Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Omdat AF nu eenmaal ok is, bij deze de website : Anti-Flag website
|
Verwijderd
|
Ik heb alleen het laatste nummer van ze gezien bij millencolin want ik was laat, maar op cd zijn ze wel erg vet ja.
de zanger, JustinSane, heeft ook een solo plaat (love and the persuit of justice), die ik persoonlijk wel erg mooi vind. Beetje dashboard confessional onder de punkers ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
anti-flag is geweldig.. bij dat concert in 013 heb ik millencolin en donots niet eens gezien (vind ik toch kutbands) want de anti-flag leden liepen gewoon rond enzo.. echt beter.
waarom zou je anti-flag in godsnaam slechte muziek noemen? ik bedoel, smaken verschillen, maar ze zijn tekstueel echt wel heel erg op niveau en muzikaal ook wel.. slecht is het niet, maar je moet ervan houden. het zijn trouwens ontzettend gave persoontjes, die leden van anti-flag.. alleen justin die slijmt een beetje te erg..
||
Citaat:
verzin zelf eens goede argumenten ofzo.. trouwens.. die bewering op de operation ivy site is compleet onzin.. er zijn misschien een paar overeenkomsten tussen anti-flag en the exploited, maar anti-flag staan zeker wel sterk in hun schoenen, zijn zeker geen rip-off ofzo. maja het zal wel niet meer cool zijn om anti-flag leuk te vinden nu ze steeds commercieler worden ![]()
Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 01:01. |
![]() |
|
![]() |
Zelfs op een OpIvy fansite worden ze "Exploited-wannabe's" genoemd.
Damn loser luister zelf en oordeel dan. The Exploited vind ik echt zo slecht trouwens, en anti flag is zo VET!!(yup persoonlijke mening, niet van een messageboard of site) Ik hou wel van dat politieke, en ik durf zelfs te zeggen dat ze best een eigen geluid binnen die streetpunk/politieke achtige combinatie toch wel. Verder mag ik alle fans blij maken door te melden dat Anti Flag hoogstwaarschijnlijk met (oa) Hot Water Music en F-Minus de Europese Punk O Rama tour gaat doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() want het grootste gedeelte van de political point of view van the exploited is kortzichtig (bestaat dat woord) vind ik
||
Citaat:
[QUOTE]Cottoncandy schreef: kan hij wel vinden, maar zijn mening wordt pas ondersteund als hij nou eens met argumenten komt, tot nu toe stelt het niks voor iig.[QUOTE] alsof ufke en ik onze 'fminus is kut/koel'-battle zo goed onderbouwen met argumenten ![]()
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad, over het algemeen is F-Minus niet echt super...
||
[QUOTE]Shah of Blah schreef:
nee het is best koel [QUOTE]Cottoncandy schreef: kan hij wel vinden, maar zijn mening wordt pas ondersteund als hij nou eens met argumenten komt, tot nu toe stelt het niks voor iig. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Anti-flag komt naar Nederland (voor de zoveelste keer) Mr. Pignati | 35 | 20-12-2004 01:43 | |
Muziek |
Anti-Flag in Nederland Bonga | 6 | 29-01-2004 17:33 | |
Muziek |
Anti-Flags Terror State SSER | 31 | 21-10-2003 23:13 | |
Muziek |
Anti-flag the ataris Verwijderd | 66 | 15-09-2003 01:38 | |
Muziek |
Anti-flag in de melkweg, Atreyu + Do or die + Zaccharria in 013 IEMOW-KOR | 23 | 13-06-2003 13:11 | |
Muziek |
20-02-03 Punk O Rama Tour in Melkweg(F-Minus, Anti-Flag etc) cottoncandy | 7 | 18-12-2002 17:50 |