Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() [edit] ![]() die zwarte kruizen zijn stoplichten, de rode streepjes die vrachtautos, maar volgens mij namen ze meer plek in beslag maar oké. Dus als je dat balkje linksonder ziet, is het zon 400m van stoplicht tot stoplicht en, zoals altijd die dingen toch op rood stonden, waarom zou ik dan nog gas geven als ik ze op rood zie staan... Laatst gewijzigd op 08-07-2008 om 19:08. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
7-7-2008 heb ik afgereden voor de 2e keer, ik ben gezakt. ik geef toe de 1e keer dat ik reed was ik niet zo goed, maar de 2e keer had ik maar 2 kleine fouten gemaakt ik reed heel goed maar toch ben ik gezakt.
mijn vraag is zijn de examinators de 3e keer minder streng ? of is het hetzelfde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik snap de situatie niet helemaal daar: jij stond voor rood - en dan al achter de vrachtwagens - het werd groen en jij gaat er voorbij. En zo'n 400 meter verderop is weer een rood verkeerslicht, waardoor je niet vol gas gaat? In dat geval denk ik dat hij ook liever had gezien dat je al gelijk bij de verkeerslichten naast de vrachtwagens had zitten voorsorteren. Zelf zou ik dat doortrekken van de situatie afhangen (ik kan me dat stuk slecht visualiseren, dus over dát geval durf ik mij niet uit te laten). Over het algemeen rol ik wel een redelijk stuk uit voor rode lichten en dergelijke, dat wil het CBR ook zien dat je economisch bezig bent. Of het doortrekken nodig was geweest kan ik niet oordelen, maar om te zeggen 'eerst doortrekken, dán kijken wat je moet doen' lijkt mij dan weer niet de bedoeling. In dit geval, als de verkeerslichten niet zo heel ver verderop allemaal op rood staan, kan je niet echt spreken van het verhinderen van de doorstroming want er kunnen dan nog 2 dingen gebeuren; het blijft rood en dus je moet toch stoppen, het wordt groen en je kan extra gas geven (niet als je de bocht om moet, trouwens, maar daar is een extra strook voor).
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mn instructeur zoekt na zijn en mijn vakantie een nieuwe datum voor me en zei dat ik nog 2 of 3 lesjes moest nemen en dan zou het wel goed komen ![]() maat van me heeft er 3x overgedaan, vlak na mn examen belde hij me en zei gelijk, ja nu lach je minder om mij he ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en jij natuurlijk succes en wél halen he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben toch echt op 1 klein foutje gezakt... mn instructeur die mee was was er zelfs boos om. Maar die examinator zei: ik ga niet in discussie ![]() helaasch ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je het wil weten: Ik reed richting een rotonde en een oma daarnaast op het trottoir. Ze ging niet oversteken, ze liep zeg maar parallel aan de rijbaan. Volgens mijn examinator schrok die oma van mij en was ik daarom gezakt. Ik zei natuurlijk: wat? ![]() Wat een onzin. Soms naaien examinatoren je wel hoor, of ik heb de grootste pech gehad toen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik doe het veilig... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal,
Ik ben vanaf de kantine naar dit topic doorverwezen. Ik ga zelf binnenkort starten met rijles bij ACE te Leiden omdat deze hoog aangeschreven staat, al weet ik dit nog niet 100% zeker. Graag zou ik eerst wat ervaringen van mensen horen die daar ook lessen of hebben gelest. Ben benieuwd! Groetjes, Meime |
![]() |
|
Ik heb rijles en wil nu ook gaan leren voor mijn theorieexamen (en 'tis natuurlijk ook wel handig om alle bordjes te kennen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles- en Rijbewijstopic #15! Verwijderd | 500 | 25-11-2010 14:29 |