Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
qed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (moet je eigenlijk wel tegenkunnen, op een publiek forum ![]() Laatst gewijzigd op 07-07-2008 om 18:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ongetwijfeld ben ik nu een cynische, lifestyleverantwoorde klootzak, maar ik kan die opmerkingen wel waarderen. Brengt een beetje kleur en diversiteit op het prachtige 'hosana hosana, o zo enige, liefde en relatie forum'. verder ben ik een beetje opstandig vandaag ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dit topic juist gaan over mensen die die kinderwens hebben, prima als iemand 't niet heeft, maar 't is gewoon raar om dan op mensen die die wens wél hebben te gaan reageren. Dit topic gaat niet over het níet willen van kinderen, maar juist het wél willen en hoe je daar mee om gaat.
Het kriebelt echt goed bij mij. Mijn nichtje is zoo lief, maar ik zie telkens dingen waarvan ik denk 'dat zou ik anders doen' ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geweldige droom trouwens ![]() |
![]() |
|
Blue Angel,
Als je de moeite neemt om een betoog te schrijven over hoe graag je kinderen wilt dan vraag je om aandacht, en als je toevallig ook negatieve reacties krijgt dan moet je daar tegen kunnen. Wat Bartezzz ook zegt het blijft een forum en geen dagboek. En boeiend dat dit een topic is voor loopse vrouwtjes, het blijft voor iedereen toegankelijk.
|
Verwijderd
|
Nou ja, zoals sommigen de toegevoegde waarde missen van blue angel's stuk, mis ik de toegevoegde waarde van dit soort negatieve reacties. Het is voor iedereen toegankelijk, maar het is ook voor iedereen mogelijk om gewoon níet op de link te klikken of anders later alsnog op het kruisje rechts bovenin te klikken.
|
![]() |
|
![]() |
Om de boel weer een beetje op te vrolijken: een zoekplaatje!
![]() ![]() Hint: we kijken d'r recht in het gezicht, wat ze overigens deels achter d'r armen verstopt. Ze lijkt zich goed en gezond te ontwikkelen. Schijnbaar zijn d'r geen problemen met d'r organen enzo en ze groeit gestaag. D'r zitten alweer bijna 29 weken op en gelukkig is de kinderkamer nu leeg en schoon. De meubels worden binnenkort geleverd en we gaan over 'n weekje verder shoppen voor de rest van de rambam. Wat komt er een boel bij kijken zeg! We hebben wel een uber-coole kinderwagen gekocht! /o/ De "Mutsy 4-Rider", echt een top ding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
einde discussie!
|
Het is soms leuk om er even over te fantaseren, maar ik ben er nog lang niet 'echt' aan toe, dat merk ik toch wel aan mezelf
![]() ![]()
|
Ik wil zeker ooit kinderen (voor mijn dertigste ivm genetisch gedoe), maar die hele zwangerschap lijkt me niks en de bevalling al helemaal niet. Als ik naar die bevallingen op tv kijk, denk ik laat maar.
![]() Ik kan ook kinderen gaan adopteren al weet ik nu nog niet of ik dat wel ga doen. Waarschijnlijk sowieso wel als ik geen kinderen kan krijgen. Laatst gewijzigd op 08-07-2008 om 16:06. Reden: volgorde veranderd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, je kan een adoptiekind ook niet uitzoeken op uiterlijk. Ik maak me daar echt totaal niet druk over
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben niet bang voor zwanger zijn of de bevalling, ben meer bang voor de gevolgen die je eraan overhoudt ![]() ![]() Ik vind baby's een beetje saai. Heb meer met kids de al wat zelfstandiger zijn en wat dingen zelf kunnen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Even voor mijn begrip he,
HVJ en CailinCoilleach is geen stel toch? Dus we hebben een mannelijke helft van een stel en een vrouwelijke helft ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En inderdaad er komt een hoop bij kijken, al vind ik de zwangerschap zelf ook niet bepaald een pretje, daar staat de helft van de mensen op voorhand niet echt bij stil volgens mij. ![]() Wij hebben ook nagenoeg alles rond en gekocht, en hebben toevallig genoeg ook de mutsy 4 rider besteld. Geweldig ding inderdaad ![]() @ *Juliah*: Ik heb er nagenoeg altijd hetzelfde over gedacht, maar merk nu mijn zwangerschap vordert dat het iets is waar je naartoe groeit. Ik heb tijdens mijn zwangerschap inmiddels al zoveel voor mijn kiezen gehad, dat ik er stiekem naar uit begin te kijken om die kleine op de wereld te kunnen zetten. Zij het niet omdat ik heel nieuwgierig ben naar de ukkepuk, dan wel omdat ik blij ben dat er daarna weer een periode van lichamelijk- en geestelijk herstel plaats kan vinden. Geloof me; Het heeft ook heel erg veel mooie dingen. En nee, een bevalling is (denk ik) nog nooit een pretje geweest, maar och.
|
Verwijderd
|
Mijn zus vertelde ook dat ze op het laatst echt begon te snakken naar die bevalling, ook al wist ze dat dat geen pretje zou zijn; je weet dat je het ergens voor doet en dat die pijn van het bevallen ook voorbij gaat, ik kan me voorstellen dat dat het dragelijk maakt. Ik ben zelf wel benieuwd naar die ervaring, 't lijkt me ongelooflijk intens om eerst die negen maanden zwanger te zijn met alle ongemakken die erbij horen en dan te bevallen, iets wat ik niet zou willen missen.
|
![]() |
|
Ach, ik vind mensen bijna nooit lelijk, dus dat zal meevallen. Ik kan natuurlijk ook niet bepalen op wie ik verliefd word, dus ik maak me er geen zorgen over. Het is gewoon iets waar ik wel eens over nadenk. Komt waarschijnlijk door mijn vader die me het liefst met een jongen ziet van dezelfde afkomst (en ik die mannen niet aantrekkelijk vind).
![]() En verder over die zwangerschap, ik kan me wel inleven in zo'n situatie en een bevalling hoort er bij, maar daar wil ik nu absoluut niet over na denken.. ![]() @ HvJ: wat gaaf! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar goed, ik zie het zo helemaal niet, eerlijk gezegd ![]()
|
![]() |
@ HvJ:
De T, zeg... Da's wel een heel goeie echo! Die laat inderdaad niets meer aan de verbeelding over ![]() ![]() 22 cm bij 17 weken? Bereid je dan maar voor op een grote baby! o_O |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wat ik me afvraag, welke dingen zijn wij hier in het topic allemaal aan voorbij gegaan die jij nu ervaart tijdens je zwangerschap? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @ Lilything: Ik kan zo geen dingen bedenken die hier voorbij zijn gekomen. Behalve dat ik niemand heb gehoord over de rotzooi die het geeft om je huis opnieuw in te delen, noodgedwongen spullen weg moeten doen enzovoorts. Om nog maar niet te spreken over de heftige bekkeninstabiliteit, chronische hyperventilatie, huilen op commando, lachen om niets, stemmingswisselingen, vermoeidheid, borsten die plotseling 3 a 4 cupmaten groter zijn, mijn geslonken kledingkasten gevuld met hippe (sexy) trainingsbroeken, helse zoektochten naar passende (redelijk moderne) zwangerschapskleding, opkruipende shirtjes door de groter groeiende buik, het eeuwige geouwehoer over seks, mijn complete a-seksualiteit aan het begin van de zwangerschap, onvoorspelbare vreetbuien, de stress, de spanning, de fruitsapjes, de foliumzuur, het niet mogen eten van mijn favoriete lekkernijen, de ruzies met mijn vriend, ons wederzijdse ongeduld, de verdomde buikkrampen, druppelende tepels, pijnlijke borsten, blaasontstekingen, de teringzooi in huis en de kamerplanten die acuut dood neer vallen van mijn stemmingswisselingen omdat ik te moe ben om een gieter te vullen en ze van water te voorzien... NIETS geen roze, geweldige wolk. Daar vergissen echt veel mensen zich in... Nu pas zijn de maanden aangebroken dat ik een stuk beter in mijn vel zit, en het geweldig vind om dat kleintje te voelen schoppen en bewegen. Maargoed... De helse pijnen van mijn bekkeninstabiliteit zijn echt geen pretje, gewoon simpele dingen als boodschappen doen, de hond uitlaten, fietsen naar mijn werk of een avondje stappen, zit er echt niet meer in. Vooral aan het begin van de zwangerschap heb ik echt het gevoel gehad leeggevreten te worden door 'iets' wat er voor mijn gevoel nog helemaal niet was... En dan te bedenken dat ik mijn ukkie met 10 weken al voor het eerst voelde schoppen, wat uitzonderlijk vroeg is... Waardoor ik nog enig besef van een baby-monstertje kreeg haha 'God, het zit er echt.... WEIRD'. Maargoed natuurlijk passeren ook de leuke dingen de revue: Namen bedenken, kinderkamer & kinderwagen kopen, kinderkamertje leuk inrichten, de positieve reacties uit de omgeving, het aanschaffen van de garderobe (Die overigens al helemaal compleet is tot maatje 62). Maar het is niet altijd een pretje, zeker niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De zwangerschappen van mijn moeder en zus (en ook van m'n oma) waren echt voortreffelijk, ik hoop dat ik dat ook heb geerfd ![]() ![]() |
![]() |
|
Je hele leven zwanger zijn 0___o Dan liever toch één keer per maand ongesteld
![]() Nee, mijn moeder begon ook uit het niets over hoe makkelijk haar zwangerschappen en bevallingen waren. En van die opmerkingen of ze ooit wel oma zou worden. Ik schuif het voorlopig wel door naar mijn oudere broer en z'n vriendin ![]()
||
Citaat:
![]() Owja inderdaad zeg, ik heb echt een hekel aan verhuizen en aan dingen weggooien ![]() ![]() Die cupmaten en lekkende tepels verbaast me echt heel erg ![]() ![]() ![]() ![]() Bij zwangerschapskleding denk ik altijd direct aan de miss etam, geen idee waarom ![]() http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Ke...KAC=MEP&toon=1 vind deze zelf erg leuk, maar niet alle maten zitten er meer tussen: http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Ke...0&AI=12&toon=1 http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Ke...7&AI=16&toon=1 http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Ke...04&AI=4&toon=1
|||
![]() |
Citaat:
![]() Die groei heeft m'n vrouw geen "last" van. Ze was E en is E gebleven vooralsnog. Citaat:
![]() Ook wij maken het mee hoor: drie dagen opruimen en stront schoffelen om de kinderkamer leeg te krijgen, hormonale uitbarstingen, ruzie om niets, enz. Het gekke is dat we van de "Eerste Drie Maanden Hel"(tm) helemaal niets hebben gemerkt. Niets aan de hand en pas nu we weten dat we zwanger zijn komt't op gang. Heel opmerkelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel goed! Parasiteren op de moeder ![]() Maakt voor het respect wat ik wel of niet heb verder niet uit. Ik heb niet meer respect voor aankomende moeders dan voor andere mensen. Het is namelijk hun eigen keuze. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger? Francisss | 19 | 26-01-2016 22:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger? pinkxdevil | 17 | 17-11-2009 19:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
8 weken zwanger Vuur_Sterretje | 156 | 19-09-2007 21:04 | |
De Kantine |
Zwanger gemaakt in je slaap Little Phoebe | 59 | 20-08-2006 01:39 | |
Werk, Geld & Recht |
zwanger en een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd.. bokky | 3 | 28-03-2005 00:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
3 dagen vruchtbaar he ??? Verwijderd | 32 | 12-04-2002 12:11 |