Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2008, 18:42
Mobius
Mobius is offline
Net level 80 geworden en de Ancients op Hell verslagen. Het eindeloos baalrunnen kan beginnen. Ik zoek nog een mooie Annihilus want de mijne is supercrappy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2008, 23:01
Mobius
Mobius is offline
85 nu, en een mooie Ist rune van de Hellforge (eindelijk een keer geluk bij die vervloekte quest!)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 15:54
Verwijderd
Ik zit nu op het 13e niveau. Maar die beesten zijn nu wel erg sterk. Volgens mij had ik in strenght ook wat moeten stoppen want ik ben echt slap, en ik heb een coole armor gevonden waar je strengh voor nodig hebt. Nu moet ik zeker opnieuw beginnen. No... fucking... way dat ik dat ga doen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 16:31
Mobius
Mobius is offline
De overstap van 12 naar 13 is ook gewoon zwaar. Op 13 heb je grote horden Blood Knights en Succubi terwijl je op 12 nog gewoon easy peasy mud runners hebt. Heb je alle quests gedaan? Arkaines Valor valt te krijgen in de dungeons, daarnaast kan je nog enkele ringen krijgen en als je level 15 kan bereiken heb je helemaal geluk want dan kan je Lachdanan slopen, wat je Veil of Steel oplevert.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 18:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, level 13 is heel zwaar ineens. Kwestie van zo hard mogelijk je best doen en afstand houden.

Wat ik persoonlijk erg vind helpen (maar een vorm van cheaten is, eigenlijk) is 'new game' doen met een character. Je behoudt dan al je items, skills, magic etc. alswel als je level, maar begint weer helemaal opnieuw in de dungeon, met nieuwe creatures, nieuwe / andere quests etc.

Kan je vrij veel extra experience en unique items opleveren en door de eerste 10 dungeonlevels kom je toch zo.
Oud 15-07-2008, 19:00
Verwijderd
Citaat:
De overstap van 12 naar 13 is ook gewoon zwaar. Op 13 heb je grote horden Blood Knights en Succubi terwijl je op 12 nog gewoon easy peasy mud runners hebt. Heb je alle quests gedaan? Arkaines Valor valt te krijgen in de dungeons, daarnaast kan je nog enkele ringen krijgen en als je level 15 kan bereiken heb je helemaal geluk want dan kan je Lachdanan slopen, wat je Veil of Steel oplevert.
Die armor krijg je heel vroeg al toch? Mja, leuk op zich. Maar ik had beter armor gezien voor m'n Sorc.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 19:02
Wammus
Wammus is offline
Ik zou de eerste Diablo ook ergens moeten hebben. Ik heb hem alleen nooit gespeeld. Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden dus ik ga hem binnenkort maar eens opzoeken.
Oud 15-07-2008, 19:20
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik zou de eerste Diablo ook ergens moeten hebben. Ik heb hem alleen nooit gespeeld. Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden dus ik ga hem binnenkort maar eens opzoeken.
Verwacht er niet teveel van. Characters lopen vrij langzaam en het item-aanbod is lang niet zo uitgebreid als in D2. Maar opzich is het leuk, ook wel verslavend.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 19:20
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Die armor krijg je heel vroeg al toch? Mja, leuk op zich. Maar ik had beter armor gezien voor m'n Sorc.
Totdat je de strength requirement hebt is Arkaine's Valor wel een goeie tweede keus.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 19:35
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Verwacht er niet teveel van. Characters lopen vrij langzaam en het item-aanbod is lang niet zo uitgebreid als in D2. Maar opzich is het leuk, ook wel verslavend.
Ik ben er ooit eens aan begonnen maar niet verder gekomen dan The Butcher. Ik wil hem gewoon een keer uitspelen en verder vind ik het wel prima.
Oud 15-07-2008, 19:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben er ooit eens aan begonnen maar niet verder gekomen dan The Butcher. Ik wil hem gewoon een keer uitspelen en verder vind ik het wel prima.
The Butcher moet je in een grote boog omheen lopen tot je een (flink) hoger level bent. Hij is fucking irritant, en fucking sterk. Je maakt bijna alleen een kans met een stone scroll of met handig gebruik van arrows.

Daar staat tegenover dat het wapen dat hij dropt geniaal is voor elke fighter, tot een héél stuk later in het spel.
Oud 15-07-2008, 20:23
Mobius
Mobius is offline
King's Bastard Sword of Haste ftw. Samen met een Towershield met 50 life en 50 allresist, en Veil of Steel heb je een superwarrior.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 00:36
Verwijderd
Ik dacht dat het tot 13 ging. Leek me wel logisch, de hel en zo. Ga me niet vertellen dat er 666 levels zijn?

Wat voor skills krijgs de warrior? Dat gezeik met schieten en rennen met spells is een beetje vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 00:38
Verwijderd
Citaat:
HMMMMMMMMMM FRESH MEAT

Ik kan me herinneren dat ik m altijd wel meteen deed al was het met de nodige potions.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 07:26
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik dacht dat het tot 13 ging. Leek me wel logisch, de hel en zo. Ga me niet vertellen dat er 666 levels zijn?

Wat voor skills krijgs de warrior? Dat gezeik met schieten en rennen met spells is een beetje vermoeiend.
Warrior, skills? Dat bedoelde ik dus, Diablo 1 is wat minder gecompliceerd dan zijn sequel. De warrior heeft geen skills, het is juist andersom; hij rent achter de monsters aan om ze vervolgens in plakjes te hakken.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 07:27
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
HMMMMMMMMMM FRESH MEAT

Ik kan me herinneren dat ik m altijd wel meteen deed al was het met de nodige potions.
Ach, na level 1 en 2 helemaal gecleared te hebben ben je meestal wel level 4 of 5 en heb je de nodige statpoints in dexterity kunnen stoppen (warrior) waardoor je chance to hit toeneemt en je dus z'n aars pwnt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 09:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Warrior - Repair armor & weapons
Rogue - Zie traps en maak ze onschadelijk
Sorcerer - Recharge staves

Alle 3 zijn hun enige echte 'skill', kost geen mana, kan oneindig gebruikt worden, maar heeft als nadeel dat de max durability / max charges (behalve bij rogue) omlaag gaan. Het nadeel bij de rogue is dat het kan falen en je dan dus een trap naar je kop krijgt.
Oud 16-07-2008, 10:03
Mobius
Mobius is offline
In principe kan je zoveel skills leren als je wilt, ook met de warrior en de rogue. Ik neem al het waardevolle altijd mee om te verkopen en daar haal ik dan elixers van bij Pepin (misschien ook een goeie hint om verder te komen). Kost 5000 per stuk maar dan heb je ook wat!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 12:02
Verwijderd
Dat deed ik al Mobius. Omdat ik dacht dat de eindbaas op 13 zat. "Owh, versterken dan maar."
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 12:28
Mobius
Mobius is offline
Je moet Archbishop Lazarus nog, op level 15, dat is ook best een kluif, vooral omdat er zoveel tuig omheen staat.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 12:30
Verwijderd
Misschien ga ik wel overnieuw beginnen met een warrior. Of ik stop ermee en ga door met Diablo 2. De eerste is leuk, maar nu begint het een beetje saai te worden. Beetje shit spammen tot ze dood gaan. Of de hele tijd dat neurotische saven, laden, doodgaan, laden, één monster dood dus saven, doodgaan, laden. Ect.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 12:44
Mobius
Mobius is offline
Ik ben voornamelijk bekend met Diablo 1 via de Playstation. Samen met een vriend jaren geleden dag en nacht dungeons gecleared. In je eentje is er niet zoveel aan. Deel 2 is meer de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 13:31
Verwijderd
Gister samen met dr0_ol en mun neefje 'normal' uitgespeeld. Zometeen verder met nightmare ;x
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 13:42
Mobius
Mobius is offline
Op ladder?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 17:33
Verwijderd
Neen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 18:57
Verwijderd
Waar kan ik het beste beginnen met mijn 'versie' van Diablo 2. Servers?

Nu nog kiezen tussen pala of druid.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 19:16
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Waar kan ik het beste beginnen met mijn 'versie' van Diablo 2. Servers?

Nu nog kiezen tussen pala of druid.
Je koopt voor 2 tientjes het spel en de expansion. Opstarten en op Battle.net klikken en dan komt het allemaal goed.
Oud 16-07-2008, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Je koopt voor 2 tientjes het spel en de expansion. Opstarten en op Battle.net klikken en dan komt het allemaal goed.
Best duur voor zo'n oud spel. *cheapass*
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 17:09
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Neen
Als je een rush moet hebben hoor ik het wel ^^
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 17:10
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Best duur voor zo'n oud spel. *cheapass*
Twee tientjes voor zoveel uren, dagen, jaren gameplay, dat is iets wat je niet veel meer ziet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 12:23
havana
havana is offline
Ben sinds 3 dagen ook weer gestart op HC ladder dit keer!
Ben nu inmiddels 46 trap assa.
Zijn er nog meer mensen van dit forum op HC ladder?
En wat bedoelen jullie een paar posts hier boven precies met de pit hehe heb het altijd wel gespeel dmaar ben sommige dingen toch echt vergeten
Oud 18-07-2008, 13:52
Verwijderd
De Pit is een kleine grot in óf Black Marsh óf Dark Wood, ben effe kwijt welke.
Er zitten een paar elites in die een vrij hoge kans hebben om mooie items te droppen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 23:21
Wammus
Wammus is offline
Ik ben nu zo ver dat ik Andariel op hell aan kan. Ik kill d'r net voor de eerste keer en er dropt een Gheeds Fortune.
Oud 25-07-2008, 22:35
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
De Pit is een kleine grot in óf Black Marsh óf Dark Wood, ben effe kwijt welke.
De Pit is in Tamoe Highland. Het heeft een area_Lvl 85, net als de worldstone keep, het mausoleum, en de Ancient Tunnels. Het is ook nog eens makkelijk te te vinden, wp naar outer cloister, het pad terug volgen en dan kom je er vanzelf. Dat is sneller dan vanuit de black marsh. Naast de elites heb je ook zo'n uberkist op het eind, die je op de minimap ziet.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 18:08
Mobius
Mobius is offline
Perfecte Wisp Projector gevonden. Andere Amazons snappen niet waarom ze me niet dood krijgen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 14:26
Verwijderd
Ben net even begonnen in single player. Ik moet zeggen, véél leuker dan 1. Ik ben altijd alleen zo'n zeikerd met kiezen van het manneke. Necromancer is wel leuk omdat ie zo gevarieerd is met skills. En de barbarian is gewoon leuk vechten.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 22:04
Wammus
Wammus is offline
Beter ga je hem dan online spelen. Ik raad je aan op ladder te beginnen omdat daar véél meer items te vinden zijn dan op non ladder. Ik kan je wel op weg helpen als je dat wilt.
Oud 31-07-2008, 22:57
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ook begonnen met singleplayer met PLugY natuurlijk.
Summoner necro voorlopig.
Net normal uitgespeeld.
Oud 31-07-2008, 23:32
Verwijderd
Mja, met mijn 'versie' kan je niet op battlenet. En ach, om het te kopen is ook weer zoiets. Diablo 3 en zo.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 23:40
Wammus
Wammus is offline
Dat gaat echt nog wel 2 jaar duren. Het is Blizzard he. D2 + expansion is die 2 tientjes echt wel waard.
Oud 31-07-2008, 23:44
Verwijderd
Mja, dat hele online gebeuren. Ik ben niet zo'n diehard. Aan de andere kant, het is teminste goedkoop ja zonder elke maand te moeten dokken zoals MMO's.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 23:50
Wammus
Wammus is offline
Je hoeft geen diehard te zijn om online te spelen. Ik ben ook al lang niet meer zo fanatiek als voorheen.

Het voegt echt veel toe aan het spel. Alleen al de mogelijkheid van het traden van items (wat het veel makkelijker maakt om aan echt goede items te komen) en het samen spelen met anderen (die jou kunnen helpen en andersom als je daar zin in hebt) maakt het al zoveel leuker.
Oud 31-07-2008, 23:52
Verwijderd
M'kay. Wordt het nog steeds zo massaal gespeeld dan?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 23:55
Wammus
Wammus is offline
Massaal genoeg om het leuk te maken. Er zitten een hoop kneuzen en verstokte verslaafden tussen maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb het even nagekeken, er zijn momenteel meer dan 500.000 mensen online op de europe realm wat ik best een flink aantal vind voor een spel uit de vorige eeuw.
Oud 01-08-2008, 00:01
Verwijderd
Ach ja, waarom ook niet. Morgen maar eens bestellen. Barbarian is wel cool trouwens. Die werewolf ziet er echt te lame uit, anders had ik wel druid.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 00:04
Wammus
Wammus is offline
Werewolf is op zich wel cool. Je kan beter een elemental Druid maken die doen pas echt massive dammage en huricane is een winskill.
Oud 01-08-2008, 00:08
Verwijderd
Mja, ze hebben geen vette wapens en armor.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 00:16
Wammus
Wammus is offline
Je kan in principe elk wapen gebruiken wat je wilt behalve class specific items zoals claws en sorc stafjes. Voor armor geld hetzelfde zolang je maar aan de requirements komt. Maar wat voor equip je gebruikt hangt helemaal af van wat voor build je gaat maken.

Even een paar linkjes zodat je al heel snel veel wijzer wordt:

diabloiii.net
Heel veel info
Runewords
Wapen dammage calculator weliswaar verouderd maar erg veel zal er niet veranderd zijn in de laatste patch dus het geeft een goede indicatie.

Hier heb je voorlopig wel genoeg aan.
Oud 01-08-2008, 00:21
Verwijderd
Informatie overload. Ik rol er wel vanzelf in hoor. Op dit tijdstop sowieso even geen zin om dat door te nemen Ik ga slapen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2008, 00:31
Wammus
Wammus is offline
Het hoeft ook niet nu. Alleen de 2e ou ik een keer helemaal doorlezen. De rest is meer voor als je een keer iets op wilt zoeken. Het bespaart je een hoop frustraties als je het vanaf het begin goed doet. Doe je dat niet dan ben je als je in hell aan komt namelijk behoorlijk de lul want dan krijg je dat je of niets dood krijgt of zelf continue dood gaat.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten