Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2008, 19:15
coolkingler1
coolkingler1 is offline
hoi ik ben nieuw hier en maak jullie maar klaar voor een sappig verhaaltje:

een meisje uit mijn klas had iets met een andere jongen uit mijn klas geen verkering maar wel gezoend enzo toen vroeg hij haar verkering en zei weigerde(dit had ze alleen aan mij verteld) hijwerd hierom zo boos dat hij haar ging pesten met wat meelopers uit mijn klas. mja ik kon daar zo pissig omworden en ben een paar keer voor haar opgekomen. maar sinds kort ben ik op haar. ik heb et wel gezegd op msn dat ik op haar ben (stomme zet want zo vind ze me alleen maar enger volgens mij) maar in iedergeval zei ik later dat ik de hele dag aan haar denk( ook op msn want ik ben egt heel erg verlege) en nu wee tik niet wat ik verder moet want volgens mij vind ze me niet leuk omdat ik een wat dik ben maar ze heeft me al wel veel verteld op msn over haar problemen thuis enzo dus dat betekent dat ze me vertrouwt maar het is proefwerk week en dus heteinde van het jaar dus ik zie haar alleen nog maar bij de rapportuitreiking en met geluk op straat
Advertentie
Oud 03-07-2008, 19:21
Verwijderd
je kan haar toch ook emailen?

Als je zeker weet dat ze jou niet leuk vindt dan heb je toch echt pech gehad. Maar als ze dat niet zegt kan je vragen of ze een keer met je uit wil gaan owso. Of een keer gewoon afspreken.

Je hebt toch niets te verliezen?
Oud 03-07-2008, 19:24
coolkingler1
coolkingler1 is offline
dat durf ik dus egt niet
Oud 03-07-2008, 19:27
coolkingler1
coolkingler1 is offline
ik weet niet ens wat ze voor me voelt ik moet het maar vragen denk...
Oud 03-07-2008, 19:34
coolkingler1
coolkingler1 is offline
ooh man ik vroeg aan haar wat ze van me vond op msn maar ze is na die vraag offline gegaan
Oud 03-07-2008, 19:38
Verwijderd
wie weet hoe het komt dat ze offline is, maarja..ze kan je ook geblokt hebben.

Gewoon even afwachten
Oud 03-07-2008, 21:42
gWn Ward
gWn Ward is offline
Hangt mss ook af op de manier je het haar duidelyk maakt... Niet zeggen dat je verliefd op haar bent, maar juist WAAROM... al haar goeie punten accentueren: schone ogen, mooie blozende lach, grappig, ...
Toch zou je haar even apart moeten nemen, ondanks je (zogezegde) verlegenheid. En daar is geen haast bij. Je kan haar inderdaad emailen enzo. een voorbereidende afspraak maken waarover jullie gesprek zal handelen, opdat ze zich al kan verwachten aan de moeilijke situatie.

Uiteindelijk: een ja heb je, een nee kan je krygen, en het is gn schande mocht ze jou enkel zien als goeie vertrouweensvriend ipv als lief.
Oud 03-07-2008, 23:01
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Hangt mss ook af op de manier je het haar duidelyk maakt... Niet zeggen dat je verliefd op haar bent, maar juist WAAROM... al haar goeie punten accentueren: schone ogen, mooie blozende lach, grappig, ...
Eh...? Nee?
Ik zou iig meteen denken dat je een player bent en al mocht ik je leuk vinden gelijk mijn bedenkingen hebben bij de overdreven en schijnbaar gerepeteerde complimentjes.

Citaat:
Toch zou je haar even apart moeten nemen, ondanks je (zogezegde) verlegenheid. En daar is geen haast bij. Je kan haar inderdaad emailen enzo. een voorbereidende afspraak maken waarover jullie gesprek zal handelen, opdat ze zich al kan verwachten aan de moeilijke situatie.
En dan een contract tekenen en in drievoud inleveren bij hem?

TS: Offline gaan kan zijn omdat ze het heel eng vind en niet weet wat ze moet zeggen. Dat kan zijn omdat ze je leuk vindt, of juist omdat ze niet weet hoe ze je af moet wijzen, of omdat ze niet weet of je het serieus bedoelt, omdat msn ook voor grapjes gebruikt wordt (schijnt?). Of om nog tig andere redenen, dus probeer daar niet zoveel uit te halen.
Probeer zonder jezelf op te dringen anders eens wat af te spreken in de vakantie, om gewoon wat leuks te doen. Knoop een praatje aan op de rapportuitreiking

Anders zie je haar na de vakantie wel weer, en misschien kun je dan gewoon met haar gaan praten en omgaan en dan kijken wat het wordt
Oud 03-07-2008, 23:24
Verwijderd
Onthoud: nooit expliciet je liefde opbiechten totdat de buit binnen is.
Oud 04-07-2008, 08:06
Verwijderd
Begin eens met interpunctie gebruiken iipv alleen maar smiley's, misschien helpt dat.
Oud 04-07-2008, 09:17
Malossi
Malossi is offline
Je bent een sukkel.
Liefde gaat niet via het beeldscherm en het toetsenbord. Neuken kan ook niet via de computer.
Als je serieus iets wilt, dan stap je op haar af. Klaar.
Oud 04-07-2008, 14:13
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Je bent een sukkel.
Liefde gaat niet via het beeldscherm en het toetsenbord. Neuken kan ook niet via de computer.
Als je serieus iets wilt, dan stap je op haar af. Klaar.

word bro!

en please, schrijf echt met ch...
Oud 05-07-2008, 00:10
coolkingler1
coolkingler1 is offline
mja laat het maar zitte ik bedoel als ze mij leuk vond was ze allang op mij afgestapt.
mischien ben ik later niet meer zo verlegen en mischine heb ik dan iemand anders ontmoet toch bedankt
Oud 05-07-2008, 00:24
Osmoian
Osmoian is offline
Helaas friendszone, je kans dat hier nog iets romantisch uit zal vloeien is 0%. Verspil je tijd niet langer met haar en richt je pijlen op andere meiden.
Oud 05-07-2008, 13:39
blablatje
blablatje is offline
Met "laat maar" kom je ook nergens. Vraag haar gewoon eens of ze zin heeft om bijvoorbeeld 's middags op een terrasje wat te gaan drinken met jou. Dat is eng, maar je zult het toch moeten leren. Het liefst door de telefoon, maar op msn of met een e-mail mag ook wel. Pas als ze daarop "nee" zegt moet je het "maar laten".
En een tip voor de volgende keer dat je een meisje leuk vindt: eerst vragen of ze samen iets leuks wil gaan doen, en pas als dat gebeurd is en het was erg gezellig tegen haar vertellen dat je haar leuk vindt.

Tegen "Malossi" en "Prue Halliwell": hij is denk ik 12 of 13, dan zijn dat soort dingen nu eenmaal nog erg moeilijk.
Oud 05-07-2008, 23:04
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
Helaas friendszone, je kans dat hier nog iets romantisch uit zal vloeien is 0%. Verspil je tijd niet langer met haar en richt je pijlen op andere meiden.

Vrouwen zijn een koppijn met hun "friends zone" Mannen hebben dat niet. Of wel..? Effe een topic over openen. Als je gewoon een mooi of leuk meisje bent en ik ken je al jaren, hey waarom niet. We can do the wild thing, why not. maar vrouwen...

Sterkte @ TS.
Vrouwen zijn gewoon overgevoelige debiele rare wezens.
Oud 06-07-2008, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen zijn een koppijn met hun "friends zone" Mannen hebben dat niet. Of wel..? Effe een topic over openen. Als je gewoon een mooi of leuk meisje bent en ik ken je al jaren, hey waarom niet. We can do the wild thing, why not. maar vrouwen...

Sterkte @ TS.
Vrouwen zijn gewoon overgevoelige debiele rare wezens.
Hoi TheCreator.

OT:
Het lijkt me duidelijk dat ze je niet ziet zitten. Via MSN je liefde opbiechten is nou niet bepaald een 'slimme' zet, het creëert alleen maar een rare situatie. Dat ze offline is gegaan zegt mij dat ze niet weet hoe ze je moet zeggen dat ze niet verliefd op jou is.
Dat ze alles aan jou vertelt en jou als vertrouwenspersoon ziet, betekent dat je een vriend voor haar bent en geen mogelijk relatiemateriaal.
Oud 06-07-2008, 13:39
coolkingler1
coolkingler1 is offline
hallo ik zei tog laat maar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten