Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2008, 21:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Minimaal €1.900,- boete voor de winkel als de politie er achter komt dat er alcohol of rookwaren is verkocht aan <16 jaar.
Slashfuckingcare wat het voor de winkel betekent, ik kan er een waarschuwing / ontslag door krijgen.
Oud 04-07-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Ok, dacht ik even omdat de politie erbij gehaald werd. Had je best kunnen doen trouwens.
Verwijderd
Nou, ik dat maakt voor jou best wel wat uit. In mijn contract staat in ieder geval dat de winkel mij mag boeten met maximaal een half jaar salaris. En ik denk dat ze dan dat geld wel van je terug willen.
Verwijderd
Citaat:
Probleem is dat ze altijd met z'n 10-en zijn.
Oh trouwens, de school naast ons is een zwaar gereformeerde school en daarvoor móet je elke zondag naar de kerk, gedoopt zijn, etc. maar daar zitten ook een paar 'negers' op, bizar.
Ik heb dit jaar al minimaal drie keer een leraar Godverdomme horen zeggen, en een Ierse docente "goddamned". ik zit ook op een katholieke school. en die vmbo'ers heb ik ook problemen mee gehad. ik liep met iemand te praten, en ik zei dat Kanye West kut is, en toen kreeg ik in de pauze acht vmbo'ers om mijn tafel ^^
Oud 04-07-2008, 21:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ok, dacht ik even omdat de politie erbij gehaald werd. Had je best kunnen doen trouwens.
Ik heb het bij de bewaking aangegeven, die is naar de politie gestapt. Aangifte doen tegen iemand die ik niet of nauwelijks zou herkennen voor verbale bedreiging schiet natuurlijk niet echt op.
Oud 04-07-2008, 21:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou, ik dat maakt voor jou best wel wat uit. In mijn contract staat in ieder geval dat de winkel mij mag boeten met maximaal een half jaar salaris. En ik denk dat ze dan dat geld wel van je terug willen.
Doubt it, zeker na wat vandaag gebeurd is. Daarbij deed ik het sowieso altijd al en kan je altijd zeggen dat iemand je duidelijk ouder leek.
Oud 04-07-2008, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het bij de bewaking aangegeven, die is naar de politie gestapt. Aangifte doen tegen iemand die ik niet of nauwelijks zou herkennen voor verbale bedreiging schiet natuurlijk niet echt op.
Wel als het weer voorkomt of als ze daad bij hun woord voegen.
Oud 04-07-2008, 21:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wel als het weer voorkomt of als ze daad bij hun woord voegen.
I know, dan zal ik dat ook zeker doen.
Oud 04-07-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en hoe gaan ze dat precies doen? Je hebt, als vakkenvuller, een 0-12 uren contract of zo?
Oud 04-07-2008, 21:35
Verwijderd
Citaat:
I know, dan zal ik dat ook zeker doen.
Of terug dreigen
Verwijderd
Ik vind het me altijd zo ongelooflijk moeilijk voor te stellen waarom die mongolen iemand zouden bedreigen. Maar ja, zal wel aan mijn opvoeding liggen.
Verwijderd
Citaat:
Of terug dreigen
Ach, dat niet alleen. Bij een doodsbedreiging mag je hem best eventjes flink tegen de wand zetten, met hand om de keel, en 'm vragen of ie dat nog een keertje wil herhalen.
Oud 04-07-2008, 21:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ach, dat niet alleen. Bij een doodsbedreiging mag je hem best eventjes flink tegen de wand zetten, met hand om de keel, en 'm vragen of ie dat nog een keertje wil herhalen.
Ik kan die gozer 1 op 1 makkelijk aan. Het probleem is dat het dan vast geen 1 op 1 blijft, helaas.
Oud 04-07-2008, 21:37
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Probleem is dat ze altijd met z'n 10-en zijn.
Oh trouwens, de school naast ons is een zwaar gereformeerde school en daarvoor móet je elke zondag naar de kerk, gedoopt zijn, etc. maar daar zitten ook een paar 'negers' op, bizar.
Hm, Amersfoort. Volgens mij heeft mijn moeder daar op school gezeten :')
Oud 04-07-2008, 21:38
Swlabr
Swlabr is offline
Gangbangers, eh.
Oud 04-07-2008, 21:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je moeder was ook een neger?
Oud 04-07-2008, 21:39
Swlabr
Swlabr is offline
Ze 'was', ja. :')
Verwijderd
Citaat:
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Je moeder was ook een neger?
Oud 04-07-2008, 21:40
Tink*
Tink* is offline
Echt serieus, alleen omdat ie z'n id moest laten zien. :') Typisch.

Mijn moeder was laatst ook al bezorgd omdat er van die turkenjochies van 13 op de fiets midden door een winkelcentrumpad fietsten tussen de mensen die liepen en ik zei dat dat asociaal was, expres te hard natuurlijk en toen moest ik bek houden en was ik een kankerhoer. :') Mijn moeder helemaal bezorgd omdat ik uit moest kijken wat ik zei en dat er dan wel een hele groep me kon pakken en omstanders toch niets zouden doen enzo. Yeah right, ik zeg gewoon wat ik denk + wat de rest van de mensen ook denkt maar niet durft te zeggen. ;x
Oud 04-07-2008, 21:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, als 'ie dan nog z'n bier niet mee had gekregen ofzo. Maar nee, zelfs dat heeft ie gewoon mee gekregen ;/
Verwijderd
Citaat:

Mijn moeder was laatst ook al bezorgd omdat er van die turkenjochies van 13 op de fiets midden door een winkelcentrumpad fietsten tussen de mensen die liepen en ik zei dat dat asociaal was, expres te hard natuurlijk en toen moest ik bek houden en was ik een kankerhoer. :') Mijn moeder helemaal bezorgd omdat ik uit moest kijken wat ik zei en dat er dan wel een hele groep me kon pakken en omstanders toch niets zouden doen enzo. Yeah right, ik zeg gewoon wat ik denk + wat de rest van de mensen ook denkt maar niet durft te zeggen. ;x
Als meisje van je ook stukken minder snel klappen
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:

Een vriend van mij deed dat vroeger ook, fietsen door een winkelcentrum. Goede tijden. :')
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik heb dit jaar al minimaal drie keer een leraar Godverdomme horen zeggen, en een Ierse docente "goddamned". ik zit ook op een katholieke school. en die vmbo'ers heb ik ook problemen mee gehad. ik liep met iemand te praten, en ik zei dat Kanye West kut is, en toen kreeg ik in de pauze acht vmbo'ers om mijn tafel ^^
Ik zit op een christelijke school, en er was laatst een leraar die God in vergeleek met de paashaas ("Waarom zou ik in God geloven? Ik geloof toch ook niet in de paashaas?")
Oud 04-07-2008, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Toch niet op het Farel hè?
Woonde ze ook in Amersfoort?
Oud 04-07-2008, 21:43
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja, als 'ie dan nog z'n bier niet mee had gekregen ofzo. Maar nee, zelfs dat heeft ie gewoon mee gekregen ;/
Ja ik snap nog dat zo'n kutgozertje dan helemaal opgefokt wordt, maar gewoon laten zien en meekrijgen. Echt, typisch een voorbeeld van extreme domheid.

Citaat:
Als meisje van je ook stukken minder snel klappen
True, maar moeten ze ook maar eens wagen. Ik sla gewoon terug. En ik heb ook nog wel vertrouwen in omstanders.
Oud 04-07-2008, 21:43
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Een vriend van mij deed dat vroeger ook, fietsen door een winkelcentrum. Goede tijden. :')
Leuke vrienden had jij.
Oud 04-07-2008, 21:44
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Toch niet op het Farel hè?
Woonde ze ook in Amersfoort?
Op die gereformeerde school Toen heette dat iig GSA, als ik mij niet vergis. Maar dat is 35 jaar terug ofzo Waar ze woonde, weet ik eigenlijk niet Amsterdam, denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan die gozer 1 op 1 makkelijk aan. Het probleem is dat het dan vast geen 1 op 1 blijft, helaas.
Ik weet jouw situatie niet, maar als ik iets dergelijks aan mijn vrienden uitleg, komen ze me wel eventjes begeleiden naar huis of zo. We zijn allemaal geen vechtersbaasjes, ik heb zelfs nog nooit één klap uitgedeeld, maar op dat soort momenten heb je toch een zekere loyaliteit, als vriend.
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Leuke vrienden had jij.
Met de nadruk op had.
Verwijderd
Citaat:
Ik zit op een christelijke school, en er was laatst een leraar die God in vergeleek met de paashaas ("Waarom zou ik in God geloven? Ik geloof toch ook niet in de paashaas?")
Ik zit ook op de christelijke school, maar meer dan de helft is allochtoon..
En scholen gaan bij leraren echt niet kijken naar het geloof, ze zijn al blij als ze weer een leraar mogen aannemen.
Oud 04-07-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:
True, maar moeten ze ook maar eens wagen. Ik sla gewoon terug. En ik heb ook nog wel vertrouwen in omstanders.
Je zou ze natuurlijk ook preventief omver kunnen schoppen als ze nog op de fiets zitten, dat geeft je een voorsprong.
Oud 04-07-2008, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Je zou ze natuurlijk ook preventief omver kunnen schoppen als ze nog op de fiets zitten, dan geeft je een voorsprong.
Nooit de eerste klap uitdelen, .
Tink*
Tink* is offline
Uitlokken doe ik dan weer niet aan.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik weet jouw situatie niet, maar als ik iets dergelijks aan mijn vrienden uitleg, komen ze me wel eventjes begeleiden naar huis of zo. We zijn allemaal geen vechtersbaasjes, ik ben zelfs nog nooit één klap uitgedeeld, maar op dat soort momenten heb je toch een zekere loyaliteit, als vriend.
Nouja, kijk, ik sta in de AH met héle lieve collega's en als ze me met één vinger aanraken hebben ze de halve winkel op zich, vermoed ik.

Maar ik woon in een dorpje en ik ben nu eenmaal niet altijd omringd met mensen. En dit soort gastjes kunnen echt heel weinig, maar wel je net opzoeken als je alleen bent. Dusja.
Oud 04-07-2008, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Op die gereformeerde school Toen heette dat iig GSA, als ik mij niet vergis. Maar dat is 35 jaar terug ofzo Waar ze woonde, weet ik eigenlijk niet Amsterdam, denk ik.
Eehm, Guido de Brès? Johan van Oldenbarnevelt (JvO)? Van Lodenstein College?
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik zit ook op de christelijke school, maar meer dan de helft is allochtoon..
En scholen gaan bij leraren echt niet kijken naar het geloof, ze zijn al blij als ze weer een leraar mogen aannemen.
Ik geloof dat je bij ons als docent wel moet ondertekenen dat je of gelooft, of anders in ieder geval het geloof respecteert. Ofzoiets. Maar helemaal zeker ben ik daar niet van.
Verwijderd
De jeugd van tegenwoordig, .
Verwijderd
Citaat:
Nooit de eerste klap uitdelen, .
Ja, dan is het noodweer van hun kant
Oud 04-07-2008, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Uitlokken doe ik dan weer niet aan.
Zie het meer als een opvoedkundige tik
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
De jeugd van tegenwoordig, .
Correctie: de meerderheid van de jeugd van tegenwoordig, .
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan is het noodweer van hun kant
Daar zou ik me ook niet echt al te druk om maken. Alsof een vechtpartij zo vaak voor de rechter komt. Meestal doen de agenten het af met een waarschuwing of zo, aangezien er (bijna) altijd tegenstrijdige verhalen zijn.

Maar het gaat om het principe. Fysiek geweld is voor inferieuren.
Oud 04-07-2008, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Daar zou ik me ook niet echt al te druk om maken. Alsof een vechtpartij zo veel voor de rechter komt.

Meestal doen de agenten het af met een waarschuwing of zo, aangezien er (bijna) altijd tegenstrijdige verhalen zijn.
Er hoeft maar een mes bij te pas te komen en dan wordt het vaak een rechtzaak. En dat soort mensen hebben vaak wel een mes bij de hand.
Oud 04-07-2008, 21:50
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Eehm, Guido de Brès? Johan van Oldenbarnevelt (JvO)? Van Lodenstein College?
"De Gereformeerde Hogeschool (GH) is een middelgrote hogeschool in Zwolle. De school heeft vijf opleidingen en telt bijna vijftienhonderd studenten.
De Gereformeerde Hogeschool is ontstaan uit een fusie van de Gereformeerde Sociale Academie (GSA) en de Gereformeerde Pabo in 1987. "
Waarom dacht ik altijd dat GSA stond voor Gereformeerde Scholengemeenschap Amersfoort?

Ik ken wel iemand die op 't GdB zit trouwens ;x
Oud 04-07-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Daar zou ik me ook niet echt al te druk om maken. Alsof een vechtpartij zo veel voor de rechter komt. Meestal doen de agenten het af met een waarschuwing of zo, aangezien er (bijna) altijd tegenstrijdige verhalen zijn.

Maar het gaat om het principe. Fysiek geweld is voor inferieuren.
Als je bepaalde beroepsgroepen binnen wilt komen kun je dat soort risicos beter uitsluiten

Ik heb soms toch verdraait veel zin sommige mensen een draai om de oren te geven
Oud 04-07-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Waarom dacht ik altijd dat GSA stond voor Gereformeerde Scholengemeenschap Amersfoort?
Zo gelovig is Amersfoort helemaal niet.

Citaat:
Ik ken wel iemand die op 't GdB zit trouwens ;x
Pff, dat is echt een bizarre school. In de les is iedereen daar heel braaf en hebben ze respect voor de leraren maar buiten school om steken ze een deel van onze school in de fik, gooien ze stenen door de ramen, blowen en roken ze allemaal, etc.
Oud 04-07-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Pff, dat is echt een bizarre school. In de les is iedereen daar heel braaf en hebben ze respect voor de leraren maar buiten school om steken ze een deel van onze school in de fik, gooien ze stenen door de ramen, blowen en roken ze allemaal, etc.
Klinkt als gereformeerden!
Oud 04-07-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als gereformeerden!
Klinkt als? Gaan we hints spelen?!
Oud 04-07-2008, 21:54
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Zo gelovig is Amersfoort helemaal niet.

Hoe weet jij zo goed hoe ze in de les zijn?

Maar over het algemeen zijn ze op gereformeerde scholen - buiten de lessen om iig - niet veel braver dan andere scholen, nee.
Oud 04-07-2008, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet jij zo goed hoe ze in de les zijn?

Maar over het algemeen zijn ze op gereformeerde scholen - buiten de lessen om iig - niet veel braver dan andere scholen, nee.
Ik ken 'r ook een paar mensen. En ik fiets er langs als ik uit ben of naar school ga. En ik ga d'r ook wel 'ns stiekem naar binnen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten