofd van Zaphod ziet eruit als iets wat ik vroeger op de basisschool papiermaché'de.
Ik wilde ook al op zoek gaan naar de naam van Juf Annet bij de medewerkers van de afdeling special effects.
Oud 04-06-2008, 21:23
Verwijderd
1. The X-files
2. That 70's Show
3. Californication
4. Lost
5. Frasier
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten