Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
even nog kort: wat basjeeh bedoelt (denk ik) is dat we hebben ingesteld dat mensen die meespelen ook actief meespelen. dit om het spel (vooral op het einde) interessant te houden. meer dan twee keer niet stemmen wordt bestraft met een rode kaart. als je van tevoren al weet dat je dat risico loopt, is het misschien handiger niet mee te doen. een vervanger is dan een goed plan
![]() en verder [spelleiderstand] nu weer soort van ontopic please [/spelleiderstand] |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Missy, goede oplossing ![]()
|
Verwijderd
|
okeej, dan is de voorlopige stand:
1. AllureV 2. Daboman 3. Grootvader 4. Katje 5. Heksjuh 6. Basjeeh 7. ~~Fantôme~~ 8. matige_muis 9. twinkebel/Missy-combo 10. Flowtje 11. kopmuntkip 12. Azaelia 13. Röps 14. Orsino* mag ik dan het wachtwoord van de oude spelleider hebben s'il vous plait? Morgen om 21u starten we met een nieuw spel en zal ik de functies versturen, de eerste hangronde is dan donderdag met de deadline om 20.30u. Mochten er nog meer mensen mee willen doen, dan kunnen zij dat hier uiteraard melden. Zolang de functies niet zijn verstuurd kan er altijd nog iemand bij ![]() Ik zal aan de hand van het aantal spelers bepalen met hoeveel wolven en andere functies we gaan spelen, maar ik denk niet dat dat een probleem zal zijn. Laatst gewijzigd op 08-07-2008 om 21:13. Reden: zie dabo's post hier onder |
![]() |
|
Met zo weinig spelers lijkt het mij juist het leukst om het oldskool te spelen, dus met een minimum aan speciale functies.
2 wolven, 1 heks, 1 ziener en 1 tovenaar. (Of is de winkans van de wolven dan te laag? Eventueel kan de heks weg en de verrader daarvoor in de plaats.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil op zich wel meedoen met oldskool, als dat handig zou uitkomen. Ow en edit, sm liet me er net aan denken: de bane is natuurlijk ook een oldskoolfunctie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
zoals het er nu uitziet ga ik voor 3 wolven, 1 verrader, 1 heks, 1 tovenaar, 1 ziener, 1 wolfsbane, 1 leerling en 6 dorpelingen bij 18 spelers. tenzij mensen daar fel op tegen zijn.
mijn redenatie is als volgt: een oldskool spel lijkt me heel leuk en ik weet ook niet of er binnenkort weer een spel is met minder spelers, maar het is ook altijd wel gaaf om een functie te hebben. ik wilde de jager, cupido en geliefden er sowieso om die reden niet indoen, maar ik twijfel nog vooral over de leerling. een discussie in dit topic is misschien niet zo handig, maar als mensen mij of de spelleider willen pm-en met hun voorkeuren, dan kan ik adh daarvan 'beslissen' zeg maar... [edit] als Krynn meedoet is 3 wolven denk ik helemaal een beter plan ![]() Laatst gewijzigd op 09-07-2008 om 19:07. |
![]() |
|
Ik ga nu de functies versturen. Ik verstuur ze op volgorde van het lijstje, maar toch wil ik iedereen vragen te wachten met posten totdat ik post dat alles verstuurd is. Dit om te voorkomen dat iemand ook maar iets zou kunnen aflezen uit het versturen van de functies
![]()
|
“Oh my god oh my god oh my god oh my god!!” Fantome stond rond te springen in haar kamer terwijl ze naar de poster staarde. “Oh my fucking god!!!” Ze wist niet dat ze zo extatisch blij kon worden enkel het lezen van díé naam. Ze had niet gedacht dat hij ook zou komen. Ze had niet geweten dat er nog een surprise-act zou komen. Ze had niet gedacht dat ze hem ooit nog zou zien. Ze voelde zich zo gelukkig. Ze aanbad hem! Ze-
Plotsklaps herinnerde ze zich dat ze niet zo blij moest doen. Ze was emo. Blijheid was een emotie die daar niet bij paste. Maar toch… Tokio Hotel kwam naar Wolflands! Ze zou eindelijk oog in oog staan met de man van haar dromen!! Ze voelde kippenvel in haar nek en een warm gevoel in haar buik als ze aan hem dacht. Die ogen, die stem. Hmmmmmmm. Eigenlijk zou ze niet eens naar Wolflands gaan. Haar ouders hadden het haar verboden. Zonder begeleiding naar een festival vol met vreemde mensen, alcohol en drugs was nou niet bepaald hun idee van een lekker weekendje weg. Maar Fantome had heel erg haar best gedaan. Ze had één van haar piercings uit haar gezicht gehaald, was gestopt met in haar armen snijden en had zowaar een wit shirtje gekocht. Wel met een dood konijntje er op, maar dat detail vond ze niet belangrijk. Ze liet haar ouders haar zelfs weer bij haar eigen naam noemen. Fantome was namelijk niet haar echte naam, maar een naam die ze had aangenomen om haar donkere stemming weer te geven. In feite heette ze Anneke, maar dat vond ze echt een verschrikkelijke naam. De marteling die haar leven heette was al snel na haar geboorte begonnen. Uiteindelijk gingen haar ouders overstag. Als ze beloofde elke dag te bellen zelf haar kaartje zou betalen mocht ze gaan. Dat liet ze zich natuurlijk geen twee keer zeggen. Direct had ze haar lieve emovriendinnetje gebeld om haar mee te slepen naar het postkantoor om de kaartjes te halen. En nu was het eindelijk zo ver. De tassen waren ingepakt, de veel te mooie kleren aangetrokken, de gezichten waren dichtgeplamuurd. Met z’n tweetjes zouden ze het weekend wel overleven. Toch? 1. AllureV 2. Daboman 3. Grootvader 4. Katje 5. Heksjuh 6. Basjeeh 7. ~~Fantôme~~ 8. matige_muis 9. twinkebel/Missy-combo 10. Flowtje 11. kopmuntkip 12. Azaelia 13. Röps 14. Orsino* 15. Lisaaah 16. amuse 17. Sherco 18. Krynn De functies zijn verdeeld en de pm’s zijn verstuurd. Ik heb ze verstuurd op de volgorde van bovenstaand lijstje en volgorde van binnenkomst zegt dus niets over welke functie iemand heeft. We spelen met 3 wolven, 1 verrader, 1 heks, 1 tovenaar, 1 ziener, 1 wolfsbane, 1 leerling en 9 dorpelingen. De eerste hangronde is morgen (donderdag 10 juli). Jullie kunnen je stem uitbrengen tot 20.30u. Stemmen die later binnenkomen tellen niet meer mee. Als mensen nog vragen hebben kunnen jullie me altijd een pm sturen natuurlijk. Speel se!
||
Citaat:
![]() maarr.... waar gaan jullie je stem op baseren? random?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 deel 2 Orsino* | 423 | 26-07-2008 09:32 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Ik B3n SmO0rV3Rli3Fd 0p Ha4r!!! mumumumugen | 38 | 07-04-2006 22:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #6 hi | 227 | 19-09-2004 13:22 |