Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2008, 13:43
Verwijderd
Citaat:
@ katje; wat bedoel je precies mee? Dat ik gister niet gereageerd had bedoel je?
Nee, het was gelijk spel, en het duurde vrij lang voordat de wolven hadden gekozen. Dus het is goed mogelijk dat de wolven niet online waren op dat moment. Heksjuh was er trouwens ook niet geloof ik *noteert*.

Maar het kan natuurlijk ook betekenen dat de wolven juist willen dat we dat denken, en dat het Dabo is ofzo.
Advertentie
Oud 15-07-2008, 14:08
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Nee, het was gelijk spel, en het duurde vrij lang voordat de wolven hadden gekozen. Dus het is goed mogelijk dat de wolven niet online waren op dat moment. Heksjuh was er trouwens ook niet geloof ik *noteert*.

Maar het kan natuurlijk ook betekenen dat de wolven juist willen dat we dat denken, en dat het Dabo is ofzo.
Oh zo, oke. Maar het kan toch ook dat ze druk aan het overleggen waren ofzo? Of dat misschien één wolf niet online was, en dat daardoor geen beslissing kon worden gemaakt.
Oud 15-07-2008, 15:20
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Hmm. Röps, Orsino en Missytwink waren gisteravond afwezig zo te zien. Die komen dus op mijn verdachtenlijst te staan.
Ik was er gisteravond gewoon hoor, alleen was ik even te hectisch om alles bij te lezen
Oud 15-07-2008, 16:16
Verwijderd
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje
Twinkebel/missy

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Katje
Kopmuntkip

Note to self: Krynn was online nadat de uitslag bekend was, en post op dezelfde manier als toen ze wolf was. Ga ik ook in de gaten houden.

Van de personen die ik hierboven noemden staan er dus twee in het kmk-lijstje: twinkmissy en Krynn. Als ik de verrader en heks even buiten beschouwing laat, zou er in het kmk-lijstje heel goed een wolf kunnen zitten. Amuse staat ook in dat lijstje, en het valt me op dat die twee van elkaar hebben gezegd de ander niet verdacht te vinden. Misschien is Amuse verrader, kregen de wolven dat door, en hebben ze daarom voor kmk gekozen. En dan vind ik Krynn een goede wolfkandidaat.
[/kronkel]
Oud 15-07-2008, 16:52
Krynn
Krynn is offline
lolz, ik ging 't net posten: als jullie achter de mensen aan gaan die laat/niet online waren gister, moet ik er ook bij.

Citaat:

Note to self: Krynn was online nadat de uitslag bekend was, en post op dezelfde manier als toen ze wolf was. Ga ik ook in de gaten houden.
Heb je vergelijkingsmateriaal met keren dat ik geen wolf/slechterik was dan? Dacht ik ook niet, want de enige keer dat ik in vorige spellen aan de goede kant stond was ik ziener en werd ik al heel snel opgegeten Maw: ga er maar van uit dat dit m'n standaard speelstijl is.

De rest van die kronkel zou kunnen...en yay, ik wou al op Flowtje stemmen morgen en nu heb ik nog een reden.
Oud 15-07-2008, 22:09
Spelleider
Spelleider is offline
Excuses voor de late uitslag en afwezigheid van verhaal. Mijn hoofd en internetverbinding werkten niet mee, maar ik ga morgen extra mijn best doen!

1. AllureV (dorpeling)
2. Daboman
3. Grootvader (dorpeling)
4. Katje
5. Heksjuh (dorpeling)
6. Basjeeh (weerwolf)
7. ~~Fantôme~~
8. matige_muis
9. twinkebel
10. Flowtje
11. kopmuntkip (dorpeling)
12. Azaelia
13. Röps
14. Orsino*
15. Lisaaah
16. amuse
17. Sherco
18. Krynn

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De wolven hebben besloten Heksjuh op te eten en zij is daarmee de vierde dorpeling die een zinloze dood is gestorven. Morgen hebben de dorpelingen tot 20.30u de tijd om te beslissen wie zij op willen hangen.
Oud 15-07-2008, 22:10
Verwijderd
Hm. Nog een van de meest gunstige uitslagen. Beter was er weer niemand gestorven mja
Oud 15-07-2008, 22:15
Azaelia
Azaelia is offline
Jammer heksjuh. Ik bekijk morgen wel op wie ik ga stemmen. Truste!
Oud 15-07-2008, 23:31
Citaat:
Hm. Nog een van de meest gunstige uitslagen. Beter was er weer niemand gestorven mja
Ja of de heks of de verrader...

En ja, R.I.P. Heksjuh.
Oud 16-07-2008, 09:07
Azaelia
Azaelia is offline
@Missy: erg jammer dat je enige post tot nu toe in deel 2 je stembekendmaking was en dat de beloofde onderbouwing nooit is gekomen. Het viel me op dat jij en twinkebel samen pas 1 post in het nieuwe topic hebben.

Ik ga vanavond op Röps stemmen. Hij post veel minder analytisch dan dat ik van hem gewend ben. Hij heeft 2 keer reactie gegeven op een dode, 2 keer een lijstje gepost en heeft 1 keer reactie gegeven dat hij niet afwezig was. (alle post vanaf deel 2 doorgenomen) Terwijl hij normaal echt steengoed in analyses is.
Oud 16-07-2008, 09:13
Verwijderd
Ik was al geen fan van een spelercombinatie, en nu weer twinkmissy's afwezigheid, zoals Azaelia al zegt de niet nagekomen belofte van een redenering, mijn vermoeden dat ze het topic niet eens bijhouden, EN dat hij/zij in het kmk-lijstje staat is het mij wel duidelijk. Weg ermee!

Twink/Missy combo
Katje
Oud 16-07-2008, 10:05
Ik ga ook voor iemand uit het KmK-lijstje.

Citaat:
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje
Twinkebel/missy
Amuse en Flowtje hebben allebei wel iets verdachts. En Twinkebel is niet echt verdacht, maar dat is ook erg lastig als je niets zegt. Hij mag er sowieso uit wat mij betreft. Amuse is voor mij verdacht door zijn late bekendmaking van de Basjeeh stem en z'n kruistocht tegen KmK en Flowtje maakt telkens erg laat (of pas na de deadline zoals de eerste ronde) haar definitieve stem bekend.

Lisaaah hou ik vanaf nu ook in de gaten door haar post na de dood van Heksjuh. De uitslag had veel positiever kunnen zijn als de verrader of de heks was omgelegd. Het zou me niets verbazen als zij zelf verrader is. En Azaelia... mja... van jou had ik ook een wel wat scherpere analyse verwacht dan deze . Komt een beetje uit de lucht vallen zo.

Mijn stem gaat in ieder geval voorlopig naar Amuse, Flowtje of Twinkebel. Ik denk dat ik 'm op Amuse laat staan.
Oud 16-07-2008, 10:09
Sherco
Sherco is offline
Hm, alweer een dorpeling. Op zich fijn dat het geen speciale functie voor onze kant is natuurlijk
Mijn stem blijft bij Flowtje, net als de vorige 2 keer.

Twink/Missy combo
Katje

Flowtje
Sherco
Oud 16-07-2008, 10:13
Verwijderd
Even Azaelia toevoegen.
Röps, ik heb jou bij Amuse gezet, mkay?

Röps
Azaelia

Twink/Missy combo
Katje

Flowtje
Sherco

Amuse
Röps

Wat een verdeeldheid
Oud 16-07-2008, 11:44
Krynn
Krynn is offline
Röps
Azaelia

Twink/Missy combo
Katje

Flowtje
Sherco
Krynn

Amuse
Röps (met klein vraagteken)

Zo.

Ik snap geen hol van Azaelia's stem. Verdachten zat, en dan komt ze met Röps. Magoe.

Weinig functies er uit tot dusver...5 dorpelingen vs 2 wolven, heks, verrader, tovenaar, ziener, leerling: 7. Goed-slecht: 8-4. Hmz.

Ok. Laat mij maar mompelen.

Stem is doorgegeven en zal blijven staan, rest van de dag ben ik er niet
Oud 16-07-2008, 12:05
Fantôme
Fantôme is offline
ik ga niet mee met rups, want ik denk eigenlijk absoluut niet dat hij slecht is.
Ik wil voor flowtje of Amuse gaan. voor allbei heb ik al eerder een reden gegeven.
Voor ik beslis, Krynn: wat is de reden waarom jij niet voor Amuse wilde gaan (jij quote mijn vraag 'en daarna Amuse toch?" en antwoordde met "wat mij betreft niet". Ben wel benieuwd. Daarna kan ik beslissen denk

en arme heksjuh. waarom zouden de wolven haar hebben opgegeten?
Oud 16-07-2008, 12:08
Verwijderd
Ik ga voor Amuse, ik wil kmk's dood niet voor niets laten zijn. Vraag me af waarom iedereen zo voor gelijkspel was, nu doet niemand er meer iets mee.
Oud 16-07-2008, 12:09
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik ga voor Amuse, ik wil kmk's dood niet voor niets laten zijn. Vraag me af waarom iedereen zo voor gelijkspel was, nu doet niemand er meer iets mee.
nou, ik wil eigenlijk ook voor amuse gaan (want daarom wilde ik gelijkspel hebben) maar krynn reageerde daarop van 'wat mij betreft niet' miss. is daar een goede reden voor, waardoor ik me nog bedenk.
Oud 16-07-2008, 12:16
Verwijderd
Citaat:
nou, ik wil eigenlijk ook voor amuse gaan (want daarom wilde ik gelijkspel hebben) maar krynn reageerde daarop van 'wat mij betreft niet' miss. is daar een goede reden voor, waardoor ik me nog bedenk.
Mnja, ik verwacht niet dat hij daar hele goede redenen voor heeft. Maar afwachten kan altijd.
Oud 16-07-2008, 12:17
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mnja, ik verwacht niet dat hij daar hele goede redenen voor heeft. Maar afwachten kan altijd.
Krynn is vrouwlijk
Oud 16-07-2008, 12:18
Verwijderd
Uh-oh Krynn, ze noemen je weer 'hij'

Ik heb geloof ik totaal gemist waarom Flowtje verdacht is, die is me nog helemaal niet opgevallen ja, ze staat nu in het kmk-lijstje, maar verder?

Anywayz, ik vind Amuse nog steeds wel verdacht, for the record, en mocht dat nodig zijn om gelijkspel met een niet-verdacht iemand te voorkomen, dan stem ik wel op hem. Voorlopig hou ik het iig op Missytwink.
Oud 16-07-2008, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Krynn is vrouwlijk
sorry
Oud 16-07-2008, 13:28
Daboman
Daboman is offline
Ik stem denk ik vanavond toch maar weer op lisaaah.
Oud 16-07-2008, 13:52
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Uh-oh Krynn, ze noemen je weer 'hij'

Ik heb geloof ik totaal gemist waarom Flowtje verdacht is, die is me nog helemaal niet opgevallen ja, ze staat nu in het kmk-lijstje, maar verder?
Ik denk ook altijd dat Krynn een hij is
Anyway, ik vond Flowtje in het begin verdacht omdat ze haar stem laat doorgaf en weinig online was. Daarna werd ze heel fel verdedigd door Basjeeh, die een wolf bleek te zijn. En ze is inderdaad een van de Kmk stemmers.
Daarbij hou ik me meestal bij de persoon op wie ik stem, tenzij ik anderen NOG verdachter vind, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd
Oud 16-07-2008, 14:03
Verwijderd
Oh ja, even teruggelezen en nu weet ik het weer. Maar Flowtje zegt iets later wel weer dat ze A, B, en Basjeeh verdacht vindt, maar waarschijnlijk voor Basjeeh zal gaan. Maar misschien was dat pas toen al duidelijk was dat Basje in gevaar was. Uiteindelijk stemde ze ze trouwens op kmk.. mkay.

Wie staan er nu op mijn verdachtenlijst (in willekeurige volgorde): Amuse, Missy/Twink, Krynn, Flowtje.
Twijfelgevallen: Röps, Matige_Muis en Orsino*.
Oud 16-07-2008, 14:37
Fantôme
Fantôme is offline
ik ga nu voor amuse toch.
moet ook zo weg, maar dan weten jullie iig wat ik gestemd heb
Oud 16-07-2008, 14:38
Fantôme
Fantôme is offline
Röps
Azaelia

Twink/Missy combo
Katje

Flowtje
Sherco
Krynn

Amuse

Röps
Fantome
Oud 16-07-2008, 16:06
Azaelia
Azaelia is offline

Ik werd geïnspireerd door de verhalen Muahaha openbare fotoboeken ook....
Oud 16-07-2008, 16:16
Verwijderd
Haha wat cool
Oud 16-07-2008, 16:27
Ja zeker tof Azaelia!!

Maareh... nog 3 uur en de helft van de stemmen is bekend... dit schiet echt niet op. Jammer voor het spel zeg... Ik heb m'n stem nog steeds niet definitief doorgegeven, maar hij gaat in ieder geval naar één van die inactieven (waar Amuse ook gewoon bijhoort).
Oud 16-07-2008, 16:29
Flowtje
Flowtje is offline
Hahaha.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik trouwens voor Amuse, omdat ik er niet uitwil. (En daarbij vind ik hem nog steeds verdacht.)
Oud 16-07-2008, 16:33
Azaelia
Azaelia is offline
Echt extreem weinig mensen hebben een fotoboek zeg. Echt actief is het hier niet nee.
Oud 16-07-2008, 16:41
Flowtje
Flowtje is offline
Ik ben nu aan het uitzoeken welke foto bij wie hoort. Maar het zijn er inderdaad maar weinig die een fotoboek hebben.
Oud 16-07-2008, 16:55
Azaelia
Azaelia is offline
iedereen met een fotoboek staat erin van dit forum, en toen kwam ik nog iemand tekort dus heb ik mezelf er ook maar in gezet
Oud 16-07-2008, 17:03
Sherco
Sherco is offline
Heel charmant
Oud 16-07-2008, 17:47
Orsino*
Orsino* is offline
Even wat minder tijd op het moment, dus ook wat minder posts van mij.. Ik ga stemmen op Amuse, om wat ik eerder eigenlijk al zei; vind em raar reageren en in de verdediging schieten.

Röps
Azaelia

Twink/Missy combo
Katje

Flowtje
Sherco
Krynn

Amuse

Röps
Fantome
Orsino*
Oud 16-07-2008, 17:54
Zo, even een update gedaan. Mijn stem is definitief naar Amuse gegaan. Die laat zich helemaal niet meer zien

Röps
Azaelia

Twink/Missy combo
Katje

Flowtje
Sherco
Krynn

Amuse

Röps
Fantome
Orsino*
Flowtje (?)

Lisaah
Daboman
Oud 16-07-2008, 18:15
Sherco
Sherco is offline
Hm, nog maar 10 stemmen binnen. Matige_muis had gezegd op Amuse te stemmen, Rops, ze staat niet in het lijstje. Nog niks gehoord van TwinkMissy, Lisaaah en Amuse, en Flowtje heeft een vraagteken...
Oud 16-07-2008, 18:21
Verwijderd
Ja ik moet inderdaad nog stemmen. Ik ga mee op amuse, dus ik verstuur nu mijn stem.
Oud 16-07-2008, 18:27
Sherco
Sherco is offline
Röps
Azaelia

Twink/Missy combo
Katje

Flowtje
Sherco
Krynn

Amuse
Röps
Fantome
Orsino*
Flowtje (?)
Matige_muis
Lisaaah

Lisaah
Daboman

Nog te gaan: TwinkMissy en Amuse zelf

Laatst gewijzigd op 16-07-2008 om 18:34.
Oud 16-07-2008, 18:41
twinkebel
twinkebel is offline
Dan stem ik ook op Amuse. Ik heb nog niet bij kunnen lezen namelijk. Dit is de enige manier om mijn stem niet verloren te laten gaan en de wolven niet in de kaart te spelen. met mij erbij zijn er 7 stemmen op Amuse. Er zijn nog 3 wolven. 1 verrader en 1 heks. Mochten die allemaal op Amuse stemmen, welke kans uber klein is, zijn er nog 2 stemmen over. Meer dan enige andere waar opgestemd is. Natuurlijk word deze theorie teniet gedaan als de verrader stemt op iemand met al een stem en als Amuse ook op diegene stemt. Maar dan nog is de kans zeer klein dat Amuse niet opgehangen wordt. Mijn stem gaat dus naar Amuse.
Oud 16-07-2008, 18:50
Oh matige_muis had ook doorgegeven ja, excuses.

Twinkebel waarom wilde je zo graag meedoen als ik vragen mag? [is al eerder gevraagd geloof ik]
Oud 16-07-2008, 18:58
twinkebel
twinkebel is offline
Ik werd uitdrukkelijk gevraagd door Daboman
Oud 16-07-2008, 19:01
Batave
Batave is offline
He allemaal, ik stem even voor mijn broertje want hij is vandaag de dag weg. Daarom heeft hij ook nog niets van zich laten horen. Dat komt eigenlijk door mij
Oud 16-07-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Dan stem ik ook op Amuse. Ik heb nog niet bij kunnen lezen namelijk. Dit is de enige manier om mijn stem niet verloren te laten gaan en de wolven niet in de kaart te spelen. met mij erbij zijn er 7 stemmen op Amuse. Er zijn nog 3 wolven. 1 verrader en 1 heks. Mochten die allemaal op Amuse stemmen, welke kans uber klein is, zijn er nog 2 stemmen over. Meer dan enige andere waar opgestemd is. Natuurlijk word deze theorie teniet gedaan als de verrader stemt op iemand met al een stem en als Amuse ook op diegene stemt. Maar dan nog is de kans zeer klein dat Amuse niet opgehangen wordt. Mijn stem gaat dus naar Amuse.
zzzz geen tijd om te lezen, alleen om te stemmen en dan ook nog eens denken dat er nog drie wolven zijn. je wilde per se meedoen, doe dat dan ook
Oud 16-07-2008, 19:16
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ik werd uitdrukkelijk gevraagd door Daboman
Ook al ben je uitdrukkelijk gevraagd. Als je niet kan of wil, dan doe je toch gewoon niet mee?

Ik heb in elk geval op Amuse gestemd.
Oud 16-07-2008, 19:27
twinkebel
twinkebel is offline
Doh, foutje .. 2 wolven.. Macht der gewoonte is normaal 4 wolven in het spel Dan verkijk je je makkelijk idd als je in de gauwigheid ziet dat er een wolf dood is.
Oud 16-07-2008, 19:31
Verwijderd
Ja, en de bedoeling is dus niet dat je de uitslagen in de gauwigheid bekijkt en verder nooit iets post, maar dat je normaal meespeelt, weet wat er gaande is, zodat je ook met goede redenen kunt stemmen.
Sorry dat ik er zo over doorzeur, maar pfff. Stel nou dat jij ziener bent, dan hebben we geen zak aan je
Oud 16-07-2008, 19:37
twinkebel
twinkebel is offline
Lieve schat, ik dacht dat jij goed meespeelde? Ik speel toch samen met missy? Ik zie het probleem niet..........Als ik ziener ben heb je dus wel degelijk wat aan me.
Oud 16-07-2008, 19:38
Verwijderd
Ja, en julie schitteren beiden door afwezigheid
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten