Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2008, 21:46
Lethe
Lethe is offline
LizaPiza
TopDrop
TopDrop is offline
Halloo.

AH drama's zo te lezen?
Verwijderd
Moslims mogen niet blowen, hè. En Pip gaf me een blowtip in Den Haag. Dus ik legde even uit waarom dat niet doorging.

Deze man is trouwens een van de beste mensen die ik ooit heb leren kennen, .
Oud 28-06-2008, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Mja, hij is moslim, en hij weet niet dat ik blow, dus dat lijkt me niet zo waarschijnlijk.

Mocht je dinsdag een lange jongen met kort haar, en een klein, hindoestaans mannetje van in de veertig met een baard zien, dan zijn wij dat.
Ik ben nog nooit een hindoestaan, moslim of niet, tegengekomen die niet blowt eerlijk gezegd
en ik zal opletten want het lijkt me leuk je te ontmoeten.
Verwijderd
ik vind FP best aangenaam gezelschap trouwens. soms. af en toe. (ja, niet te aardig zijn hè, je moet ze niet alles geven. er moet ruimte blijven voor verbetering)
Verwijderd
Citaat:
LizaPiza
Oh hai
Oud 28-06-2008, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Moslims mogen niet blowen, hè. En Pip gaf me een blowtip in Den Haag. Dus ik legde even uit waarom dat niet doorging.

Deze man is trouwens een van de beste mensen die ik ooit heb leren kennen, .
als jij kan drinken en roken naast een moslim, kan je ook blowen, dus dat slaat gewoon op poep natuurlijk
Oud 28-06-2008, 21:49
Verwijderd
Ik dacht dat zij bedoelde dat we 'samen' even een joint gingen roken.
Oud 28-06-2008, 21:49
Verwijderd
Citaat:
als jij kan drinken en roken naast een moslim, kan je ook blowen, dus dat slaat gewoon op poep natuurlijk
Ik ben bang dat dat voor heel veel mensen niet gelijk is, wat natuurlijk een beetje gek ik Maar dan kijk ik vanuit eigen omgeving hoor
Oud 28-06-2008, 21:50
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Halloo.

AH drama's zo te lezen?
Oud 28-06-2008, 21:51
Verwijderd
number 23, the bucket list, waterhorse, pan's labyrinth, welke ga ik kijken?
Oud 28-06-2008, 21:52
Verwijderd
HHAHAHA jullie zijn te laat, het gaat de laatste worden!
Oud 28-06-2008, 21:52
Verwijderd
Pan's Labyrinth lijkt mij wel vet, .
Oud 28-06-2008, 21:53
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Maarmaarmaar fordmeneer, lees je hier dan al lang mee en kom je alleen op DK en zo ja waarom en zo nee waar dan nog?
Nee, nog niet heel lang, hoor. Een paar maanden, denk ik. Ik post ook op 'Films, tv & radio' en op 'Sport', en ik heb een paar posts op muziek en seksualiteit. Maar ik vind de topics op DK vaak wel het leukst.
Oud 28-06-2008, 21:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee, nog niet heel lang, hoor. Een paar maanden, denk ik. Ik post ook op 'Films, tv & radio' en op 'Sport', en ik heb een paar posts op muziek en seksualiteit. Maar ik vind de topics op DK vaak wel het leukst.
In vergelijking met die fora kan zelfs DK het nog wel winnen, idd.
Oud 28-06-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
En en en. Van wie ben je fan?
Oud 28-06-2008, 21:54
TopDrop
TopDrop is offline

:aai:
Oud 28-06-2008, 21:56
Lethe
Lethe is offline
Citaat:

:aai:
Oud 28-06-2008, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang dat dat voor heel veel mensen niet gelijk is, wat natuurlijk een beetje gek ik Maar dan kijk ik vanuit eigen omgeving hoor
domme mensen. ik snap sowieso niet waarom al die mongolen denken dat blowen erger is dan drinken
Oud 28-06-2008, 21:58
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga je een opvrolijkpm sturen
Oud 28-06-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
domme mensen. ik snap sowieso niet waarom al die mongolen denken dat blowen erger is dan drinken
Dat dus. Enkel maar omdat het verboden is zeker. Drank kan je overal krijgen en drinken en dan doe je wat en word je aggressief en sla je (soms) mensjes neer en en en....

En welke problemen komen er van wiet?
Oud 28-06-2008, 22:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat dus. Enkel maar omdat het verboden is zeker. Drank kan je overal krijgen en drinken en dan doe je wat en word je aggressief en sla je (soms) mensjes neer en en en....

En welke problemen komen er van wiet?
Longkanker?
Oud 28-06-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Longkanker?
Fout! Dat krijg je van de tabak die erin zit. Onderzoek heeft uitgewezen dat wiet niet schadelijk is voor het lichaam.
Oud 28-06-2008, 22:03
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
In vergelijking met die fora kan zelfs DK het nog wel winnen, idd.
Ik vind dat je niet moet onderschatten hoe belangrijk het is om te kunnen praten over Ducktales, Kuurne-Brussel-Kuurne en de gemiddelde penislengte.

Citaat:
Lisaaah schreef:
En en en. Van wie ben je fan?
Goeie vraag! Ehrm, Douglas Adams, Theo Maassen, Ricky Gervais & Steve Carell, in ieder geval.
Oud 28-06-2008, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Fout! Dat krijg je van de tabak die erin zit. Onderzoek heeft uitgewezen dat wiet niet schadelijk is voor het lichaam.
Ja maar toch ga je meer tabak gebruiken door het wietgebruik dan moet iedereen maar thee drinken ofzo.
Oud 28-06-2008, 22:04
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Goeie vraag! Ehrm, Douglas Adams, Theo Maassen, Ricky Gervais & Steve Carell, in ieder geval.
Ik dacht dat Lisa op het forum bedoelde.
Oud 28-06-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat Lisa op het forum bedoelde.
Bedoelde ik ook Maar eigenlijk kwam dat helemaal niet duidelijk naar voren in de vraag natuurlijk dus het is logisch dat hij dit antwoordde dus ik deed er niks meer mee
Oud 28-06-2008, 22:06
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Bedoelde ik ook Maar eigenlijk kwam dat helemaal niet duidelijk naar voren in de vraag natuurlijk dus het is logisch dat hij dit antwoordde dus ik deed er niks meer mee
Ook niet even van oh oke leuk dat je daar fan van bent?
Oud 28-06-2008, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ja maar toch ga je meer tabak gebruiken door het wietgebruik dan moet iedereen maar thee drinken ofzo.
Ja oke maar mijn vraagstelling ging over het feit of alcohol slechter is voor de mens en de maatschappij is dan het huidige cannabisgebruik.
Oud 28-06-2008, 22:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja oke maar mijn vraagstelling ging over het feit of alcohol slechter is voor de mens en de maatschappij is dan het huidige cannabisgebruik.
appels - peren.
Verwijderd
Citaat:
bron?
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
appels - peren.
Fruit.
Oud 28-06-2008, 22:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Fruit.
Goed punt.
Oud 28-06-2008, 22:11
Verwijderd
Citaat:
appels - peren.
Hoezo? Het zijn allebei verdovende middelen het enige verschil is dat drugs op de verboden lijst staan en alcohol over te verkrijgen is.
Citaat:
bron?
Ja dat weet ik zo snel niet meer. Het staat me nog wel bij dat ik het las.
Lethe
Lethe is offline
DippieDaDeePeeee *muzieknoot*
Verwijderd
Citaat:
Ook niet even van oh oke leuk dat je daar fan van bent?
Ja nee
Oud 28-06-2008, 22:12
Verwijderd
Citaat:
wrong.
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Volgens dit artikel niet.

http://www.saferchoice.org/content/view/24/53/
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoezo? Het zijn allebei verdovende middelen het enige verschil is dat drugs op de verboden lijst staan en alcohol over te verkrijgen is.

En daar is een reden voor.

Citaat:
DippieDaDeePeeee *muzieknoot*
Whut?

Citaat:
wrong.
Precies.
Oud 28-06-2008, 22:13
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Sorry!

[moedermodus] Ik hou van jullie allemaal évenvéél. [/moedermodus]

PM me en ik stuur je een uitgebreide top 5 met jóu op nr.1!! Succes gegarandeerd!!heelveeluitroeptekens! En ja, dat geldt voor iedereen.
Oud 28-06-2008, 22:14
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ja nee
Hè sjonge.
Oud 28-06-2008, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Sorry!

[moedermodus] Ik hou van jullie allemaal évenvéél. [/moedermodus]

PM me en ik stuur je een uitgebreide top 5 met jóu op nr.1!! Succes gegarandeerd!!heelveeluitroeptekens! En ja, dat geldt voor iedereen.
Oud 28-06-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:

De rook van een joint bevat drie keer meer teer dan de rook van tabak. De rook die ontstaat bij de verbranding van cannabis is dus schadelijker dan de rook van tabak
http://www.jellinek.nl/vraagenantwoo...php?q=501&id=3
Oud 28-06-2008, 22:17
Ford Prefect
Ford Prefect is offline

Maar van wie ben jij/zijn jullie dan fan? Dan weet ik op wie ik voortaan moet letten.
Verwijderd
Citaat:
En daar is een reden voor.
Dat de overheid accijnzen kan heffen.
Verwijderd
Citaat:

Maar van wie ben jij/zijn jullie dan fan? Dan weet ik op wie ik voortaan moet letten.
Hallo ik ga toch niet fán van iemand zijn
Oud 28-06-2008, 22:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat de overheid accijnzen kan heffen.
Laten we wel wezen, alles wat legaal is wordt belasting over betaald. Het legaliseren van softdrugs zou dus enkel maar meer voordeel voor de regering zijn in dat opzicht, dus wat je zegt is bullshit.
Oud 28-06-2008, 22:18
Verwijderd
haha zo geestig dit

http://www.dumpert.nl/mediabase/1040...nd_poezen.html
Oud 28-06-2008, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Laten we wel wezen, alles wat legaal is wordt belasting over betaald. Het legaliseren van softdrugs zou dus enkel maar meer voordeel voor de regering zijn in dat opzicht, dus wat je zegt is bullshit.
Ach noem jij mijn punten maar bullshit omdat over alles belasting wordt betaald. Ooit opgevallen hoeveel geld van een pakje sigaretten naar de staat gaat? En hoeveel anti-rook campagnes er zijn en geen van allen helpen? Exact hetzelfde gaat met alcohol. Ze hebben een melkkoe en die willen ze niet kwijt.
Oud 28-06-2008, 22:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Eerder zielig, eigenlijk..

Regels voor berichten