Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 23:01
TopDrop
TopDrop is offline
ik krijg nu heel veel zin om weer aoe te gaan spelen
Oud 25-06-2008, 23:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ah neten gaaf! ik droom nog weleens van dat soort spelletjes van vroeger
We hebben Doom 2 ook echt heel vaak uitgespeeld toen. En we kenden alle secrets en precies de weg enzo. En in een middag door een hele zooi levels heen rennen en gewoon schieten op alles
Oud 25-06-2008, 23:02
Verwijderd
ja maar je moet het ook voor je zien zo'n dik manonnetje met een stapel suske en wiskes en een gigantische snoepberg en een fles cola. En als mijn moeder zei 'je moet je kamer opruimen', riep ik :'nee!!! Het wordt net spannend!'
Oud 25-06-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Command & Conquer. Ik dacht vroeger altijd dat het command and kanker was ik snapte dat vroeger al helemaal nooit
haha, meesterlijk
Oud 25-06-2008, 23:03
Verwijderd
Citaat:
We hebben Doom 2 ook echt heel vaak uitgespeeld toen. En we kenden alle secrets en precies de weg enzo. En in een middag door een hele zooi levels heen rennen en gewoon schieten op alles
Ik vond doom 2 echt heel eng ofzo
hehehe als je een spel zo goed kent is het altijd lachen

omgomgomgomg kent er iemand HYDRO THUNDAARRRR (hydro thunder)
dat was ook zóó gaaf!
Oud 25-06-2008, 23:04
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ja maar je moet het ook voor je zien zo'n dik manonnetje met een stapel suske en wiskes en een gigantische snoepberg en een fles cola. En als mijn moeder zei 'je moet je kamer opruimen', riep ik :'nee!!! Het wordt net spannend!'
was je dik vroeger?
Verwijderd
Citaat:
ik krijg nu heel veel zin om weer aoe te gaan spelen
ik ook en ook rollercoaster
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vond doom 2 echt heel eng ofzo
hehehe als je een spel zo goed kent is het altijd lachen

omgomgomgomg kent er iemand HYDRO THUNDAARRRR (hydro thunder)
dat was ook zóó gaaf!
Oeh, maar toen kwam Quake 1 uit. Dát was pas eng
Oud 25-06-2008, 23:05
Verwijderd
En en en kende iemand Dungeon keeper?
Verwijderd
Citaat:
Oeh, maar toen kwam Quake 1 uit. Dát was pas eng
Toen was ik een jaartje of 10
Verwijderd
Citaat:
was je dik vroeger?
ik was tot de brugklas echt een propje!
Oud 25-06-2008, 23:06
Verwijderd
Citaat:
ik weet alleen dat het echt waanzinnig gaaf moet zijn maar nooit gedaan
Verwijderd
Citaat:
Command & Conquer. Ik dacht vroeger altijd dat het command and kanker was ik snapte dat vroeger al helemaal nooit
Haha, ik ook zoiets. 'Commando Kanker'. Ik vond het al raar, want wie wil er nou kanker op commando? Vreemd concept voor een spel.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Citaat:
Toen was ik een jaartje of 10
Ik was toen een jaartje of 11 dan. Want ik ben nu 20

Citaat:
ik was tot de brugklas echt een propje!
pics plz
Oud 25-06-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:

pics plz
yaah mooi niet!
Oud 25-06-2008, 23:09
Verwijderd
Citaat:
yaah mooi niet!
Of het mooi is, is juist de vraag
Oud 25-06-2008, 23:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
yaah mooi niet!

Maar! Laatst heb ik nog een tof spelletje gevonden dat je zo kunt spelen. Canyon Defence. Je moet een canyon verdedigen tegen autootjes en vliegtuigjes. Als je dit speelt is het voordat je het weet 7 uur 's ochtends!

http://www.miniclip.com/games/canyon-defence/en/
Verwijderd
Citaat:
DK 2 is superdope vind ik persoonlijk!

wie kent total annihilation?
Verwijderd
Haha dungeon keeper had altijd van die coole commentaren

Your dungeon is full of yoghurt

A lost soul has wandered (?) into your dungeon. O no, he's wandered out again

Your dungeon floor is lumpy. Order your minions to jump up and down.

Verwijderd
En Doom 2 was teh pwn, dat speelde ik altijd met mijn vader als negenjarige En laatst ging ik opzoeken wat voor leeftijdsding er aan zat en toen bleek het 16+ of 18+ te zijn, afhankelijk van het land

Maar ik vond het helemaal niet eng. Zie je wel, bloederige schietspelletjes zijn gewoon goed voor de opvoeding Ik keek ook altijd van die ziekenhuisprogramma's waar ze operaties op lieten zien toen ik acht was. De kinderen van tegenwoordig zijn gewoon mietjes
Oud 25-06-2008, 23:12
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En Doom 2 was teh pwn, dat speelde ik altijd met mijn vader als negenjarige En laatst ging ik opzoeken wat voor leeftijdsding er aan zat en toen bleek het 16+ of 18+ te zijn, afhankelijk van het land

Maar ik vond het helemaal niet eng. Zie je wel, bloederige schietspelletjes zijn gewoon goed voor de opvoeding Ik keek ook altijd van die ziekenhuisprogramma's waar ze operaties op lieten zien toen ik acht was. De kinderen van tegenwoordig zijn gewoon mietjes
Wij vonden het ook totaaal niet eng. Wisten wij veel. Het was gewoon puur vermaak. Geen moment stilgestaan over de achterliggende gedachte. EN KIJK EENS HOE GOED IK TERECHT BEN GEKOMEN!! NOU?!111

Dat dacht ik ook ja
Oud 25-06-2008, 23:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Ik hoop anders toch dat mijn kinderen later niet op jou gaan lijken hoor

Grapje hoor
Oud 25-06-2008, 23:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Grapje hoor
stiekem hoop je dat wel
Oud 25-06-2008, 23:14
Verwijderd
Citaat:

Ik doe dat best nu nog vaak, haal ik oude games uit de kast en ga ik ze weer spelen. Weet mijn god niet meer hoe ze eruit zien of hoe het moet! het blijft leuk.

ow ja, heb geloof ik 400 games ofzo, dus... je begrijpt( heb de playstationgames nog niet meegerekend)
Oud 25-06-2008, 23:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik doe dat best nu nog vaak, haal ik oude games uit de kast en ga ik ze weer spelen. Weet mijn god niet meer hoe ze eruit zien of hoe het moet! het blijft leuk.

ow ja, heb geloof ik 400 games ofzo, dus... je begrijpt( heb de playstationgames nog niet meegerekend)
Seriously? Ik vind oude games vaak best kut, ze zijn helemaal niet mooi, ze vallen vaak enorm tegen in vergelijking tot mijn fantasie, etc. En als de graphics al kut zijn moet een spel wel héél goed zijn wil het compenseren.
Oud 25-06-2008, 23:17
Verwijderd
the longest journey is het beste spel uit mijn 'jeugd'
Oud 25-06-2008, 23:18
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Seriously? Ik vind oude games vaak best kut, ze zijn helemaal niet mooi, ze vallen vaak enorm tegen in vergelijking tot mijn fantasie, etc. En als de graphics al kut zijn moet een spel wel héél goed zijn wil het compenseren.
Gek he, dat de graphics van ruim 10 jaar oude spelen niet echt wereldschokkend meer zijn? Maar daar worden ze niet minder kut door. Dat is juist gaaf
Oud 25-06-2008, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Dat zei je toch ook niet 10 jaar geleden toen je een spel speelde die net nieuw was?

ik zei net, total annihilation, download alle laatste patches, robots en poppetjes. Zet hem op zijn hardst en je verliest grandioos of je wint net-net

het valt wel mee
Oud 25-06-2008, 23:19
Verwijderd

wat is dat een wáánzinnig gaaf spel zeg. En dan niet de lame opvolger
Oud 25-06-2008, 23:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
the longest journey is het beste spel uit mijn 'jeugd'
Die heb ik nog niet zo lang geleden gespeeld, deel 2 had ik daarvoor ook al gespeeld. Best een heel gaaf spel. Kort, maar gaaf.
Oud 25-06-2008, 23:20
Verwijderd
Citaat:

Hehehe, ja, ik heb laatst DOX-box er op gegooid en langs allemaal oude DOS-games van vroegerrrr gegaan. Hoewel ik op zich nog wel weet hoe het moet en alle geheime dingen enzo. Bij sommige games gaan je vingers ook gewoon vanzelf op de juiste controls liggen zodra je het beginmuziekje weer hoort en het intro ziet

Citaat:

Grapje hoor

Nou, als ik ooit kinderen krijg en ze willen graag een of andere nare game spelen op hun negende dan mogen ze dat van mij, hoor Maar dan wel samen met mij, anders is het oneerlijk.

En ik schreef eerst 'als ik ooit kinderen krijg ga ik ze Doom 2 forcefeeden op hun negende' maar misschien is dat wel een beetje zielig

Citaat:
Wij vonden het ook totaaal niet eng. Wisten wij veel. Het was gewoon puur vermaak. Geen moment stilgestaan over de achterliggende gedachte. EN KIJK EENS HOE GOED IK TERECHT BEN GEKOMEN!! NOU?!111

Dat dacht ik ook ja
Precies. Het was gewoon van 'ha lopen en schieten HOERAAA STERF STERF STERF '. Boeie dat die beesten heel gruwelijk doodgingen, het zijn toch maar pixels.
Oud 25-06-2008, 23:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Gek he, dat de graphics van ruim 10 jaar oude spelen niet echt wereldschokkend meer zijn? Maar daar worden ze niet minder kut door. Dat is juist gaaf
Graphics zijn voor mij dus wel van belang. Er zijn maar HEEL weinig spellen met kutgraphics die ik goed vind. Arcanum is zo'n beetje de enige uitzondering, namelijk.

Citaat:
Dat zei je toch ook niet 10 jaar geleden toen je een spel speelde die net nieuw was?

ik zei net, total annihilation, download alle laatste patches, robots en poppetjes. Zet hem op zijn hardst en je verliest grandioos of je wint net-net

het valt wel mee
Toen was dat nog goed, tegenwoordig zijn we beter gewend en zijn de eisen dus ook hoger.
Oud 25-06-2008, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik nog niet zo lang geleden gespeeld, deel 2 had ik daarvoor ook al gespeeld. Best een heel gaaf spel. Kort, maar gaaf.
deel 2 ik weet het niet. Misschien vind ik deel 1 wel zo gaaf omdat daar al mijn jeugdherinnering spul in zit. Zo'n personage als bijvoorbeeld Burns Flipper, daar denk ik nog steeds aan Ik ken het echt bijna helemaal uit mijn hoofd, letter voor letter met charlie, cortez, april ryan, warren

edit: en echt wonderbaarlijke mooie muziek erbij. Die staat ook nog altijd in mijn itunes
Oud 25-06-2008, 23:21
Verwijderd
Jongetjestopic.
Oud 25-06-2008, 23:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een van mijn favorietste games is Bad Mojo.
Dan speel je een dude die is veranderd in een kakkerlak, en moet je door allerlei ruimtes kruipen en puzzels oplossen. Onderweg kom je allerlei gore dingen tegen, zoals dode ratten enzo. Ik speelde 'm als kleine Trimm en vond 'm toen zo gross dat ik wel moest spelen. Ik heb 'm nooit in de winkel kunnen vinden.

The 7th Guest was trouwens ook cool en goor.
Oud 25-06-2008, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het vaak andersom zelfs. Dan houd ik mezelf voor dat een game echt héél lelijk moet lijken nu en dat er vast geen bal aan is als je het terugziet, maar dan ga je het weer een keer spelen en dan heb je zoiets van 'oh wow, voor 1996 was dit nog best pwn op zich'.

En haaaaa ik krijg weer helemaal zin om te gamen. Nog één presentatie en dan mag ik los
Oud 25-06-2008, 23:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Graphics zijn voor mij dus wel van belang. Er zijn maar HEEL weinig spellen met kutgraphics die ik goed vind. Arcanum is zo'n beetje de enige uitzondering, namelijk.

Toen was dat nog goed, tegenwoordig zijn we beter gewend en zijn de eisen dus ook hoger.
Niet om te zeuren of iets, maar persoonlijk vind ik dat een beetje kortzichtig Er komt meer bij een spel kijken dan alleen de graphics
Oud 25-06-2008, 23:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
deel 2 ik weet het niet. Misschien vind ik deel 1 wel zo gaaf omdat daar al mijn jeugdherinnering spul in zit. Zo'n personage als bijvoorbeeld Burns Flipper, daar denk ik nog steeds aan Ik ken het echt bijna helemaal uit mijn hoofd, letter voor letter met charlie, cortez, april ryan, warren

edit: en echt wonderbaarlijke mooie muziek erbij. Die staat ook nog altijd in mijn itunes
Ryan, daar draait deel 2 ook om Gaaf spel is het, vind ik.
Oud 25-06-2008, 23:25
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jongetjestopic.
ecnelis, paranoide en trimm trabb posten hier anders ook hoor

Citaat:
Ik heb het vaak andersom zelfs. Dan houd ik mezelf voor dat een game echt héél lelijk moet lijken nu en dat er vast geen bal aan is als je het terugziet, maar dan ga je het weer een keer spelen en dan heb je zoiets van 'oh wow, voor 1996 was dit nog best pwn op zich'.

En haaaaa ik krijg weer helemaal zin om te gamen. Nog één presentatie en dan mag ik los
Ja, ik ook! Eigenlijk. Dat je denkt, nou, opzich, Doom 2 is eigenlijk nog best te pruimen na al die jaren *middag lang speelt*
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ook gaaf:

Sam & Max
Day of the tentacle
Discworld (Stemmen van Eric Idle en Nigel Planer!)
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik kon niks meer zeggen
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Niet om te zeuren of iets, maar persoonlijk vind ik dat een beetje kortzichtig Er komt meer bij een spel kijken dan alleen de graphics
Ja, bij een spel komt ook meer kijken dan een boeiende verhaallijn. Maar als die ontbreekt wordt een game ook al heel gauw crappy.
Verwijderd
Spoiler

uizend liefde:
ja jongens, een van mijn obsessies
Oud 25-06-2008, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, daar noem je ook wat zeg.
Oud 25-06-2008, 23:26
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja maar ik kon niks meer zeggen
het spijt ons

toch?
Oud 25-06-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Een van mijn favorietste games is Bad Mojo.
Dan speel je een dude die is veranderd in een kakkerlak, en moet je door allerlei ruimtes kruipen en puzzels oplossen. Onderweg kom je allerlei gore dingen tegen, zoals dode ratten enzo. Ik speelde 'm als kleine Trimm en vond 'm toen zo gross dat ik wel moest spelen. Ik heb 'm nooit in de winkel kunnen vinden.

The 7th Guest was trouwens ook cool en goor.
Jaaa, dat vertelde je Volgens mij had je zelfs screenshots gepost.

Ik kan niet kiezen welk spel ik het gaafste vind, net probeerde ik dat maar ik had telkens zoiets van 'ojaaaaaaaaaaa aahhhh deze was ook zo gruwelijk' en toen ik aan een stuk of negen spellen zat leek het me niet echt toepasselijk meer voor 't onderwerp.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kennen jullie deze nog (nognognognog...)

Verwijderd
en alle monkey island spullen
'you are the ugliest monster I have ever seen!'
'if you don't count the one you had a date with!'
Verwijderd
Citaat:
Kennen jullie deze nog (nognognognog...)

[afbeelding]
van zien, nooit gedaan
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

uizend liefde:
ja jongens, een van mijn obsessies
Hoe zei je dat dat heette? *op downloadlijstje zetten gaat*
Topic gesloten

Regels voor berichten