Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2008, 18:07
bosa
bosa is offline
haha dit is misschien een beetje een domme vraag maar hoe lang blijft sperma bij jullie in het lichaam na de sex..want bij mij komt het niet gelijk maar meestal pas de volgende dag als ik gewoon ergens loop dan voel ik het opeens en het komt beetje bij beetje...en dan kan het die volgende dag nog steeds komen dan is gewoon heel me broek nat...dit is toch niet normaal want meestal komt het toch gelijk of tenminsten die dag er weer uit en bij mij niet dus ik maak me een beetje zorgen of dat wel normaal is...en ik weet zeker dat dat het is want heb dit nooit eerder gehad zonder dat hij is me was klaargekomen..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:16
Verwijderd
Euh bij mij loopt het er altijd meteen weer uit. Misschien moet je gewoon na de seks met een handdoekje eronder het er echt uitpersen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:19
Verwijderd
even hoesten!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:51
bosa
bosa is offline
een beetje meer informatie kan wel hoor want dit is toch niet iets wat normaal is
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
een beetje meer informatie kan wel hoor want dit is toch niet iets wat normaal is
Abnormaal is het nu ook weer niet hoor.

Mja, bij mij komt 't soms meteen eruit lopen, soms moet ik er 'moeite' voor doen (even gaan plassen, dan kun je het eruit duwen). Heel soms heb ik 't de dag erna ook nog, voor de zekerheid een inlegkruisje in en klaar.
Hoesten is overigens ook een goede tip, geeft wat druk waardoor 't er uit kan lopen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 00:18
Verwijderd
Ik zou overigens niet te vaak met een inlegkruisje gaan lopen, dat is mij (door artsen ) altijd afgeraden.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 09:35
snoopy
snoopy is offline
Hangt ook van je cyclus af. Als je rond je eisprong zit blijft het meer 'hangen' om een eitje te kunnen bevruchten. Na je eisprong loopt het er sneller uit.
Oud 24-06-2008, 10:28
vosje16
vosje16 is offline
Het grootste deel komt er bij mij direct weer uit...maar daarna is het echt beetje per beetje, en kan er de volgende dag idd nog altijd een beetje uitkomen...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 19:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga na de seks altijd plassen en het ergste vang ik wel op met een handdoek maar toch heb ik regelmatig dat er de volgende dag (als ik 's avonds seks gehad heb) nog wat uitkomt. Lijkt me niet zo heel raar eigenlijk.
Oud 25-06-2008, 22:44
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
He wat gek, ik wist niet dat het zaad er dan ook nog uit ging lopen bij vrouwen. How wordt je dan zwanger?
Oud 25-06-2008, 22:48
DDM
DDM is offline
Citaat:
He wat gek, ik wist niet dat het zaad er dan ook nog uit ging lopen bij vrouwen. How wordt je dan zwanger?

Tijdens/rondom de eisprong vormt zich een slijmprop rondom de baarmoedermond waarin de spermacellen blijven hangen.
Oud 26-06-2008, 03:07
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
O ok dan. Weutikveel. Allemaal zo speciaal bij die vrouwen.
Oud 26-06-2008, 18:34
KiMZz
KiMZz is offline
Je kan er ook een tampon in doen na de seks, die zuigt alles gewoon op...

Meestal 'pers' ik het eruit na de seks idd, en de volgende ochtend ga ik douchen en spoel ik de 'restantjes' weg
Oud 27-06-2008, 19:39
llell
llell is offline
Ik denk dat nooit alles eruit loopt. De rest kan wel een aantal dagen blijven zitten, maar wordt ook weer afgebroken door je lichaam
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten