Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() en iedereen is zeker voetbal kijken ![]() |
![]() |
|
Ik kijk het voetbal niet!
Er was een bommelding op het vliegveld waar we aankwamen, in Dusseldorf. En toen moesten we vanuit het vliegtuig naar een soort cargo-opslag-iets, waar het heel koud was en hekken enzo. Heel erg WOII als je het mij vraagt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar verderop wel duisent vlaggen, veel turkse vlaggen ook. je punt.nl site? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben zei dat ie ze allebei lelijk vond, maar heb m foto gestuurd van die medusa en kreeg "cool" terug, dus dat zit geloof ik wel goed haha en dank je wel! |
![]() |
|
Ik heb niet gehoord of het nog wat was of niet.
![]() HEt staat ook niet op internet. In elk geval hoop ik niet dat het zoiets was als dat er een tas onbeheerd achter wordt gelaten. Ik denk dat je wel heel dom moet zijn als terrorist om een bom nu nog in een rugzak te verstoppen en onbeheerd achter te laten, mensen zijn daar dan toch veel alerter'?
|
Ik zit een verhaal te schrijven. Of tenminste, dat probeer ik :') Maar momenteel zit ik meer met de layout te kloten dan daadwerkelijk tekst te schrijven
![]()
|
Dan denk ik oh!! ik wil een dubbel lijntje! Maar ik weet niet hoe dat moet. Nou, dat ga ik opzoeken. En een kwartier later heb ik een dubbel lijntje. En dan denk ik, oeh, het zou vet zijn als elke eerste regel van een alinea een stukje inspringt. En dan ga ik dat weer opzoeken. Maar ondertussen komt er niet echt tekst bij
![]()
|
Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten van de layout. Maar niet van het verhaal (
![]() http://deslyxie.nl/loremipsum.html
|
Ik kwam er trouwens tot mijn blijde verrassing achter dat de niet-tweetalige gymnasiumklas nu voor Engels Extremely Loud and Incredibly Close, door Jonathan Safran Foer. Schrijver van Everything is illuminated, wat ik een geniaal boek vind. Extremely loud and incredibly close heb ik zelf nooit gelezen maar ik kreeg in het vliegtuig van iemand een plaatje van neukende schildpadden te zien, en letters die steeds maar dichter op elkaar gingen staan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 |