| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
duidelijk familie van jou, evenals die koppige ouders enzo.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
je kent me niet in het echt. 't schijnt wel anders te zijn, in werkelijkheid. ik probeer gewoon dan m'n mening wat neutraler te houden. ik heb het uitgesproken met de bewuste personen, maar het blijft knagen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik geloof je meteen als je hier uitgesprokener zegt te zijn dan irl, dat zijn de meeste mensen denk ik op internet.
|
|
|
|
|
|
Ik heb hem vandaag weer gesproken, want ik wilde weten hoe het met hem is. Het gaat gelukkig veel beter en (!!) hij is gestopt met overdag blowen
Ondertussen baal ik hard als ik in het park tussen de verliefde stelletjes zit, bah.. Vandaag met vriendinnetje besloten dat we de zee op moesten zoeken, dus zijn we naar Schiermokkikoog gegaan, waar we het hele eiland rond gecrossed zijn op een tandem en heel hard HOI riepen naar andere fietsers. Erg leuk! Ik heb haar dit jaar leren kennen toen ik bij dr in de klas kwam, en het is zo tof dat het goed klik. Volgende week gaan we samen op vakantie, nu al zin in!
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Dikke shit met mijn huisgenootjes dit weekend. Onvolwassen kleuters, bah. Ik wil hier weg.
![]() Mijn vriend zei, nadat ik het over verhuizen en school en alles en hoe dat allemaal moet *zorgen* en na al teh drama dit weekend dat hij op zich wel met mij kon gaan wonen, ik reageerde eerst niet. Ik mompelde geloof ik iets van "hmmmhmmmm". Vervolgens zei hij het een half uur later weer dat dat best zou kunnen oid, waarop ik zo neutraal mogelijk gereageerd heb want dat is best wel eigenlijk, vind ik. Dat hij dat er zomaar uitklapt, en nog serieus ook!Daarna lagen we vanochtend in bed en we hadden het erover dat hij mijn pa & ma eens moet ontmoeten, wat hij ook best graag wil maar hij durft toch niet helemaal, zegtie; "What if I just waited till the wedding" Um, what wedding!? gelukkig was het een grapje, niet zo hard van stapel lopen meneer. Al is het idee van samenwonen wel heel handig in mijn situatie, en hij 'woont' eigenlijk toch al bij mij. Nahja, kijken hoe het de komende maand gaat met mijn zusjes, (huisgenootjes) ik wil in elk geval voor 1 sept hier uit huis want zo wil ik niet leven en al helemaal niet met school erbij. Maar het liefst wil ik ook niet met vreemden wonen...dus mss wann mijn vriend zijn job begint, alles goed gaat tussen ons, en ik van mijn ouders iets kan huren kan ik hem vragen of we dat echt willen gaan doen.
Laatst gewijzigd op 03-07-2008 om 04:25. Reden: ik wederom niet spellen kan |
|
|
|
Verwijderd
|
Zes dagen geleden afscheid van hem genomen en op de kutste manier ooit. Lang verhaal maar het komt erop neer dat ik als laatste tegen hem zei: "Ik ga vast naar het spoor, kom je ook zo?" en dat ik hem daarna dus gewoon niet meer heb gezien.
En ik wil bij hem zijn, het was zo veel te fijn de afgelopen tijd samen. Aargh ik moet er echt niet teveel over nadenken want dan ga ik me zo slecht voelen terwijl ik blij zou moeten zijn door het weerzien met vrienden/familie.. En nu wou ik de laatste foto's van hem/ons samen op de computer zetten en ineens zit er een fout op m'n kaart!!! NEE!! Serieus als ik die foto's kwijt ben Het is zo fucking raar, gister heb ik gewoon foto's gemaakt en sindsdien niets met mn camera gedaan en nu krijg ik ineens een foutmelding als ik het kaartje in mn camera doe
|
|
|
|
Verwijderd
|
hmm ik ben druk met ervoor zorgen dat ik weer een plekje in haar hoofd verover.. weet dat ze nog steeds een gigantisch zwak voor me heeft en buit dit ontzettend uit.
dat dit mij niet door iedereen in dank afgenomen wordt interesseert me eigenlijk weinig, dat de beste man moge winnen |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat je wel kan proberen is het kaartje ergens anders in te stoppen (kaartlezer van je computer/laptop/fotospeciaalzaak) want misschien ligt het wel aan je camera. Of even de fabrikant van je kaartje mailen met de vraag wat je er mee moet als hij een foutmelding geeft en je de foto's nog wil hebben die er op staan. Misschien is er wel speciale software voor te krijgen ofzo. In ieder geval succes! OT: Het gaat hier nog steeds uitstekend.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Nou deel 1 van het plan is in werking getreden, heb duidelijkheid aan de sex jongen gevraagd. En opeens denkt hij wel dat het wel zo kunnen werken tussen ons, hij denkt veel aan me, wil me niet kwijt, ik beteken veel meer dan al die andere meisjes, hij zou me zo missen blabla, zucht. Owja en hij wil met me pronken op het lustrum haha.
Deel 2 van het plan moet nog komen (eerlijkheid tegen over de leuke jongen), maar ik zie hem zo weinig. Maar als ik hem zie is het echt heel leuk en ben ik verliefd. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik word hier zo ziek van.
![]() Na dat ik hem gebeld had met dat hij erover moest nadenken waarom ik saggo zou zijn zag ik hem 's avonds. Hij deed heel koel naar me, alsof hij degene was die reden had om ergens boos over te zijn. Ik gewoon normaal tegen hem gedaan en doen alsof er niets aan de hand was. Ondertussen had hij de ring wel afgedaan. 's Avonds heel rustig gevraagd waarom hij hem weer om had. Zijn antwoord was dat hij van t weekend wegging en zn gouden ketting om had en een gouden ring erbij om wilde. Maar de rest van zn sieraden is hij allemaal kwijt dus deed hij die ring maar om. Dus ik zei dat ik dat wel begreep, maar dat ik er gewoon een hekel aan heb. Waren we gisteren avond aan het webcammen. En ik zie dat hij die ring weer om heeft. Dit terwijl hij niets bijzonders had gedaan (thuis slapen). Dus ik zeg weer: *zucht* kijk eens naar je hand. Ondertussen was zn hand uit beeld. Hij zegt: Wat? Wat is er? Dus ik weer: Kijk eens naar je hand. Ondertussen laat ik mn eigen hand zien met een ring waar ik naar wijs. Hij: Wat dan? En hij laat zn handen zien en de ring is weg. Hij denkt godverdomme dat ik gekke henkie ben owso.Dus ik zeg dat hij me niet voor de gek moet proberen te houden. Nouja roept hij eerst dat het een zilveren was of iig een andere ring en dat hij er geen zin in heeft een gaat offline. Nou ik ben niet gek dus ik bel hem en wil rustig vragen of ik gelijk had of het echt verkeerd had gezien. ' hier heb ik nu geen zin in' en hangt gewoon op! Ik weet dat ik het goed had gezien. Ik wilde er niet eens een erg probleem van maken, maar als hij dan zo achterbaks gaat doen! Wat moet ik hier nou mee? Ik weet t echt niet meer
|
|
|
||
|
Citaat:
Daar zou ik heel erg snel heel erg zat van worden. Ik weet niet of dat zijn tactiek is voor alles waar je hem op aanspreekt, maar lekker makkelijk om zo onder alles uit te komen. Intussen bijna een maand elkaar niet gezien en ik heb ook helemaal geen zin om hem weer te zien, maar goed, hij wil zondag praten en aangezien we donderdag samen naar Londen zouden gaan is het wel handig om voor die tijd de knoop door te hakken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is gewoon erg zakkerig van hem.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
@ Get psycho: Vertel het me als je een goede manier hebt gevonden om ermee om te gaan, want echt... die van mij reageert echt precies hetzelfde. Ik heb vorig weekend dezelfde discussie gevoerd alleen dan over foto's die nog ophingen. Maar bij hem was het ook deels een kwestie van maar niet toe willen geven aan mij. Want tja, als het begint met foto's wie weet zeg ik dan over een tijdje dat ik niet wil dat hij haar nog ziet. Ik denk dat hij het gewoon ook echt lastig vindt om haar echt los te laten, enhoe duf het ook klinkt foto's van de muur halen is al een begin en dat is eng. Misschien is het bij jouw vriend ook zoiets? Dat hij zeker wel voor jou wil gaan, maar het lastig vindt om haar echt los te laten. Ik wou dat ik je tips kon geven, maar pfff ik heb zelf geen idee hoe ik ermee om moet gaan.
@Morgan: Dat vraag ik me eigenlijk al langer af... Hoe gaat jouw vriend ermee om dat jij het nog zo lastig hebt met je ex?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben zo iemand die helemaal gaat voor één persoon, daravan kan ik helemaal naar de klote gaan zodra het uit is. Maar als ik weer verliefd wordt ben ik die ander ook wel vergeten. Maar blijkbaar kunnen andere mensen, waaronder mijn vriend, dat niet. Dus dacht ik wie weet is het bij haar ook zo. Maar zoals ik al zei ik denk dat het zo zit bij mijn vriend, ik weet het niet zeker en opper of mijn theorie misschien ook niet aansluit bij hoe zij het ervaart
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Vanavond zie ik hem weer
![]() @ Get Psycho: Misschien toch eens knopen door gaan hakken. Dit lijkt me redelijk frustrerend en niet goed voor jezelf en voor je relatie. Dussehm, tijd voor een goed gesprek en voor jezelf nagaan hoe erg je het daadwerkelijk vindt (zou je het erom uitmaken?) of iets in die richting. Dit soort dingen kunnen denk ik anders echt heel lang gaan duren.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik hou ook redelijk de boot af m.b.t. de Duitser, en hij zegt ook dat hij niet weet waar dit naartoe gaat. We vinden het allebei nu leuk en willen eigenlijk niet zo aan de toekomst denken. Ik denk wel dat ik meer twijfel, omdat ik eigenlijk nu al wel weet dat dit 'm toch niet gaat worden... volgens mij gaat hij er wel meer voor. Maar het is nog meestal wel (heel) leuk Zuuuucht. /rant
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Elke keer commentaar moeten hebben is niet tof. Relaties zijn nou eenmaal dingen waar ej aan moet werken, maar dit is soms gewoon TE. |
||||
|
|
|
Verwijderd
|
Hahaha niet grappig want nu zien we elkaar twee weken niet en we hebben niet eens normaal afscheid genomen. Dit is de laatste keer dat ik een kok als vriendje neem.
Ik word er een beetje mopperig van als het op die manier gaat en heb de neiging om dat op hem af te reageren. Moet ik niet doen. Maar gelukkig belde hij net even en het is wel weer goed. ![]() Ik ga graag met hem winkelen, want hij zegt lekker gewoon: 'Nee dat is niet leuk!'
|
|
|
|
|
Mijn ouders zijn op vakantie dus we zitten veel bij mij samen. Behalve nu 2 dagen want ik heb tentamens. Maargoed, dan komen er vrienden langs en die blijven eten en gezellig en dan 's avonds gaan zij naar huis en wij samen naar boven in een leeg huis en het is geweldig.
Hij zei toen we samen in de tuin zaten: ik kan hier wel aan wennen .Als het goed is gaan zijn ouders binnenkort een maand op vakantie, maar ik heb geen idee. en dan is zijn vakantie ook al voorbij, maar gelukkig is hij nu parttimer.. we zien wel hoe veel dat wordt. Alleen kan ik nog steeds niet helemaal geloven dat hij echt gelooft dat hij voor *altijd* met mij samen wil blijven. En ik hoop dat hij stopt met zoveel blowen, al is het wel al minder als ik erbij ben, geloof ik. Hij is veel minder leuk als hij té stoned is. Maar dat is vooral met 1 vriend van hem, niet als we samen zijn ofzo.
|
|
|
|
vandaag naar een party geweest van de Milouim (oproepkrachten leger). was leuk. veel mensen gezien. ben blij dat ik niet in 'tleger hoef. zou voor mij totaal niet werken, zie ik al snel.
ik hoef nog maar een week. Morgen ga ik mezelf weer omtoveren naar 'oase van rust in de woestijn van wildernis' omdat iedereen hectisch is. Ik ga chillen, en meer niet. Nu effe snel 3 films loaden, en chillen, de max!! Nog maar een paaar daagjes, en ik mag weer naar m'n blonde godin toe!
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
geloof me, als een jongen je echt ECHT leuk vindt gaat hij de eerste keer meteen voor je. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Potverdorrie. Ik bel hem net om hem te confronteren met dat ring gebeuren van gisteren.
Hij ontkent het gewoon!!! Hij zegt dat ik het verkeerd heb gezien. Diep in mezelf weet ik dat ik het goed gezien heb, maar toch laat hij me aan mezelf twijfelen. Hij wilde het er gisteren niet over hebben omdat hij, volgens eigen zeggen, flashbacks krijgt van zn ex die zich ook overal druk om maakte en stikjaloers was. Dus ik verteld dat ik niet zozeer een hekel aan de ring heb, maaraan de symboliek erachter. Hij zegt dat hij het allang afgesloten heeft. Maar als ik dan vraag waarom hij zo nu zo kort af en geďrriteerd doet zegt hij dat hij dat niet is en hij het er ook het zijne van denkt. Als ik dan ernaar vraag wil hij dat gewoon niet zeggen. Misschien ben ik ook wel degene die er een punt van maakt. Maar gvd ik weet dat ik gezien heb wat ik zag!! Ik heb hem nu een smsje gestuurd dat als hij me kan zeggen hoe hij erover denkt, dattie me dan weer kan bellen. Want op deze manier blijft t wazig voor mij. Heeft iemand nog advies want mijn ideeën raken echt op. |
|
|
||
|
Citaat:
Als je vriend die ring wil gebruiken voor de symboliek erachter, dan is er wat mis met zijn gevoelens naar zijn ex toe, en het moeilijke is dat hij confrontatie vermijdt, vindt hij het echter alleen mooi staan, dan kan je hem misschien zelf een nieuwe geven, ik heb geen idee hoeveel het kost en hoe het zit met je financiële mogelijkheden... het is maar een ideetje. Het lijkt me echt lastig, zelf heb ik met men vriendje ook een paar maand geduld moeten hebben (hij was samen met haar toen ik hem leerde kennen), maar na een paar maanden lag dat helemaal achter hem... bij jou blijft het echt lang duren sterkte!
|
|
||
|
Citaat:
BLijft dit doorgaan, moet je'm nog sterker de keus geven: IK, of zij (in jou geval dus ) want dit is gewoon een soort ziekelijk zwaankleefaan gedrag. Ik weet niet of ik me nu weer te bot uitspreek, maar ik heb schoon genoeg van die gozer (niet van GetPsycho). als 't een echte kerel is zegt ie gewoon wat er aan de hand is, en wat ie voelt en denkt, en houdt ie je niet aan 't lijntje.
|
|
|
Verwijderd
|
Bah, ik moet nog 6 weken doorkomen in huis hier. Mijn zusjes gaan verhuizen, met zijn 5en in een appartement... nahja moeten ze zelf weten. Maar ze gedragen zich echt als trutten tegenover mij, en vooral mijn zusjesvriend, die toch een jaar ouder is dan ik... wat een onvolwassen onverantwoordelijke klootzak.
Ik ga dus ook verhuizen, als mijn ouders een plekje open hebben zo gauw mogelijk, en anders mag ik al mijn spul bij hen deponeren en daar blijven tot er een oplossing is. Ik ben zo blij dat ze mij helpen zolang ik in school ben, en ook dat ze tegen mijn zusjes zeggen dat ze het zelf moeten uitzoeken en eens een keer niet toegeven. Misschien leren ze hier wat van... n u zit ik alleen nog met het probleem dat ik eigenlijk een huisgenoot nodig heb. Maar wie? Vreemden wil ik niet, mijn zusjes dat wil duidelijk niet... Mijn vriend wil ik wel vragen.... maar kan dat? Is dat een goed idee? Het was zijn suggestie wel, maar hoe serieus was dat en zou hij zomaar zoiets zeggen.. hmm. Moeilijk allemaal. Zusjes kunnen in elk gevaal voorlopig doodvallen wat mij part. |
|
|
|
Verwijderd
|
Pfff.... Hij komt de 17e pas terug van vakantie en dat vind ik niet tof. We zien elkaar dus pas de 18e/19e weer en dan moeten we allebei weer volop aan het werk.
En noem me paranoďde, maar ik vind het wel een beetje eng dattie alleen met de jongens op vakantie gaat, helemaal omdat ik weet dat hij in een vorige relatie vreemd is gegaan. [peptalk voor mezelf] Maar je weet ook dat die relatie toen niet lekker liep en dat zijn ex niet bepaald de heiligheid zelve was. Bij jullie loopt het nu lekker, dus waar zou je je druk om maken? Gun die jongen een leuke vakantie, waarschijnlijk snapt hij het niet eens als er meiden zijn die met hem flirten. XD Ach, maak je niet zo druk. Het gaat goed, hij is hartstikke gek op jou, jij op hem. Maak je niet zo druk![/peptalk voor mezelf] @Arenda: Succes ermee dan! Klinkt echt niet tof. @Get Psycho: Wat ik wilde zeggen, is eigenlijk precies hetzelfde als wat de rest zegt. Succes ermee meid, laat niet over je heen lopen. Je verdient beter! |
|
|
|
|
@Secret Agent
Ik sluit me aan bij je peptalk ![]() Pff, ik word telkens zo depressief van uitaan. Ik vind de sfeer in een kroeg of discotheek gewoon niet fijn. De nadruk ligt echt op scoren en de mensen worden zo debiel van drank. Ik hou heel erg van dansen, en als ik naar concerten ga is het altijd gezellig. Maar dat zal wel door de saamhorigheid komen, omdat je allemaal komt om dezelfde band te zien. Maar serieus, hoeveel studenten zijn er nu die niet van uitgaan houden?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Sprak hem net en hij heeft me het hele weekend proberen te bellen aar het lukte niet omdat ik in het buitenland was en niet meer genoeg btg had, ik had daar helemaal niet op gerekend want zo is hij niet echt, maar het voelt goed dat hij me wou spreken <3
En nu voel ik me kut. Iedereen daar heeft net te horen gekregen dat ze geslaagd zijn, dus allemaal samen, allemaal blij, feest, zon. En ik hier. Regen, nu even geen vrienden en ik vraag me af waarom ik in godsnaam terug ben gekomen.
|
|
|
|
|
@ SA: Kom op, natuurlijk gaat hij niet vreemd. 't Gaat goed, en je bent wél leuk, dussehm. Nee, sush. Cut the crap. Zeg elke ochtend tegen de spiegel: "wie is het leukste chickie in de badkamer?" Nee oké, dat is fout, maar je snapt m'n punt, toch? You go girl!
OT: Oh, het was weer zo fijn gisteravond
![]() |
|
|