Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet werken...heb plafonddienst tot 8.30.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Algemene vraag: Ik zoek een simpele en goede kweekgids, engelstalig. Ik kan alleen enorme lappen tekst over professionele binnenkweek vinden. We hebben alleen een paar potjes binnenteelt die veel zon kunnen krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien heb je hier of hier wat aan?
|
Dat zou inderdaad heel goed kunnen.
Omg Donder is zo zielig. Hij wou m'n eten jatten en toen heb ik hem een gooi gegeven. Hij kwam verkeerd terecht en heeft echt het hele huis bij elkaar geschreeuwd. Nu loopt ie niet meer op z'n rechterpoot en als ie er op staat krijst ie echt afschuwelijk. Het voelt niet alsof het gebroken is maar goed kan het ook niet zijn. ![]()
|
Awww dat is zo zielig! ik ben soms ook bang dat ik Nemo breek, ik gooi hem heel vaak uit bed omdat ie me bijt als ik slaap. Nemo was ook zielig want hij heeft een chip gekregen en hij is zo'n aansteller dat ie er heel erg om moest huilen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onze jongste kat kwam vorig jaar met d'r pootje tussen de tuindeur, dat was ook krijsen to the max, en het werd megadik. De tenen waren verbrijzeld, en ze moest een paar weken opgesloten worden, zodat het de kans had om te genezen. [/zielig verhaaltje] Het stomste was, dat ze uiteraard steeds uit solitary probeerde te ontsnappen, en de rest van het nest probeerde ook steeds in die kamer te glippen. Kwam haar broertje met zijn poot tussen díe deur -_-' Maar die schade viel gelukkig mee, hij heeft even gejammerd en gehinkt maar was toen weer in orde. |
![]() |
|
Het gaat alweer iets beter. Hij krijst nu al niet meer de hele boel bij elkaar en ik heb hem vannacht maar in een kamer gehouden. Hij kan nog prima lopen en zelfs rennen alleen het gaat een beetje hinkend. Ik heb het vermoeden dat het onder z'n poot zit omdat ik de rest kan aanraken maar zodra ik daar kom begint ie te miauwen. Naja morgen naar de dierenarts en dan zie ik het wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tom Araya schreeuwde zelf ook: you look like fucking zombies.. en bij 't laatste nr: go back to your tomb zombies.. er was bijna geen pit voorin, en daarnaast stond iedereen maar te kijken, (een aantal headbangertjes uitgezonderd). terwijl het geluid príma was en ik ze súperlekker vond spelen! het publiek was naar mijn idee veel te afwezig, ik bedoel, wat er op het podium gebeurde was voldoende om een feestje te bouwen..
|
Verwijderd
|
Ik heb geen idee joh! Sowieso maar 2 bands echt gezien, de rest van de tijd op de camping met belachelijk veel bier (en belachelijk slechte security op die camping zeg, we liepen gewoon naar binnen zonder bandjes (die wouden we kopen maar we hadden niet door dat dat al in het begin moest
![]() ![]() Life of Agony klonk wel goed, de rest weet ik niet meer eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Reageer ik op een flatje, sta ik ineens nummer 2 (een dag voor sluitingsdatum) terwijl ik al dagen nr 1 stond... Jezus! Toen ik de flat van buiten bekeek, heb ik de hoeketage zitten bewonderen omdat daar een deltawonen-poster voor zat. Blijkt het de etage ernaast te zijn
![]() ![]() @Wim: sterkte met lieve poezebeest! O ja, de kat van de buren, die als kitten van mijn moeders poes afkomstig is, is gisteren vergiftigd.. Zo luidt de uitkomst van de dierenarts.
||
Omfg
![]() Eerst dit, vervolgens dit en nu ineens Citaat:
||
Yessssss over 10 minuten weekend [/plaagmodus]
Citaat:
![]()
|
|