Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Klein beetje onzeker omdat ik hém onzeker heb lopen maken door te zeuren over de ex en we een beetje lastig gesprek hadden over iets anders. Nu heb ik de neiging om hem gerust te stellen maar hij is op een festival dus dat gaat niet. Maar hm was leuk en lief gisterochtend dus gingen wel gewoon goed uit elkaar.
|
![]() |
|
![]() |
Pff
Ik heb hem vandaag maar eens gebeld. Ik zou niet het gesprek gaan citeren, maar het was drama. Ik heb gezegd hem voorlopig niet hoef te zien en dat hij aan zichzelf moet gaan werken ( minder blowen, uizoeken wat hij nou wil etc), anders is het over. De vakantie gaat niet door, ik wil niet. Voorlopig zijn we dus alleen. Niet gedacht alleen dat ik me er zo kut door zou voelen ![]() |
![]() |
|
Hmm, apart gedroomd vannacht. Ik had zomaar een jongen gezoend (mijn initiatief), omdat ik wilde weten of ik er nog plezier aan kon beleven om met een andere jongen te zoenen. Nou, dat plezier had ik! De onbekende jongen kon zelfs nog redelijk goed zoenen
![]() In mijn dromen komt het dus allemaal goed met mij. Nu moet ik er zelf nog in geloven ![]()
|
Verwijderd
|
Uiteindelijk toch weten te bereiken en nu zie ik hem pas maandag!!
Wel goed eigenlijk, heb ik morgen en zondag tenminste echt de tijd om koffers te gaan pakken, want als ik hem alleen maandagdinsdagwoensdag nog kan zien heb ik daar straks natuurlijk helemaaal geen zin meer in. Hij is leuk en lief en grappig en sexy en ik wil dat hij naar Nederland komt deze zomer. Hij ook, dus wie weet.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het gaat zo moeilijk de laatste tijd, of toch naar mijn gevoel,
Nuja, hij doet lastig, en zegt lijk voortdurend impliciet dat ik niet zo van hem hou als ik van hem... Ik kom er wat moe van... Maar ik denk dat we eigenlijk gewoon beide heel erg gefrustreerd zijn door al de moeilijkheden rond ons, want als we bij elkaar zijn is het wel heel leuk, en ik zie hem ook supergraag. Maar dat breng ik misschien ook wat moeilijk over *zucht* relaties zijn moeilijk, en vooral dat evenwicht tussen relatie, zijn werk, mijn studie en al de rest dat er bij komt...
|
Verwijderd
|
wow, ik ga hem vandaag ineens zien! hij is bij een vriend van me in groningen, en dan komt hij langs. zin in! gisteren zag ik m'n ex waar ik van m'n 13e tot m'n 17e (incl. wat pauze's) iets mee heb gehad.. m'n eerste echte liefde dus. dat was eigenlijk heel gezellig, maar ook wel raar. steeds als ik hem zie ben ik bang dat ik weer verliefd word ofzo, terwijl dat volgens mij niet eens meer kan. ik heb gewoon een zwak voor hem ofzo, waar ik wel prima mee om kan gaan.
|
![]() |
|
Gisteravond ging ik eten bij zijn beste vriend (inmiddels ook een vriend van mij) en mijn vriend zou ook komen maar die kon er pas veel later zijn. Maar het was eigenlijk ook hartstikke gezellig met z'n tween, vind het wel tof dat het ook zo goed klikt met zijn vrienden
![]() ![]()
|
![]() |
Ik voel me super super super kut... Ik moet hem even niet zien, maar het is zo moeilijk. Het liefst bel ik hem op, geef ik hem een knuffel en is alles weer goed. Maar dan veranderd er niets. Ik weet dat ik hem heb pijn gedaan door te vertellen wat ik er van vind en dat vind ik vreselijk.
Pff, straks uit eten, want mijn moeder is jarig. Kan ik leuk uit gaan leggen waarom hij niet mee is ![]() Samengevat: ![]() |
![]() |
|
Oke gister was echt het toppunt. Of nouja dieptepunt. Wat een drama, kon zo in een slechte soap. Heb me er met veel leugens door heen gesleept. Ik moet het allemaal even anders gaan doen. Wel iets goeds uit gekomen: ik weet zeker dat ik hém wil. Nu nog even uitvinden op welke manier, maar misschien moet ik het (relatie) maar gewoon proberen met hem. Het is echt te leuk met hem en hij maakt me gelukkig
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik herken het echt heel erg maar ik denk dat het juist heel goed van je is geweest door te zeggen wat je ervan vindt. Lucht dat niet stiekem ook een beetje op? Hij doet jou ook pijn door niks van zich te laten horen en dat weet hij, jij doet hem niet met opzet pijn maar bent gewoon eerlijk. Je moet wel in je achterhoofd houden dat mannen niet (zo makkelijk) veranderen. Nouja, succes met alles! @Stout: wat heerlijk dat jullie samen met de auto weggaan, lijkt mij ook ideaal, lekker je eigen gang gaan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar goed, blijft rot voor de Oranjefans onder ons natuurlijk. Jullie zien het vast niet nuchter ![]() OT: Eén van mijn beste vriendinnetjes zit sinds vandaag voor onbepaalde tijd in Spanje. En ik vind het niet leuk, wel dat ze daar lekker in de zon zit enz., maar er zijn zoveel onzekerheden en ik maak me gewoon superrzorgen. |
![]() |
|
^ Jij wil zeggen dat je zelf géén vertekend beeld hebt met de hiaten in je voetbalkennis en je oranje gekleurde afkomst?
![]() Ik voel me verder wel ok op relationeel gebied, niet veel bijzonders nog.
|
Verwijderd
|
Net een lief smsje van 'm gekregen. (hij heeft voor het eerst gesmst van de week
![]() Net nog wel een moeilijk telefoontje gehad met mijn ex, ik heb hem gevraagd geen contact met mij op te nemen de komende tijd ivbm mijn nieuwe relatie. Hij snapt waarom, toch deed het pijn... Mjah. Ik vind het beter zo ff.... en al snapt hij dat wel precies, moeilijk blijft het toch... |
![]() |
|
Vrijdagavond was leuk
![]() ![]() ![]() Gisteravond was ondanks het voetbalfiasco wel erg leuk, naderhand rare foto's genomen ![]() Oh, en dinsdag serieus/moeilijk/opluchtend gesprek. Komt vast ook goed.
|
Argh! Weet ik eindelijk (bijna) zeker wat ik wil, besluit de sex jongen weer eens te smsen. Hij doet dat ALTIJD als ik hem minder leuk vind, ruikt hij dat?
En ookal kan hij echt een klootzak zijn, hij blijft wat me doen. Maargoed, ik ben al zover dat ik hem niet uit mezelf sms/bel, hopelijk kom ik ooit zover dat hij me helemaal niks doet. Al betwijfel ik dat sterk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed.. de reden waarom ik hem wilde spreken vandaag is super. De vriendin van mijn broer is gewoon zwanger! Ik ben echt heel blij. Ik moet alleen mijn mond er nog over houden, maar hier kent niemand ze toch ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
nu heb ik het hem allemaal uitgelegd, waarom onze relatie zo is aan het verzwakken
omdat ik hem afwijs door te weinig tijd, en dat hij op een gegeven moment niets meer van zich liet horen, en dat ik daar dan weer onzeker van ben geworden... maar met zijn 'we moeten geduld hebben en wachten en kijken wat er gebeurt' ben ik het niet mee eens. Ik ben al weken aan het kijken... het verbetert niet, ik zei hem dat ik 'actie' wou ondernemen, zelf de relatie veranderen. Het zou ons goed doen actief samen iets doen denk ik. Vroeger sporten we samen naast onze date's. Maar nu doen we helemaal niets meer samen en date's zijn er heel veel minder. Ik wil hem vast in mijn schema inlassen. Iedere week een zelfde moment ofzo, en iets doen, zodat we terug kunnen voelen hoe we eigenlijk wel op één lijn liggen. Hij vond het een goed idee, nu kijken wat we concreet gaan doen.
|
Pff... allemaal heftige dingen hier... Een vriendin van me waar ik 'ruzie' mee had (oke, ze wilde m'n vriendin niet meer zijn) belde en ze wil het uitpraten... Verder zit ik in een dipje omdat het weer de periode rond mijn vaders' sterfdag is. Ook is onze huisgenoot/beste vriend van mijn vriend/vriend van mij voor een jaar naar Indonesie, ook best emotioneel. Nou ja, ik sta dus de hele dag op het punt van in huilen uitbarsten, en hij gaat daar erg goed mee om. Ik ben echt erg blij me hem.
||
Citaat:
![]() oh ja, en: teleurgesteld. Ik wist het wel en ik heb gelijk gekregen. Ik haat het om over dat soort dingen gelijk te krijgen ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vlam zit ver weg, en ik tel nu al de nachtjes dat ie terug komt, haha. Gelukkig heb ik veel te doen en geen tijd om te zitten miepen dat ik 'm mis, ookal doe ik dat wel eigenlijk. Nu ik hem dit jaar niet naar schiphol heb gebracht voelt 't 'n stuk makkelijker lijkt wel. Hoop stres toen ik 'm afzette op de trein (maar ik was sowieso al een grote huilbui meets streskip) Vanaf toen ging 't eigenlijk gewoon heel goed en fijn, veel mailtjes over en weer. We zijn 'n retegoed koppel, niet te filmen.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|