Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal zeker weet of het niet bestaat. Wikipedia en Van Dale leverden geen resultaat op, maar dat wilde niks zeggen. Google leverde wel een paar hits op, maar dan kan het net zo goed nog niet goed zijn. In ieder geval klopte het wel dat ik het net geleerd had, want ik had er nog nooit van gehoord.
||
Citaat:
Verlicht mij door me te wijzen op mijn spelfouten. Misschien dat ik uw kennis en wijsheid dan ooit zal kunnen evenaren. Вие се жалък.
|
Dat is dan één spelfout, overigens eentje die heel veel gemaakt wordt.
De zoekfunctie hier op het forum geeft al acht pagina's aan vol posts waarin men 'groffe' schrijft. http://forum.scholieren.com/search.php?searchid=1907178 Mensen die deze blijkbaar groteske fout op het forum gemaakt hebben bevinden zich zelfs in dit topic. Ik noem: Dinalfos, N00dles, Uice Maar je hebt gelijk Jaeger, en dat is ook geen probleem, je praat immers niet achterbaks achter mijn rug om. Ik vraag me af, getuigt iemand slinks achter de rug om voor beperkt intelligent verklaren van degelijke intelligentie?
|
Jeetje, wat ben je op je tenen getrapt zeg. Het is niet slinks, zeker getuige het feit dat iedereen het kan vinden en lezen, waaronder jij zelf. Die opmerking over die beperkte intelligentie ging trouwens meer over de aparte opvattingen die je in het betreffende topic uit, dan over de spelfout (die je overigens wel consequent maakt). Als je je daardoor zo beledigd voelt, mijn excuses, maar als je er niet tegen kunt, moet je ook niet op een publiek forum posten.
Trouwens: links naar zoekresultaten werken niet.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|