Advertentie | |
|
![]() |
|
Gisteren een halve kamer geschilderd. Ik deed in ieder geval het eerste kwartier mijn best. Daarna tot 1 uur aan mn scriptie gezeten en vandaag en morgen weer want vrijdag 'one second before midnight' is de deadline.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb je trouwens de aantekeningen van dat ene college over Milieu er ook bij? Die heb ik namelijk gemist.... Ik kan je nog wel uphooken met wat responsiecollegevragen van vorig jaar, als je die nodig hebt.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ben nu bezig met die shizzle over de GATT/WTO en al die rondes.. saai! |
![]() |
|
Ik ging vanochtend op de fiets naar m'n werk en toen werd ik gvd aangereden door een kutbejaarde die me zogenaamd niet zag. Ik stopte zelfs eerst nog voor hem, hij bleef staan, ik rijd door, hij trap vol op z'n gas. EIKEL!!!
Toen ben ik met kapotte handen onder de schaafwonden/bloed naar het station gefietst, pleistertjes geregeld en gaan werken... Dat bleek nog verdomd lastig met ingepakte vingers, dus ik heb vandaag heel veel 'auw, auw, kut, auw!' geroepen. Maar dat is niks nieuws, want ik ben altijd lomp. Nu eet ik een zelfgemaakte pastacreatie en straks ga ik Juno kijken, want Michael Cera.
|
Verwijderd
|
ik heb voor het eerst sinds te lang weer eens biertjes gedronken en jointjes gerookt. En m'n ex weten te re-versieren omg hij is zo leuk/lekker
![]() ![]() |
![]() |
|
Gesport, en toennet nog met wat huisgenoten, wijn en een joint the IT crowd en Extras zitten kijken. Vannacht om 5 uur in een oranje (??) chevy mpv met suicidal tendencies, motley crue, twisted sister en nog meer trashin road trip muziek naar Zwitserland. Niet mijn idee, maar het zal wel vet worden.
Laatst gewijzigd op 20-06-2008 om 04:46. |
![]() |
|
![]() |
D'r is nog niet zoveel gebeurd vandaag dus ik doe gister wel. Gister was met dank aan mr. Avant-Garde en mr. Reverend, een vriendin van mij, de SATC film, de Invito en de Kinki kappers (met een speciale vermelding voor mijn niet homo kapper met wie ik nog een sigaretje heb gerookt toen hij klaar was) een pracht van een dag hoewel de Universiteit van Utrecht roet in het eten probeerde te gooien. Het zij dr vergeven.
Nu ga ik ontbijten en douchen en vanavond ga ik naar Eindhoven, tenzij ik uitga in Utreg. Of tenzij ik dood ben he, dan houdt het ook al snel op.
|
woensdag ging ik uit en we gingen al best vroeg weer weg, maar omdat we op de terugweg per sé iets moest eten, maar niets konden vinden wat open was, was ik alsnog om 5 uur thuis. volgende dag tot 1 uur in mn bed gelegen, toen werd ik gebeld door mn werk, 'lag je nog te slapen?', neehoorrr. 's middags ingewerkt in het ziekenhuis en ik werk samen met een studiegenootje die ik eigenlijk niet zo goed ken, maar het was heel gezellig. vanmorgen gethuiszorgd en zo naar de kapper.
|
Ik had vanmorgen statistiek tentamen, maar dat ging niet zo goed, ondanks dat het geen moeilijk tentamen was. Vannacht had ik gedroomd dat mijn dekbed een rekenmachine was en dat alle knopjes eraf gevallen waren en dat ik daarom geen statistieksommen kon uitrekenen
![]()
|
Verwijderd
|
gister gewerkt, mijn baas dronken gevoerd en zelf ook een beetje dronken geworden. nu heb ik een date als kroatie wint
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 3 Carn | 501 | 03-09-2008 14:38 | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 2 Meatball | 500 | 24-07-2008 14:54 | |
Werk, Geld & Recht |