Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2008, 11:46
Verwijderd
gister urenlang op msn geweest met een van zn beste vrienden. daar word ik nog wijzer van dan van hemzelf geloof ik. in ieder geval heel schattig, heeft een paar keer gezegd dat ze het allemaal superleuk hadden gevonden mij bij hun 'groepje' te hebben dit jaar, dat ze echt van plan zijn naar amsterdam te komen, etc.
verder gister een brief op de post gedaan naar mijn fransman, met foto's. er in door laten schemeren dat ik niet zo goed weet hoe het nu verder moet gaan. dom dat ik het niet gewoon heb gezegd, bedenk ik nu. als ik al niet duidelijk ben, hoe moet ik het dan wel van hem verwachten? hij heeft gewoon moeite met zich uiten. maarja, daardoor word ik weer onzeker en ben ik bang dat hij niet wil praten over wat er in hem omgaat, dus ga ik het ook maar weer zo half neerzetten in een brief. nouja, hopen dat hij daar snel aankomt en dat hij de hint begrijpt en gaat praten.
Advertentie
Oud 12-07-2008, 11:50
Rob
Rob is offline
Nog een weekje!
Oud 12-07-2008, 14:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren ben ik hem en een vriend samen met zijn beste vriend van Schiphol gaan halen toen ze terugkwamen uit Barcelona en dat was tof. Hij wist wel dat ik zou komen maar niet dat ik samen met zijn vriend zou komen dus dat was wel ff lachen. En lekker met de auto en snel thuis en geen gedoe met nachtbussen. En we vonden het tof om elkaar weer te zien en een jaar samen en wow Nog een week werken en dan vakantie
Oud 12-07-2008, 14:49
Verwijderd
Okee hij is keileuk als begeleider bij kinderactiviteiten! Nieuwe (leuke) kant van persoonlijkheid. En, het was te verwachten, allemaal kleine meisjes die op 'm crushen.

Nina: "Ja ich muss mal sagen, du hast einen guten Freund ausgewählt. Er kann sehr gut gitarre spielen."
Later, stiekem tegen mij: "...ich finde ihm ganz nett " Ik: "Ich auch "

Lisa: "Er hat gesagt das ich seine kleine Freundin war und du seine grosse Freundin!"
Nina, tegen mij: "Du bist auch meine grosse Freundin!"
Lisa kijkt naar de armbandjes die ik om heb, vraagt waarom ik er zo veel heb. Dus ik vertellen dat er twee uit Turkije zijn, eentje van mijn moeder heb gekregen en de Duitser de andere twee heeft gemaakt. Lisa, dromerig: "Er kann auch alles."

En vanavond zomerfeesteeeen
Oud 12-07-2008, 15:09
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
En vanavond zomerfeesteeeen
Oud 12-07-2008, 16:12
ST*R
ST*R is offline
Nou gister gepraat en ik had me op het ergste voorbereid maar dat was helemaal niet nodig. We weten allebei niet echt wat we willen maar vinden elkaar echt super leuk. Haha en hij vindt het maar vervelend en probeert oplossingen te verzinnen maar ik vind het wel prima zo. En hij is nogal tegenstrijdig, want hij zegt dat hij geen zin heeft in een relatie met elkaar vaak zien maar zegt ook dat hij me vaak wil zien en vraagt steeds wanneer hij me weer kan zien. Haha en hij wil me meer overdag zien ipv 's nachts, wat ook meer lijkt op een relatie, wat hij zegt niet te willen.
Ben wel super blij dat ik hem niet kwijt ben, want we passen echt heel goed bij elkaar. Hij is ook wel het type jongen waar ik mezelf wel voor altijd mee zie. Niet per se hij, maar zijn type.
Oud 12-07-2008, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Jouw duitser he, mag ik het korte verhaal daarachter weten? Ik bedoel waar heb je hem ontmoeten woont hij in Duitsland en kan hij Nederlands of spreek jij Duits? Enzo
Oud 12-07-2008, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Jouw duitser he, mag ik het korte verhaal daarachter weten? Ik bedoel waar heb je hem ontmoeten woont hij in Duitsland en kan hij Nederlands of spreek jij Duits? Enzo
Ja hoor. Hij woont in dezelfde stad als ik (wil er ook graag blijven wonen na z'n studie), studeert hier al vier jaar en spreekt dus zo goed als vloeiend Nederlands, zij het met accent. Ben 'm dus gewoon hier tegengekomen in de kroeg, of beter gezegd hij mij, hij vroeg om m'n nummer en we gingen daten. Niet zo ingewikkeld of lastig als bij jou, dus. We praten over het algemeen Nederlands, soms Duits, maar meestal niet voor langere gesprekken.
Oud 12-07-2008, 17:33
Qimm
Qimm is offline
Ook kleine tegenslagen zijn geen probleem. Praten ftw.

Om onze huidige burgerlijkheid te onderstrepen zijn we vandaag bij de intratuin geweest
Oud 12-07-2008, 17:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ernstig tekortgedaan.
Oud 12-07-2008, 18:31
Verwijderd
Ik hoop dat mijn vriend, gezien de huidige omstandigheden zich realiseert dat ik wel heel erg geweldig ben als vriendin. (en dat is totaal niet op een arrogante manier bedoeld)

Voor de rest gaat alles .
Oud 12-07-2008, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor. Hij woont in dezelfde stad als ik (wil er ook graag blijven wonen na z'n studie), studeert hier al vier jaar en spreekt dus zo goed als vloeiend Nederlands, zij het met accent. Ben 'm dus gewoon hier tegengekomen in de kroeg, of beter gezegd hij mij, hij vroeg om m'n nummer en we gingen daten. Niet zo ingewikkeld of lastig als bij jou, dus. We praten over het algemeen Nederlands, soms Duits, maar meestal niet voor langere gesprekken.
Nice : )
Ik ben wel jaloers! Woonde hij maar hier

OT: Hij is nu dus in parijs en ik zou zo graag naar hem toe gaan, maar ten eerste weet ik niet goed wat hij nou wil en ten tweede moet ik gewoon echt geen geld meer uitgeven. Maar Parijs is ineens zo dichtbij
Oud 12-07-2008, 19:20
metallica
metallica is offline
Citaat:
Nou gister gepraat en ik had me op het ergste voorbereid maar dat was helemaal niet nodig. We weten allebei niet echt wat we willen maar vinden elkaar echt super leuk. Haha en hij vindt het maar vervelend en probeert oplossingen te verzinnen maar ik vind het wel prima zo. En hij is nogal tegenstrijdig, want hij zegt dat hij geen zin heeft in een relatie met elkaar vaak zien maar zegt ook dat hij me vaak wil zien en vraagt steeds wanneer hij me weer kan zien. Haha en hij wil me meer overdag zien ipv 's nachts, wat ook meer lijkt op een relatie, wat hij zegt niet te willen.
Ben wel super blij dat ik hem niet kwijt ben, want we passen echt heel goed bij elkaar. Hij is ook wel het type jongen waar ik mezelf wel voor altijd mee zie. Niet per se hij, maar zijn type.
Ik neem aan dat dit gaat over de "sexjongen"? Wat is er met de "leukejongen" gebeurd? Just curious

Hopeloos verliefd hier... Hij had ontbijt meegenomen voor morgen dus we staan saampjes wat eerder op zodat we voor m'n werk samen kunnen eten <3 Het lijkt opeens alsof hij beter zijn best doet sinds vorige week, hij is uit zichzelf opeens super knuffelig. Zou het liggen aan dat ik vorig weekend heb gezegd dat het geduld op een gegeven moment gewoon op is of was het iets anders? Naja, hoe dan ook zo is het heerlijk
Oud 12-07-2008, 20:23
Joehoedith
Joehoedith is offline
eerste week in schotland erop zitten... gezelligheid en frustraties maar die zijn er altijd als je bij elkaar op de lip zit

en ik moet hier nog een week zitten en ik mis hem *pout* nouja we komen er wel maar als de boot morgen ging zou ik het niet erg vinden
Oud 12-07-2008, 22:18
Verwijderd
Dinsdag een date. Ben super zenuwachtig. Hij zal die Wilhemuszingende jongen op het busstation zijn
Oud 13-07-2008, 10:15
Quin
Quin is offline

(ik post nog even niet onder mijn echte naam omdat sommige mensen die kennen en nog wel eens zoeken... Maar wie naar mijn banner kijkt weet wie ik ben )
Oud 13-07-2008, 10:20
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
[afbeelding]

(ik post nog even niet onder mijn echte naam omdat sommige mensen die kennen en nog wel eens zoeken... Maar wie naar mijn banner kijkt weet wie ik ben )
Omg, gaaf!
Oud 13-07-2008, 10:41
Verwijderd
Wtf dat is toch een beetje snel Maar gefeli hoor

OT: Mijn vrienden zijn leueuk en de Duitser is nog steeds zo mooi, zelfs als ie sau voll is, maar dan dondert ie wel steeds om
Oud 13-07-2008, 10:43
Verwijderd
WAAAAT???
Oud 13-07-2008, 11:18
Rob
Rob is offline
Citaat:
eerste week in schotland erop zitten... gezelligheid en frustraties maar die zijn er altijd als je bij elkaar op de lip zit

en ik moet hier nog een week zitten en ik mis hem *pout* nouja we komen er wel maar als de boot morgen ging zou ik het niet erg vinden
Pft, je vakantie heeft nu wel lang genoeg geduurd.

Citaat:
[afbeelding]

Gefeliciteerd!
Oud 13-07-2008, 11:33
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
[afbeelding]

Wow, das wel snel ja Maar alles gaat snel bij jullie, dus tja Gefeliciteerd meid!
En jeetje, wat een zwangeren hier ineens zeg. Stiekem gaat het bij mij dan ook wel (weer) kriebelen, zeker na ons gesprek van gister...
Oud 13-07-2008, 11:40
Iduna
Iduna is offline
Het gaat zowaar gewoon goed.

wow gefeliciteerd

@Thee Muts: gaat het nu weer goed?
Oud 13-07-2008, 11:46
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
@Thee Muts: gaat het nu weer goed?
Jahoor, lief dat je er nog naar vraagt!
Alles voelt weer goed ja. Het was een combinatie van veel drukte en onwijs gierende hormonen, waardoor ik constant aan het afstoten en aantrekken was en gewoon niet wist wat ik wilde. Mega stemmingswisselingen dus en dat creëerde een situatie waar we in het begin van de relatie met enige regelmaat in zaten en wat nou niet bepaald voor fijne momenten heeft gezorgd. Maar gelukkig is de storm weer gaan liggen

Oh, en hij heeft dinsdag ook vrij geregeld en dan gaan we de hele dag in de sauna hangen omdat hij de week erna op kamp is en hij graag nog echt wat tijd samen wilde
Oud 13-07-2008, 11:59
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Weeeeeeeeeh. Wat ontzettend stoer! Gefeliciteerd meid! Echt leuk voor jullie.

ot: Een week weggeweest en een hoop gemist hier, geloof ik. Maar volgens mij is er in een week niet zo bijzonder veel veranderd hier.
Hmmm. Mijn twijfels zijn compleet weg. Ik ben een week op kamp geweest, hij komt woensdag weer thuis. Zijn smsjes en af en toe zijn stem horen doet veel goed. Het is lief.
Oud 13-07-2008, 12:26
Luna
Luna is offline
Citaat:
ik baal, weet niet zo goed waarvan, maar ik baal... ben bijzonder licht ontvlambaar en onrustig..

ik vind het ook supervervelend dat ik geen initiatief kan nemen mbt dat meisje.. ik houd er erg van zelf de touwtjes in handen te hebben en kan het moeilijk hebben dat ik een beetje afhankelijk ben van haar keuzes en grillen..
is ook wel eens goed voor je lijkt me, leer je ook een keer de andere kant kennen
Oud 13-07-2008, 12:33
ST*R
ST*R is offline
idd: maar gefeliciteerd!

Citaat:
Ik neem aan dat dit gaat over de "sexjongen"? Wat is er met de "leukejongen" gebeurd? Just curious
haha ehm nee het gaat over de leuke jongen. van de sex jongen tijdje niks gehoord, maar die zal ik komende tijd op het lustrm wel tegen komen. en daar heb ik zin in, en ook weer niet.
ow en mn beste vriendinnen zijn echt de beste! zie ze de laatste tijd best vaak en dat is zo leuk. ik kan echt alles tegen hun zeggen en helemaal mezelf zijn!
Oud 13-07-2008, 12:53
Quin
Quin is offline
Mja jongens... die shock die jullie hebben hadden wij ook, maar dan keer 1000000

Maar het is toch echt waar... Er kan natuurlijk nog vanalles misgaan maar voorlopig zijn we echt in de wolken...

Als ik terugkom van vakantie de verloskundige maar s bellen
Oud 13-07-2008, 13:19
Verwijderd
Citaat:
WAAAAT???
Oud 13-07-2008, 13:31
Verwijderd
Grrr.. vannacht droomde ik eerst dat ik en een groep anderen gegijzeld werden en zag ik hoe de gijzelnemer de gijzelaars met een soort chemisch goedje supernare brandwonden gaf tot in detail, vervolgens werd ik levendig verkracht en kreeg het goedje op mn dinges gegoten waarna ik hard huilend van de brandende pijn wakker werd.. en toen ik na een uur weer durfde te gaan slapen droomde ik een verdrinkingsdood en werd met pijn in mijn longen van het adem tekort??? wakker.. en nu ben ik echt in een KUTbui en vriendlief moet het ontgelden en ik weet heus dat het niet eerlijk is maar seriously.. wat een kutdromen.
Oud 13-07-2008, 13:40
Verwijderd
Citaat:
is ook wel eens goed voor je lijkt me, leer je ook een keer de andere kant kennen
haha ja dat is natuurlijk zo, hmm

verder heb ik vandaag de ergste kater in tijden te pakken, word ik geacht vanmiddag te trainen en kom die pancake vandaag aan op schiphol..
Oud 13-07-2008, 15:22
stout!
stout! is offline
holy fuck! Maar wat cool, want je wilde het wel graag toch? En heeft dat uiteindelijk meegespeeld of was het toch echt die ene procent? Hoe reageerde hij? Lijkt me wel een schok inderdaad! Maar volgens mij zijn jullie zo gek op en zeker van elkaar dat het allemaal wel goedkomt. Geniet ervan!!!

Hier gaat alles nog steeds heel goed, maar dat vind ik meestal te saai om te posten (vooral als anderen met zulk soort berichten komen ). Ik ben nu een weekje alleen geweest in het huis van mijn ouders, druk met sollicitaties ed. En ik heb hem gemist dus ik ga hem straks ophalen van zijn werk en hem kussen . We kunnen samen zo goed mooie plannen maken en uitvoeren . Heb superveel zin om met hem op weg te gaan!
En sollicitatie gaat ook goed, zit in de procedure voor een management traineeship bij de politie in Rotterdam, lijkt me echt vet en tot nu toe gaat alles heel goed, heb er wel een goed gevoel over. Maar dat is allemaal voor na de zomer!
Oud 13-07-2008, 15:24
metallica
metallica is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ahh, wat tof. Gefeliciteerd!

Citaat:
haha ehm nee het gaat over de leuke jongen. van de sex jongen tijdje niks gehoord, maar die zal ik komende tijd op het lustrm wel tegen komen. en daar heb ik zin in, en ook weer niet.
Hehe, ik dacht al Maar wel een goede keuze denk ik zo

OT: Zucht, hij is zooo schattig nu. Ik ben benieuwd, volgende week nog op m'n eigen kamer slapen en daarna tot eind augustus bij hem Ik heb er zin in, een paar weken samen opstaan, koken slapen. En tja, we zullen wel zien of het goed gaat, mara ik heb er wel een goed gevoel bij.
Oud 13-07-2008, 15:50
Verwijderd
Holy shit! Gefeliciteerd!

hmmmgoed ik mis m en hij mij, grom.
Oud 13-07-2008, 15:51
Idunarara
Idunarara is offline
Na het drama van afgelopen week was dit weekend ZO belachelijk fijn. Blijkbaar had ons gesprek van dinsdagavond hem ook aan het denken gezet, maar hij hield vervolgens twee dagen een behoorlijke afstand. Maar vrijdag smste hij 's middags dat hij zin had om me te zien en 's nachts weer dat hij me miste en zin had in het weekend, wat ik al erg leuk vond. En toen hij zaterdag kwam had hij een cadeautje voor me en was hij heel lief voor me en nou, ik voel me stukken beter.

Nu hopen dat we deze lijn kunnen voortzetten
Oud 13-07-2008, 15:56
Quin
Quin is offline
Citaat:
holy fuck! Maar wat cool, want je wilde het wel graag toch? En heeft dat uiteindelijk meegespeeld of was het toch echt die ene procent? Hoe reageerde hij? Lijkt me wel een schok inderdaad! Maar volgens mij zijn jullie zo gek op en zeker van elkaar dat het allemaal wel goedkomt. Geniet ervan!!!
Ja, ik wilde het wel graag, maar we hebben het toch echt niet gepland. Wel ben ik al een tijdje niet meer aan de pil en we wisten dat condooms minder veilig waren. Dit risico hebben we heel bewust genomen, dus wat dat betreft is het toch wat meer 'gepland'.

Hij vindt het heel erg leuk, is ook heel veel met praktische dingen bezig, maar is vooral blij dat hij 'papa' wordt Verder vraagt ie heel vaak hoe ik me voel, echt heel schattig Ook heeft ie allemaal boeken over zwangerschap gekocht en daar zitten we allebei in te snuffelen.

We zijn ons er ook van bewust dat het nog heel vroeg is en dat er ontzettend veel mis kan gaan, maar dat vinden we geen reden om het NU niet te vertellen aan mensen die belangrijk zijn voor ons (kijk eens aan, jullie zijn belangrijk ).
3 vriendinnen van mij, onze ouders, mijn broertje en zijn zussen weten het allemaal al. Als het misgaat kunnen we dat toch wel weer vertellen...

Verder vind ik het wel leuk om te horen dat je zegt dat je denkt dat het wel goed komt. Ik ben wel een beetje 'bang' voor de reacties dat het toch veel te snel is. Niet dat ik me daar wat van ga aantrekken, maar ik heb niet zo'n zin om het steeds uit te leggen. Maar het gekke is: zowel mijn moeder als m'n beste vriendin dachten dat we het wel gepland hadden
Oud 13-07-2008, 16:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Maar het gekke is: zowel mijn moeder als m'n beste vriendin dachten dat we het wel gepland hadden
Dat dacht ik in eerste instantie ook even hoor Oh, en verder zijn dit soort berichten helemaal niet goed voor me, loop er nu al de hele dag aan te denken hoe het zou zijn als ik zwanger was
Oud 13-07-2008, 16:16
Verwijderd
Oooh ik zie het nu
Gefeliciteerd, en nu maar duimen dat het goed gaat

Oh en ontopic (ik durf het eigenlijk nog steeds niet te posten... maar ik vind dat het toch een beetje moet )... sinds anderhalve maand is het uit en ben ik verhuisd. Mijn initiatief. Met mij gaat het goed, met hem iets minder, maar het komt uiteindelijk wel goed denk ik. God wat een zootje is het geweest.
Oud 13-07-2008, 16:18
Verwijderd
wel mooi dat ik vanochtend toen ik wakker werd met mijn gare bakkes die banner niet kon ontcijferen
Oud 13-07-2008, 17:51
Verwijderd
Ik heb besloten dat ik hem even laat nu hij in Parijs is, om af te wachten of hij contact gaat zoeken.
En dat is sinds gisterochtend, ik word er nu al helemaal gestoord van.

Ik weet gewoon niet of ik dit allemaal wel wil. Nouja, eigenlijk weet ik het heel goed, namelijk dat ik dit gewoon absoluut niet wil.
Ik wil geen vriendje in het buitenland, ik wil geen jongen die ik bijna niet kan zien, ik wil niet het gevoel hebben dat het allemaal van mij moet komen, ik wil niet dat ik me opdringerig voel als ik hem sms, ik wil geen jongen die niet praat, ik wil geen jongen uit wie je alles moet trekken.
Het enige wat ik wel wil, is hem. Hij is zo leuk en samen is het zo leuk. Aaaaaaaaaaaaaargh
Oud 13-07-2008, 18:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Oh en ontopic (ik durf het eigenlijk nog steeds niet te posten... maar ik vind dat het toch een beetje moet )... sinds anderhalve maand is het uit en ben ik verhuisd. Mijn initiatief. Met mij gaat het goed, met hem iets minder, maar het komt uiteindelijk wel goed denk ik. God wat een zootje is het geweest.

Ai, wat rot Fijn dat het goed met je gaat, maar ik weet hoe heftig een verbroken relatie kan zijn. Sterkte!

OT: heerlijk aan t genieten van het buitenleven bij zijn ouders
Oud 13-07-2008, 19:01
Verwijderd
ik ging gisteren naar m'n 'ex', en dat was gezellig en heel raar. weer vanalles gebeurd, en morgen ga ik op vakantie en daarna zien we wel. geen zin meer om me er nog druk over te maken.
Oud 13-07-2008, 19:26
Verwijderd
Vanmiddag heb ik hem nog even gebeld en het was goed. Waarschijnlijk ga ik donderdag na het werk meteen naar hem toe, en vrijdag hebben we allebei vrij. Hoera! Moet alleen nog even kijken of ik dat geregeld krijg met mijn zusjes, hoop dat M. het niet erg vind en zorgt dat ze thuisblijft.
Oud 13-07-2008, 19:32
Verwijderd
Nou

feli quin. hoop dat het je geeft wat je hoopt

( moet er nog lang niet aan denken om papa genoemd te worden )
Oud 13-07-2008, 21:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
He, das vervelend! Jullie waren toch al lang samen en samenwonen enzo? Sterkte!
Oud 13-07-2008, 21:15
Verwijderd
Nou Qimm en Morgan, kom maar op met "ik zei het toch!"

Ik heb mijn vriendin dit weekend echt vreselijk gemist. Herstel: ik mis haar nog steeds. Ik zou het liefste nu naar haar toerijden en in haar armen vluchten en zorgen dat de afgelopen week nooit had plaatsgevonden. Ik snap op dit moment echt totaal niet waarom ik het heb uitgemaakt. We passen zo goed bij elkaar dat met wat moeite en wat meer tijd deze zomer het vast wel goed was gekomen. Ik zit nu zelfs te denken dat ik misschien beter een baan dichter bij haar in de buurt kan gaan zoeken en meer die kant op zou gaan wonen om onze relatie een echte kans te geven.

En dat binnen een week, bizar. :/

Ik heb haar er uiteraard niets over verteld, wil haar geen valse hoop geven.

Heeft iemand tips hoe ik kan ontdekken of ik haar nu mis uit een soort van gewoonte, dat ik nu alleen nog maar de goede dingen zie en niet meer de slechte dingen? Of dat ik haar echt mis, dat ik nog veel te veel voor haar voel en dat ik gewoon mijn best moet gaan doen om het weer te laten werken?
Oud 13-07-2008, 21:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Heeft iemand tips hoe ik kan ontdekken of ik haar nu mis uit een soort van gewoonte, dat ik nu alleen nog maar de goede dingen zie en niet meer de slechte dingen? Of dat ik haar echt mis, dat ik nog veel te veel voor haar voel en dat ik gewoon mijn best moet gaan doen om het weer te laten werken?
Ik denk dat je alles gewoon vooral even wat tijd moet gunnen. Ervaar het misgevoel, voel je een tijd klote, zoek afleiding en als alle gevoelens die je nu hebt dan langzaam minder worden, is dat het 'gewone' missen van de relatie en het accepteren dat het over is. Blijkt nou na een tijd (sorry, kan zo niet zeggen over hoe lang ik het dan heb) dat al die gevoelens helemaal nog niet minder zijn geworden of nog niet zijn verandert, tja...dan zou je misschien nog eens kunnen bekijken of je het toch nog een keer wilt proberen en of zij dat dan ook wil.

Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Als je relatie net uit is, is het heel gewoon om je af te vragen of het wel goed is dat het uit is en zit je met een enorm 'misgevoel'. Maar op gegeven moment ga je vanzelf merken of dat het missen van een relatie is, of echt het missen van haar en de behoefte om het opnieuw te proberen.
Oud 13-07-2008, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Verder zou ik het eigenlijk niet weten. Als je relatie net uit is, is het heel gewoon om je af te vragen of het wel goed is dat het uit is en zit je met een enorm 'misgevoel'. Maar op gegeven moment ga je vanzelf merken of dat het missen van een relatie is, of echt het missen van haar en de behoefte om het opnieuw te proberen.
Nou, zal ik dan maar uit ervaring nog iets toevoegen voor Ertur? Ik had helemaal niet het gevoel dat ik 'm terugwilde. Ik was en ben nog steeds ontzettend opgelucht dat ik er een punt achter heb gezet. Tuurlijk, ik mis wel een relatie, maar ik mis hém niet en dat gevoel is best duidelijk. En je zou zeggen dat je na 8 jaar (waarvan 4 jaar samenwonen) toch wel genoeg aan elkaar gehecht bent geraakt om weinig het verschil tussen persoon en relatie missen te zien. Maar in mijn geval is het dus goed te merken.
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat het anders is, hoor.

Citaat:
Ai, wat rot Fijn dat het goed met je gaat, maar ik weet hoe heftig een verbroken relatie kan zijn. Sterkte!
Dank je. Ja, het gaat verbazingwekkend goed - ik had zelf eigenlijk verwacht dat het een stuk minder zou gaan. Ik dacht zelf dat de klap nog moest komen, maar na anderhalve maand... ik weet het niet.

Citaat:
He, das vervelend! Jullie waren toch al lang samen en samenwonen enzo? Sterkte!
Ja, vier jaar dus. Tis heavy, maar ben dus ondertussen verhuisd, heb nog geen seconde spijt van mn beslissing gehad en mis wel gezelschap, maar dat kan ik ook van anderen krijgen en dat is dan prima. Dus: (gek genoeg. Ik voel me bijna schuldig dat het met mij zo goed gaat )
Oud 13-07-2008, 21:35
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Maar ik kan me ook goed voorstellen dat het anders is, hoor.
Ja, ik zie nu ook dat ik in mijn post vergeten ben erbij te zetten dat het voor veel mensen zo kan voelen, maar dat dat uiteraard niet voor idereen zal gelden. Soms voel je je idd juist wel goed en opgelucht dat het uit is, maar naar mijn idee komt dat wel minder vaak voor.
Oud 13-07-2008, 21:41
Verwijderd
quin; wat leuk! Ik moest even nadenken maar ik ben er toch achter wie je bent, doh. Maa wat gaaf! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat enzo.
Oud 13-07-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Oooh ik zie het nu
Gefeliciteerd, en nu maar duimen dat het goed gaat

Pf, sterkte, maar vast wel goed. En nu de Oostenrijker es opzoeken?

Citaat:
Nou Qimm en Morgan, kom maar op met "ik zei het toch!"

Ik heb mijn vriendin dit weekend echt vreselijk gemist. Herstel: ik mis haar nog steeds. Ik zou het liefste nu naar haar toerijden en in haar armen vluchten en zorgen dat de afgelopen week nooit had plaatsgevonden. Ik snap op dit moment echt totaal niet waarom ik het heb uitgemaakt. We passen zo goed bij elkaar dat met wat moeite en wat meer tijd deze zomer het vast wel goed was gekomen. Ik zit nu zelfs te denken dat ik misschien beter een baan dichter bij haar in de buurt kan gaan zoeken en meer die kant op zou gaan wonen om onze relatie een echte kans te geven.

En dat binnen een week, bizar. :/

Ik heb haar er uiteraard niets over verteld, wil haar geen valse hoop geven.

Mja, ik weet het niet, maar ik weet wel bij mezelf dat ik opgelucht was toen het deze keer uit ging, en de keer ervoor was mijn ex juist opgelucht (hoewel die na een maand of twee me toch wel te veel miste ). Ik vind het heel lastig te zeggen. Als je je zo aan elkaar ergert en haar niet per se wil zien enzo, lijkt het me dat het weinig zin heeft om een relatie te hebben, maar ja, waarom mis je haar dan nu? Binnen een week is het echt niet het klef doen en de seks die je mist, hoor, zo lang kun je echt wel zonder. (Toch? Bij mij iig.)

Aan de andere kant is het logisch dat je nu nog 'te veel' voor haar voelt - dat gaat ook echt niet binnen een week over. Normaal gesproken zou ik het niet als advies geven, maar kun je het er niet met haar over hebben? Wat vindt en voelt zij? Wat voor oplossingen zijn er voor problemen en wat voor gevoelens zijn er?

OT: Ja weet ik veel hij is zo mooiliefleuk. Maar ik moet er niet aan denken om met hem kinderen te krijgen, bijvoorbeeld. Wat voor gebrek aan logica is dat nou weer?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten