Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel, een vriend van me heeft ook altijd een aansteker want hij vindt het leuk om sigaretten voor anderen op te steken. Ookal rookt hij zelf niet, nooit gedaan ook. Je moet gewoon een tabakszaak inlopen, daar heb je vast een simpele mooie. Die van mij is ook heel simpel, m'n vader had er één met een heel gave gravering van een soort jugendstil-patroontje en één zonder afbeelding/gravering, gewoon mat metaal. Die laatste heb ik gekregen, hij wilde me eerst die andere geven maar toen bedacht hij zich dat hij die zelf ooit gekregen had van een vriend dus veranderde hij van gedachten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook een plastic zakje met een kleine plastic vork, een plastic mesje, zout, peper en een servetje in m'n handtasje. Geen idee meer waar ik 'm vandaan heb maar volgens mij komt het ooit heel hard van pas als ik opeens een salade wil halen bij de AH om direct op te eten, oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Italië had ik standaard een beetje zout, peper, olijfolie en pesto bij me, plus de standaarduitrusting, zodat ik op elk moment ergens wat brood en mozzarella kon halen en dus een lekker broodje kon maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een vriend van mij heeft ook een zippo gekocht, en op RAR is hij minstens 5x door mensen om een vuurtje gevraagd, terwijl hij helemaal niet eens rookt of met dat ding liep te zwaaien ofzo. Echt, alsof mensen het kunnen ruiken ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je Italië-uitrusting is wel relatief briljant, trouwens, daar was ik niet op gekomen toen ik daar was dus wij moesten het van de smerige broodjes hebben. Maar in mijn alcoholisten-jaren had ik wel altijd een heel klein flesje wodka bij me, voor noodgevallen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 |