Advertentie | |
|
![]() |
|
haha ik heb wel is 10 minuten naar mn mobiel lopen staren en heel soms stopt het trillen net heel effetjes zodat je een woord kunt lezen, echt waus.
Ik heb ook wel is gehad dat ik zo hard ging dat ik alleen nog schuifelend kon lopen en eigenlijk alleen maar zitten... En wat doe je eraan? Op dat moment vind ik het eigenlijk alleen maar fijn ![]() Irritants aan xtc vind ik eigenlijk nog dat je speekselproductie helemaal stopt, daar mogen ze wel een pilletje voor maken wat mij betreft, en je kaakspieren naderhand is ook wel een nadeel. Toch kun je als je er op let je kaken wel in bedwang houden vaak
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja op een feest is het inderdaad wel minder, dan zit je alleen maar
![]() ![]() maar laatste paar keer dat ik het gedaan heb was gewoon bij iemand thuis dus dat veranderd de zaak al wel een beetje ![]()
|
![]() |
Ik vind het de laatste tijd vooral leuk om ergens bij een huisfeestje te zijn waar je beetje rustig kan gaan zitten als ik goed van de kaart ben op echt drukke housefeesten wordt ik vaak alleen maar gaar van pillen.
Hoorde trouwens laatst van iemand dat je tegen droge bek/klapkaken magnesiumpillen kan nemen en dat het dan over is. Maar heb hier verder nog nooit iemand over gehoord. En die trilbeelden zijn voor mij meestal ook een teken dat ik juist lekker vna de kaart ben vind het een fijn gevoel als je ogen beetje wegdraaien haha
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
dat trillende beeld heb ik ook altijd, dat hoort er gewoon bij..
dat te hard gaan als alles tegelijk inklapt herken ik ook zeker! soms wordt k dan echt ziek en iemand heeft me ooit de geweldige tip gegeven om zodra je dus te hard gaat je als n gek moet gaan dansen en bewegen etc (hierbij natuurlijk wel drinken) omdat je dan gewoon een gigantische bom aan activiteit/energie in lijf hebt zitten, die je even kwijt moet raken.. als je nl gaat zitten wordt kans de groter dat je ziekig wordt en gaat nekken...succes! |
![]() |
|
Hahaha, over dat smsen: Ik was een keer op een feestje en toen vroeg iemand of ik een smsje naar zijn vriendin wilde sturen want het lukte hem niet meer. Ik kende die gast niet, dus ik zei: Is goed.
Ik heb uiteindelijk iets gestuurd in het trant van: Het is uit, ik heb een ander meisje ontmoet met dikkere tieten en ze zoent veel beter. Ow, ik ga zo erg naar de hel ![]() ![]()
|
|