Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2008, 21:41
Verwijderd
@ Mushu: wist jij dat nog niet? Van Jerome, t broertje van Heydeen (mijn partner in de gevangenis-crime. You know who. Als ik in december weer in Peru ben, waarvan de tickets dus nu besteld zijn, gaan ze een mis doen in de kerk en dan ga ik m dopen en word ik zijn Madrina).
Oh ja. En gaat jouw post over wie ik denk dat het gaat?

verder: Met Aleida gevaren, en mijn oh zo mooie horloge is daarbij verzopen in t water we hadden problemen met de motor en toen ik t ging oplossen, schoot zo hoepetee, mijn horloge van mijn arm. Ik vind het doodzonde, maar nu moet ik dus een nieuwe kopen. Das an sich niet vervelend, maar ik was aan de mijne gehecht Maar ik had een erg leuke dag met haar, en naja. Morgen op verjaardag bij mijn ex-schoonpapa en dan overmorgen de nachtdienst weer in. Oh ja. En het is avond en dan ben ik standaard eenzaam En ik heb gisteren mijn kamer veranderd, al mijn fotos opgehangen en je gaat echt dood van de kleur en het peru/bolivia-element hier. Iedereen zou me voor gek verklaren. Maar ik niet. Ik mis ze. Dom of slecht of verkeerd of fout. Boeie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2008, 09:32
Yana
Yana is offline
Ik wilde even zeggen dat ik ook nog leef.
Oud 13-07-2008, 10:27
marrel
marrel is offline
Gisteren was geweldig. Echt heerlijk weer eens lol gehad, geouwehoerd en uit m'n dak gegaan! Gezellig met een paar van m'n klasgenootjes en alles en iedereen wat aanhaakte incl. m'n zusje.
Oud 13-07-2008, 11:10
Verwijderd
Wat is de Uithof in Utrecht op zondag een nare en desolate plaats! Waarom ben ik hier gaan wonen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 11:15
Verwijderd
Hmmmm ik moet vaker op kamp gaan. Het ging zo goed, zowel voor mezelf, met de leiding en met de kinderen. Zo leuk om te merken dat de jongen die je nog maar drie weken kent en heel stoer over wil komen, je eigenlijk toch niet los kan/wil laten als je een knuffel geeft, het stoere meisje eigenlijk heel bang is en de kleine grijze muis helemaal los gaat in de grootste achtbaan. En dat het met de leiding zo goed gaat! Gewoon aan kunnen geven dat ik moe was en dat ik even wilde gaan liggen, dat ik me ergerde aan mensen. En ik ben niet meer bang voor familie K., heb met R1 zelfs een nromaal gesprek kunnen voeren. Datzelfde geldt eigenlijk ook voor K. Soms zijn het zelfs niet mensen. Het ging zo goed en was zo leuk en lief en schattig en geweldig en jeuj!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde even zeggen dat ik ook nog leef.
en is daar dan ook alles mee gezegd of..?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 12:44
rare kwast
rare kwast is offline
tas inpakken is echt blegh en moet ook nog mn kamer aan kant gooien, das nog erger
vanaf maandag ben ik een weekje in nijmegen te vinden...
Oud 13-07-2008, 14:31
metallica
metallica is offline
