Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2008, 22:45
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Ja dat gespam herken ik nog wel Maar Fantôme is wel lief ja.

Basjeeh is inderdaad wel erg stil na z'n maffe lijstje. Orsino wel online, maar zegt niks blijkbaar en kopmuntkip en Fantôme hebben zelfs al duidelijk verdenkingen.

Even kijken of Basjeeh en Orsino nog wat gaan melden dan.
Helleu

Ja ik was van plan om iets te posten maar bedacht me toen dat het een beetje wolverig over zou kunnen komen (-> n00b ), dus toen deed ik het maar niet.
Ik wacht denk ik nog even de stemmen af, want ik wil er niet meteen al uit eigenlijk !
Advertentie
Oud 09-07-2008, 22:45
geen punt :|
geen punt :| is offline
Orsino*
Fantome

Grootvader
Daboman

Kopmuntkip
Sherco

Katje
Krynn

Twinkebel
Röps

Ik stem op Twinkebel omdat ze hij op vakantie gaat. Iemand een nog slechtere reden? (random uitgezonderd)

Laatst gewijzigd op 09-07-2008 om 22:49. Reden: twinkebel is een hij :oeps:
Oud 09-07-2008, 22:46
Citaat:
Helleu

Ja ik was van plan om iets te posten maar bedacht me toen dat het een beetje wolverig over zou kunnen komen (-> n00b ), dus toen deed ik het maar niet.
Ik wacht denk ik nog even de stemmen af, want ik wil er niet meteen al uit eigenlijk !
Eh ja dit komt wolveriger over
Oud 09-07-2008, 22:47
Verwijderd
Ik doe dus toch mee

Ik dacht te weten wie grootvader was maar diegene speelt nu mee Dan heb ik alsnog een vermoeden, maar ik vind het wel lame met een uc te spelen waarvan niemand weet wie het is En ik wilde eerst op zich wel op twink stemmen vanwege toch niet veel meedoen maar aangezien hij vervangen wordt (het is een hij ja rups ) vind ik dat helemaal niet meer nodig.
Oud 09-07-2008, 22:51
Het lijkt me lastiger om twee verschillende spelers door te hebben dan één speler, dus die vervanging zorgt er niet voor dat ik niet op Twinkebel stem in ieder geval.
Oud 09-07-2008, 22:52
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Helleu

jajajajaja...
en ik ben de enige die écht op jou stemt, dus zo bang om er meteen uit te liggen hoef je ook weer niet te zijn. Maarrehm, deze post van jou overtuigt me niet om mn stem te wijzigen
Oud 09-07-2008, 22:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
-even een tvp-

Succes iedereen!
Oud 09-07-2008, 23:02
Flowtje
Flowtje is offline
Leuk verhaal! Ik ben wel voor lijstjes, vaak valt er wel iets uit het stemgedrag op te maken.

En ik twijfel nog tussen random stemmen of grootvader (vanwege het uc gedoe).
Oud 09-07-2008, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag vroeg stemmen omdat ik niet zeker weet of ik morgen tijd heb en omdat ik niet door de wolven in een of ander meeschaapcomplot wil vallen.
Ik heb niet echt een verdachte, maar ik vind Kopmuntkip een beetje Coolkast-achtig posten en hij is de enige waar ik me op dit moment een beetje aan erger, dus vandaar gaat mijn stem naar hem.

Ik weet niet waar de al-dan-niet-lijstjes discussie vandaan komt, maar ik doe het gewoon, als er problemen mee zijn haal ik hem wel weg...
haha, jij zegt lekker veel zeker * laat zeg 1 ding en daarna niks meer* is minder verdacht zeker.

jij komt ook op mijn lijstje!

mijn lijst

Basjeeeh
Sherco
Fantome
Oud 09-07-2008, 23:04
Batave
Batave is offline
Mijn randomnummergenerator zegt 1 AllureV, maar nu dit gedoe met grootvader aan de gang is wacht ik nog wel af tot morgen.
Oud 09-07-2008, 23:07
Grootvader
Grootvader is offline
Wat is er nu voor gedoe met mij dan? Jullie weten niet wie ik ben, maar ik weet ook niet wie jullie zijn?
Oud 09-07-2008, 23:08
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat is er nu voor gedoe met mij dan? Jullie weten niet wie ik ben, maar ik weet ook niet wie jullie zijn?
grumpf. tuurlijk niet
en ik heb vrij duidelijk gezegd wat er tegen jou is
Oud 09-07-2008, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al de eerste theorie; basje kan een wolf zijn denk ik, want hij wilt overzien hoe hij er voor staat en dat hij het goed aanpakt of niet.
Citaat:
Goh, basjeeh komt zelf met de lijst maar geeft zelf geen mening. Hmm... *noteert*
Citaat:
Grootvader is mijn held!

rot op met die lijstjes, ik wil dope theorieen zien
Citaat:
Ik verdenk basjeeh, hij is nu wel ineens erg stil nadat ik mijn theorie erop los niet!
ik verdenk fantome een klein beetje, ze gaat overal op in en zoekt het tot de bodem uit, ze is wel aardig.
@kopmuntkip, dat deed ik omdat in ww-spel #48 daar een soort van rel om was.
@matige_muis, ik kijk de kat uit de boom, dat doet iedereen maar alleen bij mij valt het op. Mijn mening is disagree.
@kopmuntkip², agree. Maar ik denk niet dat je die krijgt in deze ronde.
@kopmuntkip³, ik heb (een klein beetje) een leven, mag dat?
Citaat:
Mijn randomnummergenerator zegt 1 AllureV, maar nu dit gedoe met grootvader aan de gang is wacht ik nog wel af tot morgen.
Mag ik vragen hoeveelste spel dit is voor jou?
Verwijderd
Oh, en mijn stem wordt een randomnummer mbv mijn rekenmachine. Even pakken.
Batave
Batave is offline
Citaat:
Wij zijn gewone mensen, u bent Bond. James Bond.
Oud 09-07-2008, 23:11
Batave
Batave is offline
Citaat:
Mag ik vragen hoeveelste spel dit is voor jou?
#1, Hoezo?
Oud 09-07-2008, 23:12
Fantôme
Fantôme is offline
niet iedereen kijkt de kat uit de boom hoor dat is schijtertgedrag (of het betekend dat iemand een leven heeft, dat kan natuurlijk ook nog )
ik heb hier trouwens al een lijstje met alle spelers gerangschikt van verdacht naar minst verdacht.
maar dat post ik wel later een keer als ik het kan aanpassen adhv rationele theorieen ipv gevoelsmatige
Verwijderd
Dit is ook mijn eerste weerwolvenspel @ s.com, maar ik heb #48 bijna helemaal meegelezen en ik speel veel ww-spellen op andere fora.
Citaat:
#1, Hoezo?
Wat boeit het dan dat Grootvader een uc is?
Oud 09-07-2008, 23:13
Verwijderd
Mijn GR zegt 2. Wie is dat?
Da's Daboman, maakt eigenlijk geen flikker uit.

Orsino*
Fantome

Grootvader
Daboman

Kopmuntkip
Sherco

Katje
Krynn

Twinkebel
Röps

Daboman

Basjeeh
Oud 09-07-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Oh, en mijn stem wordt een randomnummer mbv mijn rekenmachine. Even pakken.
Ja, ik heb een lijst gewoon wat ik denk, maar misschien wordt het wel ook een random...ik zie wel!
Oud 09-07-2008, 23:14
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mijn GR zegt 2. Wie is dat?
dat is dabojochie!!

@ slang: dat kan wel boeien als amuse andere spellen heeft meegelezen.
Ik vind het iig irritant omdat dit nu spel 4 is en ik sommige spelers wel ken en het opvalt als ze zich anders gedragen
Oud 09-07-2008, 23:14
Grootvader
Grootvader is offline
Citaat:
Wat boeit het dan dat Grootvader een uc is?
Ja, precies, dat bedoelde ik ook met mijn opmerking!
Oud 09-07-2008, 23:15
Batave
Batave is offline
Niet zoveel, maar ik denk: laat ik eens afwachten, misschien komt er nog wel wat interessants/verdachts uit dit eh... gesprek.
Oud 09-07-2008, 23:16
Verwijderd
Nou dames, klets maar verder, ik ga d'r een nachtje over slapen.
Alhoewel, mijn stem staat al vast, truste!
Oud 09-07-2008, 23:20
Citaat:
dat is dabojochie!!

@ slang: dat kan wel boeien als amuse andere spellen heeft meegelezen.
Ik vind het iig irritant omdat dit nu spel 4 is en ik sommige spelers wel ken en het opvalt als ze zich anders gedragen
Ja van jou begrijp ik het. Voor mij is dit het 3e geloof ik en er doen zat - voor mij nieuwe - spelers mee, dus ik vond het op zich al geen reden om op hem te stemmen. Maar van Amuse vind ik het dus wel vreemd, maar idd, als hij meegelezen heeft dan kan het uitmaken [al heeft ie dat niet echt volgens mij].
Oud 09-07-2008, 23:21
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ja van jou begrijp ik het. Voor mij is dit het 3e geloof ik en er doen zat - voor mij nieuwe - spelers mee, dus ik vond het op zich al geen reden om op hem te stemmen. Maar van Amuse vind ik het dus wel vreemd, maar idd, als hij meegelezen heeft dan kan het uitmaken [al heeft ie dat niet echt volgens mij].
ja maar stel nou dat Grootvader iemand is die vaak meespeelt is het wel irritant dat dat nu n iet bekend is. ik stem nu nog niet op hem, maar hij staat momenteel wel op 2 bij mij.
Oud 09-07-2008, 23:26
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Orsino*
Fantome

Grootvader
Daboman

Kopmuntkip
Sherco

Katje
Krynn

Twinkebel
Röps
Ik kan me niet zo goed vinden in de bovenstaande mensen. Dat grootvader een uc wisten we al bij de inschrijving, en hij is toegelaten dus vind ik eigenlijk niet dat je dat als reden kan voeren. Kopmuntkip, katje en twinkebel zijn met niet zo'n opvallende reden gekozen. Orsino maakte wel een aparte post, maar hij/zij is n00b dus het kan daaraan ook liggen. Tip: als je iets wil zeggen en bang bent dat het verkeerd uit valt, even over nadenken en nog even niets posten. Ook geen teksten dat je plannen had om wat te posten posten dan. Gewoon niets.

Ik neig ernaar om op Orsino te stemmen. Omdat ik zelf vorig spel me verschool achter onwetendheid terwijl ik slecht was en ik nog geen redenen heb. Ik zou alleen nog even verder willen afwachten of er nog wat gebeurd, dus nog niet op de lijst alsjeblieft.
Oud 09-07-2008, 23:27
Batave
Batave is offline
Citaat:
Je doet net alsof Grootvader al verhangen is, maar ik heb nog niet eens met zekerheid gezegd dat ik op hem stem, ik zei alleen dat ik even afwacht wat er verder nog gebeurt.
Oud 09-07-2008, 23:27
Zou het Uice zijn of had die rood?
Oud 09-07-2008, 23:29
Spelleider
Spelleider is offline
lieve spelers, Grootvader doet gewoon legaal mee (Missy heeft hem goedgekeurd en het is geen speler met een rode kaart) en we moeten er maar gewoon mee leven dat we niet precies weten onder welke andere namen hij op dit forum door het leven gaat. natuurlijk mag je dat aangrijpen als reden om op hem te stemmen, maar persoonlijk kan ik goed begrijpen dat bepaalde spelers onder een uc spelen. dit om bijvoorbeeld juist te voorkomen dat ze in de eerste ronde opgehangen of opgegeten worden.
Oud 09-07-2008, 23:30
Azaelia
Azaelia is offline
Wow spammerds! In de tijd dat ik 1 bericht typte en een kop thee dronk 25 berichten erbij.
Morgen ochtend zet ik me bij de lijst erbij. Morgen overdag ben ik namelijk afwezig.
Oud 09-07-2008, 23:30
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
lieve spelers, Grootvader doet gewoon legaal mee (Missy heeft hem goedgekeurd en het is geen speler met een rode kaart) en we moeten er maar gewoon mee leven dat we niet precies weten onder welke andere namen hij op dit forum door het leven gaat. natuurlijk mag je dat aangrijpen als reden om op hem te stemmen, maar persoonlijk kan ik goed begrijpen dat bepaalde spelers onder een uc spelen. dit om bijvoorbeeld juist te voorkomen dat ze in de eerste ronde opgehangen of opgegeten worden.
ja, daar ben ik het wel mee eens. maar voor mij is grootvader dus geen betrouwbare dorpeling omdat ik hem simpelweg niet kan inschatten en daarom hou ik hem zeker in mijn achterhoofd. dat is alles
Oud 09-07-2008, 23:32
Verwijderd
grootvader blijft alsnog een held, als was die een wolf, dorpeling of ridder van de ronde tafel!
Oud 09-07-2008, 23:34
Fantôme
Fantôme is offline
heey kopmuntkip, dat kan niet hoor je moet wel professioneel blijven he. als grootvader wolf is, is hij geen held en moet hij gewoon hangen. sat.
Oud 09-07-2008, 23:35
Batave
Batave is offline
of kopmuntkip is grootvader
Oud 09-07-2008, 23:37
Verwijderd
Citaat:
heey kopmuntkip, dat kan niet hoor je moet wel professioneel blijven he. als grootvader wolf is, is hij geen held en moet hij gewoon hangen. sat.
ja, oke. dat is wel zo dan is het geen held.

@ amuse, nee. dat ben ik niet.
Oud 09-07-2008, 23:37
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
of kopmuntkip is grootvader
Neehee, het is toch gecheckt.
Oud 09-07-2008, 23:39
Fantôme
Fantôme is offline
wat is lisa stil
en allureV, van jou verwacht ik ook meer actie hoor, anders schuif je een paar plaatsen omhoog op mn verdachtenlijst
Oud 09-07-2008, 23:40
Fantôme
Fantôme is offline
spam? waar?
Oud 09-07-2008, 23:41
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
spam? waar?
hahaha, ik had mn post weer weggehaald, want ik vond het op zich eigenlijk wel meevallen met de spam. maar ik ben een beetje overenthousiast ofzo
Oud 09-07-2008, 23:42
Grootvader
Grootvader is offline
Wat een commotie om mij zeg!
Oud 09-07-2008, 23:43
Verwijderd
Citaat:
wat is lisa stil
en allureV, van jou verwacht ik ook meer actie hoor, anders schuif je een paar plaatsen omhoog op mn verdachtenlijst
Ik lees af en toe bij maar het is een vrij hersenloze discussie voor een eerste ronde

Bovendien heb ik besloten mijn speeltactiek iets te veranderen (lees: minder snel posten dat iets me ergert enzo )
Oud 09-07-2008, 23:56
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
wat is lisa stil
Ik begin morgen met actief posten, want ik ben nu een beetje moe.
Oud 10-07-2008, 05:09
Verwijderd
Hihi wat een activiteit al ;x
Oud 10-07-2008, 07:38
Azaelia
Azaelia is offline
Ik ga voor kopmuntkip omdat hij eerst een verdenkingenlijstje post en vervolgens zegt misschien nog random te gaan stemmen.
En ik ben er vandoor. Fijne dag allemaal!
Oud 10-07-2008, 08:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik lees af en toe bij maar het is een vrij hersenloze discussie voor een eerste ronde

Bovendien heb ik besloten mijn speeltactiek iets te veranderen (lees: minder snel posten dat iets me ergert enzo )
nou vooruit, daar zou ik het mee moeten doen voor nu
@ AllureV: ben benieuwd
Oud 10-07-2008, 08:53
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Hihi wat een activiteit al ;x
qft
Sorry, ik ben 's avonds nooit zo actief.
Ik zal straks even bijlezen. Ik moet wel vanochtend al stemmen, want vanmiddag ben ik er niet.
Oud 10-07-2008, 09:51
Verwijderd
Citaat:

Dit vind ik verdacht. Want vorig spel heeft ze het juist heel goed gedaan. Maar misschien wil ze niet dat er weer rellen komen met haar in de hoofdrol. Hmmm.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten