Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2008, 15:57
Drez
Drez is offline
Essay ingeleverd en straks werken en dan bij een vriend eten en wijn drinken en blowen hoehaa.
Oud 18-06-2008, 16:11
vilein
vilein is offline
Citaat:
Ik ga 28 juni naar Vietnam.
Vietnam is tof, waar ga je heen?
Oud 18-06-2008, 16:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb vandaag plugger gespeeld en lasagna gegeten voor de derde dag op rij.
Oud 18-06-2008, 16:54
Gadje
Gadje is offline
Ik had me voorbereid om een lange middag presentaties bekijken. Bleek het maar een uurtje te duren .
Nu moet ik eens aan mijn eigen presentatie beginnen, maar dat is zo gepiept denk ik. Vanavond even shoppen bij de bijenkorf want veel korting. 20% op bijna alles .
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 17:35
Verwijderd
ik wilde eigenlijk even wat leren voor morgen, maar ik ben om half 3 ofzo in slaap gevallen tot nu net, dusja. haha. nouja, aan de andere kant: dan kan ik vanavond weer langer door?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 20:23
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
heers!
Absoluut. 30 Juni komt deel twee van seizoen 1 uit
Oud 18-06-2008, 21:07
kuik
kuik is offline
gister ben ik helemaal in mn eentje naar de bieb gegaan en daar heb ik denk ik twee uur gezeten en werkelijk helemaal niets uitgevoerd, behalve socializen met studiegenootjes die ik al tijden niet had gezien en daarna belde een vriendinnetje of ik naar de stad kwam, primaaa daar koffie gedronken en een beetje gewinkeld. 's avonds lekker uitgebreid gegeten met een ander vriendinnetje en gejogd. daarna gingen we voetbal kijken in de gr van een studentenhuis op de prinsengracht. vandaag een beetje aan mn essay gewerkt en nu uit .
Oud 18-06-2008, 21:20
Verwijderd
jezus, ik hb in 2 uur tijd een boek van 400 pagina's samengevat voor morgen. ik haal dat tentamen toch nooit meer, maar beter iets dan niets ofzo. nu douchen en daarna maar slapen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 22:38
Crimson
Crimson is offline
geleerd, bah volgende week tentamen voor mijn minor, internationale organisatie, jan de vries hoe gaat ie bij jou?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 22:46
JanDeVries
JanDeVries is offline
Haha ik zag dat je gepost had en ik wilde je net hetzelfde vragen

Ik ben niet bepaald siked maar ik heb Spaans maar een beetje laten schieten omdat ik voor IO wilde leren. Shit is veel man. Ik ben nu bijna door beide boeken heen, geen idee of er nog wat van blijft hangen.
Oud 18-06-2008, 23:01
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag des middags vrij geregeld. Naar ouderlijk huis om tent, matje en tas op te halen. Boodschappen gedaan. Van 5 tot 10 gewerkt en daarna tas pakken en wat wiet scoren. Morgen Trashfest!!!!
Oud 19-06-2008, 06:12
Verwijderd
ik heb zometeen een tentamen die ik gruwelijk hard ga verneuken, dus vanmiddag, morgen, zaterdag, zondag ga ik keihard leren voor volgende week, want daar ga ik vol op inzetten omdat ik daar meer studiepunten voor krijg. en trashfest begint vandaag, en ik ga niet
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 07:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Haha ik zag dat je gepost had en ik wilde je net hetzelfde vragen

Ik ben niet bepaald siked maar ik heb Spaans maar een beetje laten schieten omdat ik voor IO wilde leren. Shit is veel man. Ik ben nu bijna door beide boeken heen, geen idee of er nog wat van blijft hangen.
haha same here, maar als ik io haal heb ik gelukkig wel m'n p, ben nu toch wel blij dat ik 2 minoren heb gekozen.
maar wat goed dat je al zover bent joh! ik heb dat engelse boek nog niet eens open gehad, en die nederlandse ben ik bij hfst 6 ofzo. lezen dan he, niet leren. of doe je alles met die joho samenvattingen?

Laatst gewijzigd op 19-06-2008 om 17:58.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 08:14
Lady Jane
Lady Jane is offline
Gister was ik bij Bruce Springsteen in de Arena. Was echt super, wat een energie heeft die man! Wel slecht geluid, maar ik vermaakte mij prima tussen de dansende 55 plussers. Vandaag werken en leren leren leren.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 09:16
vilein
vilein is offline
Gisteren een halve kamer geschilderd. Ik deed in ieder geval het eerste kwartier mijn best. Daarna tot 1 uur aan mn scriptie gezeten en vandaag en morgen weer want vrijdag 'one second before midnight' is de deadline.
Oud 19-06-2008, 09:22
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
haha same here, heb spaans ook maar gedropt.. maar als ik io haal heb ik gelukkig wel m'n p, ben nu toch wel blij dat ik 2 minoren heb gekozen.
maar wat goed dat je al zover bent joh! ik heb dat engelse boek nog niet eens open gehad, en die nederlandse ben ik bij hfst 6 ofzo. lezen dan he, niet leren. of doe je alles met die joho samenvattingen?
Haha nou ik heb één samenvatting van het boek van Harryvan maar die heb ik nog niet opengehad. Had je alle hoorcollege-aantekeningen nou allemaal al? Want die verkopen ze ook wel bij de Joho
Oud 19-06-2008, 09:25
Verwijderd
veeet mooi weer
nu fitnessen, dan date met een vriendinnetje.
ik zou eigenlijk moeten beginnen met pakken maar ik doe steeds net alsof ik helemaal niet weg ga en dat bevalt wel /
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 10:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Tering weer hier. Gelukkig zo de auto in en dat het maar beter mag zijn op Trashfest want ik ben al hondsverkouden. Dik feesten!
Oud 19-06-2008, 10:51
llell
llell is offline
vandaag sluit ik mezelf op in mn kamer, en tik ik achter elkaar de samenvatting, de SWOT, de conclusie en de aanbevelingen van mn jammerlijk mislukte scriptie.Hoppa!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 11:32
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Haha nou ik heb één samenvatting van het boek van Harryvan maar die heb ik nog niet opengehad. Had je alle hoorcollege-aantekeningen nou allemaal al? Want die verkopen ze ook wel bij de Joho
Yep! Heb alles gehaald; samenvattingen en aantekeningen. Ik vind het vooral eng hoeveel afkortingen je moet kennen en bijv. als je duizend verbeter punten moet noemen bijv van de Volkenbond naar de VN.. alsof je dat allemaal kan onthouden
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 12:48
Verwijderd
Gister laatste lesdag gehad, en met een 7.5 een vak afgesloten. Nu belt er net een vriend dat de docent van dat vak een bijbaantje voor ons heeft en dat zou zo fuckin relaxt zijn. Nu leren en vanavond bier drinken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 13:10
NiceR
NiceR is offline
weer een saaie kut dag op stage zoals gewoonlijk
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:21
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Yep! Heb alles gehaald; samenvattingen en aantekeningen. Ik vind het vooral eng hoeveel afkortingen je moet kennen en bijv. als je duizend verbeter punten moet noemen bijv van de Volkenbond naar de VN.. alsof je dat allemaal kan onthouden
Haha erger nog, het is mijn hele studie dus ik zou die dingen moeten weten maar ik weet ook absoluut niet het verschil tussen de Europese Raad en de Raad van Europa en dat soort dingen. Internationale Hof van Justitie en Internationaal Strafhof, zelfde verhaal.

Heb je trouwens de aantekeningen van dat ene college over Milieu er ook bij? Die heb ik namelijk gemist.... Ik kan je nog wel uphooken met wat responsiecollegevragen van vorig jaar, als je die nodig hebt.
Oud 19-06-2008, 14:38
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Haha erger nog, het is mijn hele studie dus ik zou die dingen moeten weten maar ik weet ook absoluut niet het verschil tussen de Europese Raad en de Raad van Europa en dat soort dingen. Internationale Hof van Justitie en Internationaal Strafhof, zelfde verhaal.

Heb je trouwens de aantekeningen van dat ene college over Milieu er ook bij? Die heb ik namelijk gemist.... Ik kan je nog wel uphooken met wat responsiecollegevragen van vorig jaar, als je die nodig hebt.
Die staat inderdaad in dat boekje. Ik wil hem straks wel voor je scannen als je wilt? Of misschien wel overtypen, leer ik er zelf ook van en graag, hoe meer oefenmateriaal hoe beter. Ik doe trouwens nu ook een tentamen cursus voor het vak omdat ik dus na 9 weken pas ben begonnen ermee. Ik heb er een boekje van gekregen met vragen van de cursus zelf. Wil die ook wel voor je scannen/overtypen, wel handig om mee te oefenen.
Ben nu bezig met die shizzle over de GATT/WTO en al die rondes.. saai!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag met een verfkrabber en een schuurspons verf van tafels en vloeren af zitten krabben. echt leerzaam joh.
Oud 19-06-2008, 19:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik luister nu Muller is je niet waardf, en dat was toch wel lachen hahahaha
Oud 19-06-2008, 20:38
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dinsdag van 16:00-23:00 geleerd
woensdag van 11:00-21:00 geleerd
vandaag van 13:00-20:30 geleerd

dat was het wel..
Oud 19-06-2008, 21:08
asjdfl
asjdfl is offline
aan het gegalm van de tv's in de gangen hoor ik dat iedereen in huis naar die kk amanda bynes film aan het kijken is <3

Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 21:16
AzN
AzN is offline
Om 01:40 uur werd ik met zo'n toeristenbus opgehaald in Alanya en vanochtend rond 11:00 uur was ik terug in Maastricht. Ik ben nu al zo'n 33 uur wakker en voel me nog steeds prima .
Oud 19-06-2008, 21:30
idontcare
idontcare is offline
een boodschappentas aan papier weggegooid, schooldingen ook nog van de havo hehe. studieboeken weggezet in de kast, leeg bureau, heerlijk. ohja en gesolliciteerd voor tijdelijke marketingmedewerker ergens in zoetermeer, dus ik ben benieuwd.
Oud 19-06-2008, 22:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging vanochtend op de fiets naar m'n werk en toen werd ik gvd aangereden door een kutbejaarde die me zogenaamd niet zag. Ik stopte zelfs eerst nog voor hem, hij bleef staan, ik rijd door, hij trap vol op z'n gas. EIKEL!!!
Toen ben ik met kapotte handen onder de schaafwonden/bloed naar het station gefietst, pleistertjes geregeld en gaan werken...
Dat bleek nog verdomd lastig met ingepakte vingers, dus ik heb vandaag heel veel 'auw, auw, kut, auw!' geroepen. Maar dat is niks nieuws, want ik ben altijd lomp.

Nu eet ik een zelfgemaakte pastacreatie en straks ga ik Juno kijken, want Michael Cera.
Oud 19-06-2008, 22:51
Verwijderd
Gisteren toch nog kaartjes kunnen regelen voor de laatste nacht in 11,.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 23:55
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
OMG! er zit een barman op hyves en die kijkt me de hele tijd raar aan en zegt dan 'hi sexy, you lookin'great'
Oud 20-06-2008, 01:16
Broeder
Broeder is offline
Ik ben aan het inventariseren met behulp van een Excel-spreadsheet, dus deze dag kan nu al niet meer stuk.
Oud 20-06-2008, 01:46
Verwijderd
ik heb voor het eerst sinds te lang weer eens biertjes gedronken en jointjes gerookt. En m'n ex weten te re-versieren omg hij is zo leuk/lekker nu wil ik morgen met hem zijn maar ik had al een afspraa k met een vriendinnetje voor het strand overdag en savonds een feestje van mensen die hij totaal niet kent. en het lijkt ook wel alsof ik nu al een kater heb
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 04:41
Metal
Metal is offline
Gesport, en toennet nog met wat huisgenoten, wijn en een joint the IT crowd en Extras zitten kijken. Vannacht om 5 uur in een oranje (??) chevy mpv met suicidal tendencies, motley crue, twisted sister en nog meer trashin road trip muziek naar Zwitserland. Niet mijn idee, maar het zal wel vet worden.

Laatst gewijzigd op 20-06-2008 om 04:46.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 10:47
655321
655321 is offline
D'r is nog niet zoveel gebeurd vandaag dus ik doe gister wel. Gister was met dank aan mr. Avant-Garde en mr. Reverend, een vriendin van mij, de SATC film, de Invito en de Kinki kappers (met een speciale vermelding voor mijn niet homo kapper met wie ik nog een sigaretje heb gerookt toen hij klaar was) een pracht van een dag hoewel de Universiteit van Utrecht roet in het eten probeerde te gooien. Het zij dr vergeven.
Nu ga ik ontbijten en douchen en vanavond ga ik naar Eindhoven, tenzij ik uitga in Utreg. Of tenzij ik dood ben he, dan houdt het ook al snel op.
Oud 20-06-2008, 11:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wat ga je in eindhoven doen
Oud 20-06-2008, 11:51
655321
655321 is offline
Citaat:
wat ga je in eindhoven doen
ik heb een date!
Oud 20-06-2008, 12:28
kuik
kuik is offline
woensdag ging ik uit en we gingen al best vroeg weer weg, maar omdat we op de terugweg per sé iets moest eten, maar niets konden vinden wat open was, was ik alsnog om 5 uur thuis. volgende dag tot 1 uur in mn bed gelegen, toen werd ik gebeld door mn werk, 'lag je nog te slapen?', neehoorrr. 's middags ingewerkt in het ziekenhuis en ik werk samen met een studiegenootje die ik eigenlijk niet zo goed ken, maar het was heel gezellig. vanmorgen gethuiszorgd en zo naar de kapper.
Oud 20-06-2008, 12:30
NiceR
NiceR is offline
Laatste dag stage 8 tot 5
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 12:37
Verwijderd
Citaat:
ik heb een date!
Hell no, je gaat gewoon vanavond weer met de voetjes van de vloer met Boris en yours truly.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 12:52
655321
655321 is offline
Hell no, ik ga gewoon naar Eindhoven. Jullie wonen heus nog wel wat langer in Utrecht dus nog mogelijkheden zat! (En mischien dat ik een nachttrein pak, je weet het nooit.)
Oud 20-06-2008, 13:12
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 13:12
*oma*
*oma* is offline
Ik had vanmorgen statistiek tentamen, maar dat ging niet zo goed, ondanks dat het geen moeilijk tentamen was. Vannacht had ik gedroomd dat mijn dekbed een rekenmachine was en dat alle knopjes eraf gevallen waren en dat ik daarom geen statistieksommen kon uitrekenen . Na het tentamen heb ik me uitgeleefd in de Bijenkorf en een nieuwe broek gekocht.
Oud 20-06-2008, 13:40
Verwijderd
gister gewerkt, mijn baas dronken gevoerd en zelf ook een beetje dronken geworden. nu heb ik een date als kroatie wint en anders ook geloof ik, maar dan is het een date waarbij de drank voor me betaald wordt. die zal ik wel nodig hebben. en ik heb ook aangeboden vanavond weer te werken. maar ik heb een kater, en over 2 uurtjes komen een vriend en een vriendin langs om te eten en naar rise against te gaan. ugh brak ugh brak.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 13:48
capibara
capibara is offline
Gisteren acid liveset van wat vrienden bezocht, nu de luiheid representen op stage, vanavond oefenen met de band en morgen weer de stagemanager uithangen voor een of ander hiphopgebeuren.
Oud 20-06-2008, 14:25
Verwijderd
ik moet schoenen kopen voor bij een trouw outfit wat ik aan ga doen naar de bruiloft van m'n nicht. dat moet eigenlijk vandaag, want verder heb ik geen tijd. daarna ga ik eten, en bel ik maura wat die aan het doen is, want daarna gaan we naar rise against
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 14:36
llell
llell is offline
vandaag mn scriptie ingeleverd, ben er fucking voor naar obdam gereken of all places. Hoewel jullie me niet kennen, eis ik toch dat jullie voor me duimen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 14:44
Metal
Metal is offline
Citaat:
ik heb een date!
Toch niet met dinges he.
Reageren

Regels voor berichten