Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2008, 14:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omdat ik ziek en moe ben, en net mijn mama aan de telefoon had, en ik mezelf heel zielig vind.
Waarom zit je dan achter je computer? Daar word je denk ik niet beter van.
Oud 17-07-2008, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nooit aan games beginnen, het is echt funest voor rsi Titan Quest was de laatste game waar i kredelijk wat tijd in heb gestoken. Maar, de pijn.
Ah, maar voor RSI hebben ze vakanties uitgevonden Dat je ergens heen reist dus, he, niet gewoon het vrij zijn van school en/of werk want dat zijn nou juist de tijden waarin je de gamenerd kan uithangen en RSI kan kweken enzo.
Oud 17-07-2008, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je dan?

Ziek zijn en niemand in de buurt hebben is echt ideaal voor decadent ongezond voer bestellen en de hele dag in je pyjama voor de pc/tv/snes/whatever hangen en whiskey drinken want je bent toch al ziek dus dan kun je net zo goed ook dronken zijn enzo.

Mijn vader gaat als hij ziek is altijd wodka drinken, hoewel hij gewoonlijk nooit drinkt. En dan wordt hij heel vrolijk en doet zo van 'har har har ik word zo dronken en dan ga ik de keuken slopen want dat doen dronken mensen har har ik begin met de kastjes harrr'. Alleen sloopt hij de keuken natuurlijk nooit, hij zit alleen maar op z'n krukje te giechelen dan.

Maar, ik ben geen Russin hè, mijn zieke lichaampje kan alcohol nu vast niet aan.
Ik ben misselijk, heb buikpijn, keelpijn, en van die pijnscheuten overal door mijn lichaam. Boehoe.
Oud 17-07-2008, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Jij moet ook posten in mijn koffietheetopic op E&D! Kun je vertellen over je nieuwe senseo
Oud 17-07-2008, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Ik lig al heel de dag in bed, daar ga je je ook niet beter van voelen.
Oud 17-07-2008, 15:02
Verwijderd
Citaat:

Maar, ik ben geen Russin hè, mijn zieke lichaampje kan alcohol nu vast niet aan.
Ik ben misselijk, heb buikpijn, keelpijn, en van die pijnscheuten overal door mijn lichaam. Boehoe.
Maar dan kan je nog steeds pizza bestellen en daar amper wat van eten omdat je toch geen honger hebt en drieduizend kopjes thee drinken en de hele dag naar een tv/monitor staren Met de dekens om je heen en af en toe je hoofd in je kussen begraven en dramatisch 'WRAAAGGGHH' doen terwijl je het kussen zo kopjes geeft. Want dergelijke dingen zijn geoorloofd als je ziek bent

Misselijkheid is wel echt lame, echt zo'n huichelaar. Dat zit maar ergens te zeuren en te zaniken maar het doet geen pijn en zelfs als het heel ernstig is ga je niet dood van het verschijnsel zelf. En je valt er ook niet door flauw ofzo, nee, het blijft gewoon zitten waar het zit en gaat gewoon door met zeuren zonder dat je er wat nuttigs aan kan doen. Brrr
Oud 17-07-2008, 15:03
Verwijderd
Brr ja ik háát misselijk zijn
Oud 17-07-2008, 15:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jij moet ook posten in mijn koffietheetopic op E&D! Kun je vertellen over je nieuwe senseo
Oud 17-07-2008, 15:10
Uice
Uice is offline
Ach schitterend, ik heb een overhemd met een hashjoint in de borstzak bij mijn ouders in de was gegooid. Ik zocht dat ding al.
Oud 17-07-2008, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Brr ja ik háát misselijk zijn
Ja, achterbaks kutgevoel is het. Het heeft ook van die nare kuttruukjes, dat je misselijk wordt als je te weinig eet bijvoorbeeld. Wat is dat nou voor grap, dan heb je al helemaal geen zin meer in voer, terwijl het móet want dan gaat de misselijkheid over. Wut
Oud 17-07-2008, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, achterbaks kutgevoel is het. Het heeft ook van die nare kuttruukjes, dat je misselijk wordt als je te weinig eet bijvoorbeeld. Wat is dat nou voor grap, dan heb je al helemaal geen zin meer in voer, terwijl het móet want dan gaat de misselijkheid over. Wut
Of dénken dat je misselijk bent door weinig eten en dan dus maar iets gaan eten om er vervolgens achter te komen dat je toch misselijk was door iets anders
Oud 17-07-2008, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Of dénken dat je misselijk bent door weinig eten en dan dus maar iets gaan eten om er vervolgens achter te komen dat je toch misselijk was door iets anders
Ja, ook zo'n naaistreek. Misselijkheid is echt de landverrader der bijverschijnselen van dingen, hoofdpijn is tenminste eerlijk. "Hoi, ik ben pijn, in je hoofd. Als je er een paracetamolletje tegenaan gooit ga ik weg en waar ik door kom weet ik ook niet, maar dat boeit niet, want ik zit hier gewoon te chillen in je zenuwstelsel en je mag zelf beslissen of je me nog weg gaat jagen of niet." Terwijl misselijkheid echt zo'n sneaky sabotage-aanval vanachter de linies is.
Oud 17-07-2008, 15:30
Verwijderd
Goed, tijd voor meer Oblivion, want er wachten goblins op me. Ze vragen met hun goblinstemmetjes - 'Masha, Masha, toe nou, kom ons slaan met je gave nieuwe mace!' en het zou bijzonder onaardig van me zijn als ik ze dat genoegen zou ontnemen.
Oud 17-07-2008, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ach schitterend, ik heb een overhemd met een hashjoint in de borstzak bij mijn ouders in de was gegooid. Ik zocht dat ding al.
Zonde.
Oud 17-07-2008, 15:36
Verwijderd
Ik ben naar de Albert Heijn geweest. Het was een hachelijke onderneming, met duizelingen op de fiets, maar ik heb het overleefd. Ik heb sinaasappelsap, drop en beschuitjes.
Oud 17-07-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Maar je blowt toch nooit alleen?
Oud 17-07-2008, 15:47
Missy
Missy is offline
Hm. Ik moet zo werken, maar we hebben niks lekkers in huis. Dan maar cup a soup met een broodje.
Oud 17-07-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Maar je blowt toch nooit alleen?
nee, maar wel gezellig samen met zijn nieuwe vriendin
Oud 17-07-2008, 15:56
Verwijderd
Citaat:
nee, maar wel gezellig samen met zijn nieuwe vriendin
Wat wil je nou joh, bitch?
Oud 17-07-2008, 15:58
Verwijderd
Oud 17-07-2008, 16:03
Verwijderd
Haha, ik heb me verslapen voor m'n werk, .
Oud 17-07-2008, 16:05
Verwijderd
lol beetje bijgekomen?
Oud 17-07-2008, 16:16
Verwijderd
Hrmm, het was echt een bizarre ervaring. Ik was met mensen aan het praten waarvan ik dacht dat die achter me waren en zo (niet dus), en een vriend van me was er wel écht, en die heeft me vijf uur lang rondjes zien lopen terwijl ik 'hrmm' zeg, en naar willekeurige dingen aan het wijzen ben.

Maar nu gaat het wel weer.
Oud 17-07-2008, 16:20
Lethe
Lethe is offline
Morgen m'n auto.
Oud 17-07-2008, 16:24
Verwijderd
Ik ga werken, . Mijn God, dit wordt wat.
Oud 17-07-2008, 16:35
Verwijderd
dat je gaat werken of wordt je werk wat?
Oud 17-07-2008, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ah, maar voor RSI hebben ze vakanties uitgevonden Dat je ergens heen reist dus, he, niet gewoon het vrij zijn van school en/of werk want dat zijn nou juist de tijden waarin je de gamenerd kan uithangen en RSI kan kweken enzo.
RSI wordt niet veroorzaakt door veel achter de computer te zitten, maar door je mentale gesteldheid tijdens het werken/gamen achter de computer.
Oud 17-07-2008, 16:39
Missy
Missy is offline
Ik denk het eerste, gezien zijn toestand.

Ik ga werken. Gelukkig maar drie uurtjes.
Oud 17-07-2008, 16:41
Tink*
Tink* is offline
En door een verkeerde houding vooral in combinatie met stress. Ohja RSI, ik heb nooit zin om iets aan dingen te gaan doen waar ik op het moment geen last van heb. En als ik er dan wel weer erg last van heb dan heb ik spijt en beter ik mijn leven en wil ik er iets aan gaan doen, maar zodra het dan weer weg is dan doe ik het weer niet.
Oud 17-07-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
En door een verkeerde houding. Ohja RSI, ik heb nooit zin om iets aan dingen te gaan doen waar ik op het moment geen last van heb. En als ik er dan wel weer erg last van heb dan heb ik spijt en beter ik mijn leven en wil ik er iets aan gaan doen, maar zodra het dan weer weg is dan doe ik het weer niet.
De overbelasting komt mede door een verkeerde houding, ja, maar chronische klachten zijn 100% psychisch.
Oud 17-07-2008, 16:42
Tink*
Tink* is offline
Yesh, vandaar de edit. Stress. ;x En dan zegt de dokter dat je moet ontspannen, maar dat je dat dan niet kan.
Oud 17-07-2008, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Yesh, vandaar de edit. Stress. ;x En dan zegt de dokter dat je moet ontspannen, maar dat je dat dan niet kan.
Ervaring mee?
Oud 17-07-2008, 17:08
Kenichi
Kenichi is offline
Hoi
Oud 17-07-2008, 17:11
Tink*
Tink* is offline
Zou het?
Oud 17-07-2008, 17:11
TopDrop
TopDrop is offline
Het is nog nooit zo rustig geweest 'snachts

Citaat:
Ja, ook zo'n naaistreek. Misselijkheid is echt de landverrader der bijverschijnselen van dingen, hoofdpijn is tenminste eerlijk. "Hoi, ik ben pijn, in je hoofd. Als je er een paracetamolletje tegenaan gooit ga ik weg en waar ik door kom weet ik ook niet, maar dat boeit niet, want ik zit hier gewoon te chillen in je zenuwstelsel en je mag zelf beslissen of je me nog weg gaat jagen of niet." Terwijl misselijkheid echt zo'n sneaky sabotage-aanval vanachter de linies is.
Hahahahaha

Citaat:
Morgen m'n auto.
Oud 17-07-2008, 17:12
Kenichi
Kenichi is offline
Ik verveel me
Oud 17-07-2008, 17:21
Hanneke
Hanneke is offline
Huhu, best leuk een moeder die docent is op je school.

Ze is pas geleden geopereerd aan haar schouder, en nu waren er twee collega's van haar op ziekenbezoek. Verschillende docenten die uitgebreid besproken worden

Laatst gewijzigd op 17-07-2008 om 17:36.
Oud 17-07-2008, 17:31
Kenichi
Kenichi is offline
WOW WTF!

Dark Phoenix
20M - Medewerker
Oud 17-07-2008, 17:33
Tink*
Tink* is offline
Dus?
Oud 17-07-2008, 17:42
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
WOW WTF!

Dark Phoenix
20M - Medewerker
?
Oud 17-07-2008, 17:43
TopDrop
TopDrop is offline
Ooh, ik weet al wie Kenichi is.
Oud 17-07-2008, 17:44
Tink*
Tink* is offline
Ik niet, verlicht me.
Oud 17-07-2008, 17:48
Tink*
Tink* is offline
Lastfm.
Oud 17-07-2008, 17:49
Verwijderd
Oh, ze hebben de nieuwe stijl ingevoerd.
Oud 17-07-2008, 17:51
Verwijderd
Kan ik in elk geval weer zien hoeveel artists ik gescrobbled heb, 818 blijkbaar.
Oud 17-07-2008, 17:53
Tink*
Tink* is offline
1.149 artists. ;x

Even kijken of je al je eigen radio kan luisteren, vast niet.
Oud 17-07-2008, 17:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik niet, verlicht me.
coolkast
Oud 17-07-2008, 17:55
Verwijderd
819 nu.
Oud 17-07-2008, 17:55
Tink*
Tink* is offline
Bij coolkast denk ik altijd aan Shenkie in de koelkast...
Oud 17-07-2008, 18:00
TopDrop
TopDrop is offline
last.fm is wel 10x zo langzaam geworden met die nieuwe stijl
Topic gesloten

Regels voor berichten