Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, ik ben geen Russin hè, mijn zieke lichaampje kan alcohol nu vast niet aan. Ik ben misselijk, heb buikpijn, keelpijn, en van die pijnscheuten overal door mijn lichaam. Boehoe. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Misselijkheid is wel echt lame, echt zo'n huichelaar. Dat zit maar ergens te zeuren en te zaniken maar het doet geen pijn en zelfs als het heel ernstig is ga je niet dood van het verschijnsel zelf. En je valt er ook niet door flauw ofzo, nee, het blijft gewoon zitten waar het zit en gaat gewoon door met zeuren zonder dat je er wat nuttigs aan kan doen. Brrr ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hrmm, het was echt een bizarre ervaring. Ik was met mensen aan het praten waarvan ik dacht dat die achter me waren en zo (niet dus), en een vriend van me was er wel écht, en die heeft me vijf uur lang rondjes zien lopen terwijl ik 'hrmm' zeg, en naar willekeurige dingen aan het wijzen ben.
Maar nu gaat het wel weer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
En door een verkeerde houding vooral in combinatie met stress. Ohja RSI, ik heb nooit zin om iets aan dingen te gaan doen waar ik op het moment geen last van heb. En als ik er dan wel weer erg last van heb dan heb ik spijt en beter ik mijn leven en wil ik er iets aan gaan doen, maar zodra het dan weer weg is dan doe ik het weer niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Huhu, best leuk een moeder die docent is op je school.
Ze is pas geleden geopereerd aan haar schouder, en nu waren er twee collega's van haar op ziekenbezoek. Verschillende docenten die uitgebreid besproken worden ![]()
Laatst gewijzigd op 17-07-2008 om 17:36. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |