Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga zo richting mn bedje morgen vroeg op...
sonho meisje, ik ga aan je denken hoor *hele dikke knuffel* en alle andere lucht-je-harters ik denk ook aan jullie en ook voor jullie *hele dikke knuffel*
||
Citaat:
![]() En verder denk ik dat je uiteindelijk zelf het beste weet of je geschikt bent voor de zorg. Steeds op je tenen lopen lijkt me niet goed, want dan stort je gewoon een keer in... Maar je kan wel werken aan je moeilijkheden! ![]() En sta eens stil bij je kwaliteiten i.p.v. bij je gebreken! Veel succes! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo. twee fotoalbums opgestuurd naar de Hema om af te drukken. Op verjaardag geweest bij mijn ex-schoonpapa. Potverdorie, wat kan ik daar mezelf zijn zonder dat het ze deert. Beter kon ik volgens mij echt niet treffen. Morgenavond de nachtdienst in, en daarna ga ik in het huis van mijn zus een paar nachten doorbrengen. Ik denk dat ik gewoon wat eerder naar Amsterdam vertrek, zodat ik mijn spullen vast kan droppen. Ja, wat een slim idee van mij. En naja..ik ben het momenteel....ff kwijt. gewoon dat ik opeens niet meer weet wat ik denken moet. Heel vreemd.
|
![]() |
|
O ik heb echt overal spierpijn..gister voor het eerst in m'n leven gesquasht met vriendje. Echt niet normaal vermoeiend, ik heb dan ook geen conditie. Na een half uur was ik al bekaf en we hadden de baan voor drie kwartier.
Maar ik ben wel heel trots op mezelf dat ik gegaan ben en dat ik het aangedurfd heb, want vooraf had ik echt enorme stress en durfde ik eigenlijk echt niet. Ik weet niet hoevaak ik gezegd heb dat ik het echt helemaal niet kon, zodat vriendje vast gewaarschuwd was als ik elke bal zou missen. Op een gegeven moment werd hij er echt gek van dat ik dat steeds zei zodra het woord 'squashen' viel. Ja sorry ![]() De enige manier om voor die ongegronde angst voor sporten en in dit geval dus squashen af te komen, was het gewoon een keer te doen. Dus ik heb zelf voorgesteld het te doen en het kostte even wat stress en tranen, maar toen zijn we dus gegaan. En het viel dus heel erg mee, zó enorm slecht was ik helemaal niet en wat er niet goed ging, was logisch, omdat het mijn eerste keer was. Vriendje vond het ook wel meevallen (alleen snapt hij mijn probleem niet zo, volgens mij ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik was ziek. Het gaat nu wel ietsje beter, maar gewoon nog zwak en hmpf. Ik word niet zo vrolijk van ziek zijn en dan weer aansterken, daar moet je zoveel voor eten.
|
@ Missy1234567890: *knuf* Je bent niet de enige. Mij zou dat ook precies zo kunnen overkomen.
![]() Ik ben goed bezig vandaag, al vind ik het wel spannend allemaal. De planner belde op om te vragen of ik vrijdagmiddag kon werken (natuurlijk, geen probleem) en om te zeggen dat het geregeld was: ik hoef de komende weken niet op de woensdag te werken. Door mijn poot stijf te houden heb ik het dus toch voor elkaar, zoals het van te voren ook afgesproken was met de leidinggevende. Ik ben er echt heel blij mee, want anders had ik echt weer te veel hooi op mijn vork genomen... Vanavond nog even dat gesprekje aan de telefoon goed afronden. Ik was echt oprecht verbaasd dat ik gebeld werd, en dan nog wel in de supermarkt. Dat is niet de meest handige plek om zo'n gesprek te voeren, maar goed, volgens mij begreep die meneer het wel. |
![]() |
|
Jeetje Ave (ik lees het nu pas), sterkte meis! 't Klinkt heel heftig, alleen al als ik het lees voel ik me er een beetje rot door. :/ Sterkte ermee!
En dankjullie voor de felicitaties, ik zal heus wel vertellen hoe het is. ![]() En verder gaan m'n liefje en ik vanavond weer naar huis... en het regent & onweert hier maar het heeft ook wel wat, liever met dat weer naar huis dan met zon en dertig graden.
|
![]() |
Hahahahaa, fijn! Ik las even wat posts terug van ongeveer een jaar geleden, toen het net uit was met J. en wooow. Wat een vrolijke berichten waren dat! Ik word er weer helemaal vrolijk van. Ik was vergeten dat ik me nergens meer aan wilde irriteren, ik was vergeten dat ik me niet druk meer ging maken om dingen die ik toch niet kan veranderen. Ik voel de positiviteit in me borrelen, krijg zin om in mijn kamer te dansen. Ik lach en weet weer hoe goed het leven is. Mooooi.
|
Ik heb vandaag mijn kaartje voor Sziget gekocht! En ik ben er heel blij mee, maar tegelijkertijd vind ik het nog doodeng.
Ook 2 rokjes gekocht vandaag, moest nu ook wel want ik kan in Hongarije geen lange broeken gaan dragen natuurlijk... Maar goed, ik had niet verwacht dat ik er meteen voor 2 zou slagen, en dan ook nog eens 2 voor 15 euro ![]() ![]()
|
@Ave.....jeetje....ik lees wat minder in gljh dan voorheen, post ook wat minder, en kom nu je berichtjes tegen. Jeetje meis, wat heftig allemaal. Ik wil je bij deze even een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte toewensen!
|
Wiiiiiiiiiieeeeeeeeee, spelweek was tof!!! Ik heb het anders aangepakt dan vorige jaren, met minder de creatieve dingen oppakken en meer taken die minder werk kostten. Maar een dag indelen en spellen uitkiezen is toch niet echt iets voor mij. Ik wil mijn creativiteit ergens op loslaten, en levend stratego is erg leuk, maar behalve alles in strakke banen leiden kun je er niet echt je stempel op drukken. Volgend jaar toch maar weer toneel of spokentocht.
En ik had de jongste groep, in mijn eentje. Normaal zitten er twee leidingen op een groep, maar er was iemand te kort. Ergens leuk dat ze mij daarvoor vroegen, dat verraadt wel een bepaald vertrouwen. Maar ik zou toch graag een keer HL worden, en dat zit er blijkbaar niet in. Dan ga ik vraagtekens bij mijn prestaties zetten. Vast nergens voor nodig, maar gewoon. En de nieuwe leidingen waren leuk. Even gigantisch pissig geweest op één van de jongens, maar toen hij erachter kwam dat ik me zijn opmerking had aangetrokken heeft hij een half uur zitten janken, dan kan ik natuurlijk niet meer boos zijn. Had al even gedacht dat de leidinggroep hem weinig kon schelen, maar hij dacht er gewoon weinig bij na en was helemaal ondersteboven. Cute.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Jij was toch van het Peru-gebeuren enzo, nog tips? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ morgan: oh ja, ik heb jouw topic op reizen helemaal volgespamd. potverdorie hoe kan ik dat vergeten
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb echt een super weekend gehad. Ik heb een vriendje! Wieh!
Verder gaat het vandaag even helemaal niet goed. Bij therapie ging het nog wel, maar eenmaal thuisgekomen niet meer. Eerst veel afleveringen House gekeken, om maar zoveel mogelijk afleiding te hebben. Daarna toch am. Om 20.00 ben ik in bed gekropen, om 2 uur werd ik wakker en heb ik nog maar een aflevering House gekeken. En nu zit ik hier, midden in de nacht achter mijn computer... Ik ga nog maar eens proberen te slapen. blegh. |
![]() |
|
hmm, ik ben nog moe.. Ik wilde nog even slapen, maar helaas lukt niet.
En Tommy doet weer moeilijk met plassen en dan zit ik weer in de stress... nu helemaal want woensdsg ga ik weg. Woensdag dus naar Apeldoorn... Ik vind het doodeng, ik hoop zo dat ik in de groep kom bij dat meisje van de orientatie, zij was wel aardig. Ook ben ik gewoon bang dat ik het niet trek van 8.00 tot 17.00 therapie, van zondag tot vrijdag. En ik voel me schuldig.. Ik laat me katten alleen... ![]() ![]() Moet ik wel gaan? Ik weet dat ik moet, zo kan ik niet lang meer verder. Wat moet k nu toch... ![]() En het doet pijn... meiden van mijn middelbare schooltijd hebben nu hun diploma,afgestudeerd. de meiden waarmee ik de HBO-V begon hebben hun diploma.. ik had daar ook kunnen staan. Het is toch mijn droom(?) Laatst gewijzigd op 15-07-2008 om 08:45. |
![]() |
|
Verwijderd
|
*knuff* voor dolce. Kies voor jezelf he, niet voor je vriendinnen. Ik vind het dapper dat je naar Apeldoorn gaat en ik denk dat je vriendinnen dat ook vinden (al vinden ze het miss een beetje eng?). Veel succes en sterkte voor morgen!
OT: slecht geslapen, ben nu heel moe, maar ik moet nog vanalles doen want ik ga vanmiddag op vakantie. Ik heb besloten niet de persoonlijkheidsbehandeling te doen nu. Niet nu nee, volgend jaar. Ik wil eerst het laatste jaar van mijn studie doen en eerst dat hoofdstuk afsluiten. Of ik het red dit jaar weet ik niet, het gaat heel zwaar worden. Maar het gaat me te snel, ik wil me er op in stellen, er echt klaar voor zijn en dat ben ik niet. Het voelt als een te overhaaste beslissing die ik voor anderen maak. Dat klopt niet. En ik baal van iedereen die maar blijft zeggen "red je het wel?" "het lijkt me verstandig om...." "het is tegen het advies in" "je wilde gehoord worden, dat word je en nu stoot je het weer af". Ik weet het, maar lees de brief, snap je dan niet dat ik het nu niet kan? Ik wist ook niet dat het zo zou gaan van te voren, dit wilde ik ook niet. Pfft, ik voel me mega schuldig tegenover de hulpverlening en een ontzettende idioot. Misschien is het de verkeerde beslissing, ik weet het niet. Maar dit is wel wat ík heb besloten, dit is wat ik nu wil. En ik vind het heel eng ja. Ik ben doodsbang. Maar please sta achter me, dan wordt het iets minder eng... |
![]() |
|
@ Sonho: knap van je dat je op je eigen gevoel afgaat, vaak is dat het beste! Ik denk ook dat het wel verstandig is eerst je studie af te maken. M'n schoonzusje is door allemaal toestanden een jaar gestopt met haar studie en zij moest ook nog maar één jaar, maar het heeft haar zoveel moeite gekost de studie na dat jaar weer op te pakken. Uiteindelijk heeft ze het wel gedaan en is ze nu afgestudeerd, maar als je denkt dat het gaat lukken volgend jaar, zou ik denk ik ook eerst je studie afmaken, dan heb je je diploma tenminste. Nu zit je nog in een studieritme.
OT: nog steeds mega spierpijn ![]() ![]() En ik blijf toch nog maar tot en met vrijdag bij m'n vriend en dan gaan we met de auto naar mij. Dus nu wel gauw aan de studie, anders had ik toch beter naar de uni kunnen gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel verhaal getypt, valt internet uit, ben ik gelukkig zo slim om 't even snel te kopieren, kopieer ik vijf seconden later iets compleet onzinnigs en ben ik het hele verhaal alsnog kwijt
![]() Goed, 't komt er op neer dat ik met de liefste man ooit getrouwd ben. Ik schaam me dood ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Discipline discipline discipline *zucht*
M'n deadline is pas over meer dan een maand. En die rotsite..ik weet dat ik me de hele dag kut voel als ik daar op kijk, maar toch doe ik het. Denk dat ik nu eerst maar boodschappen ga doen, even stukje lopen, daar word ik meestal wel weer blij van. Kan ik daarna nog 1,5 uur wat aan de scriptie doen. Ja, discipline ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Wat een werkdag heb ik gehad vandaag. Zo heb ik het amper eerder meegemaakt. Nou maar hopen dat ik de rest van de komende 6 weken niet weer zo'n combinatie van mensen tref op 1 werkdag, 't was wel (erg) "veel van het goede"...
Maar behalve de hoofdpijn die al een aantal dagen steeds bij vlagen op komt zetten, voel ik me wel goed. Ik ben nog niet eens echt gestresst als ik denk over donderdag. Echt raar, het is zo'n verschil met vorige week. Maar nu moet ik het nog wel waarmaken. |
![]() |
|
De dagen gaan voor mij voorbij alsof een slang mij gebeten heeft en het gif langzamerhand steeds meer wegneemt. Er zijn dagen dat ik mij afvraag waarvoor ik de dingen doe die ik moet doen. En ik doe ze omdat ik moet overleven.
Ik ben woedend op diegene waar mensen als eerste in aanraking komen als ze geboren worden. Terleurgesteld in het leven zoals het zichzelf heeft laten zien tot de huidige dag van vandaag. Vermoeid door strijd, vraag ik mij ten zeerste af waar mensen het vandaan halen dat het allemaal zo plezierig kan zijn. "Alles komt goed" Yeah right.. Stay off the dope. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |