Advertentie | |
|
![]() |
|
Nope, te hard gereden op de snelweg en op een 50km/u weg. Kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen waardoor ik hard moest rijden om op tijd te komen op m'n werk (hoewel hard rijden volgens mij niet eens zo heel veel meer opschiet, het is meer voor mijn idee).
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: ik heb keurig gereden, dus: ja.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Nee want ik zat op de terugweg te bumperkleven omdat een kleutertje die echt niet kon rijden (reed bijna de weg af in bochten enzo ![]() |
![]() |
|
Automaat/Flippers ftw.
![]() Sinds ik automaat rijd, wil ik niet meer anders. Het rijdt zoveel fijner, zeker in files. En als je zelf wil bepalen wanneer je schakelt, schakel je gewoon over naar de flippers! ;D Ik denk niet dat ik geslaagd zou zijn, ik haalde 6 auto's in en zat op een snelheid van 220km/h+. Na de inhaalactie maar 10/20km/h harder gereden dan toegestaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou afgelopen nacht niet geslaagd zijn, aangezien ik bijna 70km/u op een 50-weg reed. Collega moest en zou naar de MacDrive, en deze gaat om 1.00 uur dicht.. In 10 minuten moesten we een afstand afleggen die eigenlijk vrij onmogelijk is binnen dat tijdsbestek.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan ben je je stinger kwijt (á 200?) + 140 boete ![]()
||
Citaat:
![]() Natuurlijk zet ik er wel de Duitse/Engelse software erop, die je moet één knop kunt deleten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De afgelopen tijd zou ik echt niet geslaagd zijn. Rechts inhalen, volgens mij worden examinatoren daar niet vrolijk van. Ook reed ik Vmax +20km/u.
Het rechts inhalen betrof trouwens twee mensen die echt al een miljoen keer naar rechts hadden kunnen en moeten gaan. Wat linksplakkers betreft heb ik echt veel minder geduld dan voorheen, eigenlijk wel een slechte zaak. Linksplakken hoort niet, maar rechts inhalen natuurlijk ook niet ![]() Gisteren zou ik wel geslaagd zijn, heb toen hartstikke netjes gereden. |
![]() |
|
Linksrijders zijn inderdaad zwaar irritant.
Ik reed van de week terug naar huis van vakantie, toen reed er ook iemand constant links. Weg was verder compleet leeg, ik blijf er bijna een kilometer op de linkerbaan achter rijden maar echt niet naar rechts gaan. Toen even geseind met m'n grootlicht en toen ging 'ie eindelijk naar rechts. Ik er voorbij, kijk in m'n spiegel en wat zie ik, hij gaat gewoon weer terug naar links ![]() Serieus... WTF?! ![]()
|
Wij mochten gisteren nog een middelvinger van een bumperklevende motorrijder (!) ontvangen, omdat het hem niet snel genoeg ging bij het inhalen van een caravan (we reden zelf wel met een kleine kar, maar inhalen doen we altijd op wat hogere snelheid). 'Linksrijders' zullen er voor sommige mensen altijd wel zijn. Mijn grens voor linksrijders ligt iig vrij hoog; ik maak me er niet zo druk om.
Afgelopen donderdag zou ik zeker niet zijn geslaagd. Ik heb toen - onbewust - een kilometer busbaan meegepakt in Luxemburg-stad ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag zou ik wel geslaagd zijn overigens. De bumperklever achter me echter niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig zorg ik niet voor gevaarlijke situaties, integendeel: iedereen rijdt het liefst met mij mee omdat ik zo veilig rijd. ![]() @ L. Amstrong: ik impliceerde helemaal niets. ![]() |
![]() |
|
Ik vermoed van niet. Op een gegeven moment zei m'n baas dat we wel even via een 'secundaire' route konden gaan om wat bochtwerk te gaan doen met de Audi. Onderstel op sport-stand gezegd en met hoge snelheden door de bochten 'geraced'. En een piek snelheid van 180km/h te behalen. Daarna bij twee bochtes zonder ESP en op flipper modus met een flinke dot gas een bocht genomen om te zien of-ie zou uitbreken....
|
![]() |
|
Uhm nee, ik had ingehaald over de doorgetrokken streep, niet erg netjes van mij. (wel plénty zicht daar, het is me een raadsel waarom daar een doorgetrokken streep is)
|
Wederom denk ik niet dat ik geslaagd zou zijn, ditmaal reed ik met 90km/h door een bocht (zie bijlage) waar men een adviessnelheid gaf van 40km/h. Ook al is het officieel nog 120km/h (snelweg), vermoed ik niet dat een instructeur je zou laten slagen als je met 50km/h boven de adviessnelheid van een bocht de bocht neemt - ook al kan de auto het aan.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwa, das niet per se waar. Die bocht zou ik in mijn auto echt niet met 90km/u kunnen nemen zonder uit de bocht te vliegen. Voor sommige auto's is die adviessnelheid idd onzin, want ze kunnen gewoon veel meer dan de doorsnee auto. Die adviessnelheden zijn echter gebaseerd op wat de gemiddelde auto + automobilist aankan/aandurft.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, die borden staan er om mensen er op te attenderen dat er een scherpe bocht aankomt, waar de gemiddelde auto met een bepaalde snelheid veilig door komt. Het is imo veel te kort door de bocht om te zeggen dat mensen die zich aan dat soort borden houden, bochten niet in kunnen schatten e.d.
Met name wanneer je ergens onbekend bent, zijn dat soort borden gewoon een heel handige manier om te weten wat voor soort bocht er aan komt. De afrit hier heeft zo'n bord bijvoorbeeld niet, maar die ga je echt niet met meer dan 55km/u halen in de gemiddelde auto. Er schieten dan ook geregeld mensen die dat niet weten omdat ze hier onbekend zijn, rechtdoor, met alle gevolgen van dien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier is overigens ook zo'n afslag, heel kort, aflopend en direct een scherpe bocht (als je de bocht mist val je naar beneden een paar meter om tot stilstand te komen tegen wat bomen, gebeurt dus ook wel eens) Dit is een érg gevaarlijke situatie omdat je die scherpe bocht dus níet kan ziet tot je er ook daadwerkelijk bént. Zet dáár dan een bord neer ofzo? Oh, en vandaag zou ik wel geslaagd zijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Verkeer & Vervoer |
Zou je vandaag geslaagd zijn? #3 Verwijderd | 500 | 21-05-2009 12:15 | |
Verkeer & Vervoer |