Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2008, 20:08
Verwijderd
Dolce: Ik vind het echt heel moedig! En als je mijn hulp nodig hebt: mijn aanbod om af en toe voor je katten te zorgen staat er nog steeds .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2008, 21:20
Idunarara
Idunarara is offline
Klotezooi.
Als ik mijn vriend niet zie voelt het alsof het uit is en ben ik bijna constant super prikkelbaar en op het randje van huilen. Als ik bij hem ben is het geweldig, hij is geweldig.

En verrassend genoeg ligt de oorzaak bij mij want ik kom altijd na een relatief goede periode weer terug bij mij oude vertrouwde depressieve geest, en ik moet er nu toch echt een keer wat aan laten doen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 21:23
Verwijderd
Vluchten naar de eenzaamheid is nooit een goed idee. Nu dus ook niet. Nee.

Soms zie ik je ineens tussen de mensen staan, maar als ik later bij 'm weg ging, was je 't niet.

Vannacht droom ik ons weer als koningin en koning van ons tweedehandsmatras
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 21:54
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Dolce: Ik vind het echt heel moedig! En als je mijn hulp nodig hebt: mijn aanbod om af en toe voor je katten te zorgen staat er nog steeds .
Thnx das lief...
Ik zal t onthouden...
Ik sprak net een klasgenoot die stage moet lopen hier in de buurt, zelf moet ze van heel ver komen. Dus zij wilt eventueel wel in me huis... we denken er allebei nog over na, maar het zou wel fijn zijn voor de katten...

doei allemaal, k ga jullie missen!

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 22:25
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Klotezooi.
Als ik mijn vriend niet zie voelt het alsof het uit is en ben ik bijna constant super prikkelbaar en op het randje van huilen. Als ik bij hem ben is het geweldig, hij is geweldig.

En verrassend genoeg ligt de oorzaak bij mij want ik kom altijd na een relatief goede periode weer terug bij mij oude vertrouwde depressieve geest, en ik moet er nu toch echt een keer wat aan laten doen.
ben jij mij ofzo
Oud 16-07-2008, 00:52
Verwijderd
ah neeee
leuk, internet radio opzetten, hoor je tóch net dat nummer dat je niet wilt horen.
hinder - homecoming queen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Klotezooi.

dit, maar dan als in: mijn vriendin en ik wil gewoon niet als stalker gezien worden en haar ook niet op dr lip zitten maar die onzekerheid hea
gelukkig is ze heel loyaal
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 03:38
Redhair
Redhair is offline
Was net getuige van de geboorte van de eerste kitten van mijn poes. Prachtig. Ben benieuwd hoeveel er nog komen. Ik en de vriendin van mijn broer dachten er twee te voelen. Wat mooi zeg, ze kwam me halen, de poes. Ze zocht aandacht, ik moest haar aaien, toen voelde ik vocht lekken. Ik liep naar het bed, ze rende me achterna, ging toen zelf in haar doos naast het bed liggen en begon met de bevalling. Ze wilde echt dat ik erbij was en dat vind ik lief.
Oud 16-07-2008, 09:52
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rasmusje: je hoeft niet altijd de beste vriendinnen met iemand te zijn om iets leuks te gaan doen... En diegene bepaalt zelf wel of hij of zij met jou wil afspreken, dat mag jij niet voor hem beslissen. Bel of mail desnoods een klasgenootje ofzo, wie niet waagt, wie niet wint.

OT: vandaag ga ik écht wat langer dan 10 minuten aan de scriptie. Lastig, zoveel tijd zonder echte druk. En i.p.v. mezelf dan toestaan geen scriptie te doen, maar iets anders leuks, voel ik me constant schuldig dat ik niks doe. Dus kan ik maar beter een paar uur wel wat doen en daarna iets anders.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 11:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stom gek lichaam
Oud 16-07-2008, 11:53
Verwijderd
Shit, morgen heb ik mijn rijexamen en nu is mijn lievelingsbroek kapot gegaan. Niet dat het daar van afhangt maar euhh, ja, zo voelt het wel een beetje...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 14:56
Verwijderd
@BlueViolet: Veel succes Het gaat je lukken

Het is toch wel frappant. Van m'n gewone vrienden kreeg ik een troost-cadeautje, gewoon iets kleins maar het betekende veel voor me. Mijn beste vriendin zwijgt echter in alle toonaarden. Dat had ik van haar niet verwacht, vind ik wel teleurstellend. Maargoed, alle dank aan mijn vrienden
De verveling begint nu wel toe te slaan; ik ruim m'n kamer ongelooflijk vaak op, houd de tuin schoon, probeer zoveel mogelijk te doen. En mijn vakantiewerk staat stil want ze hebben me niet nodig, dus nu moet ik maar wat anders gaan verzinnen. Nog 6 weken te gaan. en ik wil naar afrika op grote-katten-expeditie
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 16:32
Verwijderd
Ahhh, de nieuwe Coldplay is en staat hier heel hard aan. Lang leve ouders met een vrijstaand huis

Nieuwe dEUS (Vantage Point) ook gekocht, wel heavy, maar ook tof. The Architect
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 19:00
kroot
kroot is offline
Groeten vanuit Milaan, over 2 weken ben ik weer in het land.
Knuffels voor iedereen!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 19:34
Rob
Rob is offline
Yay, over 4 dagen is ze weer terug van vakantie. 'k Heb d'r wel gemist, maar dat gaan we helemaal goedmaken. Er wacht een leuk cadeautje op d'r (mits het op tijd aankomt. ) waarvan ik zéker weet dat ze het leuk vindt.

Met mij gaat het ook ongelofelijk goed. Ik ben verhuisd, heb een schat van een vriendin, het is hier gezellig met mijn huisgenoot, we hebben de boel verbouwd tot een gezelligere setup met een flinke zithoek voor acht man en ruimte om te gamen of televisie te kijken.
Daarnaast ben ik ook erg blij met deel V en deel VI van The Legend of Drizzt, wat betekent dat ik nu de eerste twee boxsets helemaal compleet heb. Die zes titels naast elkaar staan er wel erg leuk bij.

Zometeen lekker poolen en de aankomende dagen eindelijk wat rust met betrekking tot spullen uitpakken en kopen want mijn nieuwe rolgordijnen zijn er nog niet en ik heb nog geen boekenkast. Maar dat komt volgende week allemaal in orde.
Oud 16-07-2008, 19:43
Verwijderd
Mijn leven gaat best goed, behalve dat ik heel erg blut ben door school en dat mijn woonsituatie nog steeds niet gefixed is.

Mijn huisgenootjes zijn echt slonsen, en vooral erg onvolwassen... ik sta echt altijd af te wassen en zorg dat dit huis redelijk schoon blijft. Nog 6 week en dan zouten ze op, en ik krijg als het goed is ooit mijn eigen plekje. Pa & ma willen dat ik in elk geval nog wacht tot 1 augustus omdat dan denotices binnenkomen van de andere appartementen... dus echt duimen dat er 1tje vrij komt per 1 sept, dan is mijn stress voorbij en kan ik naar mijn eigen plekje uitkijken.

Ik heb gisteren ook wat dingetjes gekocht, en het enige wat ik eigenlijk nog nodig heb voor mijn eigen stekkie is een bank, want mijn huisgenootjes gaan de bank hier van mij kopen. (wat mij best is) dus en met mijn vriend gaat het super, mijn relatie met mijn ouders gaat goed, ik werk wat meer dus ik verdien meer... mjah, over het algemeen gaat het wel ok verder.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 19:44
Idunarara
Idunarara is offline
Ik luister Warwick Avenue van Duffy, volgens mij is dat erg triggerend voor dramatische stemmingen.

Mijn leven is zo tegenstrijdig. Ik heb een geweldige, mooie, leuke, slimme vriend die heel veel van me houdt en graag bij me is. Maar het blijvende twistpunt is dat hij zijn afstand en ruimte nodig heeft en veel ziet als een verplichting, waaronder mij dus. En ik heb irreele angsten en onzekerheden die ervoor zorgen dat ik bijzonder geforceerd hem de ruimte geef in zijn 'afstand'. Die innerlijke strijd maakt dat ik me ontzettend moet inhouden en niet meer leuk ben als persoon. Maar het is moeilijk te doorbreken want ik weet dat er een kern van waarheid in zit als ik vrees dat hij snel zat van me is als ik de aandacht en tijd opeis die ik eigenlijk nodig heb. Ik vind het zo onverdragelijk om te denken dat hij niet meer bij me is. En soms, als ik in een uitzonderlijk goede bui ben, voel ik me lichtelijk onoverwinnelijk en voelt het alsof het me veel minder doet, maar nu, als hij er weer net vandoor is -om een rare reden en met een kutlachje van dag lieverd ga maar snel- wil ik alleen maar heel hard huilen, maar gelukkig heb ik inmiddels de les geleerd dat dat me alleen maar verdrietiger maakt. Ik wou dat huilen daadwerkelijk opluchtte, maar gek genoeg vind ik deze pijn beter te verdragen als ik mijn tranen inslik en doorga.

En verder zijn al mijn vriendin op vakantie en is mijn komende jaar gevuld met onzekerheden. Ik sta op zo'n ontzettend breekpunt en ironisch genoeg breekt dat me ontzettend op. Mijn emmer zit vol en elke druppel doet hem overlopen. Ik dacht dat ik er wel over heen was gegroeid, dat onbestemde gevoel van eenzaamheid en heel diep verdriet, maar het zit er nog steeds, en is de laatste maanden haast voortdurend aanwezig.

Ik hoop dat mijn aanstaande zelfstandigheid de pijn wat zal verlichten.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2008, 21:39
indigo
indigo is offline
Nieuwe poging om mijn verwarrende week te verwoorden. Het was echt ontzettend tof, echt echt écht. Het was zonnig (zowaar! en ik was in Nederland!) en de kinderen waren lief. Maar ze waren soms wel een beetje irritant. Bovendien waren ze met veel. En dat is vermoeiend. Ik hou van de zee. W. is lief. Ik weet het allemaal ook niet precies, hoor. Hij is helemaal er van overtuigd dat het aan blijft, maar een vriendje op vakantie is zó anders dan in het echte leven. Hij is zoveel jonger, nee, dat geeft niet natuurlijk, dat maakt helemaal niets uit. Hij droomt en ik vind hem zo ontzettend lief. Lief om hoe hij is, niet om wat hij doet of wat dan ook, gewoon om hoe hij als persoon is. Ik weet ook niet hoe ik het anders moet uitdrukken. En ik heb een enorme heimwee terug naar kamp, naar die grote groep kinderen en naar de zon en zee en vooral het strand <33.
Oud 17-07-2008, 02:08
Quast
Quast is offline
Citaat:
Shit, morgen heb ik mijn rijexamen en nu is mijn lievelingsbroek kapot gegaan. Niet dat het daar van afhangt maar euhh, ja, zo voelt het wel een beetje...
gaat je wel lukken
Je lesde zeker altijd in die broek?
Ik moet nog steeds eens rijlessen gaan nemen
Maar eerst goed voor werken
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 06:52
metallica
metallica is offline
Bleh, ik word gek van dat para gedoe van mezelf...
Oud 17-07-2008, 07:09
metallica
metallica is offline
Aaargh, en verdomme nadat de waas over is kan ik rotzooi gaan ruimen. Kijk een keer oke, maar dit komt wel vaker voor. Hij zegt afgelopen week dat hij met me wil samenwonen en alsnog blijft dat stemmetje dat zegt dat er iets niet klopt, damn...
Oud 17-07-2008, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Aaargh, en verdomme nadat de waas over is kan ik rotzooi gaan ruimen. Kijk een keer oke, maar dit komt wel vaker voor. Hij zegt afgelopen week dat hij met me wil samenwonen en alsnog blijft dat stemmetje dat zegt dat er iets niet klopt, damn...
Ik denk dat je dat altijd houdt hoor dat iedereen dat heeft. Niemand is perfect dus ik denk dat als je met iemand gaat samenwonen dat je op een bepaald niveau altijd twijfels zult hebben. Dus wat dat betreft, gewoon ervoor gaan, samenwonen is leuk
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 11:39
Verwijderd
Jaaa hoor, echt is voor mij; heb ik eindelijk alle moed verzameld om naar de tandarts te bellen, hebben ze pauze en neemt er niemand op. Argh! Goed, over een uur zijn ze er weer... Brrr, ik en bellen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 12:12
Verwijderd
Citaat:
gaat je wel lukken
Je lesde zeker altijd in die broek?
Ik moet nog steeds eens rijlessen gaan nemen
Maar eerst goed voor werken
Nee, die broek die heb ik de afgelopen jaren aangehad bij toetsen/examens enz. dus dat was een beetje mijn geluksbroek. Iets met bijgeloof enzo.

Maargoed, ik heb het dus niet gehaald. De rijles die ik vlak voor het examen had ging best goed dus ik ging wel met een redelijk vertrouwen dat examen in. Het ging ook wel lekker totdat ik een vrachtwagen min of meer afsneed. Mijn examinator zei er niets van maar ik had het zelf dus te laat door. Nou en toen begon ik allemaal suffe fouten te maken en tot slot reed ik door rood. Tja... toen wist ik het wel.

En eigenlijk baal ik er goed van...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Jaaa hoor, echt is voor mij; heb ik eindelijk alle moed verzameld om naar de tandarts te bellen, hebben ze pauze en neemt er niemand op. Argh! Goed, over een uur zijn ze er weer... Brrr, ik en bellen
*gaat bellen*

edit: *slaat zichzelf*

echt, nog geen één minuut duurde dat gesprek en ik maak me er al máánden druk over 14 augustus mag ik En ze kafferde me helemaal niet uit

Laatst gewijzigd op 17-07-2008 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 12:46
IcedEarth
IcedEarth is offline
hooiiiiii mensen

ik heb al zon 400 km gelopen, en pas twee kleine blaartjes.
loop een beetje slaap een beetje eet een beetje ouwehoer een beetje.
Reizen lijkt wel feest. Overal leuke jongen mensen, overal is wat te doen, altijd is er hasj wijn etcetera. Alleen, met zijn tweeën of met een groepje reizigers buiten slapen, van de sterren geniet. Een hostel binnen lopen en stiekem een douche nemen. Je tanden poetsen op de wc van een café. Jezelf en kleding wassen in de rivier. Elke dag 20 a 30 km lopen door vreemde landschappen. Een week lang was alles vlak en droog en dor. Geen huizen geen bomen geen schaduw geen bergen geen rivieren. Nu in de ¨grote stad¨. Ik loop over middeleeuwse pelgrimsbruggen, langs snelwegen, door kleine dorpjes van leem, door ezelpadjes door het bos, door de velden. Elke dag van vroeg tot laat. Overal zijn mensen die het pelgrims naar de zin willen helpen: gratis hostels, gratis maaltijden. Ik logeer zo hier en daar. Het is een hele hele vreemde reis. Gister zaten we buiten met wat lui wat te roken, maar we moesten naar binnen. Het was een kloosterherberg. Dus een non stuurde ons high naar binnen (al glimlachend). Het is zo vreemd hier. Ik word in parochie´s met priesters uitgenodigd om wat te eten, mensen maken thee, roepen ¨buen camino¨. Of vragen of je voor ze wil bidden in Santiago.
Veel mensen zeggen dat er zogenaamde leylijnen onder de camino liggen. Ik ben verre van katholiek, maar sommige heidens dingen geloof ik zo. De weg is vol energie. Ik slaap soms voor kerken. De meeste katholieke kerken zijn gebouwd op oude heidense heilige plaatsen waar energiebanen samen kwamen. Dat slaapt heerlijk kan ik vertellen. Als is het niet waar, het idee stelt me gerust. Mensen doen pelgrims ook niets, lijkt het wel.
Soms loop ik de hele dag alleen, houd pauzes onder boompjes, drink wat schrijf wat. Soms vooral ´s ochtends zijn er heel veel pelgrims op weg (willen de hitte voor zijn). Dan is het net een soort mierengroep van zonderlingen met grote tassen die door het landschap stroomt. Buen camino! Dat is wat ik dag in dag uit hoor. Hmm het is zo mooi, zo heerlijk, zo bijzonder om zon tocht temaken.
Soms loop ik dagenlang langs het geruis van de snelweg. Dan bedenk ik me dat wanneer een auto 140 kmh rijdt, hij in een uur even ver is als ik in zon 6 a 7 dagen. Maar ik voel me vereerd dat ik de tijd kan nemen. Over een paar dagen komen mijn ouders me opzoeken. Ik vraag me af of ze merken dat ik anders ben geworden. Rustiger, ik lijk meer te genieten. Naturlijk is dat altijd of vaak zo als je op reis bent, maar toch is een zware pelgrimstocht echt iets wat iets met je doet.
En oh ik zal de ellende niet vergeten: Je zweet, je stinkt, je loopt met blaren, je hebt spierpijn, het zweet tussen je billen irriteert zodanig dat je ze maar in poedert met babypoeder, de heupband van mijn rugtas snijdt dag in dag uit over mijn heupen. Na een dag van 50 km voelden mijn voeten zo beurs dat elke stap als een soort marteling aan voelde. En dan vergeet ik te vertellen hoe het is om in een hostel te slapen op een slaapzaal met 50 man, snurkend stinkend, ´s ochtends opstaan om 5 uur om de hitte voor te zijn, en hoe het is om ongesteld te zijn en 30 km te lopen met 10 kilo bepakking, geen schaduw en een graad of 40 in de schaduw. Maar het is allemaal prima te doen. Vandaag is mijn eerste rust dag na een dag of 16 lopen, vanavond weer eens een couchsurfingadresje, misschien kan ik wel douchen, hihihihi. (en uitslapen, de nonnen maakten iedereen om 6 uur wakker om om 8 uur op de straat te worden gezet waar ik maar verder sliep).
Ja, reizen is vrijheid. De hele weg wordt bevolkt door zonderlingen, feestende jongeren, mensen met harde vreemde verhalen en al wat meer. Katholieken, heidenen, zelfs een moslim. En veel jongeren die ¨niet weten wat ze willen´ (ja ik voel me thuis). Een aantal met wie ik vaak optrek heeft gewoon de huur op gezegd, en woont op de camino. Wat een rare reis.

Laatst gewijzigd op 17-07-2008 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 12:47
IcedEarth
IcedEarth is offline
ojaaa: gefeliiteerd redhair, 20, dat klinkt serieus. Bedankt voor je lieve smsje, daar was ik blij mee.
En sterkte Ave, liefs voor iedereen en speciaal een extra knuffel voor yana!
en roosje relaxed dat van die pabo.
Oud 17-07-2008, 12:55
marrel
marrel is offline
Dingen afstrepen van het todo lijstje <3 Vandaag eindelijk uit kunnen slapen. Ook maar gelijk tot 12 uur op bed blijven liggen (a) naja mag best een keer. Bijna op vakantie. Hopelijk wordt het leuk!
Oud 17-07-2008, 12:57
Verwijderd
Wow, IcedEarth, 't klinkt echt fantastisch
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 13:03
Quast
Quast is offline
Citaat:
Nee, die broek die heb ik de afgelopen jaren aangehad bij toetsen/examens enz. dus dat was een beetje mijn geluksbroek. Iets met bijgeloof enzo.

Maargoed, ik heb het dus niet gehaald. De rijles die ik vlak voor het examen had ging best goed dus ik ging wel met een redelijk vertrouwen dat examen in. Het ging ook wel lekker totdat ik een vrachtwagen min of meer afsneed. Mijn examinator zei er niets van maar ik had het zelf dus te laat door. Nou en toen begon ik allemaal suffe fouten te maken en tot slot reed ik door rood. Tja... toen wist ik het wel.

En eigenlijk baal ik er goed van...
Oke Dat heb ik ook bij bepaalde momenten. Dan neem ik ook iets specifieks mee omdat dat in het verleden geluk bracht. Niet dat het geluk gaat brengen, maar het laat je op de een of andere manier toch beter presteren omdat je steviger in je schoenen staat dan

En jammer dat je het niet hebt gehaald.
Ik kan me best voorstellen dat motivatie verloren gaat als je een fout maakt waarbij je al denkt dat je daarom niet meer slaagt. Volgende keer lukt het je wel. Op zo'n examen wordt er gewoon meer dan je verwacht dan een rijles dus dan ben je ook wat zenuwachtiger ( iets zegt me dat ik dit verkeerd spel) dan bij een normale rijles.

Wanneer mag je weer?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 13:03
Little_lady
Little_lady is offline
Bijna 2 maanden geleden was het nog drama, maar eindelijk kan ik jullie vertellen dat het er weer wat beter uit ziet Ik ben namelijk voor het eerst al een week thuis Durfde het niet eerder te posten, bang dat het mis zou gaan.. Heb namelijk nog steeds last van veel bijwerkingen van de medicijnen en daardoor heb ik al een paar keer dagen thuis in rook op zien gaan. Maar jeeeej, nu gaat het al een week goed Niet dat ik nu genezen ben ofzo, moet morgen wel terug naar het ziekenhuis.. Maar ze wilden me ook mn vakantie niet ontnemen en we zijn aan het afbouwen met de medicijnen en chemo omdat alle scans schoon lijken, dus wilden ze het wel proberen. Voelt echt zo goed ik ben nog wel te moe om echt leuke dingen te doen, maar als ik eruit wil heb ik mn rolstoel & beste vriendin en das echt een geweldige combinatie Haar vakantiebaantje ging namelijk niet door, dus heeft ze vrijwillig aangeboden om deze week met mij door te brengen. Echt zooo lief Nou moet ik dus morgen weer naar het ziekenhuis waar ik sowieso een week moet blijven, maar das ook omdat ze allemaal testen gaan doen om te kijken hoe ik deze week doorgekomen ben enzo. En als dat allemaal beetje goed is dan mag ik dus vaker voor langere tijd naar huis en misschien binnenkort zelfs alleen nog voor chemo's en onderzoeken naar het ziekenhuis. *hoopt heel hard*

Oh en ik heb vorige week in het ziekenhuis nog de eindtoetsen gedaan van mn schoolvakken, van alles waren alleen wiskunde & Duits écht slecht gezien mijn situatie dus ze hebben besloten dat ik. Schrik niet. OVER MAG met bijles voor Duits en wiskunde volgend jaar Of ik dan volgend jaar het examen haal is natuurlijk twijfelgeval omdat ik 3 kwart van de reguliere lessen niet gevolgd heb, maar ik heb dus blijkbaar zo goed zelfstandig gewerkt dat mn toetsen best nog wel goed waren En als ik dan volgend jaar bepaalde vakken niet haal, mag ik die het jaar daarna op volwassenen-onderwijs inhalen. Dan hoef ik dus niet alles van het examenjaar opnieuw te doen

Maar genoeg weer, tussen half 4 en 4 uur komt vriendinnetje weer hier en dan gaan we weer spelletjes doen of rondje door het dorp ofzo. Beetje vieren dat de week goed gegaan is dus ik ga nu nog maar even snel slapen, want ben best wel moe ondanks mn blijheid hihi
Oud 17-07-2008, 13:13
Verwijderd
@Little_lady: Wat fijn dat je zo vrolijk bent en dat het zo goed gaat Fijn ook dat je thuis mag zijn nu Hopelijk gaat 't komende week ook goed en mag je daarna langer thuis blijven
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 13:51
Heksjuh
Heksjuh is offline
Little lady: fijn om een positief bericht van je te lezen! (})

Ik ben moe. Ik moet veel werken. Mijn eigen schuld, want ik zeg altijd ja en bied het ook zelf aan. Gisteren zou ik eigenlijk vrij zijn, maar omdat het weer mooier is, is het fijner als ik er ook ben in de ochtend vooral omdat soms vier kassa's open moeten (er zouden er drie komen) dus moest ik 's ochtends ook. Toen belde iemand van de middag ziek af en moest ik de hele dag. Deze hele week geen vrije dag, dinsdag en woensdag zelfs hele dagen gewerkt en de rest van de week ook. Mijn lichaam begint te protesteren. Maar ik vind het werken leuk.

Mijn laatste tentamen terug: 7.5 Dus gehaald. Anders hadden ze echt een probleem, want dan moest ik de komende twee weken leren terwijl ze me al voor de hele week veel hadden ingedeeld. Ik denk dat ik ze morgen eerst een beetje ga pesten, als mijn gezicht niet alles verraadt
Oud 17-07-2008, 14:14
ecrivaine
ecrivaine is offline
Waar blijft m'n stufi en salaris?!
Ik weet niet wat ik allemaal heb uitgespookt, maar ik heb er in nog geen maand 500 euro doorheen geramd. Oké, een weekendje Antwerpen, een paar keer uit geweest, een stel boeken gekocht, treinkaartjes betaald, uit eten geweest en daarnet nog eens 87 euro aan stomme vaccinaties.
Bah, ik heb nooit problemen gehad met m'n geld

Maar verder gaat het goed. De vriendinnen veel gezien, goed gewerkt gisteren, m'n ouders komend weekend weer zien en een mooie reis in het vooruitzicht
Oud 17-07-2008, 14:43
Verwijderd
Citaat:
*gaat bellen*

edit: *slaat zichzelf*

echt, nog geen één minuut duurde dat gesprek en ik maak me er al máánden druk over 14 augustus mag ik En ze kafferde me helemaal niet uit
Haha, mutsie
Maar nou heb je weer een goede ervaring op je lijstje erbij
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 14:43
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik denk dat je dat altijd houdt hoor dat iedereen dat heeft. Niemand is perfect dus ik denk dat als je met iemand gaat samenwonen dat je op een bepaald niveau altijd twijfels zult hebben. Dus wat dat betreft, gewoon ervoor gaan, samenwonen is leuk
Dank je wel voor de peptalk

Het blijkt ook wel weer heel erg mee te vallen. En mensen, ik ben ingeloot voor psychologie in utrecht!
Oud 17-07-2008, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Dank je wel voor de peptalk

Het blijkt ook wel weer heel erg mee te vallen. En mensen, ik ben ingeloot voor psychologie in utrecht!
Whoei, gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Haha, mutsie
Maar nou heb je weer een goede ervaring op je lijstje erbij
Nu heb ik zelfs zín om nog meer mensen te gaan bellen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 15:12
Roosje
Roosje is offline
Prutje, het bureau inschrijving van de HU is net vijf minuten geleden dichtgegaan dus ik kan ze niet meer bereiken. xD Stomme sites die niet helder zijn. (a) Nu moet ik morgenochtend vroeg maar eens even gaan bellen, ik moet het toch wel goed regelen.
Oud 17-07-2008, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Nu heb ik zelfs zín om nog meer mensen te gaan bellen
Pas op hč, het moet geen hobby worden
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 16:39
Quast
Quast is offline
Citaat:
Waar blijft m'n stufi en salaris?!
Ik weet niet wat ik allemaal heb uitgespookt, maar ik heb er in nog geen maand 500 euro doorheen geramd. Oké, een weekendje Antwerpen, een paar keer uit geweest, een stel boeken gekocht, treinkaartjes betaald, uit eten geweest en daarnet nog eens 87 euro aan stomme vaccinaties.
Bah, ik heb nooit problemen gehad met m'n geld

Maar verder gaat het goed. De vriendinnen veel gezien, goed gewerkt gisteren, m'n ouders komend weekend weer zien en een mooie reis in het vooruitzicht
Ik heb daar de laatste tijd ook wat moiete mee
Ik had deze maand ruim 560 euro uitgegeven en de maand ervoor 800 ( wel schoolgeld toen maarja)
Hoop het deze maand toch even zuiniger te doen

En dan nog te bedenken dat mijn salaris 500 euro per maand is en nog 90 stufi heb.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 17:29
Verwijderd
Ik kan dit. Ik kan dit. Ik kan dit. En als ik het echt niet kan, bestaat er ook nog zoiets als een telefoon.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 19:19
Stefanie
Stefanie is offline
Alle dingen die ik heb geleerd pas ik nu ook toe. Ik mag echt wel trots op mezelf zijn, want hierdoor gaat alles veel beter, waardoor mijn gevoel ook beter wordt. Ik heb net een stukje met de hond gefietst door een mooi landschap. Eigenlijk is het leven best mooi.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 20:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
omg little_lady, wat fijn dat het wat beter met je gaat en wat ontzettend goed van je dat je gewoon over bent (nou ja, niet gewoon over natuurlijk, maar hé!), jij mag echt wel hartstikke trots op jezelf zijn, goed gedaan zeg! Veel sterkte nog de komende tijd!

OT: Er zouden meer dagen als vandaag moeten zijn.
Oud 17-07-2008, 21:57
Verwijderd
Het dieet gaat klote. Hoe moeilijk is het om het een week vol te houden en nog 2 kilo af te vallen? Stom gedoe. Maar ik had vandaag een leuke werkdag, als je om de chaos heenkijkt. Ik denk dat mijn collega's me echt waarderen, hoewel ik het nog niet zeker weet en wantrouwig ben. Maar aan de andere kant: waarom zouden ze me niet moeten? Tsja. En ik moest zo lachen, toen ik me ging omkleden gisteren na het werk, voor pap's verjaardag. Kom ik terug, allemaal verbaasde en volgesn mij ook bewonderende blikken: is zij dat?
Hm. En een vriendje van schiphol gehaald naar een jaar Canada. Mijn god, wat zag die er goed uit. En morgen komt mijn ex-vriendje weer aan op Schiphol. Ik ben aan het werk, wellicht kan ik even langshoppen. We will see.

Nu zit ik in Amsterdam in het huis van mijn zus. Alleen. Omdat ik dat ook moet kunnen. Maar net was er hier een vriendinnetje van mij, en dat was heel gezellig. En weer heb ik twijfels, gedachten, moeilijkheden. En weer zit ik fotos te kijken die ik eens met rust zou moeten laten. Bluh.

@ Little-lady: wat fijn, een klein beetje goed nieuws! Helemaal goed om te lezen!!!
@stefanie: soms best fijn om dat te kunnen zien, toch?
@metallica: gezellig, komen we elkaar wellicht een keer tegen op een faculteit als ik mijn vakken richting de psychologie kies
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 22:23
Redhair
Redhair is offline
IcedEarth, het klinkt echt geweldig maar ook zwaar! Het boek wat je me geleend hebt maakt waar wat de achterkant beweert, je wilt op reis als je het uit hebt. Ik heb mijn moeder voorgesteld om een stuk van de camino te lopen, van Leon naar Santiago bijvoorbeeld. Mijn moeder ziet het ook zitten, dus over een tijd loop ik het misschien ook!

Poes heeft drie kleine poesjes en ze zijn zo mooi en lief, en mijn poes is zo'n goede moeder. Bij elk piepje kijkt ze wat er aan de hand is, ze ligt constant te spinnen. Ze ligt in een doos naast mijn bed en vindt het heerlijk als ik op bed kom liggen en haar lekker aai.
En mijn moeder heeft eindelijk haar huis gekocht, het huis waar ik meer dan achttien jaar gewoond heb, geboren en getogen. Ze had al een ander huis maar dat is door een stomme reden toch niet doorgegaan. Over een maand moet ze uit haar huis dus het leek even spannend te worden, maar vanmorgen hebben we een huis bezichtigt en vanmiddag kregen we de sleutels. Echt een leuk huisje, midden in de stad, vijf minuten lopen van mij. In dat huis zou ik ook wel kunnen wonen. Dus komende weken lekker klussen daar. Aankomende week moet ik werken, in totaal dertig uur. Wilde er al onderuit komen met reden dat ik moest klussen, maar mijn moeder was erbij toen het uitzendbureau belde en zei dat ik het moest doen. Klussen kon 's avonds ook nog en ik moest toch echt een keer gaan werken. Yeah.
Oud 18-07-2008, 10:37
Verwijderd
Even een kort berichtje vanuit Portugal. Het is hier warm! Gister rond de 37 graden. Pfft. Maar straks lekker naar het strand. Verder alleen maar heel moe. Diagnose: ik ben zwaar gestoord. Zowel cluster B als C kenmerken (borderline en ontwijkend/afhankelijk). Ach ja, het zal wel...
*Knuffels voor iedereen*
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 11:31
Verwijderd
ik ben eigenlijk gewoon een vreselijk gemeen kutwijf
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 14:07
Verwijderd
Gisteren was ik ff helemaal overstuur met alles, ook de eerste keer echt tranen in een paar maand. Ik voelde me wel opgelucht, ik en mn vriend zaten een beetje raar te soort van ruziden over iets heel erg stoms en ik was gewoon van de kaart door alles, mijn woonsituatie, mijn zusje, mijn familie. Alles... met mn vriend was het gewoon een stom misverstand gelukkig.

Urggggh, hopelijk weet ik 1 augustus of ik een plekjeheb... anders zit ik nog 6 week met onzekerheid en wie weet hoelang, en moet ik een maand bij mijn ouders verblijven net als school begint. NIET handig.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2008, 16:00
justhanna
justhanna is offline
Soms denk ik dat ik té flexibel ben. Wanneer een collega een dienst wil ruilen, en ik heb geen afspraken met anderen staan, dan zeg ik altijd dat ik kan. Maandag zou ik vrij zijn, en ik had 's middags willen winkelen.. Nu werk ik maandag vanaf 15 uur omdat een collega een begrafenis heeft... Goed, dan kan ik vanaf 13 uur tot 15 uur nog wel even winkelen, maar echt een rustig dagje word het niet meer. En daar baal ik best van. Maar goed, ik heb zelf toegezegd. Gelukkig zit er wel het voordeel aan dat ik dan volgende week vrijdag maar tot 13 uur hoef en niet tot 17.30 uur. Dus er zit ook wel wat positiefs aan. Maar goed, volgende keer moet ik toch even wat beter nadenken voordat ik toezeg.
Reageren

Regels voor berichten