Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik constateerde vanochtend dat ik volgende maand meer dan 50 euro moet betalen voor mobiel internet omdat de Iphone zo sneaky is dat hij automatisch overschakelt van WiFi naar GPRS. En je kan het ook niet uitzetten, de verbinding blijft actief
![]() Verder heb ik vandaag allemaal STRAFPUNTEN opgelopen op een Iphone forum omdat ik niet goed genoeg zoek volgens een moderator en omdat ik zei dat hij 'vond' niet met 'dt' moest schrijven. Hahahaha!
|
Oh ik weet niet wat ik nu heb eigenlijk, ik heb gister het pretpakket van Ziphone gedownload en kan nu spelletjes downloaden en programma's zoals Bosspreffs en iSlsk hoewel die laatste niet goed werkt. Maar ik ben snel tevreden, ik was als een kind zo blij toen ik kon drummen op mijn Iphone. (L).
|
Ik ben vandaag vroeg opgestaan want er is iets met mijn kat, en nou moet ik urine afnemen en dat is het meest afgrijselijke wat ik hem ooit heb aangedaan
![]() ![]()
|
Afgelopen weekend eindelijk vrij, dus zondag naar Eindhoven voor Slapshot alwaar ik Metal (of hoe heet ie nu) spotte. Op de terugweg in de trein de verjaardag van een vriend gevierd en daarna lekker slapen want ik moest maandag alweer werken. Net als vandaag, dus ik spring zo maar eens onder de douche. Beetje jammer van het schijtweer waar ik hoogtswaarschijnlijk doorheen moet fietsen.
|
Ik heb net mn nek verrekt en het deed rechts al pijn voor 2 weken maar nu kan ik mn hoofd ook niet meer naar links draaien. Nouja, aan de andere kant. Hoeveel kijkt een mens nu naar links. Rechts is erger.
|
zondag aan een set gewerkt, gisteren van 07:55 tot 00:45 op locatie schoongemaakt, geschilderd en setdressing gedaan en alle apparatuur de bovenste verdieping opgesjouwd en op het einde was ik met drie jongemannen dus dat was lachen gieren, brullen, boeren en vunzige opmerkingen geblazen, hahaha. Vandaag draaidag met mijn grote held en tering de tering wat een relaxte gast echt
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
i kging werken en ik heb lekker uurtjes gemaakt
![]() net een laptop besteld en nu zicht op een kamer dus als dat ook nog lukt heb ik echt een fucking relaxte week ![]() morgen eerst VROEG huisarts ik vraag me echt af in wat voor vlaag van verstandsverbijstering ik was toen ik die afspraak maakte en dan smiddags een opticienafspraak en daarna weer werken en daarna hopelijk chillen met mn beste vriend, beterrr. |
![]() |
|
ik heb gister toch de vakantieplannen gewijzigd, we gaan nu gewoon naar barcelona, in de stad hangen en op het strand liggen. tickets zijn geboekt en nu zijn we bezig met een leuk appartement/hostel
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
http://iphone.handheld.com.vn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vandaag gewerkt en net geoefend met de band. We zijn begonnen met een nummer voor herinvoering van de Zuiderzee en dat de afsluitdijk kut was maar het liep uit in zeiken op de Dijk en ander nederlandstalige gespuis bands. Waar gaat dit heen?
|
Verwijderd
|
laptop binnengekregen vandaag, vet snel
![]() en gister nieuwe groene hakken gekocht voor veertien euro en daar ben ik blij meeeee ![]() in plaats van chillen met mn freund is het cocktails met eerst collega's en daarna een vriendinnetje geworden gisteravond en dat was een gave avond, vanavond weer met alle chicks cocktails drinken bij iemand thuis en dan vast nog wel de stad in, zin in! |
![]() |
||
Citaat:
ontipoc: Ik heb vandaag gewerkt en net had ik Drs. Rik van de Hardheid over de vloer die mij de nieuwe 7'' kwam afleveren. Chill een biertje gedaan en zo meteen ga ik boodschappen doen en daarna vreten om vervolgens met een maat van me op georganiseerde wijze alcohol te nuttigen.
|
Harde avond gisteren, eerst diepgaande gesprekken op de bank en toen met een vriendinnetje los gaan in Tivoli. Daarna buiten nog lol gehad om een harnasje voor een dwerg. Nu even douchen want ik ben net wakker.
||
Citaat:
Gisteren heb ik nog heel snel een stukje geschreven voor een studentenblaadje en biertjes gedronken daar en vandaag heb ik met een vriendinnetje koffie gedronken. Sinds ze verhuisd is heb ik haar vet lang niet meer gesproken dus dat was gaaf. Straks naar mijn ouders omdat ze bijna op vakantie gaan en cadeautjes geven enzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag! JanDeVries | 499 | 22-06-2008 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Films, TV & Radio |