| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
en ik haat mensen die me schat noemen terwijl ik die mensen zie als schimmel aan de onderkant van mijn wc-bril
![]() maar ja, ach... ze kijken blijkbaar graag omhoog. of iets met een anus? kont likken? ehmmm... hè, wat wilde ik nou zeggen? arghhh stomme mug zoemt in mn oor. DIE DIE KILL!! |
|
|
||
|
Citaat:
Dag papegaai, zei de papegaai. Nee, zei de pinguïn, jij moet dag pinguïn zeggen. Nee, zei de papegaai, jij moet dag pinguïn zeggen. Nee, zei de pinguïn, ik ben een pinguïn. Nee, zei de papegaai, ik ben een pinguïn. Jij bent een papegaai, zei de pinguïn. Jij bent een papegaai, zei de papegaai. Stomme papegaai, zei de pinguïn. Stomme pinguïn, zei de papegaai.
|
|
|
|
Ik kijk naar bijbaantjes
![]() Tijdelijk medewerker goederenstroom gezocht voor marktleider ontbijtkoek Carriere maken in de ontbijtkoeksector
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik denk steeds dat je pip bent ;x
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het geniaal.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo, peuk (4e van vandaag ofzo. of eigenlijk 1e vandaag en gister maar 3 dan, want mijn keel doet alsof ie kanker heeft) en dan verder slapen. |
|
|
|
|
|
OMG, ze zijn wel gemeen bij de IB-groep
![]() Ze zeggen altijd wel leuk dat als je in 10 jaar je diploma haalt je prestatiebeurs omgezet wordt in een gift, maar je kunt alleen maar het aantal jaar dat voor je studie staat laten omzetten in een gift Dus studievertraging = betalen, pech gehad.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap niet dat je dit nu pas beseft.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 21:24 | |
| De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 12-10-2008 00:04 | |