Advertentie | |
|
09-11-2002, 19:15 | ||
Citaat:
heb tijdens een avondje speed mijn kies naar de ziekte geholpen een keer verder klinkt dit verhaal niet echt als iets bijzonders (3 gram voor 4 mensen, vette hap joh) als je nou nog met een verhaal kwam dat je na een bakje paddo's en 6 pillen een hele nacht bomen heb staan omzagen na het vinden van een zaag had k het nog waarschijnlijk WEL leuk gevonden |
09-11-2002, 19:45 | ||
Citaat:
09-11-2002, 19:45 | ||
Citaat:
Paddo's en pillen is vet samen
10-11-2002, 13:40 | ||
Citaat:
10-11-2002, 20:38 | ||
Citaat:
drugs maakt in mij een alter ego los wat ik wel kan waarderen. ik voel me relaxed als ik geblowed of gewaterpijpt heb en krijg er zeer veel inspiratie door. op allerlei vlakken. ik ga het leven nog relaxeder zien en denk over dingen na waarvan ik niet wist dat ik er eventueel over na zou kunnen denken voor de rest: een echte trip kun je niet perfect beschrijven, doe moet je onder perfecte omstandigheden gewoon beleven. en ja: ik weet dat het allemaal heel slecht voor je is, dat neem ik maar voor lief, we spreken hier wel over menselijk en we gaan allemaal een keer dood (dat staat vast). als het je tijd is, dan is het je tijd. als je dit makkelijk gedacht vindt, dan mag dat. ik denk zoals ik zelf wil denken, dat lijkt me duidelijk. als mensen geen drugs gebruiken: go for it. als mensen wel drugs gebruiken: go for it, but keep it real. genieten doe je met mate, leven maar 1 keer. ® uch, ik heb gesproken. tijd voor een spuit
11-11-2002, 15:19 | |
ja dat zal dan wel misschien waren het bij mij niet de goeie onstandigheden enz. en over dat doodgaan e.d. daar heb je helemaal gelijk in ik denk er ook zo over. alleen gebruik ik geen drugs niet omdat ik er tegen ben maar gewoon omdat ik er voor mezelf geen plezier uithaal maar wat een ander doet intereseert me geen r**t moet ie mooi zelf weten
|
11-11-2002, 17:31 | ||
Citaat:
blowen snap ik nog wel dat je er nie veel aan vind, maar iemand die voor de 1e keer 2 goeie pillen vreet heeft krijgt zo goed als altijd een gevoel wat je niet voor mogelijk houdt... alles is dan relaxt, je lichaam tintelt en voelt perfect aan, alles is mooi en je hebt gewoon de avond van je leven...... |
11-11-2002, 19:15 | ||
Citaat:
ik vind blowen nog steeds zeer relaxed, met wat vrienden de joint meerdere malen de revue zien passeren. hoe socializing is dat? of om te zien dat iemand weer zo'n lekker coontje weghijst en daarna ff helemaal gek wordt. ik herken dat gevoel wat je beschrijft met pillen voor 100%, maar heb ook nare ervaringen aan die snoepjes overgehouden...dat ik helemaal verstijfd paranoide werd omdat ik er iets teveel had geslikt. dus keep it real, zou ik zeggen en blijf ik zeggen.
11-11-2002, 19:17 | ||
Citaat:
en dat jij dat in eerste instantie loos vind, daar heb ik vrede mee . respect.
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 10-02-2017 00:04 |