Damn, ik krijg mezelf echt steeds beter onder controle. En das wel goed, mn stemmingswisselingen beginnen iets minder te worden. Hulde aan de AD! Ben toch wel blij dat ik ermee begonnen ben. Ik heb het trouwens tegen de psych verteld van het eten, maar eigenlijk reageerde ze er niet echt op. Ik moest me er maar bij neerleggen dat ik voor rust in mijn kop een paar kilo erbij maar voor lief moet nemen... Achja, ik denk wel dat ik weet waar het aan ligt. Bij een diagnose borderline wordt alles gezien als tijdelijk en aandacht trekken, wat je ook uitvreet je wordt toch niet echt serieus genomen. Dusja, dan verzamel je de moed omdat je in begint te zien dat het de verkeerde kant op aan het gaan is, en dan wordt je nog afgewimpelt. Fijn is dat.
Oud 13-07-2008, 15:34
Redhair
Redhair is offline
Waarom zijn de verwachtingen van verjaardagen zo groot? Hallo, ik doe niets aan mijn verjaardag, ik vier het niet. Ik vind het leuk als de mensen om wie ik het meeste geef er zijn, verder boeit het me niet. Ik heb een hekel aan verjaardagen. Gister grapten beste vriend O. en ik dat we het niet eens konden vieren. Hoe kon je nou vieren dat iemand al twintig jaar de aarde en levens van anderen aan het verzieken was? Zo gingen we een poosje op de negatieve tour door, gewoon voor de lol, tot hij zei dat we vierden dat ik het ondanks alles al twintig jaar vol houd. Dat raakte me. Voor hem was het nog ouwehoeren, bij mij werd die zin serieus. Het is een wonder dat ik twintig ben inderdaad, na al die keren dat ik voor mezelf de dood wenste. Na alle shit die ik mezelf heb aangedaan. Jezus, op mijn negentiende was ik gewoon bang voor een hartaanval, door de ritmestoornissen die ik vaak had met pep. Maar ik ben twintig.
Gisteravond voelde ik me zo rot. Ik was vreselijk chagerijnig, kon op sommige momenten wel janken, straalde het ook uit. Mijn huisgenootje riep dat ik niet zo depressief moest doen, O. vroeg lief of ik nog kon lachen, vriendje werd knorrig van mijn houding. Ik bekte D. constant af, waardoor zij er ook genoeg van had. Wat was er aan de hand? Misschien de hele dag mensen om me heen. Verjaardag, yeaah, het is jouw feestje, wat gaan we doen? Hee, lachen, je bent jarig! Al die gedwongenheid. Soms moet ik gewoon even opladen, even alleen zijn. Opladen kan ook wel als ik niet alleen ben, dan word ik gewoon stil, trek ik me een beetje terug, houd me afzijdig. Maar dat kan niet als je jarig bent, dan moet je lachen. En ik moest me maar inhouden om niet te janken, niet te schreeuwen dat iedereen hun bek moest houden, naar mijn kamer te gaan en alleen op bed te gaan liggen. Later ging het weer beter, had ik weer plezier. Was nog even met vriendje, huisgenootje, huisgenoot en mijn broer naar een foute kroeg gegaan, totaal niet mijn volk en mijn muziek. Maar thuis bleef vriendje slapen en ik wilde alleen zijn, zo graag alleen zijn. Hoop dat de rest van de dag niemand aan mijn deur komt, hoop dat ik de rest van de dag rust kan hebben. Het is ook gewoon de add, soms wordt alles me veel te veel en krijg ik chaos in mijn kop.
Oud 13-07-2008, 18:58
Verwijderd
Ik durf niet meer te reageren hier
Bang dat iemand uuh meeleest ofzo?
Lekker duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 19:22
moon
moon is offline
Citaat:
@ moon:

Ik snap dat het moeilijk is om te vertellen, maar als je het vertelt ben je er ook van af! Ik snap dat het niet zo simpel is, zoals ik het nu verwoord, maar je zult het toch een keer moeten vertellen, anders krijg je alleen maar meer problemen op je werk.

En wat ik me verder afvraag: ben jij (op dit moment) wel geschikt om in de zorg te werken? Ik lees al een tijdje mee in dit topic en je hebt al gedurende lange tijd problemen op/met je werk... Ik vind het knap dat je zo goed volhoudt, maar is het op dit moment niet iets te zwaar voor je? Als je iets sterker in je schoenen staat, beter over jezelf denkt, wat stabieler bent etc, dan gaat het werken waarschijnlijk ook beter!
Citaat:
Vermijden lijkt me juist niet aantrekkelijk...want zo hou je deze situatie juist in stand. Het lijkt mij niet fijn om elke dag huilend thuis te komen en dat je je enorm slecht voelt. Als je je collega's vertelt wat er aan de hand is, waarom je niet wilt zwemmen, komt er een einde aan die situatie en aan jouw vluchtgedrag. Desnoods zet je het op de mail en stuur je die naar de mensen die het moeten weten, dat zal denk ik niemand raar vinden. Maar vertel het Moon, op deze manier maak je jezelf alleen maar gek.
Bedankt voor jullie reacties en sorry voor mijn late reacties terug!
Afgelopen donderdag ben ik er weer onderuit gekomen omdat er iemand ziek was, puur geluk dus. Nu voelt het weer rustig maar ik denk dat vanaf dinsdag de paniek weer opnieuw toe zal gaan slaan.
Ik wil het echt vertellen maar het is zo moeilijk!!
Dit mailen vertrouw ik niet zo erg, dan heb ik zo weinig zicht op waar het terrecht komt. Misschien is op papier zetten en laten lezen wel een optie. Hoe dan ook, hoe langer ik het uitstel hoe erger het zal worden ja, ik weet dat ik er nu mee moet komen maar het blijft de vraag of ik het kan.
Ik weet niet of ik op dit moment geschikt ben om in de zorg te werken, ik weet ook niet of dat moment er ooit zal komen. Ik sta van mezelf niet sterk in mijn schoenen en heb het ook best regelmatig zwaar in dit werk. Door de passie voor dit werk hou ik het tot nu toe vol. Ik moet wel veel op mijn tenen lopen, maar dat heb ik er maar voor over.
Oud 13-07-2008, 19:26
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga zo richting mn bedje morgen vroeg op...
sonho meisje, ik ga aan je denken hoor *hele dikke knuffel*
en alle andere lucht-je-harters ik denk ook aan jullie en ook voor jullie *hele dikke knuffel*
Oud 13-07-2008, 20:58
handschoen
handschoen is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties en sorry voor mijn late reacties terug!
Afgelopen donderdag ben ik er weer onderuit gekomen omdat er iemand ziek was, puur geluk dus. Nu voelt het weer rustig maar ik denk dat vanaf dinsdag de paniek weer opnieuw toe zal gaan slaan.
Ik wil het echt vertellen maar het is zo moeilijk!!
Dit mailen vertrouw ik niet zo erg, dan heb ik zo weinig zicht op waar het terrecht komt. Misschien is op papier zetten en laten lezen wel een optie. Hoe dan ook, hoe langer ik het uitstel hoe erger het zal worden ja, ik weet dat ik er nu mee moet komen maar het blijft de vraag of ik het kan.
Ik weet niet of ik op dit moment geschikt ben om in de zorg te werken, ik weet ook niet of dat moment er ooit zal komen. Ik sta van mezelf niet sterk in mijn schoenen en heb het ook best regelmatig zwaar in dit werk. Door de passie voor dit werk hou ik het tot nu toe vol. Ik moet wel veel op mijn tenen lopen, maar dat heb ik er maar voor over.
Op papier zetten lijkt me een goede optie! Het op papier zetten en vervolgens laten lezen zal (waarschijnlijk?) ook stress en nare gevoelens oproepen, maar ik denk dat het het waard is. Volgens mij lijd je er nog meer onder als je het niet vertelt! Kan je je daar misschien aan vasthouden? Ik sta natuurlijk niet in jouw schoenen, maar zou het misschien toch niet een beetje opluchten?

En verder denk ik dat je uiteindelijk zelf het beste weet of je geschikt bent voor de zorg. Steeds op je tenen lopen lijkt me niet goed, want dan stort je gewoon een keer in... Maar je kan wel werken aan je moeilijkheden! Dat is natuurlijk helemaal niet makkelijk, maar het is wel echt mogelijk! En is jouw passie voor dit werk niet een goede motivatie om aan je moeilijkheden te werken? Je weet dan in ieder geval waar je het voor doet!

En sta eens stil bij je kwaliteiten i.p.v. bij je gebreken!

Veel succes! (en ik hoop dat het je toch, op wat voor manier dan ook, lukt om het te vertellen)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 21:15
Ruudje
Ruudje is offline
Zo, nog een weekje werken. Woensdag huurcontract tekenen en dan voor het weekend nog even alles schilderen. In het weekend verhuizen

Het gaat allemaal zo snel
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 21:15
Verwijderd
Zo. twee fotoalbums opgestuurd naar de Hema om af te drukken. Op verjaardag geweest bij mijn ex-schoonpapa. Potverdorie, wat kan ik daar mezelf zijn zonder dat het ze deert. Beter kon ik volgens mij echt niet treffen. Morgenavond de nachtdienst in, en daarna ga ik in het huis van mijn zus een paar nachten doorbrengen. Ik denk dat ik gewoon wat eerder naar Amsterdam vertrek, zodat ik mijn spullen vast kan droppen. Ja, wat een slim idee van mij. En naja..ik ben het momenteel....ff kwijt. gewoon dat ik opeens niet meer weet wat ik denken moet. Heel vreemd.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Zo, nog een weekje werken. Woensdag huurcontract tekenen en dan voor het weekend nog even alles schilderen. In het weekend verhuizen

Het gaat allemaal zo snel
Waar ga je wonen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 09:04
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hij gaat in utrecht Lunetten wonen..
Kamer van 17m2 met tuintje voor 174 euro
en bij mij om de hoek
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 10:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
O ik heb echt overal spierpijn..gister voor het eerst in m'n leven gesquasht met vriendje. Echt niet normaal vermoeiend, ik heb dan ook geen conditie. Na een half uur was ik al bekaf en we hadden de baan voor drie kwartier.

Maar ik ben wel heel trots op mezelf dat ik gegaan ben en dat ik het aangedurfd heb, want vooraf had ik echt enorme stress en durfde ik eigenlijk echt niet. Ik weet niet hoevaak ik gezegd heb dat ik het echt helemaal niet kon, zodat vriendje vast gewaarschuwd was als ik elke bal zou missen. Op een gegeven moment werd hij er echt gek van dat ik dat steeds zei zodra het woord 'squashen' viel. Ja sorry Ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat het voor mij heel moeilijk is door mijn (wat iedereen afdoet als 'zogenaamde') gymtrauma. Als je jarenlang moet aanhoren hoe slecht je wel niet bent, terwijl je gemiddelde klasgenoot niet beter is, maar ze het bij jou elke keer zeggen en benadrukken, dan geloof je op een gegeven moment wel dat je echt slecht bent. Plus de altijd aanwezige gedachte dat ik niks fout mag doen en je hebt mijn probleem. Echt bij alle prestatiesporten en spelletjes heb ik er last van, helemaal als ik fanaticiteit met goed zijn verwar. Ik ben er nu wel achter dat mijn vriend ook helemaal niet kan poolen en dat hij met badminton alleen meer kracht heeft dan ik, idem met squashen.

De enige manier om voor die ongegronde angst voor sporten en in dit geval dus squashen af te komen, was het gewoon een keer te doen. Dus ik heb zelf voorgesteld het te doen en het kostte even wat stress en tranen, maar toen zijn we dus gegaan. En het viel dus heel erg mee, zó enorm slecht was ik helemaal niet en wat er niet goed ging, was logisch, omdat het mijn eerste keer was. Vriendje vond het ook wel meevallen (alleen snapt hij mijn probleem niet zo, volgens mij ) Maar nu dus enorm veel spierpijn
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 11:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik was ziek. Het gaat nu wel ietsje beter, maar gewoon nog zwak en hmpf. Ik word niet zo vrolijk van ziek zijn en dan weer aansterken, daar moet je zoveel voor eten.
Oud 14-07-2008, 13:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Missy1234567890: *knuf* Je bent niet de enige. Mij zou dat ook precies zo kunnen overkomen.

Ik ben goed bezig vandaag, al vind ik het wel spannend allemaal. De planner belde op om te vragen of ik vrijdagmiddag kon werken (natuurlijk, geen probleem) en om te zeggen dat het geregeld was: ik hoef de komende weken niet op de woensdag te werken. Door mijn poot stijf te houden heb ik het dus toch voor elkaar, zoals het van te voren ook afgesproken was met de leidinggevende. Ik ben er echt heel blij mee, want anders had ik echt weer te veel hooi op mijn vork genomen...
Vanavond nog even dat gesprekje aan de telefoon goed afronden. Ik was echt oprecht verbaasd dat ik gebeld werd, en dan nog wel in de supermarkt. Dat is niet de meest handige plek om zo'n gesprek te voeren, maar goed, volgens mij begreep die meneer het wel.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 13:32
Roosje
Roosje is offline
Jeetje Ave (ik lees het nu pas), sterkte meis! 't Klinkt heel heftig, alleen al als ik het lees voel ik me er een beetje rot door. :/ Sterkte ermee!

En dankjullie voor de felicitaties, ik zal heus wel vertellen hoe het is.

En verder gaan m'n liefje en ik vanavond weer naar huis... en het regent & onweert hier maar het heeft ook wel wat, liever met dat weer naar huis dan met zon en dertig graden.
Oud 14-07-2008, 14:34
Verwijderd
Ik voel me goed vandaag
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 15:38
Redhair
Redhair is offline
Hahahahaa, fijn! Ik las even wat posts terug van ongeveer een jaar geleden, toen het net uit was met J. en wooow. Wat een vrolijke berichten waren dat! Ik word er weer helemaal vrolijk van. Ik was vergeten dat ik me nergens meer aan wilde irriteren, ik was vergeten dat ik me niet druk meer ging maken om dingen die ik toch niet kan veranderen. Ik voel de positiviteit in me borrelen, krijg zin om in mijn kamer te dansen. Ik lach en weet weer hoe goed het leven is. Mooooi.
Oud 14-07-2008, 15:47
Verwijderd
Wie, mn nachtdiensten zijn omgezet in 3 dagdiensten, ik heb morgen een dagje extra vrij, én ik heb twee bikini's en een nieuwe broek gekocht. Geld over? Welnee. Maar t is fijn om iets aan te trekken en het te passen. Op naar de volgende 5 kilo!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 15:56
Verwijderd
Lalalalala ik ben blij zelfs al heb ik vandaag hard vertaald en alsnog maar 1 pagina extra af en moet ik er nog 12 en heb ik geen idee hoe ik dat moet doen voor ik naar Bolivia ga... maar lalalalala blijblijblij. Leven is leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 16:01
Verwijderd
@morgan: omg bolivia! Waar ga je heen? En hoe lang?Of heb ik dat gemist hier ergens?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 19:27
justhanna
justhanna is offline
Ik heb vandaag mijn kaartje voor Sziget gekocht! En ik ben er heel blij mee, maar tegelijkertijd vind ik het nog doodeng.

Ook 2 rokjes gekocht vandaag, moest nu ook wel want ik kan in Hongarije geen lange broeken gaan dragen natuurlijk... Maar goed, ik had niet verwacht dat ik er meteen voor 2 zou slagen, en dan ook nog eens 2 voor 15 euro Nu alleen nog shirtjes voor erop bij vinden, maar dat is zorg voor later. Ik ben hier al happy mee
Oud 14-07-2008, 19:46
moon
moon is offline
@Ave.....jeetje....ik lees wat minder in gljh dan voorheen, post ook wat minder, en kom nu je berichtjes tegen. Jeetje meis, wat heftig allemaal. Ik wil je bij deze even een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte toewensen!
Oud 14-07-2008, 20:51
Nona
Nona is offline
Wiiiiiiiiiieeeeeeeeee, spelweek was tof!!! Ik heb het anders aangepakt dan vorige jaren, met minder de creatieve dingen oppakken en meer taken die minder werk kostten. Maar een dag indelen en spellen uitkiezen is toch niet echt iets voor mij. Ik wil mijn creativiteit ergens op loslaten, en levend stratego is erg leuk, maar behalve alles in strakke banen leiden kun je er niet echt je stempel op drukken. Volgend jaar toch maar weer toneel of spokentocht.
En ik had de jongste groep, in mijn eentje. Normaal zitten er twee leidingen op een groep, maar er was iemand te kort. Ergens leuk dat ze mij daarvoor vroegen, dat verraadt wel een bepaald vertrouwen. Maar ik zou toch graag een keer HL worden, en dat zit er blijkbaar niet in. Dan ga ik vraagtekens bij mijn prestaties zetten. Vast nergens voor nodig, maar gewoon.

En de nieuwe leidingen waren leuk. Even gigantisch pissig geweest op één van de jongens, maar toen hij erachter kwam dat ik me zijn opmerking had aangetrokken heeft hij een half uur zitten janken, dan kan ik natuurlijk niet meer boos zijn. Had al even gedacht dat de leidinggroep hem weinig kon schelen, maar hij dacht er gewoon weinig bij na en was helemaal ondersteboven. Cute.
Oud 14-07-2008, 23:30
Verwijderd
Citaat:
@morgan: omg bolivia! Waar ga je heen? En hoe lang?Of heb ik dat gemist hier ergens?
Ik post hier niet zo vaak en heb er weinig over gezegd, dus is wel logisch als je het gemist hebt. Maar ik ga dus van Santa Cruz naar Lima reizen in een maand Dwars door de Andes, wat een plan, midden in de winter. Enne over... omfg 10 dagen al Zenuwachtig! Moet nog... dingen regelen... bedenken wat ik mee ga nemen vooral Zooo lastig om te bepalen wat voor kleding er mee moet, zoveel ruimte heb ik niet.

Jij was toch van het Peru-gebeuren enzo, nog tips?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 23:52
Verwijderd
@ morgan: oh ja, ik heb jouw topic op reizen helemaal volgespamd. potverdorie hoe kan ik dat vergeten enige tip: neem oude dingen mee die je daar naar de wasserette kan brengen en die je eventueel achter kan laten, en die zelfs gestolen mogen worden. waardevolle dingen op het lichaam, en luister noooooit naar mensen in bussen als ze zeggen dat je je tas met waardevolle spullen in de bagagerekken moet leggen. dan gaat het mis
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 00:00
Verwijderd
Citaat:
@ morgan: oh ja, ik heb jouw topic op reizen helemaal volgespamd. potverdorie hoe kan ik dat vergeten enige tip: neem oude dingen mee die je daar naar de wasserette kan brengen en die je eventueel achter kan laten, en die zelfs gestolen mogen worden. waardevolle dingen op het lichaam, en luister noooooit naar mensen in bussen als ze zeggen dat je je tas met waardevolle spullen in de bagagerekken moet leggen. dan gaat het mis
Hahahah dat had ik ook juist weer gezien! Wat zijn we weer oplettend vandaag Okee het is laat. Ik hou m'n waardevolle spullen bij me! Gebeurt het vaak dat er hele backpacks gestolen worden of valt dat mee? Want hoewel dat minder waardevol is, wil ik toch wel erg graag mijn schrijfsels houden
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Hahahah dat had ik ook juist weer gezien! Wat zijn we weer oplettend vandaag Okee het is laat. Ik hou m'n waardevolle spullen bij me! Gebeurt het vaak dat er hele backpacks gestolen worden of valt dat mee? Want hoewel dat minder waardevol is, wil ik toch wel erg graag mijn schrijfsels houden
mwah, dat zal wel meevallen. ze azen op wat je in je kleine handbagage bij je hebt, omdat ze weten dat je daar alles in doet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 02:00
Verwijderd
Ik heb echt een super weekend gehad. Ik heb een vriendje! Wieh!

Verder gaat het vandaag even helemaal niet goed. Bij therapie ging het nog wel, maar eenmaal thuisgekomen niet meer. Eerst veel afleveringen House gekeken, om maar zoveel mogelijk afleiding te hebben. Daarna toch am. Om 20.00 ben ik in bed gekropen, om 2 uur werd ik wakker en heb ik nog maar een aflevering House gekeken. En nu zit ik hier, midden in de nacht achter mijn computer... Ik ga nog maar eens proberen te slapen. blegh.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 08:28
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmm, ik ben nog moe.. Ik wilde nog even slapen, maar helaas lukt niet.
En Tommy doet weer moeilijk met plassen en dan zit ik weer in de stress... nu helemaal want woensdsg ga ik weg.

Woensdag dus naar Apeldoorn... Ik vind het doodeng, ik hoop zo dat ik in de groep kom bij dat meisje van de orientatie, zij was wel aardig.
Ook ben ik gewoon bang dat ik het niet trek van 8.00 tot 17.00 therapie, van zondag tot vrijdag.
En ik voel me schuldig.. Ik laat me katten alleen...Ik weet dat me moeder, en 2 vriendinnen graag op hen passen maar toch... En vriendinnen hebben t moeilijk dat ik wegga.. eentje neem al heel duidelijk afstand...en dat doet pijn,ik voel me echt schuldig.

Moet ik wel gaan? Ik weet dat ik moet, zo kan ik niet lang meer verder. Wat moet k nu toch...

En het doet pijn... meiden van mijn middelbare schooltijd hebben nu hun diploma,afgestudeerd. de meiden waarmee ik de HBO-V begon hebben hun diploma.. ik had daar ook kunnen staan. Het is toch mijn droom(?)

Laatst gewijzigd op 15-07-2008 om 08:45.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 08:52
Verwijderd
*knuff* voor dolce. Kies voor jezelf he, niet voor je vriendinnen. Ik vind het dapper dat je naar Apeldoorn gaat en ik denk dat je vriendinnen dat ook vinden (al vinden ze het miss een beetje eng?). Veel succes en sterkte voor morgen!

OT: slecht geslapen, ben nu heel moe, maar ik moet nog vanalles doen want ik ga vanmiddag op vakantie.
Ik heb besloten niet de persoonlijkheidsbehandeling te doen nu. Niet nu nee, volgend jaar. Ik wil eerst het laatste jaar van mijn studie doen en eerst dat hoofdstuk afsluiten. Of ik het red dit jaar weet ik niet, het gaat heel zwaar worden. Maar het gaat me te snel, ik wil me er op in stellen, er echt klaar voor zijn en dat ben ik niet. Het voelt als een te overhaaste beslissing die ik voor anderen maak. Dat klopt niet. En ik baal van iedereen die maar blijft zeggen "red je het wel?" "het lijkt me verstandig om...." "het is tegen het advies in" "je wilde gehoord worden, dat word je en nu stoot je het weer af". Ik weet het, maar lees de brief, snap je dan niet dat ik het nu niet kan? Ik wist ook niet dat het zo zou gaan van te voren, dit wilde ik ook niet. Pfft, ik voel me mega schuldig tegenover de hulpverlening en een ontzettende idioot. Misschien is het de verkeerde beslissing, ik weet het niet. Maar dit is wel wat ík heb besloten, dit is wat ik nu wil. En ik vind het heel eng ja. Ik ben doodsbang. Maar please sta achter me, dan wordt het iets minder eng...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 09:44
Missy1234567890
@ Sonho: knap van je dat je op je eigen gevoel afgaat, vaak is dat het beste! Ik denk ook dat het wel verstandig is eerst je studie af te maken. M'n schoonzusje is door allemaal toestanden een jaar gestopt met haar studie en zij moest ook nog maar één jaar, maar het heeft haar zoveel moeite gekost de studie na dat jaar weer op te pakken. Uiteindelijk heeft ze het wel gedaan en is ze nu afgestudeerd, maar als je denkt dat het gaat lukken volgend jaar, zou ik denk ik ook eerst je studie afmaken, dan heb je je diploma tenminste. Nu zit je nog in een studieritme.

OT: nog steeds mega spierpijn Vannacht heel slecht geslapen, ik weet niet of het daarvan kwam, maar elke keer als ik me omdraaide, deed het pijn en volgens mij heb ik ook nog wat muggenbulten. Leuk hoor sport op deze manier. Hoe voorkom ik die enorme spierpijn achteraf? Ik heb het altijd, maar nu hadden we nog wel een sort of warming up gedaan. Voortaan ook maar rek- en strekoefeningen?

En ik blijf toch nog maar tot en met vrijdag bij m'n vriend en dan gaan we met de auto naar mij. Dus nu wel gauw aan de studie, anders had ik toch beter naar de uni kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 11:29
Verwijderd
Zo. Ik ga zo naar Amsterdam, en daar blijf ik een paar dagen. Ik moet even weg. Ik moet even nadenken. Of naja. Eigenlijk moet ik even rust. Maar goed. Ik moet dus even weg.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 12:16
Verwijderd
Heel verhaal getypt, valt internet uit, ben ik gelukkig zo slim om 't even snel te kopieren, kopieer ik vijf seconden later iets compleet onzinnigs en ben ik het hele verhaal alsnog kwijt

Goed, 't komt er op neer dat ik met de liefste man ooit getrouwd ben. Ik schaam me dood En terecht. Maar hij werd gewoon niet boos. Hij ging me troosten en zei dat 't heel moeilijk moest zijn om met zo'n 'geheim' rond te lopen Ik voel me echt een domme doos Maarrr over een paar maanden is mijn studieschuld helemaal weg
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 12:19
Verwijderd
Yay! Eindelijk zo'n beetje alles afgerond. Alleen nog maar mijn beugel ophalen en that's it!<3 Daarna lekker op de camping niksen en nog eens niksen en lekker doen waar ik zin in heb.<3 Vandaag ws gamen en naar de avondmarkt!^^ W00t!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 13:57
Missy1234567890
Discipline discipline discipline *zucht*
M'n deadline is pas over meer dan een maand.

En die rotsite..ik weet dat ik me de hele dag kut voel als ik daar op kijk,
maar toch doe ik het. Denk dat ik nu eerst maar boodschappen ga doen,
even stukje lopen, daar word ik meestal wel weer blij van. Kan ik daarna
nog 1,5 uur wat aan de scriptie doen. Ja, discipline
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 16:13
Verwijderd
@ Andijvie: niks mis met een studieschuld, of ben ik nou gek?

Ontopic: voor het eerst in weken écht het gevoel dat het goed met me komt. Ik heb geen mensen om me heen of dvd's meer nodig om me af te leiden. En het voelt zó goed
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 16:21
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: niks mis met een studieschuld, of ben ik nou gek?
In principe niet, maar aan de ene kant geld uitgeven aan dure dingen en aan de andere kant lenen is natuurlijk een beetje vreemd Sowieso was het míjn schuld en wist hij er niets van Mja, voor mij was het een vreselijk bedrag, voor hem is het wel overzichtelijk (en dus binnen een viertal maanden goed af te betalen).
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 16:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een werkdag heb ik gehad vandaag. Zo heb ik het amper eerder meegemaakt. Nou maar hopen dat ik de rest van de komende 6 weken niet weer zo'n combinatie van mensen tref op 1 werkdag, 't was wel (erg) "veel van het goede"...
Maar behalve de hoofdpijn die al een aantal dagen steeds bij vlagen op komt zetten, voel ik me wel goed. Ik ben nog niet eens echt gestresst als ik denk over donderdag. Echt raar, het is zo'n verschil met vorige week. Maar nu moet ik het nog wel waarmaken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 17:02
Gaara
Gaara is offline
mwuh terug van vakantie ;x
Oud 15-07-2008, 17:03
Praganonut
Praganonut is offline
De dagen gaan voor mij voorbij alsof een slang mij gebeten heeft en het gif langzamerhand steeds meer wegneemt. Er zijn dagen dat ik mij afvraag waarvoor ik de dingen doe die ik moet doen. En ik doe ze omdat ik moet overleven.

Ik ben woedend op diegene waar mensen als eerste in aanraking komen als ze geboren worden. Terleurgesteld in het leven zoals het zichzelf heeft laten zien tot de huidige dag van vandaag. Vermoeid door strijd, vraag ik mij ten zeerste af waar mensen het vandaan halen dat het allemaal zo plezierig kan zijn.

"Alles komt goed" Yeah right.. Stay off the dope.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 18:10
Verwijderd
Ik voel me zo eenzaam. Ik wil contact met iemand zoeken, maar dat durf ik niet. Er zit toch niemand op mij te wachten. Alles voelt zo nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 18:16
Rob
Rob is offline
Gefeliciteerd met je vriendje, lentekriebel.

Ah, het gaat echt gewoon goed en ik vind het allemaal zo fijn. 'k Kan niet wachten tot ze terug is van vakantie over vijf dagen. <3
Oud 15-07-2008, 18:42
Verwijderd
Citaat:

Ik ben woedend op diegene waar mensen als eerste in aanraking komen als ze geboren worden.
De vroedvrouw?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 19:05
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik durf niet....
maar ik moet, dus ik ga...
Ik ben bang.. AAARGHH

Nou mensen, vanaf morgen ben ik weg! Niet op vakantie helaas, maar naar Apeldoorn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten