Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
word bro! ![]() en please, schrijf echt met ch... ![]()
|
![]() |
Met "laat maar" kom je ook nergens. Vraag haar gewoon eens of ze zin heeft om bijvoorbeeld 's middags op een terrasje wat te gaan drinken met jou. Dat is eng, maar je zult het toch moeten leren. Het liefst door de telefoon, maar op msn of met een e-mail mag ook wel. Pas als ze daarop "nee" zegt moet je het "maar laten".
En een tip voor de volgende keer dat je een meisje leuk vindt: eerst vragen of ze samen iets leuks wil gaan doen, en pas als dat gebeurd is en het was erg gezellig tegen haar vertellen dat je haar leuk vindt. Tegen "Malossi" en "Prue Halliwell": hij is denk ik 12 of 13, dan zijn dat soort dingen nu eenmaal nog erg moeilijk. |
![]() |
||
Citaat:
Vrouwen zijn een koppijn met hun "friends zone" Mannen hebben dat niet. Of wel..? Effe een topic over openen. Als je gewoon een mooi of leuk meisje bent en ik ken je al jaren, hey waarom niet. We can do the wild thing, why not. maar vrouwen... Sterkte @ TS. Vrouwen zijn gewoon overgevoelige debiele rare wezens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Het lijkt me duidelijk dat ze je niet ziet zitten. Via MSN je liefde opbiechten is nou niet bepaald een 'slimme' zet, het creëert alleen maar een rare situatie. Dat ze offline is gegaan zegt mij dat ze niet weet hoe ze je moet zeggen dat ze niet verliefd op jou is. Dat ze alles aan jou vertelt en jou als vertrouwenspersoon ziet, betekent dat je een vriend voor haar bent en geen mogelijk relatiemateriaal. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Altijd de beste vriend crazycamel070 | 18 | 14-07-2012 11:15 | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me leuk heeft ze interesse? pimeeftink | 61 | 09-07-2012 02:47 | |
Liefde & Relatie |
Turks meisje!!:-) mikaildus | 12 | 01-07-2012 21:27 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind haar leuk zij mij ook ? shenk | 34 | 10-05-2009 22:19 | |
Liefde & Relatie |
Super Lief vriendinnetje maar toch ook weer niet aansteker | 30 | 06-03-2003 22:54 | |
Films, TV & Radio |
Idols, wie gaat er winnen?!! [nieuw officieel topic -RT] HipHopSter | 500 | 21-01-2003 16:31 |