| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Nederlandse gezondheidszorg heeft als hoogste kosten psychische problemen, ruimschoots. Beetje drugs kan mensen een stuk gelukkiger maken en een enkeling ongelukkig maar ach, who cares. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En relatief veel, eigenlijk, als je het vergelijkt met hoeveel mensen alcohol drinken of regelmatig drinken, en hoeveel gevechten etc. er dáár door komen.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is stinkalto by the way, aan elkaar dus, het is namelijk een nederlands woord en geen engels. zie engelse ziekte geblaat in spellingsnazi-topic. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar sterk punt, het zal wel aan de alcohol liggen en niet aan de mensen. Wist je trouwens dat er complete voetbalrellen georganiseerd worden, soms? Zal wel door dronken mensen gebeuren, denk ik zo, want anders is het maar een raar verschijnsel.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() damn, it's too fucking easy! en het is "je spoort niet" of "dan klopt er iets niet aan je" of "dan is er iets mis met je". en het is achterlijk. dus
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oftewel, men kan gerust stellen dat drank fout gedrag aanzienlijk vooruit helpt. ![]() Niet dat het mij echt iets kan schelen zolang ik er zelf geen last van heb dat dronken mensen lastig komen doen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens is het niet foutief, hooguit lelijk, en germanismen ken je zeker niet.
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 21:24 | |
| De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 12-10-2008 00:04 | |