Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Leeftijd: 21 Haarkleur: donkerbruin Favoriete soort hagelslag op afbakbroodjes op een mooie zondagochtend: puur In het bezit van een Samsung SGH C260 (rood): nee Houding tegenover waanzinnig relaxte muziek van j.j. cale: gedogend
|
Verwijderd
|
Wat een verschrikkelijk dag op m'n werk
![]() ik stond weer eens in mijn eentje voor 32 personen, ik heb me de tering gelopen. zuster, hoe laat is het? hoe lang woon je hier nou? kijk gvd eens om je een en zie dat er achter je een klok hangt. zuster kom eens. wat is er? kom eens *komt* gooi die kranten eens weg, tuurlijk joh ik heb niks beters te doen dan kranten weggooien. zuster mag ik koffie, ja dat komt eraan, zuster mag ik koffie, meneer ik zeg net dat het eraan komt, zuster ik wil koffie. jahahaha ![]() ben je ongesteld ofzo, als ik in de keuken zou werken zou ik het echt anders aanpakken. tuurlijk joh jij hebt lekker makkelijk lullen vanuit je stoel, bemoeiziekwijf. ik heb me kapot gezweet. nu is het tijd voor een sigaret en dan ga ik lekker douchen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tijd voor rust pip ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanmiddag examenfeestje van m'n zusje.
Belt m'n moeder op. 'Ja, wat kreeg jij ook alweer van ons toen je geslaagd was?' 'Niks.' 'Niks?' 'Nee, ja, jullie betaalden m'n examenfeest.' 'Oh ja. Je kreeg toen het feest, ja. Ja, dat krijgt Yonne nu ook, maar zij krijgt minder bezoek, dus zij krijgt er ook nog een cadeau bij.' ![]() Leuk hoor, de oudste zijn. ![]() En blegh, m'n hoofd staat totaal niet naar een feestje. Ik zou nu eigenlijk voorstellingen aan het spelen zijn, maar er is dus een meisje uit het vierde jaar van de Academie uit een raam van 3 hoog gevallen en dat is allemaal heel heftig, en alles ligt overhoop en iedereen is verdrietig. En het liefst zou ik het gewoon op een zuipen zetten met schoolgenoten, of in m'n bed gaan liggen, maar ja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Wel versaaid! #250 Verwijderd | 502 | 22-06-2008 19:20 |