Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2008, 09:57
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Je ging het toch uitmaken met je vriend?
neee, ze ging stoppen met een jongen waar ze seks mee had, tijdens haar relatie met dr vriend.
Oud 20-06-2008, 10:10
Verwijderd
gisteren gruwelijke bonje gehad. Te lang om uit te leggen, maar hij heeft mij nu echt eens pissig gezien.

Achteraf was het allemaal niet zo erg. Maar ik houd er gewoon niet van dat hij 'iets niet zegt' (blijkbaar minder erg dan liegen), om mij niet te kwetsen. Jammer genoeg is mijn intuïtie top en kom ik toch altijd wel achter wat hij niet zegt.
Nu weer uitgepraat en nu is alles weer goed. Maar k hoop voor hem dat hij nou eens begrijpt dat iets meteen zeggen veel minder er is dan dat ik t later hoor of er zelf achter moet komen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 10:44
Verwijderd
Zijn smsje van gisteravond bezorgde me spontaan kriebels.
En ik hoop ontzettend dattie vanavond langs komt en toch blijft slapen, dat zou echt wel te geniaal zijn. De rest van het weekend zien we ons waarschijnlijk niet. Ik baal er echt gruwelijk van dat mijn brommer kapot is, anders had dat wel gekund. Maar helaasch, niets aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Oei, gisteren een jongen gezien die ik vroeger héél leuk vond, was toch best gek. Wel even met hem gepraat maar later was hij opeens naar huis zonder dag te zeggen en toen voelde ik me zowaar lichtelijk beledigd . Het lijkt allemaal al weer zolang geleden als ik er nu over nadenk, was helemaal aan het begin van mijn studententijd.
En vandaag lever ik mijn scriptie in . Evt na commentaar nog eens volgende week, maar het is wel echt het eind.
@ Luna: we gaan lekker rijden naar Frankrijk, maar niet teveel op één dag omdat hij net z'n rijbewijs heeft en ik ook niet echt een ster ben.. dus gewoon relaxed en samen zijn en ook nog even langs mijn ouders' huisje. Heb zo'n zin om niks te hoeven, even nergens aan te denken (toekomst ed) maar gewoon lekker op weg te zijn. Waar gaan jullie heen?
Dat is mij vorig jaar echt uitstekend bevallen. Wel zorgen voor wegenwachtservice in Europa want zonder kan het je vakantie volgens mij enorm verpesten.

@ Mala: Mannen he, die weten pas wat ze missen als het er (bijna) niet meer is.

OT: Het gaat uitstekend hier. Vrijdag vakantie, zin in zaterdag, zin in zondag, zin in vakantie, zelfs zin om 2 weken full-time te werken.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 11:31
ST*R
ST*R is offline
Vanavond 1e date, tot nu toe leuk sms contact dus ben benieuwd. Hoop alleen wel dat ik 'm herken want is al weer tijdje geleden dat ik 'm zag
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 11:55
Verwijderd
Klein beetje onzeker omdat ik hém onzeker heb lopen maken door te zeuren over de ex en we een beetje lastig gesprek hadden over iets anders. Nu heb ik de neiging om hem gerust te stellen maar hij is op een festival dus dat gaat niet. Maar hm was leuk en lief gisterochtend dus gingen wel gewoon goed uit elkaar.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 12:04
zeep007
zeep007 is offline
Ik heb het veel te druk, en ben dus ook te prikkelbaar. Maar goddank begrijpt hij dat. En we hebben gewoon superveel zin in de zomervakantie, en dan lekker touren met z'n tweeën.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 12:29
Idunarara
Idunarara is offline
Citaat:
neee, ze ging stoppen met een jongen waar ze seks mee had, tijdens haar relatie met dr vriend.

Heehee, ik heb nooit seks met hem gehad
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 13:47
Verwijderd
Pff, gisteren fijn gesprek gehad, op MSN dat wel, maar soit. Ik mis hem, echt té stom gewoon. En ik kom met geld echt niet meer uit, ik moet een baantje maar ik kan niks vinden wat bij me past én qua tijd lukt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 14:22
Verwijderd
Jézus, wat moet ik hier nou mee?

Edit: Alle frustratie eruit gegooid, dat was ontzettend nodig! Hoera!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 16:53
wup
wup is offline
Pff

Ik heb hem vandaag maar eens gebeld. Ik zou niet het gesprek gaan citeren, maar het was drama. Ik heb gezegd hem voorlopig niet hoef te zien en dat hij aan zichzelf moet gaan werken ( minder blowen, uizoeken wat hij nou wil etc), anders is het over. De vakantie gaat niet door, ik wil niet.
Voorlopig zijn we dus alleen.

Niet gedacht alleen dat ik me er zo kut door zou voelen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 18:00
Verwijderd
Citaat:
@ Mala: Mannen he, die weten pas wat ze missen als het er (bijna) niet meer is.
Dat blijkt ja. Aaaargh! Nu heb ikeen feestje afgezegd om vanavond met hem te kunnen zijn maar ik kan hem niet bereiken. Kutfransen zonder mobiele telefoons!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 18:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hmm, apart gedroomd vannacht. Ik had zomaar een jongen gezoend (mijn initiatief), omdat ik wilde weten of ik er nog plezier aan kon beleven om met een andere jongen te zoenen. Nou, dat plezier had ik! De onbekende jongen kon zelfs nog redelijk goed zoenen

In mijn dromen komt het dus allemaal goed met mij. Nu moet ik er zelf nog in geloven
Oud 20-06-2008, 19:10
Verwijderd
Uiteindelijk toch weten te bereiken en nu zie ik hem pas maandag!!
Wel goed eigenlijk, heb ik morgen en zondag tenminste echt de tijd om koffers te gaan pakken, want als ik hem alleen maandagdinsdagwoensdag nog kan zien heb ik daar straks natuurlijk helemaaal geen zin meer in.
Hij is leuk en lief en grappig en sexy en ik wil dat hij naar Nederland komt deze zomer. Hij ook, dus wie weet..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 19:53
Verwijderd
Citaat:
In mijn dromen komt het dus allemaal goed met mij. Nu moet ik er zelf nog in geloven
Het komt helemaal goed met jou, ik geloof daar alvast in.

ot: Hij komt vanavond.
En mijn scheldbui van vanmiddag luchtte lekker op, nooit verwacht.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:17
Idunarara
Idunarara is offline
Morgen casual platonisch afgesproken met de verboden meneer, komt vast goed.
Hij komt zondagavond pas weer langs, ik wil tijd met hem alleen, heel veel tijd.
En mijn vrienden zijn leuk maar wel veeleisend.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 20:43
vedetje
vedetje is offline
Het gaat zo moeilijk de laatste tijd, of toch naar mijn gevoel,

Nuja, hij doet lastig, en zegt lijk voortdurend impliciet dat ik niet zo van hem hou als ik van hem...
Ik kom er wat moe van...

Maar ik denk dat we eigenlijk gewoon beide heel erg gefrustreerd zijn door al de moeilijkheden rond ons, want als we bij elkaar zijn is het wel heel leuk, en ik zie hem ook supergraag.

Maar dat breng ik misschien ook wat moeilijk over

*zucht*

relaties zijn moeilijk, en vooral dat evenwicht tussen relatie, zijn werk, mijn studie en al de rest dat er bij komt...
Oud 21-06-2008, 08:15
snoopy
snoopy is offline
Woei, so happy

(al mag meneer nu wel wakker worden. Ben al 2 uur wakker en ik verveel me...)
Oud 21-06-2008, 09:51
Verwijderd
wow, ik ga hem vandaag ineens zien! hij is bij een vriend van me in groningen, en dan komt hij langs. zin in! gisteren zag ik m'n ex waar ik van m'n 13e tot m'n 17e (incl. wat pauze's) iets mee heb gehad.. m'n eerste echte liefde dus. dat was eigenlijk heel gezellig, maar ook wel raar. steeds als ik hem zie ben ik bang dat ik weer verliefd word ofzo, terwijl dat volgens mij niet eens meer kan. ik heb gewoon een zwak voor hem ofzo, waar ik wel prima mee om kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 11:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond ging ik eten bij zijn beste vriend (inmiddels ook een vriend van mij) en mijn vriend zou ook komen maar die kon er pas veel later zijn. Maar het was eigenlijk ook hartstikke gezellig met z'n tween, vind het wel tof dat het ook zo goed klikt met zijn vrienden En ik vond het fijn om mijn vriend weer te zien en lekker tegen hem aan te slapen. Alleen vanmorgen belde zijn werk of ie kon komen werken en dat is ie maar gaan doen. Ik mocht nog ff lekker uitslapen want het was gisteravond heel laat en vanmorgen nog vroeg dus lekker nog een uurtje uitgeslapen en toen gaan ontbijten. Met zijn ouders en hier in huis gaat het ook een heel stuk beter, voel me al wat rustiger en niet meer zo op m'n vingers gekeken en inbrekerig als ik hier in huis rondloop, dat scheelt wel al. En ik merk ook dat zijn ouders het eigenlijk fijner vinden als ik gewoon m'n gang ga dus dat is ook zeker positief En ik hoop dat ie zo terug komt van werken want anders zie ik hem wel heel weinig dit weekend als ie morgen weer om twee uur moet werken.
Oud 21-06-2008, 13:30
wup
wup is offline
Ik voel me super super super kut... Ik moet hem even niet zien, maar het is zo moeilijk. Het liefst bel ik hem op, geef ik hem een knuffel en is alles weer goed. Maar dan veranderd er niets. Ik weet dat ik hem heb pijn gedaan door te vertellen wat ik er van vind en dat vind ik vreselijk.

Pff, straks uit eten, want mijn moeder is jarig. Kan ik leuk uit gaan leggen waarom hij niet mee is en ik meot tentames leren maar kan mijn hoofd er niet bij houden.

Samengevat:
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 14:05
Moonspell
Moonspell is offline
Ik had echt een rare droom vannacht.

Nu lekker dit weekend mijn eigen dingen doen!
Oud 21-06-2008, 14:39
ST*R
ST*R is offline
Oke gister was echt het toppunt. Of nouja dieptepunt. Wat een drama, kon zo in een slechte soap. Heb me er met veel leugens door heen gesleept. Ik moet het allemaal even anders gaan doen. Wel iets goeds uit gekomen: ik weet zeker dat ik hém wil. Nu nog even uitvinden op welke manier, maar misschien moet ik het (relatie) maar gewoon proberen met hem. Het is echt te leuk met hem en hij maakt me gelukkig Misschien moet ik gewoon een risico nemen en kijken hoe het uit pakt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 14:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb vannacht echt bijzonder rustig geslapen naast hem. Alleen hij niet zo goed, omdat ik 'm ongeveer tegen de muur heb gedrukt en zo bijna een meter ofzo bed voor mezelf had. Oeps.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 16:57
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ik voel me super super super kut... Ik moet hem even niet zien, maar het is zo moeilijk. Het liefst bel ik hem op, geef ik hem een knuffel en is alles weer goed. Maar dan veranderd er niets. Ik weet dat ik hem heb pijn gedaan door te vertellen wat ik er van vind en dat vind ik vreselijk.

Pff, straks uit eten, want mijn moeder is jarig. Kan ik leuk uit gaan leggen waarom hij niet mee is en ik meot tentames leren maar kan mijn hoofd er niet bij houden.

Samengevat:
ahw, wat rot!
ik herken het echt heel erg maar ik denk dat het juist heel goed van je is geweest door te zeggen wat je ervan vindt. Lucht dat niet stiekem ook een beetje op?
Hij doet jou ook pijn door niks van zich te laten horen en dat weet hij, jij doet hem niet met opzet pijn maar bent gewoon eerlijk. Je moet wel in je achterhoofd houden dat mannen niet (zo makkelijk) veranderen. Nouja, succes met alles!

@Stout: wat heerlijk dat jullie samen met de auto weggaan, lijkt mij ook ideaal, lekker je eigen gang gaan Wij vliegen in augustus naar Budapest waar we naar Sziget gaat (festival van n week) en daarna reizen we naar Kroatie om daar nog aan het strand te chillen. In totaal 3.5 week samen weg, best lang maar ik heb er veel vertrouwen in. Ik heb nog nooit zo'n fijne relatie met iemand gehad.
Oud 21-06-2008, 17:53
Neko*
Neko* is offline
Pff.

Laatst gewijzigd op 21-06-2008 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 18:25
metallica
metallica is offline
Citaat:
Pff.
Dat ja
Oud 21-06-2008, 18:37
tuttebel
tuttebel is offline
we moeten niet dronken ruzie gaan maken, want t slaat nergens op.
Oud 21-06-2008, 18:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Pff.
Daar kan ik ook wel inkomen
Zeker als de ijsjesverkoper van vanmiddag rare opmerkingen gaat maken over 'bananen' en ballen En ik maar denken dat ik onschuldig bananenijs met spikkeltjes ging kopen
Oud 21-06-2008, 18:59
Verwijderd
Ik heb een smsje uit euh ergens in de middle of nowhere tussen Bremen en Hamburg

Ahem
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 19:19
Verwijderd
Gisteravond kwam hij slapen en vanavond weer en het voelt zo zo zo zo zo ontzettend goed. Bijna eng.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 21:41
Dvine
Dvine is offline
Vanaf heden wonen wij samen
Oud 21-06-2008, 22:13
Verwijderd
Mijn relatie met Rusland is ernstig bekoeld. Ik stel een tweede koude oorlog voor
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 22:49
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Mijn relatie met Rusland is ernstig bekoeld. Ik stel een tweede koude oorlog voor
Ehja maar ze waren gewoon beter. Nederland vond ik erg slecht vandaag my God.
Maar goed, blijft rot voor de Oranjefans onder ons natuurlijk. Jullie zien het vast niet nuchter .

OT: Eén van mijn beste vriendinnetjes zit sinds vandaag voor onbepaalde tijd in Spanje. En ik vind het niet leuk, wel dat ze daar lekker in de zon zit enz., maar er zijn zoveel onzekerheden en ik maak me gewoon superrzorgen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 01:12
Changshan
Changshan is offline
^ Jij wil zeggen dat je zelf géén vertekend beeld hebt met de hiaten in je voetbalkennis en je oranje gekleurde afkomst? Maar wat je zegt is wel waar, Rusland wist wel raad met een zelfde Oranje als tegen Italië en Frankrijk...

Ik voel me verder wel ok op relationeel gebied, niet veel bijzonders nog.
Oud 22-06-2008, 04:20
Verwijderd
Net een lief smsje van 'm gekregen. (hij heeft voor het eerst gesmst van de week ) Dat de afgelopen dagen fijn waren, en dat hij me morgen vroeg belt blablabla. Het is fijn, en het voelt allemaal goed tussen ons. <3

Net nog wel een moeilijk telefoontje gehad met mijn ex, ik heb hem gevraagd geen contact met mij op te nemen de komende tijd ivbm mijn nieuwe relatie. Hij snapt waarom, toch deed het pijn... Mjah. Ik vind het beter zo ff.... en al snapt hij dat wel precies, moeilijk blijft het toch...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 09:08
Verwijderd
Ahhhhh hij kwam gister gewoon toch naar de stad maar had het me expres niet gezegd, om me te verrassen <33333333333
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 10:05
Idunarara
Idunarara is offline
Mijn zus en dr vriend zijn uit elkaar na vier jaar en ik zit in een zwaar ruzieachtig sfeertje met het vriendje. Hoop op een uitbarsting, misschien is dat een keer nuttig.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 10:19
I C U
I C U is offline
Vrijdagavond was leuk We waren allebei een beetje melig, ging nergens over. Die goser kan gekke bekken trekken Whahaha. Maar goed. 't Was leuk, samen slapen blijft fijn Alleen jammer dat hij nooit zo goed slaapt dan...

Gisteravond was ondanks het voetbalfiasco wel erg leuk, naderhand rare foto's genomen Ja, soms mis ik de middelbare school wel een beetje...

Oh, en dinsdag serieus/moeilijk/opluchtend gesprek. Komt vast ook goed.
Oud 22-06-2008, 10:39
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik mis hem verschrikkelijk, ik had gewoon vannacht naar hem toe moeten rijden maar goed, misschien is dit toch beter zo want ik moet nu de hele dag leren.
Oud 22-06-2008, 11:23
Verwijderd
yay, hij sliep hier vannacht ineens hij is zo leukk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:33
Verwijderd
vannacht was zo schattig.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:50
ST*R
ST*R is offline
Argh! Weet ik eindelijk (bijna) zeker wat ik wil, besluit de sex jongen weer eens te smsen. Hij doet dat ALTIJD als ik hem minder leuk vind, ruikt hij dat?
En ookal kan hij echt een klootzak zijn, hij blijft wat me doen. Maargoed, ik ben al zover dat ik hem niet uit mezelf sms/bel, hopelijk kom ik ooit zover dat hij me helemaal niks doet. Al betwijfel ik dat sterk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 12:28
wup
wup is offline
Citaat:
ahw, wat rot!
ik herken het echt heel erg maar ik denk dat het juist heel goed van je is geweest door te zeggen wat je ervan vindt. Lucht dat niet stiekem ook een beetje op?
Hij doet jou ook pijn door niks van zich te laten horen en dat weet hij, jij doet hem niet met opzet pijn maar bent gewoon eerlijk. Je moet wel in je achterhoofd houden dat mannen niet (zo makkelijk) veranderen. Nouja, succes met alles!

:
Dank je wel.. Het doet me echt goed om dit soort dingen te horen/lezen. Ja, het lucht zeker op. Ik voel me vandaag ook beter, want we hebben nu even normaal gepraat. Hij is erg bezig met wat ik heb gezegd allemaal, dus dat is positief. Hij begrijpt me ook en snapt ook dat ik niet met hem op vakantie kan enz. Hij heeft het er wel moeilijk mee, maar ik heb nu het gevoel dat hij zich wel redt.

Maar goed.. de reden waarom ik hem wilde spreken vandaag is super. De vriendin van mijn broer is gewoon zwanger! Ik ben echt heel blij. Ik moet alleen mijn mond er nog over houden, maar hier kent niemand ze toch Het was niet echt gepland, maar ze zijn wel erg blij. Ik gun het mijn broer echt zo ontzettend
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 15:23
Kryser
Kryser is offline
Hehe, ben geloof ik deze enige jongen van 14 jaar in Nederland die nog nooit een vriendin heeft gehad. Ach, wil ik graag nog even zo hoeden, leid alleen maar af
Oud 22-06-2008, 16:00
vedetje
vedetje is offline
nu heb ik het hem allemaal uitgelegd, waarom onze relatie zo is aan het verzwakken

omdat ik hem afwijs door te weinig tijd, en dat hij op een gegeven moment niets meer van zich liet horen, en dat ik daar dan weer onzeker van ben geworden...

maar met zijn 'we moeten geduld hebben en wachten en kijken wat er gebeurt' ben ik het niet mee eens.

Ik ben al weken aan het kijken... het verbetert niet, ik zei hem dat ik 'actie' wou ondernemen, zelf de relatie veranderen.

Het zou ons goed doen actief samen iets doen denk ik. Vroeger sporten we samen naast onze date's. Maar nu doen we helemaal niets meer samen en date's zijn er heel veel minder.

Ik wil hem vast in mijn schema inlassen. Iedere week een zelfde moment ofzo, en iets doen, zodat we terug kunnen voelen hoe we eigenlijk wel op één lijn liggen.

Hij vond het een goed idee, nu kijken wat we concreet gaan doen.
Oud 22-06-2008, 16:17
snoopy
snoopy is offline
Pff... allemaal heftige dingen hier... Een vriendin van me waar ik 'ruzie' mee had (oke, ze wilde m'n vriendin niet meer zijn) belde en ze wil het uitpraten... Verder zit ik in een dipje omdat het weer de periode rond mijn vaders' sterfdag is. Ook is onze huisgenoot/beste vriend van mijn vriend/vriend van mij voor een jaar naar Indonesie, ook best emotioneel. Nou ja, ik sta dus de hele dag op het punt van in huilen uitbarsten, en hij gaat daar erg goed mee om. Ik ben echt erg blij me hem.
Oud 22-06-2008, 16:23
zomer
zomer is offline
Hij is wel leuk, maar het is ook direct weer zo gecompliceerd allemaal. Of maak ik dat er zelf van? Ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 17:29
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hehe, ben geloof ik deze enige jongen van 14 jaar in Nederland die nog nooit een vriendin heeft gehad. Ach, wil ik graag nog even zo hoeden, leid alleen maar af
ik heb een vriend van 25 die nog nooit een vriendin heeft gehad Dus dramatisch is het niet

oh ja, en: teleurgesteld. Ik wist het wel en ik heb gelijk gekregen. Ik haat het om over dat soort dingen gelijk te krijgen
Oud 22-06-2008, 18:21
Verwijderd
Mijn vlam zit ver weg, en ik tel nu al de nachtjes dat ie terug komt, haha. Gelukkig heb ik veel te doen en geen tijd om te zitten miepen dat ik 'm mis, ookal doe ik dat wel eigenlijk. Nu ik hem dit jaar niet naar schiphol heb gebracht voelt 't 'n stuk makkelijker lijkt wel. Hoop stres toen ik 'm afzette op de trein (maar ik was sowieso al een grote huilbui meets streskip) Vanaf toen ging 't eigenlijk gewoon heel goed en fijn, veel mailtjes over en weer. We zijn 'n retegoed koppel, niet te filmen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten