Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat deed ze dan zoal gisteren? Ik vind het wel vreemd, het gevoel kan echt weg zijn, maar dat gaat dan ook langzaam en op een gegeven moment realiseer je je dat. Maar toch, dan ga jij de eer aan jezelf houden. Jullie hadden toch ook best lang?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Nou kazet, ik merk dat je er niet zo emotioneel onder bent. doe je maar alsof of heb je het er echt niet moeilijk mee? Ik kan me namelijk voorstellen dat het toch pijn doet ook al heb je het dan zelf uitgemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed, ik hoef hier niet over te discussieren ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Rechter doet uitspraak in kort geding streekvervoer
Uitgegeven: 10 juni 2008 17:16 Laatst gewijzigd: 10 juni 2008 17:19 GRONINGEN - De rechtbank in Groningen doet dinsdagavond uitspraak in het kort geding dat de provincies Groningen, Friesland en Drenthe en reizigersorganisatie Rover hebben aangespannen tegen de vakbonden in de streekvervoersector. Ze willen met het geding bereiken dat vanaf 12 juni een afkoelingsperiode van een maand wordt ingesteld, waarin de dienstregelingen in het streekvervoer worden hervat. Ook willen de partijen dat de werkgevers en werknemers de onderhandelingen hervatten. Mocht de afkoelingsperiode op niets uitlopen, dan eisen ze dat in elk geval in de spits de bussen blijven rijden. Verdorie nou hoop ik dat vanavond die rechter een goed humeur heeft ![]() Wait... moeten ze het dan landelijk opheffen? Plz? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 |