Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2008, 10:10
Verwijderd
oh oops, hehe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2008, 12:50
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Wat een matige line up zeg.
Oud 06-06-2008, 11:00
Why? is afgelast.
Oud 06-06-2008, 14:35
Verwijderd
en daarmee dus ook de tofste band van het festival...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 15:42
Paniccore
Paniccore is offline
do make say think is ook afgelast toch?
Oud 07-06-2008, 15:49
Verwijderd
Citaat:
do make say think is ook afgelast toch?
yup , een week of twee al ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 16:28
Verwijderd
Oh, nou dan laat maar, voor die pakweg 5 interessante namen die er nu nog staan ga ik niet zoveel geld uitgeven.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2008, 20:43
Verwijderd
ja precies, dat geldt voor mij ook. why? en DMST waren mijn voornaamste redenen om te gaan...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 11:43
antigone
antigone is offline
tortoise mensen!
Oud 08-06-2008, 11:52
Verwijderd
al een paar keer gezien dus niet genoeg reden om alleen daarvoor te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 20:53
Verwijderd
De eerste verrassing is de terugkeer van de Wu-Tang Clan. Vorig jaar zetten ze de Last Arena al in vuur en vlam en ze wilden graag terugkeren om mee de twintigste verjaardag te vieren!
Wu-Tang! Wu-Tang! zal dus opnieuw uit duizenden kelen te horen vallen op de Plaine de la Machine à Feu. De invloedrijke East Coast crew zakt dus net zoals in 2007 af naar Dour. Method Mad, de grote afwezige vorig jaar, zal ditmaal wel van de partij zijn. Ze staan op de affiche voor vrijdag, in het goede gezelschap van Ice Cube, om er hun nieuwe album 8 DIAGRAMS voor te stellen.
Hip hop and you don't stop !
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 21:09
Verwijderd
Wu tang was vorig jaar wel echt enorm gaaf, maar kan de line-uo niet redden.
Tortoise is volgens mij de enige band die ik erg graag wil zien dit jaar en nog nooit gezien heb, maar die doen hopelijk ooit nog wel een show hier.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 13:09
Verwijderd
is er ook een limiet aan de hoeveelheid drank je zelf mag meenemen? ik kan het op de site niet vinden.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 13:51
Paniccore
Paniccore is offline
voor op de camping niet dacht ik
Oud 09-07-2008, 13:53
kimm-16
kimm-16 is offline
heej mensen
ik heb een dringende vraag ik heb sinds 5 weken een neuspiercing maar ik moet hem met werk uitdoen maar ik ben bang dat die dan dicht groeit kan iemand me zegge
na hoeveel weken je hem eruit kan halen en hoeveel uur

groetjes kimberly
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 15:27
Verwijderd
^

Citaat:
is er ook een limiet aan de hoeveelheid drank je zelf mag meenemen? ik kan het op de site niet vinden.
onze hele auto gaat vol met bier e.a., anders zuipen we het wel weer op als we in NL zijn en je mag toch wel bier meenemen het festivalterrein op?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 15:35
Carn
Carn is offline
-meestal- niet ivm veiligheid (blik en glaswerk). Maar het zal me niet verbazen als het op Dour wel kan.
Oud 09-07-2008, 16:11
Verwijderd
op dour is toch alles verlept en verneukt? het mag vast wel inderdaadn, en anders gieten we het wel over in plastic flessen huhu.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 17:33
Verwijderd
als je het in plastic overgiet is het geen probleem, toen ik er was werden er zelfs petflessen frisdrank verkocht op het terrein.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 21:38
Verwijderd
ja prima
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 15:24
antigone
antigone is offline
rum in een plastic 2 liter fles gieten en zo nu en dan een lekker colaatje er bij

ik ga niet dit jaar trouwens. geen geld.
Oud 11-07-2008, 12:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Bier in plastic doe je ook maar 1 keer en nooit meer
En met blik en glas zijn ze wel streng, voor de mensen die er op blote voeten lopen ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 20:07
Ik mag misschien fotograferen op Dour, gratiz incl. fotopas en "VIP behandeling" () maar ik heb nog geen respons en kan onmogelijk vrij krijgen van mijn werk.

Maar als ik maar een paar dagen hoef dan ga ik. . Stay tuned.
Oud 13-07-2008, 15:18
snarl
snarl is offline
ik ga ook
Oud 13-07-2008, 16:48
polichinelle
polichinelle is offline
Why? is helemaal niet afgelast.
Oud 14-07-2008, 14:04
Lies
Lies is offline
iemand nog ruimte voor 2 in de auto?
ik heb 2 passe partout kaarten gewonnen bij de vice,
leuk, maar wel lekker kortdag om nog een auto te lenen ergens
we hebben trouwens allebei ons rijbewijs, dus kunnen wel een stukkie rijden.
Oud 14-07-2008, 22:00
Help Valentijn
Help Valentijn is offline
Ik ben niet zo gek op de affiche dit jaar (in vergelijking met vorig jaar). Had wel The Brian Jonestown Massacre willen zien.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 13:49
Verwijderd
morgen vertrek ik met de trein.

hopelijk niet weer zo'n chaos als vorig jaar met de pendelbussen en anders ga ik wel weer liften

en als jullie iemand zien rondlopen met een beren muts (zo'n robijntje beertje) dan 50/50 dat ik het ben
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 16:46
Verwijderd
wij staan bij de camp kroket flag. of kroketcamp, weet ik veel. kom allemaal hoi zeggen en neem je blikken hollandia mee
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 21:13
Citaat:
Why? is helemaal niet afgelast.

Eerst wel.
Oud 16-07-2008, 01:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Heb gehoord dat ze de E tickets niet aan willen nemen dus dat zal de rijen vast ten goede komen! Maar enjoy allemaal.
Oud 16-07-2008, 09:02
Verwijderd
^ dat las ik ook ja, mooi lullig foutje van ticketservice.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 10:29
Verwijderd
zal lekker weer gaan worden!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 11:18
antigone
antigone is offline
ik duim voor mn vrienden dat er geen aardbevingen plaatsvinden, zoals afgelopen maandag.
Oud 16-07-2008, 17:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Mag je met blikken pils het campingterrein op?
Oud 16-07-2008, 17:01
Carn
Carn is offline
geheid!
Oud 16-07-2008, 17:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
"Glazen flessen, bokalen choco of groenten, glas en blikjes zijn dus verboden... "

Ik kan me niet voorstellen dat ze hier moeilijk over gaan doen.
Oud 21-07-2008, 17:28
antigone
antigone is offline
hoe was het?
Oud 21-07-2008, 18:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gaaf. Weinig gemerkt van een slechte organisatie.
Opmerkelijk was dat de mensen daar echt massaal k.o. gaan. Ook overdag werden er continu mensen afgevoerd.
Oud 21-07-2008, 20:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ hehe, dat viel me ook al op ja. Nog nooit zo veel mensen zo lam bij elkaar gezien.

Verder was ik er erg over te spreken. Het viel me alles mee na alle drama verhalen.
Totaal geen rijen bij de ingang, niet hoeven wachten bij de WC's, Zat ruimte op de camping, makkelijk drank mee te smokkelen, relaxte mensen en, ook wel errug fijn, dat het merendeel van de mensen kleiner waren dan ik, waardoor ik altijd prima zicht had op de podia. Dat er niet zoveel grote namen stonden vond ik geneens erg, Ik heb het erg gezellig gehad.
Pluspunten: Whitest Boy Alive, Foals, Battles, Mr. Scruff, Gogol Bordello, Slagsmalsklubben.
Minpunten: Earth, 4 dagen hamburgers en patat , Schijtweer, mijn gebrekkige Frans.

Ik vond het heel erg geslaagd, volgend jaar weer.
Oud 21-07-2008, 21:55
Verwijderd
heel gaaf idd! het hele weekend heerlijk lomp gedaan met uuf, lekker de buurt geterroriseerd. ik vond het helemaal niet goor ofzo, juist wel oke geregeld, WC's +papier genoeg en echt ranzig waren ze ook weer niet. het enige wat ik jammer vond is dat er niet echt normaal ontbijt was. oh en leuk vond ik the incredible punish yourself pictures show .
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 22:43
Verwijderd
Wow, zoals jullie het doen voorkomen zijn er dit jaar dus echt veranderingen geweest qua sanitair e.d
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 10:23
Narziss
Narziss is offline
Het was ook allemaal veel beter geregeld. Ik geloof dat ze zelfs de pis riviertjes opvulden met zand dit keer. Maar goed, het was dus ontzettend vet. Heel veel goeds gezien. The Whitest Boy Alive, Shantel, Efterklang en Flat Earth Society was ik zeer over te spreken. Er heeft natuurlijk wel iemand in onze tent ingebroken, maar niets meegenomen . EN, als klapper op de vuurpijl, heeft er de laatste nacht iemand in onze tent gepoept. Gewoon zo, in een kopje, en daarna is ie blijkbaar naar achter gevallen want toen lag er ergens anders een hoopje. Gelukkig had hij wel netjes een rolletje wc papier bij zich, waarvan hij de gebruikte stukjes in de laars van mijn vriendin had gepropt. Redelijke anti climax, maar ja.
Oud 22-07-2008, 12:19
Verwijderd
het was een stuk beter georganiseerd dan vorig jaar. alleen op de zaterdag mocht je geen drank meenemen het festival terrein op. Tiga was echt vet, drumcorps een stuk minder dan de vorige keer dat ik die heb gezien. punks jump up was ook tof. gogol bordello ook. zombie nation was tot mijn verbazing niet slecht.

geen wc's met schijtbergen meer

het eten was best ok als je naar wat verschillende tenten ging+ vlees halen en barbecuen op de c-camping was ook heerlijk. er was best normaal ontbijt.

en die ko's vielen met vorig jaar volgens mij best mee, maar dat zal ook wel aan het weer hebben gelegen, wel toen we net onze tenten hadden opgezet kwam er gelijk een ambulance aan om iemand op te pikken, op de woensdagmiddag....
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 13:07
Verwijderd
Citaat:
heel gaaf idd! het hele weekend heerlijk lomp gedaan met uuf, lekker de buurt geterroriseerd. ik vond het helemaal niet goor ofzo, juist wel oke geregeld, WC's +papier genoeg en echt ranzig waren ze ook weer niet. het enige wat ik jammer vond is dat er niet echt normaal ontbijt was. oh en leuk vond ik the incredible punish yourself pictures show .
dat ja, en verder hebben we eigenlijk niet zoveel gezien omdat we het te druk hadden met onze franse buren kwaad maken en liggen schreeuwen in een tent. en er was inderdaad niet echt normaal ontbijt, maar de rest van het eten was wel echt heel erg prima te doen
oh en ik had verwacht dat alles ranzig zou zijn, maar eigenlijk was er niets ranzig. nouja, dixies, maar die waren niet smerig en werden kei vaak geleegd.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 13:25
Verwijderd
Hoe was wu-tang?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 15:09
Verwijderd
kut. er stond een microfoon op het podium met schreeuwende negers er omheen die er om de beurt wat in gingen roepen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 15:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Hoe was wu-tang?
Ze konden mijn verwachtingen niet echt waarmaken.
Ice Cube daarentegen was gaaf.
Oud 22-07-2008, 16:50
Verwijderd
Ah jemmer. Een hoop van de orginele crew zal ook wel niet aanwezig zijn geweest? En kwamen ze dan voornamelijk oude of nieuwe nummers zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2008, 17:33
Metal
Metal is offline
Ik heb ze in 2004 live gezien en het was echt de grootste deceptie ever.
Ik geloof dat toen alleen ghostface en reakwon erbij waren, de rest was een brij van killabeez en 6de graads newjack members.
Reageren

Regels voor berichten