|
|
Bekijk resultaten poll: Gaan jullie meer of minder uit na 1 juli? | |||
Ik ga vaker uit en ik rook. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ga vaker uit en ik rook niet. |
9 | 12.68% |
Ik ga minder vaak uit en ik rook. |
7 | 9.86% |
Ik ga minder vaak uit en ik rook niet. |
1 | 1.41% |
Ik ga helemaal niet (meer) uit en ik rook. |
3 | 4.23% |
Ik ga helemaal niet (meer) uit en ik rook niet. |
2 | 2.82% |
Ik ga net zo vaak uit als dat ik nu doe en ik rook. |
15 | 21.13% |
Ik ga net zo vaak uit als dat ik nu doe en ik rook niet. |
34 | 47.89% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, gisteren voor het eerst sinds het verbod uitgeweest, maar binnen was het verlaten en iedereen stond permanent buiten, dus ik ruik op dit moment nergens naar. Ben wel benieuwd naar de toekomst.
|
Verwijderd
|
Ik vind het opzich wel jammer, maar goed je kan er wel over gaan zeuren maar dat maakt verder ook niets uit. Dan maar even buiten gaan roken of anders gewoon een paar uurtjes niet roken, het is geen ramp ofzo. Verder rook ik thuis wel gewoon mn peukie met een bank koffie er bij!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het valt mij op dat niemand in dit topic de werkelijke reden van dit rookverbod noemt: namelijk het beschermen van horeca-personeel tegen het inademen van kankerverwekkende stoffen.
Verder vind ik het stuitend dat mensen de 'gezelligheid' die roken zogenaamd zou opleveren belangrijker vinden dan hun eigen gezondheid en die van anderen. Overigens zie ik zelf de link niet tussen roken en gezelligheid. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Roken is al ettelijke jaren een integraal onderdeel van de horeca. Juist daar ga je heen om op je gemak (samen met vrienden) een drankje te nuttigen en eventueel iets te roken. Voor diegenen die ervoor kiezen te solliciteren naar een baantje in de horeca zijn de risico's dus bekend en zij kiezen hier dus zelf voor. Die bescherming door de regering lijkt me derhalve niet op z'n plaats.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet meer uitgeweest sinds 1 juli en ben dat ook niet van plan. Openluchtfeesten zoals Mysteryland en Extrema Outdoor zou ik wel heen gaan dan, alleen heb geen kaartjes.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
om nog maar te zwijgen over coffeeshops |
![]() |
|
![]() |
Ik ben maar gewoon gestopt met roken. Vandaag de 5de dag al dus wel netjes
![]() Zaterdag nog wel gerookt. Toen ging ik in utrecht uit en als ik te veel bier op heb dan heb ik op de een of andere manier altijd een drang naar sigaretten. Opzich ook niet gek als je normaal altijd rookt ![]() Nu eens kijken hoe ik het zaterdag uit hou. Dan heb ik 6 dagen niet meer gerookt. Dat er dan in de kroeg niet gerookt mag worden maakt het me wel makkelijker. Voelt trouwens wel fijn, niet afhankelijk zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Gisteren was ik voor het eerst sinds het rookverbod uit gegaan, het is gewoon raar dat je geen peukie meer kan opsteken, zeker niet als je wel alcohol drinkt, dat was voor mij wel moeilijk.
En ik merkte ook dat het behoorlijk stonk, naar scheten en bier, dat vond ik erg naar en ik heb veel liever rooklucht dan een stinkscheet.
|
Tja, ik snap ook niet wat de eigenares bezield maar ja, ik hoef persoonlijk de boete toch niet te bepalen hehe. Zal waarschijnlijk uiteindelijk wel weer de reden zijn waarom het M*&^%$qP dit keer weer failliet gaat.
Laatst gewijzigd op 14-07-2008 om 20:38. |
![]() |
|
Oké, even een kleine up: vandaag is bekend geworden dat er vanaf maandag weer gerookt mag worden in alle cafés in en rond Den Bosch. Aangezien ik hier woon én rook én al sinds 1 juli niet meer uit ben geweest ga ik volgende week zaterdag dus ff lekker stappen!
Hopelijk voor andere rokers in andere steden wordt ook daar het rookverbod versoepeld ![]()
|
![]() |
|
|