Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was in Rotterdam vandaag maar ik weet mijn god niet waar de Coolsingel is (is dat dom?). Maar het zal wel. ![]()
|
wow dr word wel heel erg om nominaties gevochten
![]() ![]() ik wil ook meevechten *geeft degene met meeste nominaties een schop* ow en paranoide, wil ook nog best reageren op waarom ik jou bij irritant heb gezet dat is zown beetje hetzelfde als wat maartje zei... beetje te graag en overdreven in de aandacht willen staan en dat wil weleens irriteren... meer dan dat nie hoor, je bent verder wel een lief persoontje denk ik...
||
Citaat:
![]() wist niet zeker of jij het was, heb dan ook niks gezegd ![]() keej, beetje offtopic
|
Knapste/mooiste Forummer:cemetaryslut,antarctica, dying bride, exploding boy, dianasacolyte, avelon.. ehm..
![]() Liefste Forummer: cemetaryslut, exploding boy Meest relaxte forummer: tssk jullie zijn allemaal opgefokt! grappigste forummer: .. drama was wel leuk Slimste forummer: cemetaryslut, avelon Meest irriterende forummer: weetniet Best postende forummer: weetniet (ik lees niet zoveel ![]() Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: cemetaryslut,avelon,exploding boy,dy_luk,etc Best geklede forummer: antarctica, dianas acolyte, en dingetje .. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: niemand, behalve maartje ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: .. Meest interessante forummer: interessant? Forummer met meeste mensenkennis: ![]() meest open-minded forummer: open-minded? Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: maar dan moet diegene ook een dag mij zijn ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn cemetaryslut en ik ![]() en iedereen die mij noemt (muv irriterende forummer ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
UPJE
![]() woei wat liev allemaal, voor 't eerst in mijn forum leventje nominaties ![]() ![]() ![]() Anyway daarom heb ik mijn best ook maar eventjes gedaan ![]() Knapste/mooiste Forummers: Diana's Acolyte, exploding boy, wisfull dreaming, mortischa, bertbart, glow, paranoide, dying bride, nanaki, exo, strafcorner, J-roen, acid star Liefste Forummers: diana's acolyte, hukkie, wisfull dreaming, fallen tear, blackbird, jewel Meest relaxte forummers: rosi, pebbles, onlyme, stp, nanaki, eztah,adhd, silent enigma grappigste forummers: GRRR, new noise, adhd, prototype, wim wok, aaaaart, martin dude Slimste forummers: mm veel mensen doen alsof ![]() Meest irriterende forummers: superpoepdoosje, abt van sion, hotboy...dat soort gevallen ![]() Best postende forummer: das een combi van meest relaxte, openminded&interessante forummer ![]() Forummers waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: dunno, op forum is 't toch anders dan irl ![]() Best geklede forummers: Bertbart, Diana's Acolyte, Cemslut, mortischa, muckymouse, exploding boy, avelon, acid star forummer die je graag nog eens irl wilt zien: de mensjes die ik heb opgenoemd ![]() Forummers die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: zie de irritantste forummers ![]() Interessante forummers: strafcorner, jewel, cemslut meest open-minded forummers: nare man, bertbart,rosi, onlyme, ninnoc, rodina Forummers die je wel eens een dagje zou willen zijn: pffrt ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: mjah zou ik niet weten ![]() Ofzoiets ![]() |
![]() |
|
![]() |
Knapste/mooiste Forummer: The exploding boy, Antartica, cemetaryslut, Diana's acolyte, scala, Avalon, Original Misfit, bertbart, reemz
Liefste Forummer: Antartica, The explodingboy, A new noise, cemetaryslut, reemz, avalon Meest relaxte forummer: the exploding boy grappigste forummer: A new noise Slimste forummer: A new noise, Nare man, Drama Meest irriterende forummer: kweeniej Best postende forummer: *is de laatste tijd niet meer vaak hier* Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Alles mensen die ik al ken in het echt, en A new noise *wil graag meeten* ![]() Best geklede forummer: The exploding boy, Antartica forummer die je graag nog eens irl wilt zien: A new noise Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Xeboth (aldus reemz en ik ![]() Meest interessante forummer: Diana's acolyte, Antartica, A new noise, Original Misfit (sowwww mysterious en mooi ![]() Forummer met meeste mensenkennis: Kweeniej meest open-minded forummer: A new noise Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Exploding boy, ze beleeft sowveel avonturen in de bus ![]() En natuurlijk niet te vergeten: Forummer die goeie forumbaas zou zijn :0 : dat zoeken jullie zelf maar uit ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb geen zin om ontzettend veel mensen neer te zetten, dus ik ga heel veel mensen met opzet vergeten. (En ook heel veel mensen per ongeluk :/)
Knapste/mooiste Forummer: Eztah, Moondance, WishfulDreaming, Hukkie, HappyPhantom, Paranoide, Glow, Spirit-x. Pfew. Liefste Forummer: HappyPhantom, Paranoide, Glow, Jellerd, Moondance, Wishful Dreaming, Feline, GRRR ![]() Meest relaxte forummer: Eztah. grappigste forummer: Prototype, GRRR, Faery. Slimste forummer: Miss Quasy. Meest irriterende forummer: Vind ik iemand irritant? Best postende forummer: Miss Quasy, Ninnoc, Rosi. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Hmaw, dat zijn er best veel denk ik. Best geklede forummer: Rodina. Esmee-in-haar-stijl. Bertbart. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Ik ben wel naar redelijk veel mensen nieuwsgierig. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Euhm? Meest interessante forummer: Ik vind Eztah wel interessant, Hukkie, Rosi. Forummer met meeste mensenkennis: Ikzelf? meest open-minded forummer: Rosi. Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Euhmz. Ik heb opzich geen idee. Forummer die goeie forumbaas zou zijn: STP, Esmee, Rosi. Ik vind dit veels te moeilijk. Bah. |
![]() |
|
![]() |
MooisteForummer: Doran.Scala.Moondance.Britt.Misfits.Olga.
Kelly.Lara.Daan Liefste Forummer:Wj.Scala.en meneertje-die-al-heel-lang-weg-is-maar-nog-steeds-erg-lief-is Johan(toen substantial) Meest relaxte forummer:Johan grappigste forummer:Terrorkoe.Nare man.EPD Slimste forummer ![]() Meest irriterende forummer:Mclaren Best postende forummer:Rosi.Ninnoc. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Doran.Scala.Britt Best geklede forummer: Doran.Scala.Britt.Kelly.Lara forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Scala.Doran.Maartje.EPD Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: haha...iemand die hier al een tijdje niet meer is. maartje weet wie ik bedoel ![]() Meest interessante forummer ![]() Forummer met meeste mensenkennis: Geen idee meest open-minded forummer: Rodina.Rosi Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn:Geen idee Forummer die goeie forumbaas zou zijn :Maartje.Olga Bij nader inzien verander ik mn lijstje. ![]() |
![]() |
|
Knapste/mooiste Forummer: Dying Bride, Black Reina, She-Devil, Wallflower, Bodyhammer en shania
Liefste Forummer: shania, She-Devil Meest relaxte forummer: She-Devil, Bodyhammer grappigste forummer: Paranoide, Biertjehakken Slimste forummer: She-Devil Meest irriterende forummer: Cemetaryslut, ]{ing, Biertjehakken Best postende forummer: Avelon, Acid-star Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Bodyhammer, She-Devil Best geklede forummer: Dying Bride forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Dying Bride, She-Devil, Black Reina Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: ]{ing, Cemetaryslut en biertjehakken Meest interessante forummer: Dying Bride Forummer met meeste mensenkennis: Unexplained meest open-minded forummer: She-Devil Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Bodyhammer En natuurlijk niet te vergeten: Forummer die goeie forumbaas zou zijn: She-Devil, Bodyhammer
|
Knapste/mooiste Forummer:
cHa0s Liefste Forummer: cHa0s Meest relaxte forummer: cHa0s, punk mea, punkrock bastard (dat zijn de enigen die ik een beetje ken) grappigste forummer: cHa0s, en Je$us crust (lees zo heel afentoe iets ervan, en is altijd grappig ![]() Slimste forummer: cHa0s, jaja Meest irriterende forummer: Mensen die vreemd typen, of voortdurend nutteloze dingen typen Dit schreef feline, en daar ben ik het bij eens. Best postende forummer: Geen idee. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Ken ik er te weinig voor. Best geklede forummer: Dat zijn er zoveel ![]() forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Geen ideeee! Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Ook geen idee! Meest interessante forummer: Drama, om zijn ideeen over bezit. Forummer met meeste mensenkennis: ? meest open-minded forummer: Ik? ![]() ![]() Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: cHa0s, lekker dagje relaxen ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: Rosi, het schijnt
|
![]() |
eerst ff bedankt mensen die mij genomineerd hebben. van sommigen had ik het echt niet verwacht (mclaren)
Knapste/mooiste Forummer: italianboy/jewel (maar er zijn zoveel mooie mensjes hier) Liefste Forummer: bertbart/li Meest relaxte forummer: nare/eztah grappigste forummer: GRRR, drama en italianboy & beuk af en toe Slimste forummer: vind ik een moelijke vraag, je heb intelligentie op verschillende manieren en nivos en bovendien kan ik dat zo slecht beoordelen(deze uitspraak is poging om mijzelf hiervoor meer genomineerd te krijgen natuurlijk) Meest irriterende forummer: laat ik daar maar geen uitspraken over doen ![]() Best postende forummer: nare man/avelon/rosi Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: pff moeilijk, vond hylk en eztah zeer okay maar die heb ik nog maar 1 keer gezien dus echt diep kan ik daar nix over zeggen, verder euhm bertbart enuhm ,.... gun me wat tijd hier moet ik diep over nadenken Best geklede forummer: bertbart/bubbeltjes (maar dat is niet meer ![]() forummer die je graag nog eens irl wilt zien: cemslut, expl.boy, nare, esmee, rosi, bertbart, DWJ (en qua ex-forummers, bubbels en HADES) Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: uitlachen is vrij zielig imho Meest interessante forummer: pff GRRR omdat hij nooit echt serieus post, ben benieuwd hoe je bent irl, of je dan echt een groot sarcastisch "schild" hebt en hoe je in minder-humoristische buien zou zijn Forummer met meeste mensenkennis: ? unexplained en euhmm heel moeilijk, meestal vallen dat soort mensen niet echt op, zijn beetje stil enzo meest open-minded forummer: nare/jewel Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: italianboy, en niet vanwege wie hij is maar vanwege wat hij is: aantrekkelijke jongen, t lijkt me grappig om een dagje een aantrekkelijke jongen te zijn ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn :0 oeh moeilijk vraag natuurlijk, IK ![]() Ik vond deze wel erg moeilijk hoor
||
Citaat:
hahahahaahahaa bedankt ![]() leuk dat er naar mijn binnenkant wordt gekeken ![]() ![]() zal ik je mijn dag vertellen: ik sta op; kijk eerst in de spiegel hoe goddelijk lekker is ben; loop mijn kamer uit; zie allemaal wazige ongedouchte vrouwelijke huisgenoten die me willen bespringen; dan stap ik op mijn fiets, flirt een beetje met alles wat borsten heeft; dan loop ik naar de trein; iedereen kijkt naar me, het went na een aantal jaren vanzelf. Dan kijk ik naar een paar smachtende vrouwen, die van geluk bijna sterven. Lopend door de trein deel ik mijn telefoonnummer een keer of 30x uit en zeg tegen ze allemaal dat ik ze bel om een keer een serieus gesprek te voeren. Op de hogeschool aangekomen blijf ik vaak in 1 lokaal; als ik op de gang loop word ik te snel besprongen door hitsige medestudentes die al heel de ochtend met pen en papier op me wachten om een handtekening te krijgen. Van school heb ik beveiliging gekregen en elk kledingstuk dat ik aanheb zie je de week erna overal op school. Als ik terugga naar de trein word ik overspoeld met slipjes en bh's, die stiekem in mijn tas worden gestopt. OP de weg terug herhaalt het tafereel van nummer uitdelen zich weer. Alleen is de terugweg altijd drukker, minimaal 40 x mijn nummer uitdelen. Mijn fiets is beplakt met gele plakmemo's met nummers en pasfoto's erop. Voor mijn deur staan meestal een stuk of 15 jaloerse vriendjes die me willen mollesteren; ik kies dus altijd de achterdeur. Thuis gekomen hebben mijn 6 vrouwelijke huisgenoten een 4 gangen maal voor mij alleen gekookt; allen lopen op mijn verzoek in playboy bunny pakje. Mijn andere huisgenoten vragen hoe ze zo lekker zoals ik kunnen worden en ik geef seminars aan lelijke mensen hoe ze nog een beetje aantrekkelijk kunnen worden. Daarna zet ik mijn mobiel aan en zie dat ik 1426 smsjes heb gehad. Ik moet wel vroeg gaan slapen; anders is mijn huid zo slecht de dag erna.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Knapste/mooiste Forummer: Wim Wok, italianboy, Aaaaart, OnlyMe, Mortischa, Jewel
Liefste Forummer: Wim Wok, Mortischa, rosi, HappyPhantom Meest relaxte forummer: a new noise grappigste forummer: GRRR, italianboy, Aaaaart Slimste forummer: nare man (maar eigenlijk doet ie maar alsof ![]() Meest irriterende forummer: dat zijn er meerdere. Best postende forummer: nare man. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Mortischa (ken ik nog niet zo goed), rosi, rodina, GRRR Best geklede forummer: italianboy. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: nare man, rosi, HappyPhantom, GRRR. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: geen idee Meest interessante forummer: Wim Wok, scala Forummer met meeste mensenkennis: ehm... meest open-minded forummer: rosi, bertbart Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: iig een jongen maar ik weet nog niet wie, mischien GRRR of italianboy Forummer die goeie forumbaas zou zijn: rosi, bertbart, explodingboy, eztah Wow, best moeilijk, naja, ik heb daarom maar iedereen driedubbel genoemd ofzo... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
op een of andere manier begin ik je steeds meer lief te vinden :] irl ben ik helemaal niet zo sarcastisch. ben dat vroeger wel constant geweest, beetje afgeleerd door geestverruimende middelen en de drang naar normaal sociaal contact, want een asociaal sjachrijnig jong wil iedereen leren kennen natuurlijk. en in minder humoristische buien kom ik heel serieus en volwassen over. word ook altijd ouder geschat dan ik ben. maar ik ben ook gewoon een toffe peer(tje) ![]() ik voeg je toe aan mijn liefste forummer lijst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Knapste/mooiste Forummer:
cem. slut, the exploding boy, mortischa, dying Bride, Aaaaaart.., bubbeltjes, original misfit, hukkie, eztah, wallflower, diana's~acolyte, en nog veel meer Liefste Forummer: draam & es ![]() Meest relaxte forummer: rodina, grappigste forummer: Starfcorner, mortischa, GRRR, STP, wim wok Slimste forummer: drama, nare man Meest irriterende forummer: ehm, mensen die heel veel (onnodig) chatten. Best postende forummer: Rosi, nare man, drama Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Moet ik even over nadenken Best geklede forummer: te exp. boy, dying bride, diana's~Acolite forummer die je graag nog eens irl wilt zien: heel veel ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Lievelotje, hotboy15 geloof ik ![]() Meest interessante forummer: heel veel ook weer Forummer met meeste mensenkennis: cem. slut, esmee, rosi meest open-minded forummer: miss Quassi, rosi Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: ehm, alleen leuke mensen ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: rosi, nare man
|
Knapste/mooiste Forummer: Diana's acolyte ofzoiets, hukkie, esmee, gnd86, the exploding boy, poki e.a.
Liefste Forummer: knipoog, bertbart, talon, jellerd, aaart e.a. Meest relaxte forummer: meerdere grappigste forummer: wim wok, strafcorner Slimste forummer: nare man, rosi, italianboy Meest irriterende forummer: niet echt een Best postende forummer: ninnoc, rosi, rodina Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: knipoog, bertbart, nare, italianboy, poki, rosi, esmee Best geklede forummer: italianboy, esmee (denk ik) forummer die je graag nog eens irl wilt zien: poki, rosi, esmee (, bubbels), knipoog Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: geen Meest interessante forummer: ehm.. Forummer met meeste mensenkennis: rosi meest open-minded forummer: rosi, rodina, bertbart Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: esmee Forummer die goeie forumbaas zou zijn: rosi, exploding boy en nog een aantal
|
Knapste/mooiste Forummer: Hukkie, italianboy, maantje tuurt, bounty.
Liefste Forummer: Bert Bart, nare man, Wim wok, maantje tuurt, bounty, eztah, drama ![]() Meest relaxte forummer: maantje tuurt, bounty ![]() grappigste forummer: wim wok, starfcorner ![]() Slimste forummer: rosi, nare man , a new noise Meest irriterende forummer: mondje op slot ![]() Best postende forummer: nare man, rosi enz. Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: rosi, italian boy, esmee Best geklede forummer: diana`s~alcolite, Mortischa forummer die je graag nog eens irl wilt zien: ???? ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: geen idee.... Meest interessante forummer: rosi, scala enz. Forummer met meeste mensenkennis: Geen idee meest open-minded forummer: bertbart ![]() Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: de leuke mensen ![]() Forummer die goeie forumbaas zou zijn: exploding boy, maantje tuurt, eztah
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Lifestyle |
Verkiezings topic CharismaticBass | 159 | 06-09-2004 22:24 | |
Lifestyle |