Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, eu staat voor europa, maar t is nog niet echt bekend. en ik wil op zich wel een nederlandse domeinnaam, maar ik kan altijd later nog laten doorverwijzen vanaf een andere engelse site ofzo. ik denk dat ik het in het begin sowieso van de nederlandse markt moet hebben. en marktplaats hahaha.
ik denk dat ik het maargewoon moet doen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
spelen is leuk
![]() ik moet zo naar rotterdam en ik voel me kut, want net kwam dat jongetje langs van die sponsorloop en ik had eerst zoiets van "nee" toen kwam ie terug en zei ie "anders belt u de school, we hebben echt pas net gelopen" dus toen dacht ik "ach, die paar euro" dus ga ik m vijf euro. komt ie terug "mevrouw, ik krijg tien euro van u" ja dag! dus toen heb ik gezegd: "als je bijdehand gaat doen, krijg je niks, dus geef maar terug" en nu voel ik me een kreng. en ben ik bang dat hij straks een steen door mn ruit gooit of zijn papa meeneemt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ga dan suffie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 |