Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2008, 21:36
justhanna
justhanna is offline
Ik wou dat iemand me kon vertellen, wat ik moet doen, wat de beste keus is. Ik haat keuzes maken, ik ben er bang voor, bang dat ik niet de juiste keus zal maken. Het liefst zou ik hard wegrennen.

Vaak denk ik: was ik maar weer jong(er). Niet dat mijn leven toen geweldig was, maar ik wist toen wel waar ik aan toe was, ik hoefde zelf geen beslissingen te nemen...
Oud 05-06-2008, 22:13
Verwijderd
Ow ow ow.
Mijn hoofd doet zo'n pijn, ik voel me misselijk en ik wil dat mijn vriendje thuiskomt.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 22:19
Pruts0r
Pruts0r is offline
*knuffel geeft aan Mushu en iedereen die het nodig heeft*

Hier gaat het overigens wel goed. In twee dagen, twee lange, diepgaande gesprekken. Ik ken d'r nog niet echt lang, eigenlijk, maar het is een goede vriendin van K. en ze lijkt er ook vrij veel op, hoewel K. een gesloten boek is en dit meisje niet. Nouja, het is echt al lang geleden, dat ik echt een goed gesprek gehad heb en ik had er ook echt wel weer eens behoefte aan.

Nouja, ik wilde dus wat met d'r afspreken, gewoon zo, als vrienden en dat durfde ik eigenlijk helemaal niet. Zelfs als het zo goed klikt, ben ik nog steeds bang, dat die persoon het faket en me eigenlijk niet moet. Dat moet ik me echt eens af gaan leren. In ieder geval, ze moet morgen op sollicitatie en het is dan de vraag wat daaruit komt. Anders spreken we de komende week wat af. Lekker film kijken, een beetje Frets on Fire tracks doen en natuurlijk lekker praten.
Oud 05-06-2008, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat iemand me kon vertellen, wat ik moet doen, wat de beste keus is. Ik haat keuzes maken, ik ben er bang voor, bang dat ik niet de juiste keus zal maken. Het liefst zou ik hard wegrennen.

Vaak denk ik: was ik maar weer jong(er). Niet dat mijn leven toen geweldig was, maar ik wist toen wel waar ik aan toe was, ik hoefde zelf geen beslissingen te nemen...
Die gedachte ken ik heel goed! Probeer te onthouden dat het niet erg is om fouten te maken. Op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken en hopen dat het goed uitpakt. Als dat niet zo is, kan je dan weer verder kijken en opnieuw een keuze maken. Heel veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 22:29
Verwijderd
Mushu, poepescheetje van me, take it easy!

ontopic: oei, morgen de hele dag film en draaien, en...kapper en kleren en make up en en en en en....spannend
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 22:47
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
18 juni gesprek in Apeldoorn, omdat een opname nu toch nodig is.
Ze hebben geen wachtlijst, dus 1 of 2 weken later kan ik denk ik starten.
Het klinkt misschien raar, maar ik wil er nu ook naar toe. Haal mij maar even uit die keiharde wereld, waar je blijkbaar jezelf toch niet mag zijn.

Bij de huisarts geweest. Ze was boos op Altrecht, ze heeft gebeld en heeft zelf opgehangen. Ik denk dat ik voor de komende weken maar wat afspraken met haar maak, haar ken ik tenminste en die mensen van crisisdienst van Altrecht niet.
We hebben samen een plan gemaakt voor t eten voor vanavond. Ik heb me er tot nu toe aan gehouden. Het voelt niet goed, nee.. alles behalve goed.

Ook vertelde ik haar dat ik spierkrampen had gehad, ik weet dat dit met een laag kalium gehalte te maken heeft. Maar had gehoopt en verwacht dat zij zou zeggen dat ik het maar ff aan moest kijken. Dit was echter niet het geval. Ik moest direct bloed laten prikken en ze zou me morgen zelf bellen met de uitslag (terwijl ze morgen vrij is)

Sony gebeld. Morgen wordt mijn laptop opgehaald en na 5-10 werkdagen heb ik hem weer terug. maar...Ze komen hem ophalen tussen 9 en 5 uur. Great. iets precieser zou wel fijn zijn..

Een vrouw van altrecht belde nog, er valt echt niet met hen te praten. Ik moet hen vertellen wat er in de WGBO staat omtrent het lezen van het dossier. Ze verzint allemaal smoesjes om dit moeilijker te maken, maar ik weet dat ze liegt. Wat zij zegt staat nergens in die wet.
Ik ga me dossier toch laten afschermen, kom zeg, als zij me laten vallen als een baksteen mogen ze dus ook echt niet meer in mijn dossier lezen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 22:58
Verwijderd
Dit is echt vervelend, ik heb het gevoel dat ik mezelf niet meer ben en ik voel me zo ontzettend raar. Kreeg net al hartkloppingen en ik begrijp er niks van. Misschien komt het omdat ik na Pinkpop geen tijd heb gehad om te rusten en meteen weer school school school en stress. Ik heb het gevoel dat ik het gewoon allemaal niet aankan, er komt zoveel op me af. Vreemde omgeving en alles is anders. Alsof het nooit meer hetzelfde wordt. En ik zou heel graag willen slapen maar het kan niet want ik moet nog zoveel doen voor school. Hopelijk voel ik me morgen beter.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 23:06
Stefanie
Stefanie is offline
Steekwoorden die op dit moment bij me passen:

moe, hoofdpijn, alleen, ontevreden, in de war.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 23:09
Verwijderd
Citaat:
18 juni gesprek in Apeldoorn, omdat een opname nu toch nodig is.
Ze hebben geen wachtlijst, dus 1 of 2 weken later kan ik denk ik starten.
Het klinkt misschien raar, maar ik wil er nu ook naar toe. Haal mij maar even uit die keiharde wereld, waar je blijkbaar jezelf toch niet mag zijn.

Bij de huisarts geweest. Ze was boos op Altrecht, ze heeft gebeld en heeft zelf opgehangen. Ik denk dat ik voor de komende weken maar wat afspraken met haar maak, haar ken ik tenminste en die mensen van crisisdienst van Altrecht niet.
We hebben samen een plan gemaakt voor t eten voor vanavond. Ik heb me er tot nu toe aan gehouden. Het voelt niet goed, nee.. alles behalve goed.

Ook vertelde ik haar dat ik spierkrampen had gehad, ik weet dat dit met een laag kalium gehalte te maken heeft. Maar had gehoopt en verwacht dat zij zou zeggen dat ik het maar ff aan moest kijken. Dit was echter niet het geval. Ik moest direct bloed laten prikken en ze zou me morgen zelf bellen met de uitslag (terwijl ze morgen vrij is)

Sony gebeld. Morgen wordt mijn laptop opgehaald en na 5-10 werkdagen heb ik hem weer terug. maar...Ze komen hem ophalen tussen 9 en 5 uur. Great. iets precieser zou wel fijn zijn..

Een vrouw van altrecht belde nog, er valt echt niet met hen te praten. Ik moet hen vertellen wat er in de WGBO staat omtrent het lezen van het dossier. Ze verzint allemaal smoesjes om dit moeilijker te maken, maar ik weet dat ze liegt. Wat zij zegt staat nergens in die wet.
Ik ga me dossier toch laten afschermen, kom zeg, als zij me laten vallen als een baksteen mogen ze dus ook echt niet meer in mijn dossier lezen.
Ik ben blij te horen dat je waarschijnlijk snel in Apeldoorn terecht kunt en dat je huisarts je wel goed helpt. En hulpverleningsinstanties doen altijd heel moeilijk over dossiers. Ik krijg daar altijd het idee van dat ze iets te verbergen hebben of dat ze niet te vertrouwen zijn ofzo... Maarja, heel veel sterkte en succes in ieder geval! Kom je morgen wel naar de meeting?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 07:54
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik hoop dat dolce naar de meeting komt. Ik kom in ieder geval wel.

Ik zit nu intens relaxed aan mijn laptop, beetje forummen, Pink Floyd opstaan met de raam open en dan lekker genieten, van de vogeltjes en geluiden buiten en de zon natuurlijk. <3 Zo eventjes een ontbijtje maken, dan naar het gemeentehuis, om mijn identiteitskaart op te halen en nouja, dan zo rond 12 uur naar het station toe. Dus nog tijd genoeg, om een beetje te lezen, ofzo.
Oud 06-06-2008, 08:39
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Faded-Away: is het nu weer goed tussen jou en je vriend? En verder, je moet doen en kiezen wat jíj wilt, waar jij gelukkig van denkt te worden. Als je liever in de stad waar je vrienden zitten, wilt wonen en dat kan qua studie enzo, zou ik daarvoor gaan. Want wat ik via je posts mee krijg, is je situatie nu niet zo ideaal en zeg je wel vaker dat je dichter bij je vrienden zou willen wonen. Het is echt niet zo egoďstisch om wat vaker voor jezelf te kiezen.

@ Prutsor: wat jij zegt over mensen die eventueel zouden faken jou te mogen...ik denk dat je dat wel merkt hoor... Als dat zo zou zijn, gaan ze in elk geval geen diepe gesprekken met je aan, maar dan blijft de interesse toch vaak wat oppervlakkiger. Dus ik zou niet bang zijn dat dat meisje net doet alsof ze je mag.

En zon!! Geef die es een zetje richting het zuidwesten van het land!

OT: op tijd opgestaan, want ik moet veel doen (lezen) En ik raak nu al helemaal gestresst dat ik over 2 weken m'n inleiding helemaal (helemaal) op papier moet hebben en een flink eind moet zijn met mijn eerste echte hoofdstuk. Ik ga dat echt nooit redden, zonder dat het goed is, wat dus weer veel commentaar gaat worden. Nouja, nu niet te veel daar aan denken, maar gewoon verder ermee.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 08:47
Pruts0r
Pruts0r is offline
Hehe, nee, dat meisje, is een heel goede vriendin van K. en ze lijkt er ook veel op (hoewel ze een stuk opener is) en ik weet zeker dat ze niet iemand is die zulke dingen gaat faken. En sowieso, je kunt wel doen alsof je die persoon mag, maar dan klikt het toch op de een of andere manier niet echt (en dat voel ik zelf eigenlijk vrij goed aan, voor iemand met Asperger). Hier is het gewoon, dat zij of ik een opmerking maakt, op msn tot nu toe alleen, en dat we dan dubbel liggen van het lachen.

Nouja, ik heb gewoon in het verleden heel veel dingen meegemaakt, waardoor ik het vertrouwen in mensen kwijt ben. Ik begin in ieder geval wel weer steeds meer een beetje te worden, zoals ik een jaar geleden was, want zo wil ik ook weer zijn. Ik moet veranderen en dat ben ik ook beetje bij beetje aan het doen. De grootste stap wordt weer het sporten oppakken. Daar zie ik wel een beetje tegenop, omdat ik nu alleen moet gaan sporten.. Dat vind ik wel moeilijk.

Oh, dus trouwens, als er hier misschien mensen zijn, in de omgeving Venlo/Roermond, die graag mountainbiken, pm me dan maar. Ik bike gewoon puur voor de fun, en om een beetje beweging te hebben. Af en toe gek doen, maar voornamelijk gewoon genieten van de omgeving.

Nou was het hier niet het gebrek aan vertrouwen in mensen, maar gewoon bang, dat mensen me niet mogen, hoewel ik een paar heel goede vrienden heb, die bewijzen dat er écht wel mensen zijn die mij een hele leuke jongen vinden. Anyway, ik ga de laptop naar beneden verplaatsen, dan ontbijt maken, identiteitskaart halen, eten en drinken en alles voor vandaag klaarmaken en dan ga ik om 12 uur dus echt naar het station.
Oud 06-06-2008, 09:06
Verwijderd
Citaat:
@ Faded-Away: is het nu weer goed tussen jou en je vriend? En verder, je moet doen en kiezen wat jíj wilt, waar jij gelukkig van denkt te worden. Als je liever in de stad waar je vrienden zitten, wilt wonen en dat kan qua studie enzo, zou ik daarvoor gaan. Want wat ik via je posts mee krijg, is je situatie nu niet zo ideaal en zeg je wel vaker dat je dichter bij je vrienden zou willen wonen. Het is echt niet zo egoďstisch om wat vaker voor jezelf te kiezen.
Het gaat nu ook nog steeds niet zo goed met mijn vriend en mij denk ik, maar dat is denk ik een kwestie van tijd (hoop ik). Ik ben iemand die gaat voor serieuze relaties, dus ik zou hem echt niet snel opgeven. Het gaat ook weer niet duisentslecht, maar echt geweldig ook nog niet.
Mijn studie kan zeer waarschijnlijk in mijn vorige woonplaats, anders kan ik naar iets dat ongeveer een half uurtje er vanaf ligt, dat is ook niet ver. Sowieso ken ik die stad die er een half uurtje vanaf ligt, dus dan vind ik dat niet erg om te reizen.
Sommige zeggen dat ik me teveel vasthoud aan vroeger. Ik weet niet of ik dat doe. Maar 1 vriendin zei gister dat ze niet wist of ze echt tijd voor me zou hebben en dat kwam wel heel hard aan (ze heeft 2 baantjes en nog school geloof ik). Ik heb een e-mail gestuurd om verduidelijking te vragen en tja. Ik heb ook gezegd dat ik het heel erg mis dat we elkaar alles vertelden enzo. En dat als ik terugga het ook heel erg is vanwege de vriendschappen. Ik woon nou al een jaar op kamers ongeveer, volgensmij zelfs wat langer (okee, zat wel zomervakantie in), dus ik heb het hier wel geprobeerd. Sommige zeggen zelfs dat ik af en toe een te erge doorzetter ben. Bijvoorbeeld mijn vorige studie, ik had al vrij snel door dat het niks voor mij was, maar pap wilde dat ik het nog zou aankijken en leraren zeiden dat ik het wel kon enz. Dat heb ik dus nog een hele tijd volgehouden, ook al ging het niet goed.
Ik weet soms niet meer zo goed wie ik ben in deze verwarrende situatie. Als die ene vriendin wat vaker tijd voor me zou hebben zou ik zeer wss wel terugverhuizen denk ik. Dan is het misschien niet voor altijd, maar dan heb ik tenminste een leuke studietijd en gaan we daarna misschien onze eigen weg. Aangezien veel mensen later denk ik wel ergens anders naartoe verhuizen. Een leuke tijd hebben is voor mij belangrijk, want als ik niet vrolijk ben doe ik werkelijk niks meer voor school. 2 mensen op school (begeleidster en lerares) zeggen nu wel dat ik mss terug "moet" naar mijn vorige woonplaats, dat ik er zeker over na moet denken.
Ik mis gewoon alles van vroeger, want dat is zo ontzettend uit elkaar gevallen. Mijn broer en zus wonen op kamers, hebben nog amper tijd voor me. Mijn moeder werkt in een café en dus kan ik nooit echt met haar alleen zijn of gezellig even samen tv kijken of boodschappen doen ofzo. Mijn vader is heel lief, maar toch lukt het niet altijd om lief tegen hem te doen. Misshien is het de leeftijd (van mij dan he) maar ik wil niet fulltime bij hem gaan wonen ofzo. Klinkt misschien ontzettend lullig, maar hij is echt een ontzettende lieve vader hoor, daar ligt het niet aan. Mja, dat kan ik misschien dan niet meer terughalen, maar mijn vriendschappen misschien wel en ik denk dat ik dat ook ga proberen... Dus ik hoop dat mijn beste vriendinnetje van de middelbare tijd voor me wilt maken...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 09:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vertrouw het maar niets, dat mijn scriptie af zou zijn. Er zit vast nog ergens een addertje onder het gras, het wordt vast onvoldoende beoordeeld of er gaat iets mis met de aanvraag voor mijn bachelor of zo. Maar het is nu wel in elk geval voor mijn gevoel echt zeker dat we bijna op vakantie gaan, dat is fijn En verder weet ik niet welke vakken ik volgend jaar moet gaan doen, hmpf.
Oud 06-06-2008, 10:12
Redhair
Redhair is offline
Jaaja het vette weekend is aangebroken. Straks met vriendje, D. en een vriend naar locatie. Helpen opbouwen voor feestje, vanavond feesten, morgen naar volgende locatie voor ander feestje. D. en ik hebben een gram pep gehaald. We twijfelen allebei nog of we wel willen gebruiken, maar als we vannacht of morgen voor de speakers staan willen we vast wel, en met feestjes wilde ik wel gewoon gebruiken. Oooh ik heb er zin in! <3
Oud 06-06-2008, 10:25
Verwijderd
Doe het niet, redhair! Heb je ooit Scar Tissue van Anthony Kiedis gelezen? Je doet me eraan denken..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Doe het niet, redhair!
Ik moest dat stiekem ook een beetje denken. Ze is er altijd zo trots op als ze een tijd niet heeft gebruikt en voelt zich altijd zo goed dan. Maarja, ik denk, ik zeg het maar niet, want dat weet ze altijd zelf nog het beste. Misschien weet ze het niet zelf het beste, maar dan moet ze het nog allemaal zelf weten.
Ehm, tja.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 10:47
Verwijderd
Zo, even pauze. Het onderwerp voor m'n volgende presentatie is toch wel erg ingewikkeld en ik heb nog maar 2,5 dag, dus straks weer snel verder.
Ik word hier wel een beetje gaar van, steeds die stress en ik heb al in geen weken een 'normaal' weekend gehad.
Maargoed, nog een paar weken volhouden dan maar...

Vanochtend las ik een mail van een vriendin en ik heb het gevoel dat ze me een spiegel heeft voorgehouden en dat dat ook goed is. Ik realiseer me weer even waar ik mee bezig ben.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 10:49
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Sony is ook nog niet geweest en dat vind ik wel een beetje jammer.

En toen. Toen mailde mijn ex behandelaar me. Hoe haalt ze het in haar hoofd om mij nog te mailen..Waarom geeft ze mij nog een trap na? waarom? Zij is degene die weet dat er niks gebeurd is. She knows..

Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 11:27
rare kwast
rare kwast is offline
knuffel voor dolce...
wat een klote streek van je exbehandelaar..
ik heb het proberen te volgen maar is misschien niet helemaal gelukt.. tis iig wel fijn dat je opgenomen kan gaan worden en dat je huisarts je wel wil helpen..

dikke knuffel voor jouw meis
Oud 06-06-2008, 13:12
Sens.
Sens. is offline
Eindelijk thuis van examen.

Ik ga er wel door zijn, maar ik ben toch een beetje gefrustreerd.
2 zielige uurtjes, ik heb me zo opgejaagd. ONGELOOFELIJK!
En ik kende alles echt heel goed en als je dan ziet wat ze dan effectief vragen...
Soms vraag ik me echt af waarom ik de moeite doe...

Dit vaak bestaat uit 2 delen en op het vorige had ik 17/20, dus ik heb dit vak zeker gehaald.
Maar toch voelt het niet leuk om zoveel te leren, zo hard je best te doen... om vervolgens alles in 2u op je blad te moeten proppen... en dan nog een vage vraag, waar ik weer te uitgebreid wou antwoorden...
waardoor ik in de war raakte;.. ( Ik weet dat dat echt niet uitmaakt, maar het voelt toch niet zo )

Volgend jaar ga ik bij studiebegeleiding praten over teveel stress en te perfectionistisch zijn.
want zo gaat het echt niet meer...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 13:32
Missy1234567890
Concentratie...het is steeds na 20 minuten alweer weg.
En het boek is zo dik, ben op pagina 120 maar nog lang niet op de helft en Duits, hoewel ik het wel zo weg lees.

Blehh, heb echt geen zin meer
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 15:11
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn concentratie is binnen vijf minuten weg
Net toen ik een beetje goed bezig was, moest ik naar de tandarts. Maar van de positieve kant: nu hoef ik een half jaar lang niet

Gisteren sloeg de stress echt wel even toe, terwijl ik net tentamen gehad heb. Het nieuwe blok is zoveel in zo weinig tijd en ik begreep niks van de hoorcolleges. Nu is de stress weer gezakt, terwijl die eigenlijk beter had kunnen blijven want nu voer ik niks uit.
Ik heb spierpijn in mijn armen van practicum. Niet zoveel, maar ik voelde het wel vanmorgen. Volgens mij legt dat echt aan mij, want zo zwaar zijn die kippen nou ook weer niet. We hadden dezelfde man als vorige keer en hij praatte net zoveel als vorige keer, dus we waren pas om kwart voor zes klaar (in plaats van kwart over vijf). Hij was eerst de sleutels van de sluis vergeet, hij is echt een chaoot. En onze werkcollegedocent van gisteren was ook een beetje raar. Elke keer als iemand iets fout zei of te ver dacht dan nodig was, zei hij "oh, braaf" (hij is van het departement paard, dat verklaart het wel).

En nu ga ik echt leren en werken en studeren!
Oud 06-06-2008, 16:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh: Omg, jullie fietsenkelder stonk vandaag! Zo te ruiken was het diergeneeskundefeest geslaagd. Het was dat ik niet kon, maar de volgende keer wil ik zo'n fietsenkelderfeest wel meemaken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 16:12
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben er zelf nog nooit geweest
Vorige keer stonk het ook heel erg. Als je langs de fietsenkelder naar de ingang van het gebouw liep, rook je het al
De volgende is op een vrijdag, 4 juli. Dan zal het wel helemaal een feest zijn, want dat is de laatste.
Hebben jullie eigenlijk ook zoiets bij bmw?
Oud 06-06-2008, 16:32
Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: meis doe dat nou niet. Lees je eigen berichtjes eens terug van de afgelopen tijd, je bent juist zo blij dat je nu al zo'n tijd bent gestopt en je wilde toch minstens 2 maanden zonder? Wel veel plezier met het feesten

OT: Vanochtend paar uurtjes gewerkt en daarna met mam naar de stad gegaan. We hebben heerlijk geluncht, ik trakteerde als verlaat moederdag cadeautje en daarna nog even geshopt. Heb nu twee leuke shirtjes gevonden, eentje die ik ook aan kan naar m'n werk morgen, met mouwen die net lang genoeg zijn. En de ander een soort jurkje die ik ook heel leuk vind! Eventjes beetje relaxen nu. Vanavond examenfeestje maar ik weet nog niet of ik ga omdat heel veel mensen op vakantie zijn nu en dus 3/4 van mijn vrienden/vriendinnen niet gaan. Hmm, maar het is wel leuk en goed te bereiken. Nou ja.. eerst maar even niets. Lekker ER kijken en nog even lezen in mijn prachtige boek! Wil er lang van genieten maar aan de andere kant zo snel mogelijk uitlezen omdat ik nog zoooveel wil lezen, dat krijg je van dat werken in een boekwinkel
Oud 06-06-2008, 17:24
Verwijderd
Net terug van de late-beslissers dag en het was leuk
Maar 4 uur in de trein is wel vermoeiend
en ik twijfel nog steeds, ik ben bang voor studeren. Bang dat niemand me aardig vind en dat ik vriendloos achter blijf. Ik ben namelijk niet iemand die meteen tegen iedereen aan lult. Eerst moet ik zeker weten dat ik iemand kan vertrouwen en daarna begin ik pas te praten. En dat haat ik. Ik wil ook spontaan zijn zodat iedereen me aardig vind en met me wil omgaan. Maar in plaats daarvan ben ik stil en denkt iedereen dat ik saai ben.

en ik ben even het veld ingegaan en toen zag ik weer buizerds en torenvalken en reigers en aalscholvers en ik vond het stoer
En ik ga wel al mijn huisdieren missen als ik op kamers moet

En ik ben bang dat als ik straks ga studeren, dat de studie misschien toch niets voor me is. Dat ik niet meteen alles in het engels kan zeggen. En stel ik slaag niet, dan blijf ik zitten en dat wil ik al helemaal niet, maar dat gebeurt zeer waarschijnlijk wel. Ik wou dat alles makkelijker was.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 17:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik ben er zelf nog nooit geweest
Vorige keer stonk het ook heel erg. Als je langs de fietsenkelder naar de ingang van het gebouw liep, rook je het al
De volgende is op een vrijdag, 4 juli. Dan zal het wel helemaal een feest zijn, want dat is de laatste.
Hebben jullie eigenlijk ook zoiets bij bmw?
Hm, oke, zal het onthouden.

Wij hebben wel veel feestjes, maar gelukkig wordt er altijd iets gehuurd in de stad. Ons gebouw is niet feestbaar.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 20:23
Sagana
Sagana is offline
Nog twee weken examens en dan vakantie... Drie hele maanden.

Ik mis mijn grootvader, ik mis hem verschrikkelijk. De manier waarop hij gestorven is en hoe hij de weken voordien heeft afgezien en is afgetakeld hebben echt een grote invloed op mij gehad. Het heeft me enorm veel verdriet gedaan en ik lijk er niet zo goed over te geraken.
Hij heeft het niet verdiend om te moeten lijden en op zo'n manier te moeten sterven. Hij had op een vredige manier moeten sterven, vele jaren later nog, niet zo vroeg al terwijl hij in het ziekenhuis lag en de werking van al zijn organen stilletjes wegvielen. Gelukkig had hij wel altijd gezelschap van zijn vrouw en kinderen en kleinkinderen.
En echt, hierdoor heb ik nog meer het gevoel gekregen dat ik al veel langer had: als er een god of iets in die trant bestaat, haat ik hem uit het diepste van mijn hart. Als ik hiermee gelovige mensen kwets, het spijt me, maar zo voel ik het aan. En het moest even van mijn hart.
Oud 06-06-2008, 22:34
Nijn*
Nijn* is offline
Omg. Dat was zoo sneu. Vanavond examenfeest van D. gehad, en er waren zoveel mensen niet gekomen. Ze had er zoveel tijd ingestoken (en d'r ouders ook en dan wordt het echt zo'n groot Afghaans feest) en zoveel mensen waren niet gekomen. Ik ben wel blij dat ik ben gegaan, leuk om weer wat oude gezichten te zien en opzich was het best leuk, maar zoo jammer, D. moest echt bijna huilen en.. aahw Ik kan daar zelf ook heel erg verdrietig van worden.. Jammer ook dat ik vroeg weg moest maar ja, morgen weer vroeg op. Verdorie, ik had het haar zo gegund.
Oud 07-06-2008, 00:03
Verwijderd
OMG IK BEN VANDAAG BLOND GEVERFD!! EN IK ZIE ER DAMN GOED UIT! Leve passion for fashion!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 00:13
Verwijderd
ze is zo romantisch als een balpen. maar gelukkig ben ik pienter genoeg om me daar overheen te zetten. en dat lompe feit maakt haar ook weer helemaal mijn meisje <3 godgodgod ..

magie is soms verwarrend. om de balans frustrerend, om de puzzelstukjes uitdagend, huilen om mensen die van je weggaan omdat je opeens iets ander uitstraalt, ontzettende deja vu's, dat je opeens zoveel meer algemeens kan verklaren maakt ook dat de wereld er belachelijk uitziet, wreed, meedogenloos, inefficiënt, dingen zien wat mensen zich al jaren niet meer realiseren, intens gehaat worden door vage kennissen, alles is heftiger. en ik wil er uren over praten, face to face, maar .. er is dat figuurlijke onzichtbare plafond, dat is geruststellend en jammer tegelijk. er kan zoveel, echt zo heel erg veel meer, maar we beseffen het niet, en daar is niemand nog aan toe. das t jammere.
misschien toch, ooit
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 03:46
Verwijderd
De meet was heel gezellig . Vlak erna belde mijn broer of ik al gegeten had. Ik heb hem maar wat eten aangeboden. Nog met hem en een huisgenootje gekletst, koffie gedronken en peukies gerookt. Ik ben ook nog even met mijn huisgenootje gaan skaten, even uitproberen. Mijn broer heeft er foto's van gemaakt , zo eens even kijken hoe debiel ik erop sta. Om 1 uur ging ik naar het feest dat een huisgenoot van mij had georganiseerd. Verder ging niemand van het huis erheen, dus ik stond er een beetje verloren bij, maa rik heb wel lekker gedanst. Aan het eind kwam er nog een dronken idioot naar me toe, echt niet prettig. Ik ben iemand die niet keihard zegt dat iemand op moet rotten en probeer subtiel duidelijk te maken dat ik geen trek in zo iemand heb. Op een gegeven moment pakte hij me echt strak bij mijn pols om me mee te sleuren naar de bar. Ieuw, creep. Hij wilde al bijna het zelfde doen om me mee naar buiten te slepen, maar dan trek ik me toch echt wel los. Gelukkig bleef de vriendin van die huisgenoot bij me in de buurt om me weg te halen bij die gozer. Ik kan er echt niet tegen als zo'n gast ongevraagd een arm om mijn nek legt.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 09:46
Verwijderd
Grrr
Studieontwijkend gedrag. Ik kan me niet concentreren, maar het moet echt
Ik wil weekend
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 10:31
Missy1234567890
Citaat:
Grrr
Studieontwijkend gedrag. Ik kan me niet concentreren, maar het moet echt
Ik wil weekend
Same here. Het is echt vervelend als je geen weekend hebt, ik ben ook een paar weken 7 dagen per week bezig geweest en op een gegeven moment heb je gewoon even een paar dagen nodig dat je echt niks hoeft te doen.

En, arggh, ik moet ook gewoon wat gaan doen, anders blijft het steeds in m'n achterhoofd aanwezig en heb ik ook geen relaxt weekend. En het moét ook gewoon, het wordt toch al niks met die deadline.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 11:01
Verwijderd
Wat is dit nou weer?!
Ik had twee witte kledingstukken meegewassen met twee broeken, en ze kwamen er met roze vlekken uit, terwijl die broeken groen en grijs zijn.
Nou heb ik die witte dingen met wat andere witte was op 60 graden met een witwasmiddel gewassen en het gaat er niet uit. In ander wit t-shirt lijken nou ook van die vlekken te zitten, precies onder de oksels (cq, waar je zweet). Ik had de machine vorig weekend met azijn laten draaien, maar kan dit nou een chemische reactie zijn ofzo?

Men, ik ben echt bang dat er iets mis is.

Maar vort, ik moet aan 't werk...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 12:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
OMG IK BEN VANDAAG BLOND GEVERFD!! EN IK ZIE ER DAMN GOED UIT! Leve passion for fashion!!
Weet je al wanneer het wordt uitgezonden?

OT: Ik zit nog steeds te twijfelen over mijn vakkeuze van volgend jaar. Het is ook allemaal wel maf, er staat dat je zo'n vak over cultuurbeleid kan doen, maar bij de omschrijving van dat vak stond dan weer dat je voorkennis moest hebben en ik had gemaild en die man zei: hoezo staat er dat jullie dat vak kunnen doen, dat lijkt mij onmogelijk! Dus oké, dat valt af Maar nu krijg ik waarschijnlijk alsnog een allegaartje aan vakken, tenzij ik het aandurf om een moeilijk Engelstalig vak te kiezen. Hmpf, nog maar even verder twijfelen.
Oud 07-06-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Weet je al wanneer het wordt uitgezonden?
Waarschijnlijk eerste week juli.
Het was een hele leuke dag, maar we moesten veel wachten. Ik in de Vero Moda in Utrecht de halve dag passen en filmen, die andere meiden op een andere locatie, daarna kapper en visagist, en toen pas om half 11 savonds richting catwalk in Maarssen. Echt fantastisch. Ik herkende mezelf niet. Maar ik voel me echt weer een stuk beter nu, ik heb weer wat mensen gezien die ik al een hele tijd niet meer heb gezien. Heeeeel even maar, maar toch wel heel leuk! En straks shoppen even een beetje
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 13:30
Nienna*
Nienna* is offline
Argh, ik háát het als hij zo moeilijk doet. Wat is die ontzettend gauw op zijn pikkie getrapt zeg, *frustratie*.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 14:01
Missy1234567890
Ik ben al best goed beziggeweest, 3 uur zonder pauze en afleiding veel bladzijden gelezen. Nu is vriendje weg en de concentratie ook meteen
En wat is het koud, bijna verwarming-aandoe-weer. Ik kreeg net een smsje van m'n zusje dat ik echt aan de verkeerde kant van het land zit...dat zij aan het smelten is op haar werk. Ja, vertel mij wat. Maar morgen wordt het hier ook warm
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 15:23
Verwijderd
Ik heb het goede gedaan, maar het is zoooooooooo moeilijk af en toe
*zucht*. Ik wil mijn eigen plekje weer terug. Anywhere.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 16:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wow, ik heb me net weer ingeschreven voor de vakken van periode in volgend jaar. Dan komt het ware onderzoek om de hoek kijken, dus ben benieuwd hoe ik dat ga vinden. Voor het project moesten we master-voorkeuren doorgeven, om zal daar al een beetje aan te kunnen snuffelen. Nou bevat ABC 9 masters, omg! Sommigen leken me echt niet leuk, maar er zijn al een paar die me wel aanspreken. Deze zijn echter ook vrij moleculair, hm.. Ach ik zie het allemaal wel. Die keuze hoef ik gelukkig nog lang niet te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik moest dat stiekem ook een beetje denken. Ze is er altijd zo trots op als ze een tijd niet heeft gebruikt en voelt zich altijd zo goed dan. Maarja, ik denk, ik zeg het maar niet, want dat weet ze altijd zelf nog het beste. Misschien weet ze het niet zelf het beste, maar dan moet ze het nog allemaal zelf weten.
Ehm, tja.
Ze weet het zelf helemaal niet het beste, anders deed ze niet zo stom elke keer. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 20:04
Verwijderd
Ik heb brownies gebakken. En zoete broodjes. Hihi.
En ik wil dat vriendje thuiskomt. Nog drie uur.

Waarom schreeuw ik niet, zijn m'n ogen droog?
't Is misschien net iets te vaak gebeurd om nog te huilen.

Hoewel die kans gering is hoop ik dat ik vurig niet verlang naar jou.
Proberen om weer vrij te zijn en net zover als jij te zijn.
Dus wachten tot ik niet meer van je hou.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 20:39
darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me heel leeg.
in mijn hoofd.
en angstig.
Oud 07-06-2008, 20:40
Verwijderd

Het is allemaal een beetje te veel. En ik moet heel hard aan mijn verslagen werken en ik wil niet meer.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 20:41
Verwijderd
I'm Mister Blue
I'm here to stay with you
and no matter what you do
when you're lonely, I'll be lonely too
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 21:06
Verwijderd
Pfff, wat een dag. Alleen maar binnen gezeten.
En nu m'n presentatie bijna af is begin ik te twijfelen. Er is namelijk iemand die al over bijna hetzelfde een presentatie gehouden heeft, maar ik weet echt niet meer wat hij nou precies verteld heeft. En nou ben ik heel bang dat ze straks boos worden dat ik precies hetzelfde verteld heb. Maargoed, dan moeten ze dit niet als onderwerp ertussen zetten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 21:24
Verwijderd
Godver.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 21:35
Verwijderd
Week, dat is het goede woord.
Als een spons.

Hoewel de kans gering is hoop ik vurig dat ik niet verlang naar jou.

Laatst gewijzigd op 07-06-2008 om 22:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten