| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben wel jaloers! Woonde hij maar hier ![]() OT: Hij is nu dus in parijs en ik zou zo graag naar hem toe gaan, maar ten eerste weet ik niet goed wat hij nou wil en ten tweede moet ik gewoon echt geen geld meer uitgeven. Maar Parijs is ineens zo dichtbij |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hopeloos verliefd hier... Hij had ontbijt meegenomen voor morgen dus we staan saampjes wat eerder op zodat we voor m'n werk samen kunnen eten <3 Het lijkt opeens alsof hij beter zijn best doet sinds vorige week, hij is uit zichzelf opeens super knuffelig. Zou het liggen aan dat ik vorig weekend heb gezegd dat het geduld op een gegeven moment gewoon op is of was het iets anders? Naja, hoe dan ook zo is het heerlijk
|
|
|
|
eerste week in schotland erop zitten... gezelligheid en frustraties maar die zijn er altijd als je bij elkaar op de lip zit
en ik moet hier nog een week zitten en ik mis hem *pout* nouja we komen er wel maar als de boot morgen ging zou ik het niet erg vinden
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar alles gaat snel bij jullie, dus tja Gefeliciteerd meid!En jeetje, wat een zwangeren hier ineens zeg. Stiekem gaat het bij mij dan ook wel (weer) kriebelen, zeker na ons gesprek van gister...
|
|
||
|
Citaat:
![]() Alles voelt weer goed ja. Het was een combinatie van veel drukte en onwijs gierende hormonen, waardoor ik constant aan het afstoten en aantrekken was en gewoon niet wist wat ik wilde. Mega stemmingswisselingen dus en dat creëerde een situatie waar we in het begin van de relatie met enige regelmaat in zaten en wat nou niet bepaald voor fijne momenten heeft gezorgd. Maar gelukkig is de storm weer gaan liggen ![]() Oh, en hij heeft dinsdag ook vrij geregeld en dan gaan we de hele dag in de sauna hangen omdat hij de week erna op kamp is en hij graag nog echt wat tijd samen wilde
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Een week weggeweest en een hoop gemist hier, geloof ik. Maar volgens mij is er in een week niet zo bijzonder veel veranderd hier. Hmmm. Mijn twijfels zijn compleet weg. Ik ben een week op kamp geweest, hij komt woensdag weer thuis. Zijn smsjes en af en toe zijn stem horen doet veel goed. Het is lief.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
idd:
maar gefeliciteerd!Citaat:
ow en mn beste vriendinnen zijn echt de beste! zie ze de laatste tijd best vaak en dat is zo leuk. ik kan echt alles tegen hun zeggen en helemaal mezelf zijn! |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Grrr.. vannacht droomde ik eerst dat ik en een groep anderen gegijzeld werden en zag ik hoe de gijzelnemer de gijzelaars met een soort chemisch goedje supernare brandwonden gaf tot in detail, vervolgens werd ik levendig verkracht en kreeg het goedje op mn dinges gegoten waarna ik hard huilend van de brandende pijn wakker werd.. en toen ik na een uur weer durfde te gaan slapen droomde ik een verdrinkingsdood en werd met pijn in mijn longen van het adem tekort??? wakker.. en nu ben ik echt in een KUTbui en vriendlief moet het ontgelden en ik weet heus dat het niet eerlijk is maar seriously.. wat een kutdromen.
|
|
|
|
|
holy fuck! Maar wat cool, want je wilde het wel graag toch? En heeft dat uiteindelijk meegespeeld of was het toch echt die ene procent? Hoe reageerde hij? Lijkt me wel een schok inderdaad! Maar volgens mij zijn jullie zo gek op en zeker van elkaar dat het allemaal wel goedkomt. Geniet ervan!!!
Hier gaat alles nog steeds heel goed, maar dat vind ik meestal te saai om te posten (vooral als anderen met zulk soort berichten komen ). Ik ben nu een weekje alleen geweest in het huis van mijn ouders, druk met sollicitaties ed. En ik heb hem gemist dus ik ga hem straks ophalen van zijn werk en hem kussen . Heb superveel zin om met hem op weg te gaan!En sollicitatie gaat ook goed, zit in de procedure voor een management traineeship bij de politie in Rotterdam, lijkt me echt vet en tot nu toe gaat alles heel goed, heb er wel een goed gevoel over. Maar dat is allemaal voor na de zomer!
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar wel een goede keuze denk ik zo ![]() OT: Zucht, hij is zooo schattig nu. Ik ben benieuwd, volgende week nog op m'n eigen kamer slapen en daarna tot eind augustus bij hem Ik heb er zin in, een paar weken samen opstaan, koken slapen. En tja, we zullen wel zien of het goed gaat, mara ik heb er wel een goed gevoel bij.
|
|
|
|
Na het drama van afgelopen week was dit weekend ZO belachelijk fijn. Blijkbaar had ons gesprek van dinsdagavond hem ook aan het denken gezet, maar hij hield vervolgens twee dagen een behoorlijke afstand. Maar vrijdag smste hij 's middags dat hij zin had om me te zien en 's nachts weer dat hij me miste en zin had in het weekend, wat ik al erg leuk vond. En toen hij zaterdag kwam had hij een cadeautje voor me en was hij heel lief voor me en nou, ik voel me stukken beter.
Nu hopen dat we deze lijn kunnen voortzetten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hij vindt het heel erg leuk, is ook heel veel met praktische dingen bezig, maar is vooral blij dat hij 'papa' wordt Verder vraagt ie heel vaak hoe ik me voel, echt heel schattig Ook heeft ie allemaal boeken over zwangerschap gekocht en daar zitten we allebei in te snuffelen. We zijn ons er ook van bewust dat het nog heel vroeg is en dat er ontzettend veel mis kan gaan, maar dat vinden we geen reden om het NU niet te vertellen aan mensen die belangrijk zijn voor ons (kijk eens aan, jullie zijn belangrijk ).3 vriendinnen van mij, onze ouders, mijn broertje en zijn zussen weten het allemaal al. Als het misgaat kunnen we dat toch wel weer vertellen... Verder vind ik het wel leuk om te horen dat je zegt dat je denkt dat het wel goed komt. Ik ben wel een beetje 'bang' voor de reacties dat het toch veel te snel is. Niet dat ik me daar wat van ga aantrekken, maar ik heb niet zo'n zin om het steeds uit te leggen. Maar het gekke is: zowel mijn moeder als m'n beste vriendin dachten dat we het wel gepland hadden
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Oh, en verder zijn dit soort berichten helemaal niet goed voor me, loop er nu al de hele dag aan te denken hoe het zou zijn als ik zwanger was
|
|
|
Verwijderd
|
Oooh ik zie het nu
![]() Gefeliciteerd, en nu maar duimen dat het goed gaat ![]() Oh en ontopic (ik durf het eigenlijk nog steeds niet te posten... maar ik vind dat het toch een beetje moet )... sinds anderhalve maand is het uit en ben ik verhuisd. Mijn initiatief. Met mij gaat het goed, met hem iets minder, maar het komt uiteindelijk wel goed denk ik. God wat een zootje is het geweest.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb besloten dat ik hem even laat nu hij in Parijs is, om af te wachten of hij contact gaat zoeken.
En dat is sinds gisterochtend, ik word er nu al helemaal gestoord van. Ik weet gewoon niet of ik dit allemaal wel wil. Nouja, eigenlijk weet ik het heel goed, namelijk dat ik dit gewoon absoluut niet wil. Ik wil geen vriendje in het buitenland, ik wil geen jongen die ik bijna niet kan zien, ik wil niet het gevoel hebben dat het allemaal van mij moet komen, ik wil niet dat ik me opdringerig voel als ik hem sms, ik wil geen jongen die niet praat, ik wil geen jongen uit wie je alles moet trekken. Het enige wat ik wel wil, is hem. Hij is zo leuk en samen is het zo leuk. Aaaaaaaaaaaaaargh
|
|
|
||
|
Citaat:
Ai, wat rot Fijn dat het goed met je gaat, maar ik weet hoe heftig een verbroken relatie kan zijn. Sterkte!OT: heerlijk aan t genieten van het buitenleven bij zijn ouders
|
|
|
Verwijderd
|
Vanmiddag heb ik hem nog even gebeld en het was goed. Waarschijnlijk ga ik donderdag na het werk meteen naar hem toe, en vrijdag hebben we allebei vrij. Hoera! Moet alleen nog even kijken of ik dat geregeld krijg met mijn zusjes, hoop dat M. het niet erg vind en zorgt dat ze thuisblijft.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Nou Qimm en Morgan, kom maar op met "ik zei het toch!"
![]() ![]() Ik heb mijn vriendin dit weekend echt vreselijk gemist. Herstel: ik mis haar nog steeds. Ik zou het liefste nu naar haar toerijden en in haar armen vluchten en zorgen dat de afgelopen week nooit had plaatsgevonden. Ik snap op dit moment echt totaal niet waarom ik het heb uitgemaakt. We passen zo goed bij elkaar dat met wat moeite en wat meer tijd deze zomer het vast wel goed was gekomen. Ik zit nu zelfs te denken dat ik misschien beter een baan dichter bij haar in de buurt kan gaan zoeken en meer die kant op zou gaan wonen om onze relatie een echte kans te geven. En dat binnen een week, bizar. :/ Ik heb haar er uiteraard niets over verteld, wil haar geen valse hoop geven. Heeft iemand tips hoe ik kan ontdekken of ik haar nu mis uit een soort van gewoonte, dat ik nu alleen nog maar de goede dingen zie en niet meer de slechte dingen? Of dat ik haar echt mis, dat ik nog veel te veel voor haar voel en dat ik gewoon mijn best moet gaan doen om het weer te laten werken? ![]()
|
|
|
||
|
Citaat:
Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Als je relatie net uit is, is het heel gewoon om je af te vragen of het wel goed is dat het uit is en zit je met een enorm 'misgevoel'. Maar op gegeven moment ga je vanzelf merken of dat het missen van een relatie is, of echt het missen van haar en de behoefte om het opnieuw te proberen.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat het anders is, hoor. Citaat:
Citaat:
)
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
). Ik vind het heel lastig te zeggen. Als je je zo aan elkaar ergert en haar niet per se wil zien enzo, lijkt het me dat het weinig zin heeft om een relatie te hebben, maar ja, waarom mis je haar dan nu? Binnen een week is het echt niet het klef doen en de seks die je mist, hoor, zo lang kun je echt wel zonder. (Toch? Bij mij iig.) Aan de andere kant is het logisch dat je nu nog 'te veel' voor haar voelt - dat gaat ook echt niet binnen een week over. Normaal gesproken zou ik het niet als advies geven, maar kun je het er niet met haar over hebben? Wat vindt en voelt zij? Wat voor oplossingen zijn er voor problemen en wat voor gevoelens zijn er? OT: Ja weet ik veel hij is zo mooiliefleuk. Maar ik moet er niet aan denken om met hem kinderen te krijgen, bijvoorbeeld. Wat voor gebrek aan logica is dat nou weer?
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|